Оқыту процесі

1-5 дәрістер бойынша тест сұрақтары

1. Эксперимент әдісінің мақсаты
A) озат тәжірибені зерттеу
B) әдістемелік әдебиеттерді зерттеу
C) салыстыру
D) ұсынылған әдістің тиімділігіне көз жеткізу
E) оқулықты талдау
2. Дидактикалық ұстанымды көрсетіңіз
A) жүйелілік
B) таным теориясы
C) сөзжасам
D) эвристика
E) қайталау
3. Көрнекіліктің түрлері
A) көру көрнекілігі
B) оқулық
C) бағдарлама
D) дидактикалық материал
E) диктант
4. Оқу жоспары
A) оқу пәніне байланысты білім, іскерлік, дағдыларды қалыптастыру
B) мемлекеттік нормалар деп танылған және қоғам сұраныстары мен тұлға қажеттігі мен мүмкіндіктеріне сай білім деңгейін анықтайтын негізгі көрсеткіштер жүйесі
C) оқу пәніне байланысты білім, білік, іскерлік, дағдылардың мазмұнын ашатын нормативтік құжат
D) оқу бағдарламасына сай оқу пәнінің мазмұнын жүйелі түрде баяндайтын кітап.
E) оқу жылының, тоқсандардың, демалыс күндерінің мерзімін, оқытылуға тиісті оқу пәндерінің тізімін, әрбір пәнге бүкіл оқу мерзімінде және апта сайын әр пәнге бөлінетін сағаттардың мөлшерін анықтайтын нормативтік құжат
5. Мемлекеттік білім беру стандарты
A) оқу пәніне байланысты білім, іскерлік, дағдыларды қалыптастыру
B) мемлекеттік нормалар деп танылған және қоғам сұраныстары мен тұлға қажеттігі мен мүмкіндіктеріне сай білім деңгейін анықтайтын негізгі көрсеткіштер жүйесі
C) оқу пәніне байланысты білім, білік, іскерлік, дағдылардың мазмұнын ашатын нормативтік құжат
D) оқу бағдарламасына сай оқу пәнінің мазмұнын жүйелі түрде баяндайтын кітап.
E) оқу жылының, тоқсандардың, демалыс күндерінің мерзімін, оқытылуға тиісті оқу пәндерінің тізімін, әрбір пәнге бүкіл оқу мерзімінде және апта сайын әр пәнге бөлінетін сағаттардың мөлшерін анықтайтын нормативтік құжат
6. Оқу бағдарламасы
A) оқу пәніне байланысты білім, іскерлік, дағдыларды қалыптастыру
B) мемлекеттік нормалар деп танылған және қоғам сұраныстары мен тұлға қажеттігі мен мүмкіндіктеріне сай білім деңгейін анықтайтын негізгі көрсеткіштер жүйесі
C) оқу пәніне байланысты білім, білік, іскерлік, дағдылардың мазмұнын ашатын нормативтік құжат
D) оқу бағдарламасына сай оқу пәнінің мазмұнын жүйелі түрде баяндайтын кітап.
E) оқу жылының, тоқсандардың, демалыс күндерінің мерзімін, оқытылуға тиісті оқу пәндерінің тізімін, әрбір пәнге бүкіл оқу мерзімінде және апта сайын әр пәнге бөлінетін сағаттардың мөлшерін анықтайтын нормативтік құжат
7. Оқулық
A) оқу пәніне байланысты білім, іскерлік, дағдыларды қалыптастыру
B) мемлекеттік нормалар деп танылған және қоғам сұраныстары мен тұлға қажеттігі мен мүмкіндіктеріне сай білім деңгейін анықтайтын негізгі көрсеткіштер жүйесі
C) оқу пәніне байланысты білім, білік, іскерлік, дағдылардың мазмұнын ашатын нормативтік құжат
D) оқу бағдарламасына сай оқу пәнінің мазмұнын жүйелі түрде баяндайтын кітап.
E) оқу жылының, тоқсандардың, демалыс күндерінің мерзімін, оқытылуға тиісті оқу пәндерінің тізімін, әрбір пәнге бүкіл оқу мерзімінде және апта сайын әр пәнге бөлінетін сағаттардың мөлшерін анықтайтын нормативтік құжат
8.Оқыту процесі
A) адамзаттың жинақталған тәжірибесі, заттар мен құбылыстарды, табиғат пен қоғам заңдарын тану нәтижесі
B) қайта-қайта орындалатын практикалық әрекетте машықтану
C) оқытудың негізгі мазмұнын, ұйымдастыру тәсілдерін, әдістерін мақсатына, заңдылықтарына сай орындайтын қағидалар жүйесі
D) мазмұны, уақыты, ұйымдастырылуына қарай аяқталған оқыту үрдісінің бөлігі
E) білім беру, тәрбиелеу, дамыту міндеттерін іске асыруға бағытталған оқытушы мен оқушы арасындағы мақсат бағдарлы өзара байланысты іс-әрекет
9. Сабақ
A) адамзаттың жинақталған тәжірибесі, заттар мен құбылыстарды, табиғат пен қоғам заңдарын тану нәтижесі
B) қайта-қайта орындалатын практикалық әрекетте машықтану
C) оқытудың негізгі мазмұнын, ұйымдастыру тәсілдерін, әдістерін мақсатына, заңдылықтарына сай орындайтын қағидалар жүйесі
D) мазмұны, уақыты, ұйымдастырылуына қарай аяқталған оқыту үрдісінің бөлігі
E) білім беру, тәрбиелеу, дамыту міндеттерін іске асыруға бағытталған оқытушы мен оқушы арасындағы мақсат бағдарлы өзара байланысты іс-әрекет
10. Дидактикалық принциптер
A) адамзаттың жинақталған тәжірибесі, заттар мен құбылыстарды, табиғат пен қоғам заңдарын тану нәтижесі
B) қайта-қайта орындалатын практикалық әрекетте машықтану
C) оқытудың негізгі мазмұнын, ұйымдастыру тәсілдерін, әдістерін мақсатына, заңдылықтарына сай орындайтын қағидалар жүйесі
D) мазмұны, уақыты, ұйымдастырылуына қарай аяқталған оқыту үрдісінің бөлігі
E) білім беру, тәрбиелеу, дамыту міндеттерін іске асыруға бағытталған оқытушы мен оқушы арасындағы мақсат бағдарлы өзара байланысты іс-әрекет
11. Білім
A) адамзаттың жинақталған тәжірибесі, заттар мен құбылыстарды, табиғат пен қоғам заңдарын тану нәтижесі
B) қайта-қайта орындалатын практикалық әрекетте машықтану
C) оқытудың негізгі мазмұнын, ұйымдастыру тәсілдерін, әдістерін мақсатына, заңдылықтарына сай орындайтын қағидалар жүйесі
D) мазмұны, уақыты, ұйымдастырылуына қарай аяқталған оқыту үрдісінің бөлігі
E) білім беру, тәрбиелеу, дамыту міндеттерін іске асыруға бағытталған оқытушы мен оқушы арасындағы мақсат бағдарлы өзара байланысты іс-әрекет
12. Дидактикалық принциптерге жатпайды
A) жүйелілік және бірізділік
B) үздіксіздік
C) белсенділік және саналылық
D) ғылымилық
E) теорияның практикамен байланысы
13. Оқыту әдістері
A) адамзаттың жинақталған тәжірибесі, заттар мен құбылыстарды, табиғат пен қоғам заңдарын тану нәтижесі
B) қайта-қайта орындалатын практикалық әрекетте машықтану
C) оқытудың негізгі мазмұнын, ұйымдастыру тәсілдерін, әдістерін мақсатына, заңдылықтарына сай орындайтын қағидалар жүйесі
D) оқытудың мақсат тіндеттеріне сай оның мазмұнын оқушыларға меңгертуде мұғалім мен оқушылардың қолданатын амал-тәсілдері мен құралдарының жиынтығы
E) білім беру, тәрбиелеу, дамыту міндеттерін іске асыруға бағытталған оқытушы мен оқушы арасындағы мақсат бағдарлы өзара байланысты іс-әрекет
14. Білім беру мазмұнын құрайтын компоненттер
A) білім, іскерлік, дамыту
B) дамыту, іскерлік, дағды
C) білім, іскерлік, дағды, шығармашылық, эмоционалды-жігерлілік қатынас тәжірибесі
D) шығармашылық, эмоционалды-жігерлілік қатынас тәжірибесі, тәрбие
E) тәрбие, дамыту, дағды, білім
15. Білім беру мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттар
A) Білім беру туралы Заң, мемлекеттік білім беру стандарты, оқу жоспары, оқу бағдарламасы, оқулық
B) күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқу бағдарламасы, оқулық
C) Білім беру туралы Заң, Тіл туралы Заң, мемлекеттік білім беру стандарты
D) мемлекеттік білім беру стандарты, оқу жоспары, оқу бағдарламасы
E) Тіл туралы Заң, мемлекеттік білім беру стандарты, типтік бағдарлама
16. Оқыту процесінің функциялары
A) ойлау, тәрбиелеу, дамыту функциясы
B) білім беру, оқыту функциясы
C) дағды, іскерлік, тәрбиелеу, дамыту функциясы
D) іскерлік, дамыту, білім беру функциясы
E) білім беру, тәрбиелеу, дамыту функциясы
17. Заттар және бейнелеу көрнекілігін атаңыз
A) геометриялық фигура, муляж, портреттер, кескіндеме, мүсін үлгілері
B) карталар, картограммалар, схемалар, диаграммалар, кестелер
C) диапозитивтер, диафильмдер, оқу киносы, оқу теледидары
D) грампластинкалар, магнитофильмдер, радиоқабылдағыш
E) хайуандар мен құстардың тұлыбы, кептірілген өсімдіктер, минералдар
18. Символикалық көрнекілік түрлерін атаңыз
A) геометриялық фигура, муляж, макер, портреттер, кескіндеме, мүсін үлгілері
B) карталар, картограммалар, схемалар, диаграммалар, кестелер
C) диапозитивтер, диафильмдер, оқу киносы, оқу теледидары
D) грампластинкалар, магнитофильмдер, радиоқабылдағыш
E) хайуандар мен құстардың тұлыбы, кептірілген өсімдіктер, минералдар
19. Экранды-динамикалық көрнекілік түрін атаңыз
A) геометриялық фигура, муляж, макер, портреттер, кескіндеме, мүсін үлгілері
B) карталар, картограммалар, схемалар, диаграммалар, кестелер
C) хайуандар мен құстардың тұлыбы, кептірілген өсімдіктер, минералдар
D) грампластинкалар, магнитофильмдер, радиоқабылдағыш
E) диапозитивтер, диафильмдер, оқу киносы, оқу теледидары
20. Дыбысты-техникалық көрнекілік түрлерін атаңыз
A) геометриялық фигура, муляж, макер, портреттер, кескіндеме, мүсін үлгілері
B) карталар, картограммалар, схемалар, диаграммалар, кестелер
C) диапозитивтер, диафильмдер, оқу киносы, оқу теледидары
D) грампластинкалар, магнитофильмдер, радиоқабылдағыш
E) хайуандар мен құстардың тұлыбы, кептірілген өсімдіктер, минералдар
21. Дидактика тарихында қалыптасқан оқытудың түрлерін атаңыз
A) дәстүрлі, дәстүрлі емес
B) дара оқыту, аралас оқыту
C) түсіндірмелі-илюстрациялы, проблемалы, бағдарламалы
D) жекелей оқыту, сыныптық оқыту
E) топтық оқыту, ұжымдық оқыту
22. Сөздік әдісіне жатпайтын әдіс
A) бақылау
B) әңгімелесу
C) сұхбат
D) түсіндіру
E) дәрісбаян
23. Іс-тәжірибелік әдіс
A) зертханалық, графикалық жұмыстар, жаттығу
B) түсіндіру, графикалық жұмыстар, жаттығу
C) зертханалық, графикалық жұмыстар, жаттығу
D) демонстрация, графикалық жұмыстар, жаттығу
E) зертханалық, бақылау, жаттығу, әңгімелесу
24. Жаттығу түрлерін атаңыз
A) лабораториялық , жазба, графикалық, оқу-еңбектік
B) сауалнама, жазба, графикалық, оқу-еңбектік
C) ауызша, жазба, графикалық, сұхбат
D) оқу-еңбектік, ауызша, бақылау, графикалық,
E) ауызша, жазба, графикалық, оқу-еңбектік
25. Сабақ құрылымы неше бөліктен тұрады
A) 7
B) 8
C) 10
D) 5
E) 6
26. Сабақ құрылымы
A) адамзаттың жинақталған тәжірибесі, заттар мен құбылыстарды, табиғат пен қоғам заңдарын тану нәтижесі
B) қайта-қайта орындалатын практикалық әрекетте машықтану
C) оқытудың негізгі мазмұнын, ұйымдастыру тәсілдерін, әдістерін мақсатына, заңдылықтарына сай орындайтын қағидалар жүйесі
D) сабақтың барысында оның құрамдас бөліктерінің, кезеңдерінің бір-бірімен ұштасып, белгілі тәртіппен жүзеге асырылуы
E) білім беру, тәрбиелеу, дамыту міндеттерін іске асыруға бағытталған оқытушы мен оқушы арасындағы мақсат бағдарлы өзара байланысты іс-әрекет
27. Білімді бақылау түрлері
A) күнделікті бақылау, тақырыптық бақылау, қорытынды бақылау, рейтинг-тестік
B) жоспарлы бақылау, тақырыптық бақылау, қорытынды бақылау
C) бағдарламалы бақылау, қорытынды бақылау, күнделікті бақылау
D) күнделікті бақылау, машиналы бақылау, қорытынды бақылау
E) өзіндік бақылау , тақырыптық бақылау, сабақтық бақылау, рейтинг-тестік
28. Оқыту процесінде қалыптасқан бақылау формалары
A) ұжымжық, топтық, дербес
B) дербес, топтық, жекелік
C) фронтальды, сыныптық, дәстүрлі емес
D) дәстүрлі, фронтальды, топтық, дербес
E) фронтальды, топтық, дербес
29. Дамыта оқыту технологиясының негізін салған ғалымдар
A) Т.В.Кудрявцев, М.И.Махмудов
B) Я.А.Коменский, Т.И.Шамова
C) Л.В.Занков, Д.Б.Эльконин, А.М.Матюшкин
D) Л.С.Выготский, Л.В.Занков, Д.Б.Эльконин
E) Л.Н.Ланда, Л.В.Занков, Д.Б.Эльконин
30. Проблемелық оқыту технологиясының негізін салған ғалымдар
A) Т.В.Кудрявцев, М.И.Махмудов
B) Я.А.Коменский, Т.И.Шамова
C) Л.В.Занков, Д.Б.Эльконин, А.М.Матюшкин
D) Л.С.Выготский, Л.В.Занков, Д.Б.Эльконин
E) Л.Н.Ланда, Л.В.Занков, Д.Б.Эльконин
31. Тілдік материалды жеңілден ауырға, оңайдан қиынға, жайдан күрделіге қарай оқыту керек деген дидактиканың принципін өте тиянақты ұстаған және кез келген тілді үйретуді қарыптан, яғни, әріптен, әліпбиден бастау қажеттігін ұсынған ғалым.
A) А.Байтұрсынов
B) С.Жиенбаев
C) Ы.Маманов
D) Ж.Аймауытов
E) Х.Досмұхамедов

32. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің ғылыми-зерттеу әдістерін атаңыз
А) Талдау, зерттеу, бақылау, көрнекілік әдісі
В) Бақылау, жеке әңгімелесу, эксперисент әдісі, экскурсия әдісі
С)  Талдау, зерттеу, бақылау, жеке әңгімелесу, эксперисент әдісі
Д) Зерттеу, бақылау, жеке әңгімелесу, кітапты пайдалану әдісі
Е) Жеке әңгімелесу, зерттеу, бақылау, ауызша мазмұндау әдісі
33. Ж. Аймауытов ұсынысы бойынша тілді оқыту қалай жүру керек ?
А) Жазу – сызу (емле) үйрету
В) Сөйлеуге, шығарма жаздыруға төселдіру
С) Тіл бақылау (грамматика)
Д) Әдебиет жайынан кеңес құру
Е) Барлық жауаптар дұрыс
34. Ж.Аймауытов оқытудың басты түрлеріне нені жатқызады?
А) Сөйлеу мен қорытындылау
В) Бірдей өздік жұмыс беру
С) Сөйлеу мен сұрау
Д) Өз білімдерін толықтыру
Е) Барлығы дұрыс
А) Кез келген
35. Ж.Аймауытов Оқытудың жанама құралдарына нені жатқызады? Қатесін тап. 
А) Тың деректер
В) Сабаққа қатысты материалдар
С) Оқушымен арадағы сұрақ – жауап
Д) Оқушымен арадағы қарым - қатынас жоспары
Е) Оқушының қабілеттерін дамыту, жазу, сурет салу
36. А.Байтұрсынов негізін салған әдіс
A) Түсіндірмелі әдіс
B) Салыстырмалы әдіс
C) Эвристикалық әдіс
D) Дыбыс негізінде сауаттандыру әдісі
E) Әңгіме әдісі
37.  Ж. Аймауытов ұсынысы бойынша тілді оқыту қалай жүру керек ?
А) Жазу – сызу (емле) үйрету
В) Сөйлеуге, шығарма жаздыруға төселдіру
С) Тіл бақылау (грамматика)
Д) Әдебиет жайынан кеңес құру
Е) Барлық жауаптар дұрыс
38. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің зерттеу обьектісі
А) мақсаттары (не үшін оқыту керек?); мазмұны (нені оқыту керек?); ұйымдастырылуы (қалай оқыту керек?); құралдары (ненің көмегімен оқыту керек?); оқыту кезінде оқушылардың білімді меңгеру деңгейі, ақыл-ойының дамуы мен тәрбиеленуі арасындағы ұштастық мәселелері.
В) мәліметтерді жинау (бақылау, әңгімелесу, сауалнама, тест); тексеру және өлшеу (шкалалау); мәліметтерді өңдеу;
С) ғылыми педагогикалық әдебиеттерді талдау; индукция; дедукция; жіктеу;
Д) теориялық ; эмпирикалық
Е) Оқушылардың танымдық қабілеті; толық сауатты адам даярлау
39. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің теориялық әдістері
А) типологиялық, тарихи, ғылыми педагогикалық әдебиеттерді талдау; статистикалық, графикалық, кесте;
В) типологиялық, тарихи, ғылыми педагогикалық әдебиеттерді талдау; индукция; дедукция; салыстыру.
С) мәліметтерді жинау (бақылау, әңгімелесу, сауалнама, тест); индукция; дедукция; салыстыру.
Д) баға беру әдістері (өзін-өзі бағалау, рейтингі, педагогикалық консилиум); ғылыми педагогикалық әдебиеттерді талдау
Е) математикалық, статистикалық, графикалық, кесте; типологиялық, тарихи

40. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің эмпирикалық әдістері
А) типологиялық, тарихи, ғылыми педагогикалық әдебиеттерді талдау; статистикалық, графикалық, кесте;
В) типологиялық, тарихи, ғылыми педагогикалық әдебиеттерді талдау; индукция; дедукция; салыстыру.
С) мәліметтерді жинау (бақылау, әңгімелесу, сауалнама, тест); тексеру және өлшеу (шкалалау); мәліметтерді өңдеу; математикалық, статистикалық, графикалық, кесте; баға беру әдістері (өзін-өзі бағалау, рейтингі, педагогикалық консилиум); зерттеу нәтижелерін тәжірибеге енгізу (эксперимент).
Д) баға беру әдістері (өзін-өзі бағалау, рейтингі, педагогикалық консилиум); ғылыми педагогикалық әдебиеттерді талдау
Е) математикалық, статистикалық, графикалық, кесте; типологиялық, тарихи

Тест жауаптары

І нұсқа
1
Д
21
С
2
А
22
А
3
А
23
С
4
Е
24
Е
5
В
25
В
6
С
26
Д
7
Д
27
А
8
Е
28
Е
9
Д
29
Д
10
С
30
А
11
А
31
А
12
В
32
В
13
Д
33
С
14
С
34
С
15
А
35
Е
16
Е
36
Д
17
А
37
В
18
В
38
А
19
Е
39
В
20
Д
40
С



Ұқсас жұмыстар

Тарау Қазіргі дидактикадағы оқыту процесінің мәні және оқытудың жалпы теориялық мәселелері
Жоғары мектеп дидактикасы
Дидактикалық жүйенің сипаттамасы
Касіптік білім беру
Оқу – дидактикалық процесс
Тәрбие мен оқыту процестері арасындағы үйлесімділіктің психологиялық - педагогикалық негіздері
Оқытудың әдіснамалық негіздері
Оқыту әдістері дидактикалық категорияларының бірі
Ғылымның қазіргі даму деңгейіндегі дидактика пәні және оның мақсаты
Дидактика жайлы жалпы түсінік
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Басқару процесiнiң мазмұны
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ