Ақерке өте алғыр, еңбекқор өзінің білімділігіне сенімді оқушы

Психология-педагогика факультетінің 050102-Бастауышты оқыту педагогикалық әдістемесі мамандығының 3-курс студенті Ықыласова Гулзираның №123 гимназия мектебінде 19-қаңтардан 21-ақпан аралығында педагогикалық практиканың

Есебі

1.Жалпы Сабақ беріп көру практикасы 19-қаңтардан 21-ақпан аралығында №123 Қ.А.Яссауи атындағы көпсалалы мектеп-гимназиясының 2В сыныбында 5 апта бойы өтті. Практиканың бірінші кунінен бастап жетекшіміз Омарова Гүлнар апай практика барысын өте түсінікті түрде баяндады. Әр студент қолына күнделік үлгісін беріп, жоспар бойынша толтыруды талап етті. Педегогикалық практиканың жоспары талапқа сай өтті.
2.Ана тілі, қазақ тілі, математика, дүниетану, бейнелеу өнері, еңбекке баулу, музыка сабақтары ойдағыдай өтті. Қазақ тілі сабағы қиындық туғызды. Қазақ тілі сабағынан көптеген қиыншылықтарға кездестім.
3.Практика барысында мұғалімнің дидактикалық материалды қолданудың тиімділігін үйрендім. Мысалы: сабақты бекіту барысында, үй тапсырмасын сұрауда, қорытуда.
4.Практика барысында жаңа технологиялар пайдалануға мүмкіншілігіміз болды. Мысалы: сын тұрғысынан ойлау технолгиясы бойынша оқушыларды топпен , сайыс сабақ өткізу тиімді болды.
5.Тәрбие біліммен қатар шешіледі емес пе? Тәрбиесіз білім жоқ деп, көптеген тәрбиелік міндеттерді шешуге мүмкіншілігіміз болды. Аптасына 1 сағат тәрбие сағаты өтеді. Денсаулық, спорт тақырыбында мақал-мәтелдер жарысы өтті. Жарыста белсенділік тәрбиесі озық шешілді.
6.Практикада оқушылармен қарым-қатынасымыз тығыз болды. Әсіресе, жарыс барысында.
7.Практика барысында балалар мен қалай тіл табысуды, сабақта уақытты тиімді пайдалануды, көрнекілікті дұрыс қолдануды өзімізге тәжірибе ретінде алдық.
8.Курстық жумыс бойынша карточкалар, үйге тапсырма, сабақты қайталауға, есептеу дағдыларын қалыптастыруға жұмыс жасалды.
9.Практика өте жүйелі, жақсы өтті. Педагог ретінде қалыптасуға практиканың орны ерекше. Біз үшін практиканың ролі өте жақсы, зор болды.

Психология-педагогика факультетінің 050102-Бастауышты оқыту педагогикалық әдістемесі мамандығының 3-курс студенті Қарабаева Розаның №123 гимназия мектебінде 19-қаңтардан 21-ақпан аралығында педагогикалық практиканың

Есебі

1.Жалпы Сабақ беріп көру практикасы 19-қаңтардан 21-ақпан аралығында №123 Қ.А.Яссауи атындағы көпсалалы мектеп-гимназиясының 2В сыныбында 5 апта бойы өтті. Практиканың бірінші кунінен бастап жетекшіміз Омарова Гүлнар апай практика барысын өте түсінікті түрде баяндады. Әр студент қолына күнделік үлгісін беріп, жоспар бойынша толтыруды талап етті. Педегогикалық практиканың жоспары талапқа сай өтті.
2.Ана тілі, қазақ тілі, математика, дүниетану, бейнелеу өнері, еңбекке баулу, музыка сабақтары ойдағыдай өтті. Қазақ тілі сабағы қиындық туғызды. Қазақ тілі сабағынан көптеген қиыншылықтарға кездестім.
3.Практика барысында мұғалімнің дидактикалық материалды қолданудың тиімділігін үйрендім. Мысалы: сабақты бекіту барысында, үй тапсырмасын сұрауда, қорытуда.
4.Практика барысында жаңа технологиялар пайдалануға мүмкіншілігіміз болды. Мысалы: сын тұрғысынан ойлау технолгиясы бойынша оқушыларды топпен , сайыс сабақ өткізу тиімді болды.
5.Тәрбие біліммен қатар шешіледі емес пе? Тәрбиесіз білім жоқ деп, көптеген тәрбиелік міндеттерді шешуге мүмкіншілігіміз болды. Аптасына 1 сағат тәрбие сағаты өтеді. Денсаулық, спорт тақырыбында мақал-мәтелдер жарысы өтті. Жарыста белсенділік тәрбиесі озық шешілді.
6.Практикада оқушылармен қарым-қатынасымыз тығыз болды. Әсіресе, жарыс барысында.
7.Практика барысында балалар мен қалай тіл табысуды, сабақта уақытты тиімді пайдалануды, көрнекілікті дұрыс қолдануды өзімізге тәжірибе ретінде алдық.
8.Курстық жумыс бойынша карточкалар, үйге тапсырма, сабақты қайталауға, есептеу дағдыларын қалыптастыруға жұмыс жасалды.
9.Практика өте жүйелі, жақсы өтті. Педагог ретінде қалыптасуға практиканың орны ерекше. Біз үшін практиканың ролі өте жақсы, зор болды.

Жек оқушыға психологиялық педагогикалық мінездеме

19-қаңтардан 21-ақпан аралығында Сабақ беріп көру практикасы өтті. Бұл практика барысында менің сабақ өткізу кезімде Досымов Жасұлан көзге ерекше көріне білді. Жасұланның отбасында үшеу, бір әпкесі, бір інісі бар, ал өзі үйінің ортаншысы.
Жасұлан өте алғыр, еңбекқор өзінің білімділігіне сенімді оқушы. Белсенді оқушылармен салыстырғанда оның белсенділігі төмен дегенмен одан қай сәтте сабақ сұрасаң да дайын болып отырады. Жасұлан өзіне көп көңіл бөлгенді ұнатады. Оның болашаққа деген сенімі өте жоғары. Кез-келген заттың мәнін , маңызын, мағынасын мұқият біліп алғанды ұнатады. Өзі спортқа өте әуес, спортты жақсы көреді. Бос уақытында ертегілер, журналдар, қызықты кітаптар оқығанды жақсы көреді. Футбол ойнағанды жақсы көреді. Сыныптастарына өзінің сөзін жүргізе білетін, балалық емес адамдық қасиеті мол бала. Болашақта білімділік пен қатар футболист болуды армандайды. Таң қалдыратыны дүниежүзіне танымал ойыншыларды жатқа айтады. Жасұлан сабақта тыныш отырмайды. Жан-жағындағы балалар мен көп сөйлесіп, әңгімелессе де, үнемі сабақ орындап жүреді. сыныптағы балалар мен тез табысып, тез сөйлеседі, тез ренжіп те қалады.

Жек оқушыға психологиялық педагогикалық мінездеме

19-қаңтардан 21-ақпан аралығында Сабақ беріп көру практикасы өтті. Бұл практика барысында менің сабақ өткізу кезімде Байтуринов Әсет көзге ерекше көріне білді. Әсет отбасында үшеу, бір әпкесі, бір інісі бар, ал өзі үйінің ортаншысы.
Әсет өте алғыр, еңбекқор өзінің білімділігіне сенімді оқушы. Белсенді оқушылармен салыстырғанда оның белсенділігі төмен дегенмен одан қай сәтте сабақ сұрасаң да дайын болып отырады. Әсет өзіне көп көңіл бөлгенді ұнатады. Оның болашаққа деген сенімі өте жоғары. Кез-келген заттың мәнін , маңызын, мағынасын мұқият біліп алғанды ұнатады. Өзі спортқа өте әуес, спортты жақсы көреді. Бос уақытында ертегілер, журналдар, қызықты кітаптар оқығанды жақсы көреді. Футбол ойнағанды жақсы көреді. Сыныптастарына өзінің сөзін жүргізе білетін, балалық емес адамдық қасиеті мол бала. Болашақта білімділік пен қатар футболист болуды армандайды. Таң қалдыратыны дүниежүзіне танымал ойыншыларды жатқа айтады.Әсет ақылдылығымен қоса сымбатты оқушы. Мінезі тұйықтау көп сөйлемейді.

Жек оқушыға психологиялық педагогикалық мінездеме

19-қаңтардан 21-ақпан аралығында Сабақ беріп көру практикасы өтті. Бұл практика барысында менің сабақ өткізу кезімде Кеңесова Алуа көзге ерекше көріне білді. Алуа отбасында үшеу, бір інісі бар,бір сіңілісі бар.
Алуа өте алғыр, еңбекқор өзінің білімділігіне сенімді оқушы. Сабақты үнемі орындап, тап-таза жүреді. Алуа өзіне көп көңіл бөлгенді ұнатады. Оның болашаққа деген сенімі өте жоғары. Кез-келген заттың мәнін , маңызын, мағынасын мұқият біліп алғанды ұнатады. Өзі спортқа өте әуес, спортты жақсы көреді. Бос уақытында ертегілер, журналдар, қызықты кітаптар оқығанды жақсы көреді. Сыныптағы үлгілі оқушының бірі. Сыныптастарына өзінің сөзін жүргізе білетін, балалық емес адамдық қасиеті мол бала. Болашақта білімділік пен қатар матеметик болуды армандайды. Әр түрлі математикалық жарыстарға қатысып, диплом алды. Математика пәнінен есепті өте тез, жылдам шешеді және логикалық тапсырмаларды жақсы орындайды.Сонымен қатар Алуа өте ақылды қыз.Алуаның мінезі тұйықтау, көп сөйлемейді.

Жек оқушыға психологиялық педагогикалық мінездеме

19-қаңтардан 21-ақпан аралығында Сабақ беріп көру практикасы өтті. Бұл практика барысында менің сабақ өткізу кезімде Тастемирова Аружан көзге ерекше көріне білді. Аружан отбасында үшеу, бір інісі бар,бір сіңілісі бар.
Аружан өте алғыр, еңбекқор өзінің білімділігіне сенімді оқушы. Сабақты үнемі орындап, тап-таза жүреді. Аружан өзіне көп көңіл бөлгенді ұнатады. Оның болашаққа деген сенімі өте жоғары. Кез-келген заттың мәнін , маңызын, мағынасын мұқият біліп алғанды ұнатады. Өзі спортқа өте әуес, спортты жақсы көреді. Бос уақытында ертегілер, журналдар, қызықты кітаптар оқығанды жақсы көреді. Сыныптағы үлгілі оқушының бірі. Сыныптастарына өзінің сөзін жүргізе білетін, балалық емес адамдық қасиеті мол бала. Болашақта білімділік пен қатар шет тілін оқып, шет елге баруды армандайды. Әр түрлі математикалық жарыстарға қатысып, диплом алды. Математика пәнінен есепті өте тез, жылдам шешеді және логикалық тапсырмаларды жақсы орындайды.Сонымен қатар Аружан өте ақылды қыз.

Жек оқушыға психологиялық педагогикалық мінездеме

19-қаңтардан 21-ақпан аралығында Сабақ беріп көру практикасы өтті. Бұл практика барысында менің сабақ өткізу кезімде Абулғазиев Ерлан көзге ерекше көріне білді. Ерлан отбасында үшеу, бір інісі бар,бір сіңілісі бар.
Ерлан өте алғыр, еңбекқор өзінің білімділігіне сенімді оқушы. Сабақты үнемі орындап, тап-таза жүреді. Ерлан өзіне көп көңіл бөлгенді ұнатады. Оның болашаққа деген сенімі өте жоғары. Кез-келген заттың мәнін , маңызын, мағынасын мұқият біліп алғанды ұнатады. Өзі спортқа өте әуес, спортты жақсы көреді. Бос уақытында ертегілер, журналдар, қызықты кітаптар оқығанды жақсы көреді. Сыныптағы үлгілі оқушының бірі. Сыныптастарына өзінің сөзін жүргізе білетін, балалық емес адамдық қасиеті мол бала. Болашақта білімділік пен қатар шахматшы болуды армандайды. болуды армандайды. Таң қалдыратыны дүниежүзіне танымал ойыншыларды жатқа айтады. Әр түрлі математикалық жарыстарға қатысып, диплом алды. Математика пәнінен есепті өте тез, жылдам шешеді және логикалық тапсырмаларды жақсы орындайды.Сонымен қатар Ерлан өте ақылды бала. Сабақта, сабақтан соң басқа балалар сияқты көп ойнамайды, көбінесе өзімен-өзі отырады.

Жек оқушыға психологиялық педагогикалық мінездеме


19-қаңтардан 21-ақпан аралығында Сабақ беріп көру практикасы өтті. Бұл практика барысында менің сабақ өткізу кезімде Кәріпжан Ақерке көзге ерекше көріне білді. Ақерке отбасында үшеу, бір інісі бар,бір сіңілісі бар.
Ақерке өте алғыр, еңбекқор өзінің білімділігіне сенімді оқушы. Сабақты үнемі орындап, тап-таза жүреді. Ақерке өзіне көп көңіл бөлгенді ұнатады. Оның болашаққа деген сенімі өте жоғары. Кез-келген заттың мәнін , маңызын, мағынасын мұқият біліп алғанды ұнатады. Өзі спортқа өте әуес, спортты жақсы көреді. Бос уақытында ертегілер, журналдар, қызықты кітаптар оқығанды жақсы көреді. Сыныптағы үлгілі оқушының бірі. Сыныптастарына өзінің сөзін жүргізе білетін, балалық емес адамдық қасиеті мол бала. Болашақта білімділік пен қатар шахматшы болуды армандайды. болуды армандайды. Таң қалдыратыны дүниежүзіне танымал ойыншыларды жатқа айтады. Әр түрлі математикалық жарыстарға қатысып, диплом алды. Математика пәнінен есепті өте тез, жылдам шешеді және логикалық тапсырмаларды жақсы орындайды.Сонымен қатар Ақерке өте ақылды қыз.



Ұқсас жұмыстар

Әрбір қиын баланы
Ата - ананың мектепке көмегі
Бастауыш сыныптарда қазақ тілінің морфологиялық жүйесін оқыту арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру
Бастауыш сынып оқушыларының оқу әрекеті
Оқушылардың мінез-құлық ерекшеліктерін қарастыру
Бастауыш мектеп жасындағы сабақ үлгермеуші оқушыларды оқытуды жекелендірудің педагогикалық шарттары
Зияты зақымдалған балалардың өзін - өзі бағалау ерекшеліктері
Қиын балалар, оларды тәрбиелеудің мектептегі жағдайы
Бастауыш мектеп оқушыларының үлгермеушілік себептерін болдырмау
Колледж білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру ерекшелігі
ТІЛЕУҚАБЫЛ ӨТЕЙБОЙДАҚ
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
ӨТЕҒҰЛҰЛЫ ӨТЕГЕН туралы
ӨТЕМІСҰЛЫ МАХАМБЕТ
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Сырдария қазақтарының Жанқожа Нұрмұхамедов басқарған көтерілісі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы