Әңгімелесу барысындағы психологиялық мәдениет
2-ші межелік бақылауға тапсырма
Тапсырма:
1.Этика, мораль, адамгершілік түсініктерінің арақатынасы. Тұлғааралық қарым-қатынас этикасы қалыптасуының негізгі мәселелері.
2. Тұлғааралық қарым – қатынас мәдениеті. Әңгімелесу барысындағы сөйлеу мәдениеті. Әңгімелесу барысындағы логикалық мәдениет. Әңгімелесу барысындағы психологиялық мәдениет.
3. Дауласу, пікірталас, сөзбен қағысу түсініктерінің анықтамасы. Дауласудағы сендірудің психологиялық тәсілдері: дауласуға қатысушыларға әсер ету тәсілдері; дауласудағы сұрақтар және оған жауап түрлері; әділетсіз тәсілдер, ерікті және еріксіз амалдар.
4. Келіспеушілік туралы жалпы түсінік. Келіспеушіліктің пайда болу себептері және оның зардаптары. Келіспеушілікті шешу жолдары. Әдістемелік нұсқау: тапсырманы берілген сұрақтары бойынша қарастырып, нақты аргументтер, мысалдар дәне дәлелдермен түсіндіріп, конспектілеу керек. Сұрақ бойынша негізгі ұғымдарға анықтама беру керек. Соңында қолданылған деректерді беру қажет.
Мұғалімдік мәдениет
Мектепке дейінгі мекемелердегі оқыту үдерісінің мәні, оның міндеттері мен құрылымының әдістемесі
Жоғары мектеп психологиясының пәні, міндеттері және құрылымы
Мұғалімнің жеке тұлғасы-оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі жайлы
Мектеп психологынын іс-кагаздары. Психодиагностикалық жұмыстар
Жоғары оқу орны студенттерінің қарым-қатынас мәдениетін қалыптастырудың ғылыми- практикалық негіздері
Мектептегі психологиялық қызметті ұйымдастырудың әдіснамалық-әдістемелік мәселелері
ПЕДАГОГИКА (сыртқы бөлім студенттеріне арналған қысқаша лекциялар курсы)
Оқыту үдерісінде дидактикалық принциптерді пайдалану
Психологиялық оқыту
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Студенттердің қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруда педагогика
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
А.Жұбанов және ұлттық музыка мәдениеті
Ата-аналарға психологиялық кеңес
Мәдениет, салт-дәстүрлер денсаулық сақтау және білім саласындағы әлеуметтік саясаттың негізгі құраушы факторы
Мәдениет. Ғылым. Білім.
«Мәдениет» ұғымы