Тәрбие үдерісі - тұтас педагогикалық үдерістің құрамды бөлігі

№ 1 СОӨЖ тақырыбы: Тәрбие үдерісі- тұтас педагогикалық үдерістің құрамды бөлігі.
1.Қарағанды қаласында Оқу-танысу педагогикалық практикада болған мектебіңіздің тәрбие үдерісіне жалпы сипаттама беріңіз.
Мен Оспанова Райхан № 6 ЖББОМ де практикадан өттім.Арнайы әр аптада болатын іс шаралар өз уақытымен болады.Пракитиканың екінші аптада біз өз сыныптарымызда сынып сағатын өткіздік.Әр бала өзін көрсете алды.Мектепте жоспарланған тәрбие іс-шаралары ойдағыдай өтті.
2.Тәрбие мақсатының негізгі компоненттерін философиялық категориялардың тізбегімен сипаттауға болатына: мотив -қажеттілік-қызығущылық-мақсат мысал келтіріңіз.
Мотивация -ұғымы бүл басқарушылық әрекет мәселесімен өте тығыз байланысты.Жаңа экономикалық қатынастар өткен кезеңдерге байланысты жұмыскерлерге жаңа талаптар қойады.
Қажеттіліктер-жеке адамның,әлеуметтік топтың,қоғамның тіршілк әрекетін қаматамасыз ету үшін обьективті түрде керек нәрсеге мұқтаждық;белсенді әрекеттің ішкі қозғаушысы.
Мақсат-белгілі бір межеге қол жеткізуге бағытталған әрекеттің ой-санадағы көрінісі.Мақсат ойлау нәтижесінде болашақты алдын ала болжау арқылы туатын мұрат,ішкі қозғаушы күшті болады.
Мысалдар:
Мақсат-бүкіл сабақтарды бес пен төртке тапсыру
Қажеттіліктер-адамдардын қажеттіліктер деп атауға болады.
Мотивация-мұғалімдер айтып жатқан сөздерін мотивация жатқызуға болады.
3.Қ.Т. Әтемованың Оқушыларды гумандық қасиетттерді қалыптастыруда мектеп пен отбасының бірлескен жұмысы атты диссертациясын оқып,қысқаша баяндама жасаңыз.
Ғалым Қ.Т. Әтемова Оқушыларды гумандық қасиетттерді қалыптастыруда мектеп пен отбасының бірлескен жұмысы деген еңбегінде отбасы баланың өмір жолын бастайтын және қоршаған орта туралы тиянақты да терең әсер алатын ұжымы екенін,соның негізінде білім,әдет,мінез-құлықпен өмірге деген көзқарастың қалыптасатынын нақты дәлелдеп,отбасының тәрбие берушілік қызметін үш аспектіге бөлген,олар:
1.Баланың жеке басын қалыптастыру, оның қызығушылығы мен қабілетін дамыту.
2.Үйдегі әрбір адамның жеке басына отбасы ұжымның үнемі жүйелі түрде тәрбиелік ықпал етіп отыруы
3.Отбасыңдағы балалардың үнемі ересектердің қамқорлығында белсенді түрде тәрбиелеп отыруына мәжбүр ететәндей әсер етуі,- дейді



Ұқсас жұмыстар

Тәрбие үдерісі-тұтас педагогикалық үдерістің құрамды бөлігі
Оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық педагогикалық технологияны ендіру ерекшеліктері
Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ ИННОВАЦИЯСЫ ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ
Педагогикалық үрдістің тұтас құбылыс ретінде қалыптасу тарихы
Бастауыш мектеп мұғалімінің тәрбие жұмысын көрсету
Оқытудың заңдылықтарымен принциптері
Жаңа педагогикалық технологиялар арқылы болашақ мұғалімдердің кәсіби бағыттылығын жетілдіру
Тәрбиенің құндылық тұжырымдамасы
Жеке тұлғаның дамуы мен қалыптасуы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Тауар саясаты фирманың маркетинг қызметінің негізгі құрамдас бөлігі
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
Елімізде патриоттық тәрбиені қалыптастыру міндеттері.
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСТЕРІ
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары