Көркем әдебиетті құрайтын бөлшектер

1. Белинскийдің Өз Отанының тағдырына жаны аши қарап, оның үмітін бөлісіп, дертімен ауыратын жан деген пікірі кім туралы?
А) мемлекет басшысы
В) халықтық қаламгер жайлы
C) сыншы туралы
D) қоғам кайраткері жөнінде
Е) әдеби мектеп жетекшісі хақында
2. Көркем мәтіннің негізін көрсетіңіз:
A) образ
B)сюжет
С) сөз
D) тақырып
Е) идея

3. А.Байтұрсынов қалыптастырған төл әдебиеттану терминдерінің бір тобы:
А) роман, повесть, эпопея
В) шығарма сөз, сөз өнері, көріктеу
С)эпос, лирика, драма
D) жыр, терме, өлең
Е) пожег, идея, пафос
4. C Әдебиет өнердің қай түріне жатады?
А) мүсін
В) кескін
С) сөз
D) саз
Е) ән
5. XIX ғасырдағы қазақ поэзиясын бес түрге бөліп көрсеткен ғалым:
A) А.Байтұрсынов
B) Ы.Алтынсарин
С) Ш.Уәлиханов
D) Ә.Бөкейханов
E) М.Көпеев
6. Төменде көрсетілген ведалардың қайсысы гимндердің (ұрандар) жинағы болып табылады?
А) Атхарваведа
B) Махабхарата
С) Яджурведа
D) Ригведа
E) Самаведа
7. Көркем әдебиетті құрайтын бөлшектер:
А) композиция
B) эпизодтар
C) сөздік образдар
D) идея
E) сюжет
8. Сыншы Белинский натуралдық деген терминді қандай мағынада
қолданған?
А) шынайы өнердің жаңа типі
B) сентиментализмге еліктеген өнер
C) өмір шындығынан қашық өнер
D) өмірді анайы бейнелейтін өнер
E) жоғары қауымның ғана шындығын бейнелейтін өнер
9. Махабхарата эпосының басты кейіпкерлерінін бірі, Пандав әулетінен
шыққан батыр:
А) Рама
В) Кришна
С) Вьяс
D) Арджуна
Е) Индра
10. Тілді, әдеби мәтінді көркемдеуші құралдар жүйесі ретінде қарастыратын ғылымды көрсетіңіз.
А) әдебиеттану
B) лингвистика
C) логика
D) семиотика
E) философия



Ұқсас жұмыстар

Тарих сабағында көркем әдебиеттер және мазмұндаудың түрлерін ашып көрсету
Ойлау, қиял және творчестволық iс
Тарихты оқытуда әңгімелеу және бейнелеу тәсілдері
Көркем шығарманы оқытудың әдістемесі
Көркем шығарманы талдау мен дамыту бағыттары
Еңбекті толық оқыту немесе арнайы оқыту
Аударматану
Психологиялық-педагогикалық зерттеуді жүргізудің әдістемесі
Көркем шығарманың оқытудың тиімді жолдарын қарастыру
Көркем мәтінді оқытуда авторлардың өмірбаянын оқытудың маңыздылығы
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Көркем шығарманы компазициялық құрылысы жағынан талдау
Айтыс, оның түрлері мен көркемдік ерекшеліктері
Әдебиеттік шолу
Менің ауылымның табиғаты өте көркем, сұлу
Проблемалық ситуация негізінде оқушының көркем әдебиетке деген қызығушылығын арттыру
Абдуллин шығармашылығының негізгі саласы - көркем аударма
Қазақтың бай тілі - бар қазынасы көркем әдебиетінде
Наурызбаев еңбектері негізінен Қазақтың көркемсурет галереясында сақтаулы
Байтұрсынұлы қалдырған бай мұраның тағы бір саласы - көркем аударма