Компьютерлік графика
ТЕСТТІК ТАПСЫРМАЛАР
1. Компьютерлік графика
2. 3 кредит
3. Рысжанова Айжан Сайлаухановна, аға оқытушы
4. Физика-математика факультеті, Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасы
5. Кесте 1.
Бөлім №
Бөлім атауы
Бөлімдегі сұрақтар саны
таңдау
салмағы
1
Компьютерлік графикаға кіріспе
71
8
1
2
Компьютерлік графиканың аппараттық жабдықталуы
83
8
1
3
Графикалық мәліметтерді көрсету
40
8
1
4
Фрактальды геометрия
60
8
1
5
Растрлы графика
52
8
1
6
Векторлы графика
57
8
1
7
Үшөлшемді графиканың негізгі түсініктері
50
8
1
8
Базалық растрлік алгоритмдер. Брезенхема алгоритмі
52
4
1
Барлығы
465
60
@@@ Компьютерлік графикаға кіріспе
$$$ 1
Компьютерлік графика дегеніміз не:
A. Геоақпараттанған жүйе
B. Графиктік бейнені сипаттау
C. әр түрлі кескіндерді (суреттерді, сызбаларды, мультипликацияларды) компьютердің көмегімен алуды қарастыратын информатиканың маңызды саласы.
D. Математикалық коорденат
E. Бейнелерді басып шығару
$$$ 2
Интерактивті компьютерлік графиканың жаңаланған түрі:
A. Компьютерлік графика
B. Векторлы дисплей
C. Плазмалық дисплей
D. Сұйық кристалды индекатор
E. Геоақпараттанған жүйе
$$$
Интерактивті компьютерлік графика дегеніміз не:
A. әр түрлі кескіндерді (суреттерді, сызбаларды, мультипликацияларды) компьютердің көмегімен алуды қарастыратын информатиканың маңызды саласы.
B. қандай да бір мекеме жұмысының көрсеткіштерін көрнекі түрде ұсыну үшін қолданылатын компьютерлік графиканың маңызды саласы.
C. инженер-конструкторлардың, архитекторлардың, жаңа техниканы ойлап шығарушы өнертапқыштардың жұмысында қолданылады.
D. бұл компьютерлік жүйенің графика жасап, сонымен бір уақытта қолданушымен диалог жүргізуі болып табылады.
E. компьютер экранында ерікті түрде сурет салу мен сызу
$$$ 4
Геоақпараттық жүйелердің қызметі (ГИС):
A. әртүрлі кескін шығарады
B. жаңа техниканы ойлап шығарушы өнертапқыштардың жұмысында қолданылады
C. объектілердің жер бетінде орналасуын есепке ала отырып, енгізу мен редактрлеуді орындайды
D. компьютер экранында сурет салу
E. графиктік бейнені сипаттайды
$$$ 5
Компьютерлік графика қай жылы пайда болды:
A. 1950
B. 1952
C. 1957
D. 1954
E. 1958
$$$ 6
Автоматтандырылған жобалау жүйесі қай жылдары пайда болды:
A. 60 жылдары
B. 1995-1999
C. 50 жылдары
D. 1989-1990
E. 2001-2015
$$$ 7
Ең алғашқы интерактивті жүйе қалай аталады саналады:
A. Sketchpad
B. SuperPaint
C. Photoshop
D. Автоматтандырылған жобалау жүйесі (АЖЖ)
E. Computer–grafik
$$$ 8
Графиктік формат дегеніміз:
A. бұл компьютерлік жүйенің графика жасап, сонымен бір уақытта қолданушымен диалог жүргізуі болып табылады
B. әр түрлі кескіндерді (суреттерді, сызбаларды, мультипликацияларды) компьютердің көмегімен алуды қарастыратын информатиканың маңызды саласы
C. бұл графиктік бейнені сипаттайтын мәліметтерді жазу тәсілі
D. бұл компьютерлік жүйенің графика жасап, сонымен бір уақытта қолданушымен диалог жүргізуі болып табылады
E. объектілердің жер бетінде орналасуын есепке ала отырып, енгізу мен редактрлеуді орындайды
$$$ 9
Графиктік файлдар дегеніміз:
A. бұл графиктік бейнені сипаттайтын мәліметтерді жазу тәсілі
B. компьютер экранында сурет салу файлдары
C. объектілердің жер бетінде орналасуын есепке ала отырып, енгізу мен редактрлеуді орындайтын файлдар
D. бұл компьютерлік жүйенің графика жасап, сонымен бір уақытта қолданушымен диалог жүргізуге арналған файлдар
E. бұл ары қарай визуальдауға арналған графиктік мәліметтердің кез-келген типтері сақталатын файлдар
$$$ 10
Қай жылы Бен Лапоски мен Герберт Франктың компьютерлік графика жайында алғашқы эксперименттері жүргізілді:
A. 1956
B. 2000
C. 1850
D. 2005
E. 1785
$$$ 11
Кай жылы ең алғашқы сандық сурет пайда болды:
A. 1957
B. 1560
C. 1990
D. 2003
E. 1874
$$$ 12
1958 жылы Сэр Джон Уитни анимация жасау үшін нені пайдаланды:
A. Графика
B. Макромедия
C. Аналогты компьютер
D. Анимация
E. Сандық сурет
$$$ 13
Эксперименталды эстетика көрмесі қай жылы өтті:
A. 1959
B. 1520
C. 2006
D. 1340
E. 1852
$$$ 14
Чарльз Ксуридің ең алғашқы компьютерлік жұмысы шыққан жыл:
A. 1963
B. 1889
C. 2004
D. 1645
E. 1820
$$$ 15
1963 жылы ең алғаш компьютерде фильм жасап шығарған кім:
A. Джордж Нисс
B. Эдвард Зайек
C. МаксБенс
D. Майкл Нолл
E. Сэр Джон
$$$ 16
1965 жылы компьютерлік графикадан жеңіске жеткен кім:
A. Сэр Джон
B. Джордж Нисс
C. Бела Джулс
D. Майкл Нолл
E. МаксБенс
$$$ 17
1966 жылы компьютерлік графикадан жеңіске жеткен кім:
A. Майкл Нолл
B. МаксБенс
C. Эдвард Зайек
D. Фрайдер Нейк
E. Джордж Нисс
$$$ 18
IBM фирмасы Джонн УитнигеArtist–in–Residence атағын қай жылы берді:
A. 1966
B. 1952
C. 2001
D. 1840
E. 1704
$$$ 19
Компьютерлік көркемөнер жайындағы ең алғашқы персоналды көрме болған жыл:
A. 1971
B. 1802
C. 1916
D. 2008
E. 1880
$$$ 20
Электронды көркемөнер туралы алғашқы халықаралық симпозиум болған жыл:
A. 1988
B. 1989
C. 2006
D. 1955
E. 1842
$$$ 21
Сандық көркемөнер музейінің негізін кім қалады
A. Вольфганг Лайзер
B. Джон Уитни
C. Макс Бенс
D. Эдвард Зайек
E. Фрайдер Нейк
$$$ 22
Сандық көркемөнер музейінің негізі қай жылы қаланды:
A. 1998
B. 1456
C. 1925
D. 1652
E. 1945
$$$ 23
Ең алғашқы CADE конференциясы қай қалада, нешінші жылы:
A. 1995, Брайтон
B. 1560, Невада
C. 2001, Париж
D. 1996, Мюнхен
E. 1994, Варшава
$$$24
1972-1973 жылдары Ричард Шуп құрастырған 8 битті графикалық программа:
A. CorelDraw
B. Paint
C. SuperPaint
D. PowerPaint
E. PowerPoint
$$$ 25
1986 жылы Томасcпен Джон Нолл жазған 24 битті графикалық программа:
A. CorelDraw
B. Illustrator
C. Adobe Flash
D. Photoshop
E. SuperPaint
$$$ 26
Ең алғашқы Macintosh компьютерлері сатылған жыл:
A. 1984
B. 1950
C. 2003
D. 1847
E. 2001
$$$ 27
1963 жылы Иван Сазерлендтің компьютерлік графикада интелектуалды жұмыс жасау үшін ұсынған программасы:
A. Photoshop
B. CorelDraw
C. AutoCad
D. MathCad
E. Sketchpad
$$$ 28
Quantel фирмасының Paintbox программасын қай жылы ұсынды:
A. 1980
B. 1970
C. 2009
D. 1950
E. 2003
$$$ 29
Electronic Print көрмесі қай жылы өтті:
A. 1989
B. 1885
C. 2007
D. 1869
E. 2001
$$$ 30
Truecolor құрылғысы нені бейнелейді:
A. Сандық ақпаратты
B. Жолдардың түстерін
C. Символдық ақпарат
D. Түстерді
E. Дыбыстарды
$$$ 31
Компьютерлік графиканың негізін салушылардың бірі:
A. Карло Макдонс
B. Ричард Бек
C. Павлов
D. Андриес ван Дам
E. Роберто Поло
$$$ 32
CGA бейнеадаптері қай жылы пайда болды:
A. 1983
B. 1954
C. 2003
D. 1945
E. 2008
$$$ 33
EGA 640×350 пиксель өлшеміндегі 16-түрлі-түсті режимдегі бейнеадаптер қай жылы пайда болды:
A. 1984
B. 1983
C. 1989
D. 1943
E. 1986
$$$ 34
Hercules бейнеадаптері қай жылы пайда болды:
A. 1982
B. 1971
C. 2006
D. 1985
E. 2009
$$$ 35
Докторлық диссертациясы машиналық графиканың негізгі теориясына айналған,компьютерлік графиканың негізін салушылардың бірі:
А.Андриес ван Дам
В. Ричард Бек
С. Роберто Поло
D. Айвэн Сазерленд
Е. Карло Макдонс
$$$ 36
Ең алғашқы векторлық дисплей қай жылдары пайда болды:
A. 60 - жылдардың соңында
B. 50 – жылдардың ортасында
C. 60 – жылдардың басында
D. 1965-1975
E. 1990-1995
$$$ 37
Ең алғашқы растрлық дисплей қай жылдары пайда болды:
A. 70 – жылдардың ортасында
B. 60 – жылдардың басында
C. 1950-1965
D. 1980-1985
E. 50 – жылдары
$$$ 38
Компьютерде есте сақтау құрылғылар қай жылы пайда болды:
A. 60 - жылдардың соңында
B. 70 – жылдардың ортасында
C. 1850
D. 1950
E. 1750
$$$ 39
Ең алғашқы плазмалық панельдер қай жылы пайда болды:
A. 1966
B. 1967
C. 50-жылдары
D. 1970
E. 60-жылдары
$$$ 40
Компьютерлік графикада ең көп жарық, түс, кеңейтілім беретін құрылғы:
A. Сұйық-кристалды индекатор
B. Плазмалық панель
C. Есте сақтау құрылғысы
D. Векторлық дисплей
E. Электролюминисценттық индекатор
$$$ 41
Аналогты түрде электронды сағаттарда индекатор қызметін не атқарады:
A. Плазмалық панель
B. Электролюминисценттық индекатор
C. Сұйық-кристалды индекатор
D. Векторлық дисплей
E. Растрлық дисплей
$$$ 42
Компьютерлік машина алғашқы графиктерді қандай режимде басып шығарды:
A. Әріптік
B. Сандық
C. Символдық
D. Жолдық
E. Бағандық
$$$ 43
Іскерлік графика дегеніміз не:
A. компьютер экранында ерікті түрде сурет салу мен сызу
B. теледидар көмегімен пайдалануға болатын кескіндер
C. дисплей экранында қозғалатын кескіндер салуға арналған компьютерлік графиканың маңызды саласы
D. қандай да бір мекеме жұмысының көрсеткіштерін көрнекі түрде ұсыну үшін қолданылатын компьютерлік графиканың маңызды саласы
E. компьютер экранындағы жоғары сапалы кескінді дыбыстық сүйемелдеумен біріктіруді жүзеге асыратын компьютерлік графиканың маңызды саласы
$$$ 44
Конструкторлық графика қайда қолданылады:
A. сызуда
B. инженер-конструкторлардың, архитекторлардың, жаңа техниканы ойлап шығарушы өнертапқыштардың жұмысында
C. инженердисплей экранында қозғалатын кескіндерді жасауда
D. компьютер экранындағы жоғары сапалы кескінді дыбыстық сүйемелдеумен біріктіруде
E. архитекторларкомпьютер экранында ерікті түрде сурет салу мен сызуда
$$$ 45
Автоматты жобалау жүйесінің (САПР) міндетті элементі болып не табылады:
A. ғылыми графика
B. іскерлік графика
C. суреттеу графикасы
D. жазу графикасы
E. конструкторлық графика
$$$ 46
Қандай графиканы пайдаланып, үш өлшемді кескіндер салуға болады:
A. конструкторлық графика
B. ғылыми графика
C. іскерлік графика
D. жазу графикасы
E. суреттеу графикасы
$$$ 47
Суреттеу графикасы(көркем графика) дегеніміз:
A. теледидар көмегімен көруге болатын кескіндер
B. компьютер экранында ерікті түрде сурет салу мен сызу
C. дисплей экранында қозғалатын кескіндер
D. қандай да бір мекеме жұмысының көрсеткіштерін көрнекі түрде ұсыну үшін қолданылатын компьютерлік графика
E. компьютер экранындағы жоғары сапалы кескінді дыбыстық сүйемелдеумен біріктіру графикасы
$$$ 48
Графикалық редакторлар дегеніміз:
A. ғылыми графикада қолданылатын редакторлар
B. іскерлік графикада қолданылатын редакторлар
C. суреттеу графикасында қолданылатын қарапайым программалық жабдықтар
D. теледидар көмегімен пайда болған редактор
E. жазуда пайда болған редактор
$$$ 49
Компьютерлік анимация дегеніміз не:
A. дисплей экранында қозғалатын кескіндерді жасау
B. ғылыми графикада қолданылатын редакторлар
C. компьютер экранында ерікті түрде сурет салу мен сызу
D. компьютер экранындағы жоғары сапалы кескінді дыбыстық сүйемелдеумен біріктіру
E. қандай да бір мекеме жұмысының көрсеткіштерін көрнекі түрде ұсыну үшін қолданылатын компьютерлік графиканың маңызды саласы
$$$ 50
Теледидар көмегімен танымал бола бастаған графика:
A. ғылыми графика
B. суреттеу графикасы
C. жарнамалық графика
D. іскерлік графика
E. жазу графикасы
$$$ 51
Мультимедия дегеніміз:
A. жазуда пайда болған программалар
B. қандай да бір мекеме жұмысының көрсеткіштерін көрнекі түрде ұсыну үшін қолданылатын компьютерлік графиканың маңызды саласы
C. ғылыми графикада қолданылатын редакторлар
D. дисплей экранында қозғалатын кескіндерді жасау
E. компьютер экранындағы жоғары сапалы кескінді дыбыстық сүйемелдеумен біріктіру
$$$ 52
Компьютерлік графиканың неше түрі бар:
A. 4
B. 2
C. 1
D. 3
E. 6
$$$ 53
Компьютерлік графиканың түрлері:
A. растрлы, фракталды, үшөлшемді
B. растрлы, векторлы, фракталды
C. векторлы, фракталды
D. аддитивті, субтрактивті
E. физикалық, логикалық,
$$$ 54
Растрлық графика дегеніміз:
A. бөлек пикселдердің түстерін анықтайтын сандық мәндер термесі
B. сызық, доға, шеңбер және тікбұрыш сияқты геометриялық объектілер жинағынан тұратын кескіндер
C. шығару құрылғысында бейне көрсету кезінде бөлек пиксельдер түстерін беретін сандық мәндер массиві
D. шығару құрылғысында көрсетілген шын нүктелер
E. бұл математикалық координаттар
$$$ 55
Векторлық графика дегеніміз:
A. сызық, доға, шеңбер және тікбұрыш сияқты геометриялық объектілер жинағынан тұратын кескіндер
B. бөлек пикселдердің түстерін анықтайтын сандық мәндер термесі
C. шығару құрылғысында көрсетілген шын нүктелер
D. бұл математикалық координаттар
E. шығару құрылғысында бейне көрсету кезінде бөлек пиксельдер түстерін беретін сандық мәндер массиві
$$$ 56
Пиксельдер дегеніміз:
A. бұл математикалық координаттар
B. дұрыс торда орналасқан, бейне құрайтын түстік нүктелер
C. шығару құрылғысында көрсетілген шын нүктелер
D. сандық мәндер массиві
E. бөлек пикселдердің түстерін анықтайтын сандық мәндер термесі
$$$ 57
Пиксельдер массивін белгілеу үшін не қолданылады:
A. const
B. mod
C. mas
D. tab
E. bitmap
$$$ 58
Физикалық пиксельдердегеніміз:
A. сандық мәндер массиві
F. бөлек пикселдердің түстерін анықтайтын сандық мәндер термесі
B. шығару құрылғысында көрсетілген шын нүктелер
C. аппараттық және программалық жолмен қорытуға болатын, бейнелеу бетінің ең кіші физикалық элементтері
D. шығару құрылғысында бейне көрсету кезінде бөлек пиксельдер түстерін беретін сандық мәндер массиві
E. бөлек пикселдердің түстерін анықтайтын сандық мәндер термесі
$$$ 59
Логикалық пиксельдер дегеніміз:
A. бөлек пикселдердің түстерін анықтайтын сандық мәндер термесі
B. аппараттық және программалық жолмен қорытуға болатын, бейнелеу бетінің ең кіші физикалық элементтері
C. шығару құрылғысында бейне көрсету кезінде бөлек пиксельдер түстерін беретін сандық мәндер массиві
D. бұл математикалық координаттар
E. сандық мәндер массиві
$$$ 60
Адам көзі бір уақытта 224 түстерді қабылдай алады. Мұнша түсті не бейнелейді:
A. bitmap
B. tab
C. mod
D. truecolor
E. sqrt
$$$ 61
СorelDRAW, Adobe illustrator, Micrografx Draw программалары қандай графикаға жатады:
A. векторлық графикаға
B. растрлық графикаға
C. пиксельге
D. фракталды графикаға
E. логикалық пиксельге
$$$ 62
Paint, Adobe Image Ready программалары қандай графикаға жатады:
A. векторлық графикаға
B. растрлық графикаға
C. пиксельге
D. фракталды графикаға
E. логикалық пиксельге
$$$ 63
Растрлық кескін өлшемінің масштабын өзгерткенде не өзгереді:
A. кескін үлкейеді
B. кескіннің сапасы жоғалады
C. жолдар пайда болады
D. түсі өзгереді
E. кескін кішірейеді
$$$ 64
Қай графика фотосуреттегідей сапалы кескіндерді алуға мүмкіндік бермейді:
A. растрлық
B. логикалық
C. векторлық
D. физикалық
E. фракталды
$$$ 65
Қай графика шынайы суреттерді айқын бейнелей алады:
A. растрлық
B. логикалық
C. векторлық
D. физикалық
E. фракталды
$$$ 66
Қай кескін пиксельдердің жиынтығынан тұрады:
A. растрлық
B. векторлық
C. фракталды
D. пиксельдік
E. физикалық
$$$ 67
Қай кескін командалардың тізбегі түрінде бейнеленеді:
A. растрлық
B. векторлық
C. фракталды
D. пиксельдік
E. физикалық
$$$ 68
Қандай суреттерді принтерде оңай басып шығаруға болады:
A. растрлық,векторлық
B. векторлық,пиксельдік
C. фракталды,векторлық
D. пиксельдік,физикалық
E. физикалық, фракталды
$$$ 69
Қандай кескіндерге сапасын жоғалтпай-ақ өзгеріс енгізуге, яғни қажет болса оларды кішірейтуге немесе үлкейтуге болады:
A. фракталды
B. логикалық
C. пикселдік
D. физикалық
E. векторлық
$$$ 70
Қандай кескіндерді үлкейтіп-кішірейткенде немесе бұрғанда кескін өзінің бастапқы сапасын жоғалтады:
A. векторлық
B. фракталды
C. физикалық
D. логикалық
E. растрлық
$$$ 71
Фракталды графика неге негізделеді:
A. сурет салуға
B. программалауға
C. безендіруге
D. жазуға
E. оқуға
@@@ Компьютерлік графиканың аппараттық жабдықталуы
$$$ 1
Монитордың қызметі қандай?
A. Тестік және графикалық ақпараттарды қағаз бетіне шығару
B. Графикалық және текстік ақпараттарды түзету
C. Графикалық және текстік ақпараттарды енгізу
D. Графикалық және текстік ақпараттарды жадыға сақтау
E. Тестік және графикалық ақпараттарды экран бетіне шығару
$$$ 2
Монитор кескіндерді бейнеленуіне байланысты қалай бөлінеді?
A. Растрлық және векторлық
B. Буферлік және дисплейлік
C. Векторлық және буферлік
D. Векторлық және дисплейлік
E. Растрлық және дигитайзерлік
$$$ 3
Дисплейлік буфер дегеніміз не?
A. Ақпаратты регенерация жылдамдығымен циклді түрде өңдеу
B. Қажетті суретті электронды- сәулелі түтікшеге шығаруға арналған барлық ақпараттарды қамтитын үзіліссіз жады бөлігі
C. Қажетті суретті дисплейге шығаруға арналған жады бөлігі
D. Нүктелі-бояулар құрылғысы
E. Монитор жұмысын басқаратын арнайы плата
$$$ 4
Дисплейлік контроллердың қызметі ...
A. Ақпаратты регенерация жылдамдығымен циклді түрде өңдеу
B. Ақпараттарды дисплейда өңдеу
C. Екі фактормен шектелетін суреттерді өңдеу
D. Нүктелі-бояулар құрылғысын өңдеу
E. Монитор жұмысын басқаратын арнайы платада ақпараттарды өңдеу
$$$ 5
Растрлық құрылғы – бұл ...
A. Ақпаратты регенерациялау құрылғысы
B. Электронды- сәулелі түтікшеге шығару құрылғысы
C. Екі фактормен шектелетін суретті басып шығару құрылғысы
D. Нүктелі-бояулар құрылғысы
E. Монитор жұмысын басқаратын арнайы плата
$$$ 6
Үлкен үзіліссіз компьютер жадының бөлігі ...
A. Кадрлық буфер
B. Растрлық буфер
C. Дисплейлік буфер
D. Кэш жады
E. Жыды конроллері
$$$ 7
Мониторлар экранның типі бойынша қалай бөлінеді:
A. Растрлық, векторлық мониторлар
B. Матрицалық дисплей, түтікшелі дисплей, электронды дисплей
C. ЭСТ негізіндегі дисплей, буферлік, плазмалық
D. Растрлық, векторлық, ЭСТ негізіндегі дисплей
E. ЭСТ негізіндегі дисплей, сұйықкристалды, плазмалық
$$$ 8
Растрда әрбір нүктеге немесе пиксельге қанша жады бөлінеді?
A. 1 байт
B. 5 бит
C. 1 бит
D. 1024 байт
E. 100 бит
$$$ 9
Катодты қандай жағдайға дейін қызытады?
A. Қозған электрондар кеңейтілген бұлттарды түзгенге дейін
B. Электрондар бір-бірінен тартыла бастағанға дейін
C. Анодтар қоза бастағанға дейін
D. Теріс заряд пайда болғанға дейін
E. Оң заряд пайда боғанға дейін
$$$ 10
Плазмалых дисплейлер монитор түсі бойынша қандай түрлерге бөлінеді:
A. Цифрлы, аналогты
B. Монохромды, цифрлы
C. Монохромды, аналогты
D. Түрлі түсті, цифрлы
E. Түрлі түсті, монохромды
$$$ 11
Плазмалық дисплейлердің видеодиапазоны қанша :
A. 50 - 100 МГц
B. 65 - 200 МГц
C. 100 – 150 МГц
D. 150 – 200 МГц
E. 200 – 250 МГц
$$$ 12
Hercules–мониторларының кеңейтілуі:
A. 50*100 пиксель
B. 728*348 пиксель
C. 100*150 пиксель
D. 150*200 пиксель
E. 200*250 пиксель
$$$ 13
RGB–мониторлары қанша түсті көрсете алады:
A. 5 түс
B. 16 түс
C. 255 түс
D. 12 түс
E. 20 түс
$$$ 14
Монитор жұмысын басқаратын арнайы плата:
A. Видеоадаптер
B. Шиналар
C. Монитор
D. Процессор
E. Джойстик
$$$ 15
Алғашқы IBM PC сипаттамасы:
A. Графикалық мүмкіндіктері бар, кеңейтілуі 720*350 нүкте, ақ-қара түсті MDA адаптері
B. Графикалық мүмкіндіктері бар, кеңейтілуі 640*200 нүкте, түрлі түсті CGA адаптері
C. Графикалық мүмкіндіктері жоқ, кеңейтілуі 640*350 нүкте, ақ-қара түсті MDA адаптері
D. Графикалық мүмкіндіктері бар, кеңейтілуі 640*200 нүкте, түрлі түсті CGA адаптері
E. Графикалық мүмкіндіктері бар, кеңейтілуі 640*350 нүкте, түрлі түсті ЕGA адаптері
$$$ 16
Қазіргі таңда IBM PC үшін ең қуатты видеоадаптер:
A. Hercules
B. TMS 340xx
C. Ultra VGA
D. SVGA
E. IBM PC
$$$ 17
MDA видеоконтроллері:
A. монохромды дисплейлік адаптер
B. түрлі түсті графикалық адаптер
C. жақсарған графикалық адаптер
D. видеографикалық адаптер (видеографикалық матрица)
E. профессионалды графикалық адаптер;
$$$ 18
Видеоадаптер қандай функцияларды атқарады?
A. Видеоконтроллер, видеопроцессор, видеожады
B. видеосигнал, видеопрцессор, видеожады
C. Видеоконтроллер, видеожады, трекбол
D. Дигитайзер, видеосигнал, видеопроцессор
E. Дигитайзер, видеосигнал, видеоконтролер
$$$ 19
Видеожады – бұл ...
A. Монохромды дисплейлік адаптер
B. Үлкен үзіліссіз компьютер жадының бөлігі
C. Қажетті суретті электронды- сәулелі түтікшеге шығаруға арналған барлық ақпараттарды қамтитын үзіліссіз жады бөлігі
D. Түрлі түсті графикалық адаптер
E. Видеоадаптердің ішкі жадысында сақталатын қалыптасқан графикалық сурет
$$$ 20
IBM компаниясының алғашқы түлі түсті адаптері
A. EGA (Enhanced Graphics Adapter
B. MDA (Monochrome Display Adapter)
C. VGA (Video Graphics Array)
D. XGA (eXtended Graphics Array)
E. CGA (Color Graphics Adapter)
$$$ 21
EGA видеоконтроллері дегеніміз не:
A. монохромды дисплейлік адаптер
B. түрлі түсті графикалық адаптер
C. жақсарған графикалық адаптер
D. видеографикалық адаптер (видеографикалық матрица)
E. профессионалды графикалық адаптер;
$$$ 22
Принтер шығару принципі бойынша қандай түрлерге бөлінеді
A. Буферлік, сиябүріккіш (струйный), лазерлік
B. Дисплейлік, инелік (матрицалық), лазерлік
C. Инелік (матрицалық), сиябүріккіш (струйный), лазерлік
D. Лазерлік, инелік (матрицалық), монохромдық
E. Монохромдық, сиябүріккіш (струйный), лазерлік
$$$ 23
Инелік (матрицалық) принтерлердің артықшылықтарына қайсысы жатпайды?
A. Басып шығару жылдамдығы қанағаттанарлық
B. Барлық типті қағазбен жұмыс істей алу әмбебаптығы
C. Бағасының төмендігі
D. Басып шығару сапасының жоғарлығы
E. Барлық жауаптар дұрыс емес
$$$ 24
Сияүріккіш (струйный) принетердің басты кемшілігі қандай?
A. Сопла ішіндегі сияның кебіп қалуы
B. Басып шығару сапасының төмендігі
C. Бағасының төмендігі
D. Басып шығару сапасының жоғарлығы
E. Басып шығару жылдамдығының төмендігі
$$$ 25
Лазерлік принтердің негізгі элементі – ...
A. Сопла
B. Айналмалы барабан
C. Пьезокристалл
D. Сияға арналған резервуар
E. Сұйық сия
$$$ 26
Статикалық зарядты лазерлік принтердің айналмалы барабанының бетімен бірқалыпты бөлетін жұқа немесе сетка қалай аталады?
A. Сопла
B. Тәждік сым (Коронирующий провод)
C. Пьезокристалл
D. Білік (Вал)
E. Тонер
$$$ 27
Автоматты түрде сызба (ойғылау, фоторегистрлеу, т.б.) арқылы қағазға (пластикке,фотосезімтал матада, т.б.) диаграмма немесе басқа да бейнелерді құруға арналған құрылғы:
A. Плоттер
B. Сканер
C. Принтер
D. Ксерокс
E. Монитор
$$$ 28
Планшетты графотұрғызушылар қандай форматтар үшін арналған:
A. А2-А5
B. А3-А2
C. А3-А5
D. А4-А2
E. А1-А
$$$ 29
Барабанды графотұрғызушылардың тасымалдаушысы:
A. Электростатикалық түрде ұстаушысы бар және түйіншектеп жазу
B. Бір бағытта ғана қозғалады, ұшында сызғыш бекітілген
C. Айналмалы барабанда бекітілген тасымалдаушы
D. Жазық денеде 2 координатта қозғалады
E. Тек үлкен форматтағы қағаздарға арналған
$$$30
Рулонды немесе роликты графотұрғызушыларға арналған қағаздардың көлемі:
A. А4 форматты
B. Ені А3 немесе А5 форматы, ұзындығы 5 метр
C. Ені А2 немесе А5 форматы, ұзындығы 5 метрден кем
D. А6 форматты
E. Ені А1 не А0 форматты, ал ұзындығы 10 метрден артық
$$$31
Бүріккіш аппараттардың көбі қандай форматтағы графикалық суреттерді баспаға шығаруға арналған:
A. TIFF, BMP, PCX
B. JPG, JPEG
C. GIFF, SWF
D. AAC, M4A
E. TXT, DOC
$$$32
Принтерлердің конструкторлы қасиеттерін иелене отырып, бейнелерді жолақты түрде құратын плоттерлердің түрі:
A. Векторлы гафотұрғызушылар
B. Растрлы гафотұрғызушылар
C. Электростатикалық гафотұрғызушылар
D. Лазерлік гафотұрғызушылар
E. Светодиодты гафотұрғызушылар
$$$33
Дербес компьтерге қағаздан түрлі түсті немесе ақ – қара түсті бейнелерді енгізуге арналған құрылғы:
A. Принтер
B. Сканер
C. Плоттер
D. Видеоадаптер
E. Процессор
$$$34
Сканердің жұмыс жасау принципі:
A. Аналогтық сигналдарды бейнелерге айналдырады
B. Бейнені фотоға түсіреді
C. Сканерлеу кезінде жарықтық сәулемен алынатын оптикалық сигналды электрлік, кейін компьтерге жіберілетін сандық кодқа айналдырады
D. Бейнені баспаға шығарады
E. Оптикалық сигналдарды аналогтық сигналдарға айналдырып, таратады
$$$ 35
Сканерлердің қандай түрлері ажыратылады:
A. Ақ және қара
B. Қара және сары
C. Сұр және ақ
D. Ақ-қара және қызыл
E. Түрлі түсті және ақ-қара
$$$36
Түрлі түсті сканерлер қандай 3 түсті арластыру арқылы түлі түсті бейне алады:
A. Ақ, қара, сұр
B. Сары, көк
C. Қызыл, жасыл, көк
D. Ақ, қызыл, жасыл, көк
E. Ақ, қара
$$$37
Қол сканерлерінің сканерлеу жолағының көлемі:
A. 150 мм, 150-200 dpi.
B. 105 мм, 300–400 dpi.
C. 200 мм, 250-300 dpi.
D. 300 мм, 350-400 dpi.
E. 400 мм, 400-450 dpi.
$$$38
Қазіргі таңда тек типографиялық баспаларда қолданылатын сканер түрі:
A. Планшетты сканер
B. Парақтық сканер
C. Дигитайзерлі сканер
D. Барабанды сканер
E. Қол сканері
$$$39
Парақтық сканерлерге тән:
A. Сканерлеу автоматты түрде жүргізіледі
B. Айналмалы барабанның көмгімен сканерлеу
C. Тасымалдаушысы бейнемен CCD– элементтері орналасқан сызғыш бойына созылады
D. Бейнені оперативті түрде сканерлеу
E. Сканерлеу жол бойына бірқалыпты жылдамдықпен жүргізіледі
$$$40
Планшетты сканерлердің аппартты кеңейтілуі:
A. 2000 dpi.
B. 1200 dpi.
C. 3000 dpi.
D. 4000 dpi.
E. 5000 dpi.
$$$41
Сканерлер дербес компьтерге не арқылы қосылады:
A. Программалық қамтамассыздандыру
B. Қатқыл диск арқылы
C. Дигитайзер арқылы
D. Арнайы контроллерлер арқылы
E. Диск жетек арқылы
$$$42
Дигитайзерлер не үшін арналған:
A. Профессионалды графикалық жұмыстар үшін
B. Сурет салу үшін
C. Дыбыстық файлдарды өңдеу үшін
D. Дербес компьютерге ақпаратты енгізу үшін
E. Ақпартты қағаз бетіне басып шығару үшін
$$$43
Алғашында дигитайзерлер не үшін ойлап табылды:
A. Дербес компьютерге ақпараттарды енгізу үшін
B. Ақпарттарды не бейнелерді қағаз бетіне басып шығару үшін
C. Автоматтандырылған жобалау жүйелерінің көмегімен көптеген нүктелердің координаттарын нақты белгілеу үшін
D. Берілген бейнені әртүрлі түстерге бояу үшін
E. Сандық кодты аналогтық сигналдарға айналдыру үшін
$$$44
Дигитайзердің түрі болып табылады:
A. Бейнені баспаға шығару құрылғылары
B. Ақпаратты компьютерге енгізу құрылғылары
C. Графикалық немесе сурет салуға арналған планшет
D. Мәліметтерді сақтауға арналған құрылғылар
E. Видеоадаптерлер
$$$45
Дигитайзер неден құралған:
A. Ақпаратты баспаға шығару үшін қолданылатын программалық қамтулардан
B. Ақпатараттарды дербес компьютерге енгізуге арналған құрылғылардан
C. Түрлі манипуляторлар жиынтығынан
D. Жұмыс аймағы болып табылатын арнайы планшет, программалық қамту және белгілеуге арналған қылқалам не меңзер.
E. Ақпарттарды өңдеуге арналған құрылғылардан
$$$46
Кез келген жерде жұмыс жасай алатын және кез келген денеден обьекттерді сканер алатын универсалды жүйелі дигитайзерді ойлап тапқан компания:
A. MicroScribe
B. Immersion
C. IBM
D. Hercules
E. Multisync
$$$47
Түрлі дыбыстарды жақсы қабылдап, геометриялық қисықтарды жақсы сызатын үшөлшемді технологиялы дигитайзерлердің түрі:
A. Магнитті
B. Лазерлік
C. Ультрадыбыстық
D. Плазмалақ
E. Оптикалық
$$$48
Магнитті өрістерді сканерлеу арқылы геометриялық қисықтарды сызатын үшөлшемді технологиялы дигитайзерлердің түрі:
A. Ультрадыбыстық
B. Лазерлік
C. Магнитті
D. Плазмалақ
E. Оптикалық
$$$49
Геометриялық қисықтарды сызуда лазерді қолданатын үшөлшемді технологиялы дигитайзерлердің түрі:
A. Ультрадыбыстық
B. Магнитті
C. Лазерлік
D. Плазмалақ
E. Оптикалық
$$$50
Ақпаратты енгізуде пернетақтамен қатар тағы бір маңызды құрылғы:
A. Тышқан
B. Пернетақта
C. Процессор
D. Қатқыл диск
E. Монитор
$$$51
Жұмыс жасау принципіне байланысты тышқанның түрлері:
A. Жолақтық, матрицалық
B. Плазмалық, сұйықкристалды
C. Механикалық, оптико-механикалық, оптикалық
D. Лазерлік, магниттік
E. Векторлық, растрлық
$$$52
Ақпаратты жіберу принципіне байланысты тышқанның түрлері:
A. Жолақтық, матрицалық
B. Плазмалық, сұйықкристалды
C. Тізбектей (Serinl Mose), параллелдік (Bus Mouse) жалғанған
D. Лазерлік, магниттік
E. Векторлық, растрлық
$$$53
Тышқанның орташа кеңейтілуі:
A. 100-200 dpi.
B. 300-900 dpi.
C. 200-300 dpi.
D. 300-400 dpi.
E. 400-500 dpi.
$$$54
Тізбектей СОМ портына жалғанатын тышқанның түрі:
A. Параллелдік
B. Лазерлік
C. Векторлық
D. Магниттік
E. Тізбектік
$$$55
Арнайы кеңейтілу картасы арқылы жалғанатын тышқанның түрі:
A. Тізбектік
B. Лазерлік
C. Векторлық
D. Магниттік
E. Параллелдік
$$$56
Параллелді тышқандарға арналған стандарттардың арасындағы ең кең тарағаны:
A. PC–Mouse
B. PS2
C. Bus Mouse
D. MS–Mouse
E. Serinl Mouse
$$$57
Параллелді тышқандарға арналған стандарттардың арасындағы альтернативті болып табылатыны:
A. MS–Mouse
B. PS2
C. Bus Mouse
D. PC–Mouse
E. Serinl Mouse
$$$58
Параллелді тышқандарға арналған стандарттардың арасындағы драйверлердің жалғануының қажет етпейтіні:
A. MS–Mouse
B. PC–Mouse
C. Bus Mouse
D. PS2
E. Serinl Mouse
$$$59
Сымсыз жалғанатын тышқан:
A. MS–Mouse
B. PC–Mouse
C. Bus Mouse
D. Cordless
E. Serinl Mouse
$$$60
Компьютерлік тренажерлар мен ойындарда кеңінен қолданылатын және ақпарат енгізудің координатты құрылғы болып табылады:
A. Монитор
B. Видеоадаптер
C. Процессор
D. Джойстик
E. Қатқыл диск
$$$ 61
Джойстиктердің түрлері:
A. Растрлық, векторлық
B. Лазерлік, планшеттік
C. Плазмалық, сұйықкристалдық
D. Аналогтық және цифрлық
E. Көпбатырмалы, азбатырмалы
$$$ 62
Дербес компьютерге джойстик не арқылы жалғанады:
A. Монитор арқылы
B. Программалық қамту арқылы
C. Пернетақта арқылы
D. Шиналар арқылы
E. Ойынға арналған порт арқылы
$$$ 63
Бір ойынға арналған порт арқылы қанша джойстик жалғануы мүмкін:
A. 4
B. 5
C. 2
D. 10
E. Бірде бір емес
$$$ 64
Компьютерлік тренажерларде кеңінен қолданылатын джойстиктің түрі:
A. Цифрлық
B. Лазерлік
C. Плазмалық
D. Аналогтық
E. Жолақтық
$$$ 65
Ойындарға арналған компьютерлерде кеңінен қолданылатын джойстиктің түрі:
A. Аналогтық
B. Лазерлік
C. Плазмалық
D. Цифрлық
E. Жолақтық
$$$ 66
Жүгірткі орнына қолдануға арналған енгізу құрылғысы:
A. Видеоадаптер
B. Процессор
C. Трекбол
D. Монитор
E. Аналық плата
$$$ 67
Трекболдың тышқаннан басты айырмашылығы:
A. Курсордың орныны шариктің айналуымен анықталатындықтан, жылжыту аймағы қажет емес
B. Трекболдың жалғануы күрделі опперациялардан тұрады
C. Айырмашылығы жоқ
D. Жылжыту аймағының үлкендігімен
E. Көлемінің тым үлкендігімен
$$$ 68
Трекболға ұқсас құрылғыны алғаш шығарған компания:
A. Apple
B. Immersion
C. Logitech
D. Epson
E. Brother
$$$69
Трекболдардың ноутбуктерде кеңінен таралмауының себебі:
A. Сенімділігінің төмендігінен
B. Бағасы тым жоғары болғандықтан
C. Программалық қамту мүмкіндігі жоқ
D. Ноубуктерге жалғанатын порт ойластырылмаған
E. Ластанған шар бетін тазалау қиынға соққандықтан, нақтылығын жоғалтады
$$$70
Алғаш трекпойнттар қандай ноутбуктерде қолданылды:
A. ASUS ноутбуктерінде
B. LENOVO ноутбуктерінде
C. IBM ноутбуктерінде
D. ACER ноутбуктерінде
E. HP ноутбуктерінде
$$$ 71
Трекпойнт қайда орналасқан:
A. Пернетақтада, пернелердің арасында
B. Аналық платада
C. Видео адаптерде
D. Мониторда
E. Тышқанның оң жақ бөлігінде
$$$ 72
Трекпойнт не арқылы қозғалады:
A. Арнайы қылқалам арқылы
B. Пернелер арқылы
C. Саусақпен жүргізу арқылы
D. Шар арқылы
E. Айналмалы дөңгелекше арқылы
$$$ 73
Қаіргі заманда кеңінен қолданылатын көрсеткіш құрылғы:
A. Монитор
B. Видеоадаптер
C. Процессор
D. Ішкі жады
E. Тачпад (TouchPad)
$$$ 74
TouchPad протоколдардың арасынан тек Apple Macintosh қолданатыны:
A. ADB
B. PS2
C. RS–232
D. IBM-252
E. HP-896
$$$ 75
TouchPad құрылғысының жаңалаңған түрі болып табылады:
A. Тышқан
B. Дигитайзер
C. Трекпойнт
D. Трекбол
E. TouchWriter
$$$ 76
TouchWriter-дің көмегімен қытай иероглифтарын жазуға мүмкіншілік беретін пакет:
A. Тышқан
B. Дигитайзер
C. Трекпойнт
D. Трекбол
E. QuickStroke
$$$ 77
Виртуалды нақты жүйеге арналған диалогтық құралдардың әдеттегі компьютерлік графика құрылғыларынан айырмашылығы:
A. Үшөлшемді координатты ақпараттардың енгізу мен шығару қажеттілігі
B. Құрылғы ақпарат енгізуді қажет етпейді
C. Құрылғы тек автоматты режімде жұмыс істеуге арналған
D. Еш айырмашылығы жоқ
E. Дұрыс жауап жоқ
$$$ 78
Виртуалды нақты жүйеге арналған диалогтық құралдардың алғаш пайда болғаны:
A. Трекпойнт
B. Трекбол
C. Спейсбол (space ball)
D. Дигитайзер
E. Тачпад
$$$ 79
Спейсбол құрылғысы қай екі құрылғының қосындысыболып табылады:
A. Монитор және пернетақтаның
B. Тышқан мен кішкене трекболдың
C. Шиналар және аналық платаның
D. Тышқан және пернетақтаның
E. Тачпад және тачврайтердің
$$$ 80
Тек ойындарға арналған және 4 кезеңді ақпаратпен қамтылған арзан ақпарат қолғабы:
A. Power Glove
B. Date Glove
C. Date Suit
D. Спейсбол
E. Тачпад
$$$ 81
Нақтылығы жоғары және көптеген функцияларға ие жаңартылған қолғап:
A. Date Glove
B. Power Glove
C. Date Suit
D. Спейсбол
E. Тачпад
$$$ 82
Мәліметтер пиджагы болып табылады:
A. Date Suit
B. Power Glove
C. Date Glove
D. Спейсбол
E. Тачпад
$$$ 83
DateSuit-тің Date Glove-тен жұмыс істеу принціпі бойынша айырмашылығы:
A. Түсінің өзгешелігінде
B. Көлемінде
C. Датчиктерінің санында
D. Жұмыс жасауында
E. Мәліметтер қорында
Компьютерлік графика
Модель және модельдеу ұғымдары
Компьютерлік графика тарихы
Компьютерлік графиканың маңызы
КОМПЬЮТЕРЛІК ГРАФИКАНЫ ҚОЛДАНУ САЛАЛАРЫ
Компьютерлік графиканың даму тарихы туралы
Растрлық графиканы векторлық графикамен салыстыру
Растрлық кескін түстерінің саны
Графиктік редакторлар
Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы сыныптарда компьютерлік графика курсын оқыту мазмұны
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі
азіргі кезде компьютерлік математика өте маңызды және де информатика мен математикада ғылыми бағыт ретінде кеңінен даму үстінде
MathCad, Maple, MatLab компьютерлік жүйелері
«Тышқан» тәрізді графикалық сілтеме
PAINT ГРАФИКАЛЫҚ РЕДАКТОРЫ
ЕХСЕL-ДIҢ ГРАФИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ
Компьютерлік вирустар
Халықты компьютерлік сауаттылыққа оқыту бағдарламасы
Matlab компьютерлік бағдарламасымен танысу