Мәнді педагогикалық құбылыстар зерттеуі
1 Тәрбиешілік қызмет дегеніміз?
1
оқыта отырып тәрбиелеу, тәрбие жұмыстарын жүргізе алу біліктілігі, өзі де тәрбиелі болуы
2
терең білімді, өз білімін үнемі толықтырып отыра алатын, педагогикалық шеберлікті меңгерген
3
нақты кеңістіктік-уақыттық жағдайларда оқу-тәрбие процесінің мақсат және міндеттерін түсіну
4
берілген тапсырманы орындауға баланың дайындық деңгейін диагностикалауда әдістемесі мен әдістерді таңдау
5
алынған нәтиженің негізінде оқу-тәрбиелеу процесін жобалау және құрастыру
2 Оқытушылық қызмет дегеніміз?
1
терең білімді,өз білімін үнемі толықтырып отыра алатын, педагогикалық шеберлікті меңгерген зерттеу әрекетіне қарағанда өзіндік ерекшелігі
2
оқыта отырып тәрбиелеу, тәрбие жұмыстарын жүргізе алу біліктілігі, өзі де тәрбиелі болуы
3
нақты кеңістіктік-уақыттық жағдайларда оқу-тәрбие процесінің мақсат және міндеттерін түсіну
4
алынған нәтиженің негізінде оқу-тәрбиелеу процесін жобалау және құрастыру
5
берілген тапсырманы орындауға баланың дайындық деңгейін диагностикалауда әдістемесі мен әдістерді таңдау
3 Зерттеушілік қызмет дегеніміз?
1
алдыңғы қатарлы тәжірибелер мен ғылыми теориялық, психологиялық, педагогикалық, әдістемелік жаңалықпен танысуы
2
терең білімді,өз білімін үнемі толықтырып отыра алатын, педагогикалық шеберлікті меңгерген зерттеу әрекетіне қарағанда өзіндік ерекшелігі
3
нақты кеңістіктік-уақыттық жағдайларда оқу-тәрбие процесінің мақсат және міндеттерін түсіну
4
берілген тапсырманы орындауға баланың дайындық деңгейін диагностикалауда әдістемесі мен әдістерді таңдау
5
алынған нәтиженің негізінде оқу-тәрбиелеу процесін жобалау және құрастыру
4 Педагогтың әдіснамалық мәдениеті дегеніміз?
1
педагогика әдіснамасы туралы білімі, оны педагогикалық әрекетінде қолдану біліктілігі.
2
нақты кеңістіктік-уақыттық жағдайларда оқу-тәрбие процесінің мақсат және міндеттерін түсіну
3
алынған нәтиженің негізінде оқу-тәрбиелеу процесін жобалау және құрастыру
4
оқыта отырып тәрбиелеу, тәрбие жұмыстарын жүргізе алу біліктілігі, өзі де тәрбиелі болуы
5
алынған нәтиженің негізінде оқу-тәрбиелеу процесін жобалау және құрастыру
5 Педагогтың объектісі?
1
педогогикалық процесс және бала
2
педагогикалық құбылыстар мен фактілер
3
Психологиялық процесс және бала
4
Әлеуметтік процесс және орта
5
Педагогикалық процесс мен фактілер
6 Ғылыми педагогикалық зерттеудің объектісі?
1
педагогикалық құбылыстар мен фактілер
2
Педагогикалық процесс мен фактілер
3
педогогикалық процесс және бала
4
Психологиялық процесс және бала
5
Әлеуметтік процесс және орта
7 педагог әдіснамасын қолданудың жүйесі...
1
Барлық жауап дұрыс
2
берілген тапсырманы орындауға баланың дайындық деңгейін диагностикалауда әдістемесі мен әдістерді таңдау;
3
алынған нәтиженің негізінде оқу-тәрбиелеу процесін жобалау және құрастыру;
4
педагогикалық тапсырмаларды шығармашылық тұрғыда шешу және түйіндеу (фомулировка)
5
нақты кеңістіктік-уақыттық жағдайларда оқу-тәрбие процесінің мақсат және міндеттерін түсіну
8 Ғылым ерекше әлеуметтік инситут және танымдық қызметтің ерекше формасы ретінде қай ғасырларда пайда болды?
1
XV-XVI
2
XIV-XVII
3
XIII-XVI
4
XVI-XVIII
5
XIV-XVI
9 ... адамның табиғат пен қоғам туралы объективті білім қалыптастыруға мүмкіндік беретін танымның ең жоғары пішімі, оның практикалық қызметінің бір саласы
1
ғылым
2
психология
3
педагогика
4
филоллогия
5
инновация
10 Ғылымның басты мақсаты:
1
ғылым заңдарының негізінде ашылып отырған болмыс құбылысы мен процесін болжау
2
берілген тапсырманы орындауға баланың дайындық деңгейін диагностикалауда әдістемесі мен әдістерді таңдау
3
алынған нәтиженің негізінде оқу-тәрбиелеу процесін жобалау және құрастыру
4
педагогикалық тапсырмаларды шығармашылық тұрғыда шешу және түйіндеу
5
нақты кеңістіктік-уақыттық жағдайларда оқу-тәрбие процесінің мақсат және міндеттерін түсіну
11 “Ғылым- білімді болу ғана емес, оны саналы меңгеру, білімді қолдана білу біліктілігі” деп анықтама берген ғалым?
1
Г.М.Коджаспирова
2
А.Құсайынов
3
Т.Тәжібаев
4
Т.Балаубаев
5
Қ.Жарықбаев
12
“Ғылым- ақиқаттағы тәжірибемен тексерілетін және дәлелденетін қоршаған орта жөнінде тарихи қалыптасқан және үнемі дамып отыратын адам білімінің логикалық жүйесі...”деп анықтама берген ғалым?
1
А.Құсайынов
2
Г.М.Коджаспирова
3
Т.Тәжібаев
4
Т.Балаубаев
5
Қ.Жарықбаев
13
... адам санасын дамытудың негізі
1
таным
2
ес
3
қиял
4
даму
5
қабылдау
14
Таным неше топқа бөлінеді?
1
2
2
1
3
3
4
4
5
5
15
... адамның түйсігі, қабылдауы және елестетуі?
1
сезімдік таным
2
логикалық таным
3
таным
4
ойлау
5
ұғым
16
... логикалық ойлаудың аса маңызды элементі.
1
ұғым
2
сезімдік таным
3
логикалық таным
4
таным
5
ойлау
17
... пікірлерден жаңа пікірдің пайда болуы ойлаудың жоғары формасы?
1
ой тұжырымы
2
сезімдік таным
3
логикалық таным
4
таным
5
ойлау
18
...мәселені зерттеп аңғаруда таным теориясына сүйене келе, ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістері негізінде адамның танымдық қабілеттерінің мүмкіндіктерін пайдалану?
1
ғылыми тану
2
ой тұжырымы
3
сезімдік таным
4
логикалық таным
5
таным
19
... Ғылымдар классификациясы” атты еңбегінде ғылымдарды жіктеген ғалым?
1
Әл-Фараби
2
А.Құсайынов
3
Г.М.Коджаспирова
4
Т.Тәжібаев
5
Т.Балаубаев
20
... ғылыми танымның логикалық заңдылықтарын зерттейтін философиялық ғылымның бір саласы?
1
ғылым логикасы
2
ғылыми тану
3
ой тұжырымы
4
сезімдік таным
5
логикалық таным
21
... жаңа педагогикалық білімді қалыптастыратын, танымдық әрекет түрі, оқыту, тәрбиелеу және дамудың объективті заңдылықтарын ашуға бағытталған процесс?
1
ғылыми педагогикалық зерттеу
2
ғылыми-зерттеу
3
эмпирикалық
4
теориялық
5
әдіснамалық
22
... жаңа ғылыми фактілер анықталып эмпирикалық заңдылықтар?
1
эмпирикалық
2
теориялық
3
ғылыми педагогикалық зерттеу
4
ғылыми-зерттеу
5
әдіснамалық
23
...негізігі, жалпы педагогикалық заңдылықтар құрылады, бұрын зерттеліп ашылған фактілерді анықтау?
1
теориялық
2
ғылыми педагогикалық зерттеу
3
ғылыми-зерттеу
4
эмпирикалық
5
әдіснамалық
24
... эмпирикалық және теориялық зерттеу нәтижесінде педагогикалық құбылысты зерттеудің жалпы принциптері мен әдістері мен теориясы құрылуы?
1
әдіснамалық
2
теориялық
3
ғылыми педагогикалық зерттеу
4
ғылыми-зерттеу
5
эмпирикалық
25
Ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдіснамалық принциптері?
1
Барлық жауабы дұрыс
2
педагогикалық құбылыстардың себептерін, факторының шарттылығы
3
педагогикалық құбылыстардың сеебептерін, факторын, шарттарын анықтаудың объективтілігі
4
педагогикалық құбылыстарға және процестерді зерттеуге тұтастай қарау
5
құбылыстардың байланысын және басқа құбылыстармен өзара байланысын зерттеу
26
... жауабын іздейтін ғылымдағы сұрақ немесе зерттеліп отырған құбылыстың белгісіз жағын құру
1
зерттеудің өзектілігі
2
зерттеу міндеті
3
зерттеудің болжамы
4
зерттеу тақырыбы
5
ғылыми зерттеу
27
... зерттеу мәселесінің аспектілерінің анық, қысқа берілуі?
1
зерттеу міндеті
2
зерттеудің болжамы
3
зерттеу тақырыбы
4
ғылыми зерттеу
5
зерттеудің өзектілігі
28
... объектінің ішін ізденудегі аспектісі, зерттеліп отырған құбылыстың таралу процесі, элемент, байланыс, қатынастардың жиынтығы
1
зерттеу пәні
2
зерттеудің болжамы
3
зерттеу тақырыбы
4
ғылыми зерттеу
5
зерттеудің өзектілігі
29
... зерттеу мәселесінің аспектілерінің анық, қысқа берілуі?
1
зерттеу тақырыбы
2
ғылыми зерттеу
3
зерттеудің өзектілігі
4
зерттеу пәні
5
зерттеудің болжамы
30
... педагогика ғылымындағы өзекті мәселенің теориялық және практикалық жағын талдау негізінде шешімін алдын ала болжау?
1
зерттеудің болжамы
2
зерттеу тақырыбы
3
ғылыми зерттеу
4
зерттеудің өзектілігі
5
зерттеу пәні
31
... ғылыми танымның логикалық заңдылықтарын зерттейтін филлософияның бір саласы?
1
ғылым логикасы
2
әдіснамалық
3
теориялық
4
ғылыми педагогикалық зерттеу
5
ғылыми-зерттеу
32
Диагностика дегеніміз?
1
белгілі мазмұны мен күрделілік деңгейіне қарай қандай да бір әрекетке дайындық деңгейін анықтау прцедурасы
2
педагогикалық әрекетінің әлсіз және күшті жағын, қиындығын, оған баға беруге негіз болатын педагогтың кәсіби шеберлігін зерттеу әдістері мен амалдарының жүйесі
3
баланың жеке тұлғасының дара ерекшелігін зерттеуде оқыту мен даму проблемаларының пайда болу себептерін, мүмкіндігін анықтау
4
педагогтың жеке тұлғасын зерттеу нәтижесін талдау процесі және оның әрекетінің және қарым-қатынасын оңтайландыратын нұсқаулар
5
педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен реттеу тәсілдері, жолдарының жиынтығы, нақтығылыми мақсатқа жетуде жүйелі алынған нәтижені түсіндіріп талдау көрсету
33
Педагогикалық диагностика дегеніміз?
1
педагогикалық әрекетінің әлсіз және күшті жағын, қиындығын, оған баға беруге негіз болатын педагогтың кәсіби шеберлігін зерттеу әдістері мен амалдарының жүйесі
2
оқу материалын ойдағыдай меңгеруін тексеру жолдарының жиынтығы және процедурасы
3
педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен реттеу тәсілдері, жолдарының жиынтығы, нақтығылыми мақсатқа жетуде жүйелі алынған нәтижені түсіндіріп талдау көрсету
4
белгілі мазмұны мен күрделілік деңгейіне қарай қандай да бір әрекетке дайындық деңгейін анықтау прцедурасы
5
баланың жеке тұлғасының дара ерекшелігін зерттеуде оқыту мен даму проблемаларының пайда болу себептерін, мүмкіндігін анықтау
34
Психологиялық диагностика дегеніміз?
1
баланың жеке тұлғасының дара ерекшелігін зерттеуде оқыту мен даму проблемаларының пайда болу себептерін, мүмкіндігін анықтау
2
педагогикалық әрекетінің әлсіз және күшті жағын, қиындығын, оған баға беруге негіз болатын педагогтың кәсіби шеберлігін зерттеу әдістері мен амалдарының жүйесі
3
оқу материалын ойдағыдай меңгеруін тексеру жолдарының жиынтығы және процедурасы
4
педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен реттеу тәсілдері, жолдарының жиынтығы, нақтығылыми мақсатқа жетуде жүйелі алынған нәтижені түсіндіріп талдау көрсету
5
белгілі мазмұны мен күрделілік деңгейіне қарай қандай да бір әрекетке дайындық деңгейін анықтау прцедурасы
35
Педагогикалық диагностика міндеттері?
1
барлық жауабы дұрыс
2
оқу-тәрбие нәтижелерін анықтау
3
кейінгі әрекеттеріне мотивация жасау
4
оқу-тәрбие нәтижесін бұрыс бағалау кезіндегі ішкі және сыртқы түзету
5
балалар дамуының салыстырмалы деңгейін көрсет
36
Зерттеу:
1
барлық жауабы дұрыс
2
мәліметтер жинау
3
салыстыру
4
түсіндіріу
5
талдау
37
Зерттеу міндеттеріне байланысты қолданылатын әдістер:
1
барлық жауабы дұрыс
2
экспериментті емес
3
диагностикалық
4
экспериментті
5
қалыптастырушы
38
Педагогикалық диагностиканың аспектісі:
1
зерттеу
2
мәліметтер жинау
3
салыстыру
4
түсіндіріу
5
талдау
39
Педагогикалық диагностиканың аспектісі:
1
болжау
2
мәліметтер жинау
3
салыстыру
4
түсіндіріу
5
талдау
40
Педагогикалық диагностиканың аспектісі:
1
балаларға диагностикалық іс-әрекет нәтижелерін хабарлау
2
мәліметтер жинау
3
салыстыру
4
түсіндіріу
5
талдау
41
... грек тілінен аударғанда “методос” – таным амалы, тәсілі деген мағынаны білдіретін сөз?
1
әдіс
2
тәсіл
3
амал
4
талдау
5
түсіндіру
42
Педагогика ғылымында бірнеше жалпы ғылыми зерттеуде қалыптасқан
әдістер?
1
барлық жауабы дұрыс
2
жалпы теориялық
3
әлуметтік
4
әлеуметтік психологиялық
5
математикалық
43
...талдау, синтез, салыстыру, индукция, дедукция, абстракция, конкретизация,
жіктеу?
1
жалпы теориялық әдіс
2
әлеуметтік әдіс
3
әлеуметтік психологиялық әдіс
4
математикалық әдіс
5
сауалнама әдісі
44
...сауалнама, интервью алу, рейтинг?
1
әлеуметтік әдіс
2
әлеуметтік психологиялық әдіс
3
математикалық әдіс
4
сауалнама әдіс
5
жалпы теориялық әдіс
45
... социометрия, тест, тренинг?
1
әлеуметтік психологиялық әдіс
2
әлеуметтік әдіс
3
математикалық әдіс
4
сауалнама әдіс
5
жалпы теориялық әдіс
46
... ранжирование, шкалирование, корреляция?
1
математикалық әдіс
2
әлеуметтік психологиялық әдіс
3
әлеуметтік әдіс
4
сауалнама әдіс
5
жалпы теориялық әдіс
47
Салыстырмалы тарихи талдау әдісі?
1
зерттеушіні өзінің тақырыбы бойынша әдебиетпен талдау, тарихи зерттеулер,
ғылыми монографиялар және публикациялармен танысуға мүмкіндік береді
2
зерттелетін процесс және құбылыс схема, сызба, қысқаша сөздік, сипаттама
түрінде берілетін көрнекі-бейнелі сипатта болады
3
себеп бұл құбылыс, яғни басқа құбылысты өзгертеді немесе пайда болуына
себеп болады
4
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
5
зертеушінің қатынасыз педагогикалық жүйе немесе білім беру жүйесінің қозғалысын көрсету үшін қолданылады
48
Үлгілеу (моделирование) әдісі?
1
зерттелетін процесс және құбылыс схема, сызба, қысқаша сөздік, сипаттама
түрінде берілетін көрнекі-бейнелі сипатта болады
2
зерттеушіні өзінің тақырыбы бойынша әдебиетпен талдау, тарихи зерттеулер,
ғылыми монографиялар және публикациялармен танысуға мүмкіндік береді
3
себеп бұл құбылыс, яғни басқа құбылысты өзгертеді немесе пайда болуына
себеп болады
4
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
5
зертеушінің қатынасыз педагогикалық жүйе немесе білім беру жүйесінің қозғалысын көрсету үшін қолданылады
49
Себепті-тергеулік талдау?
1
себеп бұл құбылыс, яғни басқа құбылысты өзгертеді немесе пайда болуына
себеп болады
2
зерттелетін процесс және құбылыс схема, сызба, қысқаша сөздік, сипаттама
түрінде берілетін көрнекі-бейнелі сипатта болады
3
зерттеушіні өзінің тақырыбы бойынша әдебиетпен талдау, тарихи зерттеулер,
ғылыми монографиялар және публикациялармен танысуға мүмкіндік береді
4
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
5
зертеушінің қатынасыз педагогикалық жүйе немесе білім беру жүйесінің қозғалысын көрсету үшін қолданылады
50
Ұқсастыру әдісі?
1
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
2
себеп бұл құбылыс, яғни басқа құбылысты өзгертеді немесе пайда болуына
себеп болады
3
зерттелетін процесс және құбылыс схема, сызба, қысқаша сөздік, сипаттама
түрінде берілетін көрнекі-бейнелі сипатта болады
4
зерттеушіні өзінің тақырыбы бойынша әдебиетпен талдау, тарихи зерттеулер,
ғылыми монографиялар және публикациялармен танысуға мүмкіндік береді
5
зертеушінің қатынасыз педагогикалық жүйе немесе білім беру жүйесінің
қозғалысын көрсету үшін қолданылады
51
Теориялық деңгей әдістері?
1
Барлық жауабы дұрыс
2
формализация
3
аксиоматикалық әдіс
4
гипотетикалық-дедуктивті әдіс
5
әдебиет көздерін зерттеу
52
Формализация ...
1
білім мазмұнын белгілермен беру, нақты ойды формула, ереже, символмен
беру
2
ғылыми теорияның құрылу амалы, оның негізінде бастапқы аксиома
3
болжамдардың бір-бірімен дедуктивті байланысын құрайтын жүйе құру
4
зерттеудің бастапқы құрамды бөлігі
5
зерттеліп отырған объектіні бөлек зерттеу үшін құрамды бөліктерге бөліп
қарау
53
Аксиоматикалық әдіс ...
1
ғылыми теорияның құрылу амалы, оның негізінде бастапқы аксиома
2
болжамдардың бір-бірімен дедуктивті байланысын құрайтын жүйе құру
3
зерттеудің бастапқы құрамды бөлігі
4
зерттеліп отырған объектіні бөлек зерттеу үшін құрамды бөліктерге бөліп
қарау
5
білім мазмұнын белгілермен беру, нақты ойды формула, ереже, символмен
беру
54
Гипотетикалық-дедуктивті әдіс ...
1
болжамдардың бір-бірімен дедуктивті байланысын құрайтын жүйе құру
2
зерттеудің бастапқы құрамды бөлігі
3
зерттеліп отырған объектіні бөлек зерттеу үшін құрамды бөліктерге бөліп
қарау
4
білім мазмұнын белгілермен беру, нақты ойды формула, ереже, символмен
беру
5
ғылыми теорияның құрылу амалы, оның негізінде бастапқы аксиома
55
Әдебиет көздерін зерттеу ...
1
зерттеудің бастапқы құрамды бөлігі
2
білім мазмұнын белгілермен беру, нақты ойды формула, ереже, символмен
беру
3
ғылыми теорияның құрылу амалы, оның негізінде бастапқы аксиома
4
болжамдардың бір-бірімен дедуктивті байланысын құрайтын жүйе құру
5
зерттеліп отырған объектіні бөлек зерттеу үшін құрамды бөліктерге бөліп
қарау
56
Талдау әдісі ...
1
зерттеліп отырған объектіні бөлек зерттеу үшін құрамды бөліктерге бөліп
қарау
2
біріктіру, біртұтас етіп қарау үшін зерттеу объектісінің бөліктерін біріктіру
3
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
4
зерттеу объектісі өзімен ұқсастық қатынастағы басқа бір объектімен
алмастырылатын зерттеу әдісі
5
зертеушінің қатынасыз педагогикалық жүйе немесе білім беру жүйесінің
қозғалысын көрсету үшін қолданылады
57
Синтез әдісі ...
1
біріктіру, біртұтас етіп қарау үшін зерттеу объектісінің бөліктерін біріктіру
2
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
3
зерттеу объектісі өзімен ұқсастық қатынастағы басқа бір объектімен
алмастырылатын зерттеу әдісі
4
зертеушінің қатынасыз педагогикалық жүйе немесе білім беру жүйесінің
қозғалысын көрсету үшін қолданылады
5
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
58
Ұқсастыру әдісі ...
1
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
2
біріктіру, біртұтас етіп қарау үшін зерттеу объектісінің бөліктерін біріктіру
3
зерттеу объектісі өзімен ұқсастық қатынастағы басқа бір объектімен
алмастырылатын зерттеу әдісі
4
зертеушінің қатынасыз педагогикалық жүйе немесе білім беру жүйесінің
қозғалысын көрсету үшін қолданылады
5
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
59
Модельдеу ...
1
зерттеу объектісі өзімен ұқсастық қатынастағы басқа бір объектімен
алмастырылатын зерттеу әдісі
2
зертеушінің қатынасыз педагогикалық жүйе немесе білім беру жүйесінің
қозғалысын көрсету үшін қолданылады
3
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
4
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
5
біріктіру, біртұтас етіп қарау үшін зерттеу объектісінің бөліктерін біріктіру
60
Абстракциялаудың неше түрі бар?
1
2
2
1
3
3
4
4
5
5
61
Педагоикалық бақылау
1
педагогикаылқ процесті, құбылысты табиғи жағдайда мақсатқа бағыттап қабылдау
2
зертеушінің қатынасыз педагогикалық жүйе немесе білім беру жүйесінің
қозғалысын көрсету үшін қолданылады
3
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
4
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
5
біріктіру, біртұтас етіп қарау үшін зерттеу объектісінің бөліктерін біріктіру
62
Тікелей бақылау
1
зерттеуші оқу-тәрбие жұмысының тікелей басшысы
2
зерттеуді толықтырады және зерттеушімен бірге және оның бағдарламасы бойынша жұмыс істейтін өкілдер арқылы жүзеге асады.
3
зерттеуші зерттелушілердің әрекетіне және өміріне өзі белсене араласады.
4
арнаулы белгіленген топта айналы қабырға және жасырын камера арқылы бақыланады
5
педагогикалық құбылыстарды мақсатты зерттеу, мағұлматтарды іріктеп жинау.
63
Жанама бақылау ...
1
зерттеуді толықтырады және зерттеушімен бірге және оның бағдарламасы бойынша жұмыс істейтін өкілдер арқылы жүзеге асады.
2
зерттеуші зерттелушілердің әрекетіне және өміріне өзі белсене араласады.
3
арнаулы белгіленген топта айналы қабырға және жасырын камера арқылы бақыланады
4
педагогикалық құбылыстарды мақсатты зерттеу, мағұлматтарды іріктеп жинау.
5
зерттеуші оқу-тәрбие жұмысының тікелей басшысы
64
Араласа бақылау ...
1
зерттеуші зерттелушілердің әрекетіне және өміріне өзі белсене араласады.
2
арнаулы белгіленген топта айналы қабырға және жасырын камера арқылы бақыланады
3
педагогикалық құбылыстарды мақсатты зерттеу, мағұлматтарды іріктеп жинау.
4
зерттеуші оқу-тәрбие жұмысының тікелей басшысы
5
зерттеуді толықтырады және зерттеушімен бірге және оның бағдарламасы бойынша жұмыс істейтін өкілдер арқылы жүзеге асады.
65
Жабық түрде бақылау ...
1
арнаулы белгіленген топта айналы қабырға және жасырын камера арқылы бақыланады
2
ерттеуші зерттелушілердің әрекетіне және өміріне өзі белсене араласады.
3
педагогикалық құбылыстарды мақсатты зерттеу, мағұлматтарды іріктеп жинау.
4
зерттеуші оқу-тәрбие жұмысының тікелей басшысы
5
зерттеуді толықтырады және зерттеушімен бірге және оның бағдарламасы бойынша жұмыс істейтін өкілдер арқылы жүзеге асады.
66
Мақсатқа бағытталу ...
1
бақылау балаға емес, нақты және тұлғалық ерекшеліктердің пайда
болуына жүргізіледі
2
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
3
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
4
бақылау оқиғадан-оқиғаға емес, жоспарға сәйкес жүйелі түрде
жүргізілуі керек.
5
әрбиеші өз пайымдауын растауда өзі көретіндей емес,
объективті фактілерді жазу керек.
67
Өзімен-өзі болу ...
1
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
2
бақылау балаға емес, нақты және тұлғалық ерекшеліктердің пайда
болуына жүргізіледі
3
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
4
бақылау оқиғадан-оқиғаға емес, жоспарға сәйкес жүйелі түрде
жүргізілуі керек.
5
тәрбиеші өз пайымдауын растауда өзі көретіндей емес,
объективті фактілерді жазу керек.
68
Табиғилық ...
1
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
2
бақылау оқиғадан-оқиғаға емес, жоспарға сәйкес жүйелі түрде
жүргізілуі керек.
3
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
4
бақылау балаға емес, нақты және тұлғалық ерекшеліктердің пайда
болуына жүргізіледі
5
тәрбиеші өз пайымдауын растауда өзі көретіндей емес,
объективті фактілерді жазу керек.
69
Жүйелілік ...
1
бақылау оқиғадан-оқиғаға емес, жоспарға сәйкес жүйелі түрде
жүргізілуі керек.
2
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
3
бақылау балаға емес, нақты және тұлғалық ерекшеліктердің пайда
болуына жүргізіледі
4
тәрбиеші өз пайымдауын растауда өзі көретіндей емес,
объективті фактілерді жазу керек.
5
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
70
Объективтілік ...
1
тәрбиеші өз пайымдауын растауда өзі көретіндей емес,
объективті фактілерді жазу керек.
2
бақылау оқиғадан-оқиғаға емес, жоспарға сәйкес жүйелі түрде
жүргізілуі керек.
3
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
4
бақылау балаға емес, нақты және тұлғалық ерекшеліктердің пайда
болуына жүргізіледі
5
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
71
Фиксация ...
1
мәліметтер бақылау барысында немесе одан кейін сол заматтар
жазылу керек.
2
бақылау оқиғадан-оқиғаға емес, жоспарға сәйкес жүйелі түрде
жүргізілуі керек.
3
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
4
бақылау балаға емес, нақты және тұлғалық ерекшеліктердің пайда
болуына жүргізіледі
5
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
72
Бақылау әдісінің тиімді емес жағы ...
1
кездейсоқ факторлардың әсерін жою мүлде мүмкін емес.
2
бақылау оқиғадан-оқиғаға емес, жоспарға сәйкес жүйелі түрде
жүргізілуі керек.
3
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
4
бақылау балаға емес, нақты және тұлғалық ерекшеліктердің пайда
болуына жүргізіледі
5
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
73
Бақылау әдісінің тиімді емес жағы ...
1
бақылау оқиғадан-оқиғаға емес, жоспарға сәйкес жүйелі түрде
жүргізілуі керек.
2
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
3
бақылау балаға емес, нақты және тұлғалық ерекшеліктердің пайда
болуына жүргізіледі
4
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
5
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
74
Бақылау әдісінің тиімді емес жағы ...
1
бақылау санды талдауға салынуы қиын ақпаратты береді.
2
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
3
бақылау балаға емес, нақты және тұлғалық ерекшеліктердің пайда
болуына жүргізіледі
4
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
5
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
75
Бақылау әдісінің тиімді емес жағы ...
1
бақылау барысында зерттелуші өзінің табиғи жағын өзгертіп жіберуі мүмкін.
2
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
3
бақылау балаға емес, нақты және тұлғалық ерекшеліктердің пайда
болуына жүргізіледі
4
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
5
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
76
Әңгімелесу ...
1
алдын ала құрастырылған бағдарлама бойынша зерттеуші мен зерттелушішінің арасындағы диологтік сөйлесуі.
2
педагогикалық құбылыстарды мақсатты зерттеу, мағұлматтарды іріктеп жинау, көзбен көргенді сезім мүшелерімен қабылдау
3
мәліметтер бақылау барысында немесе одан кейін сол заматтар
жазылу керек.
4
бақылау оқиғадан-оқиғаға емес, жоспарға сәйкес жүйелі түрде
жүргізілуі керек.
5
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
77
Әңгімелесу әдісінің тиімділігі
1
зерттеушінің әңгімелесушімен достық қарым-қатынасына,
ашылуына мүмкіндік жасауына байланысты
2
педагогикалық құбылыстарды мақсатты зерттеу, мағұлматтарды іріктеп жинау, көзбен көргенді сезім мүшелерімен қабылдау
3
мәліметтер бақылау барысында немесе одан кейін сол заматтар
жазылу керек.
4
бақылау оқиғадан-оқиғаға емес, жоспарға сәйкес жүйелі түрде
жүргізілуі керек.
5
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
78
Әңгімелесу уақыты ...
1
30-40 минут
2
25-30 минут
3
10-15 минут
4
30-35 минут
5
40-45 минут
79
әңгімелесудың бір түрі, бірақ жауапқа баға беру және позициясын
анықтауға бағдарланады.
1
интервью
2
бақылау
3
әңгімелесу
4
эксперимент
5
жанама бақылау
80
Белгілі құбылыс туралы үлкен топтан соған қатынасын, тілегін білу
үшін ұйымдастырылады.
1
сауалнама
2
бақылау
3
әңгімелесу
4
эксперимент
5
жанама бақылау
81
Сауалнама жүргізудің талаптары:
1
барлық жауап дұрыс
2
зерттелетін құбылысты ашатын және нақты ақпараттар беруге
мүмкіндік жасайтын сұрақтар құру;
3
тура және көмекші сұрақтарды қолдану арқылы жауапты нақтылау және
оның шындығына көз жеткізу;
4
бір мәндегі сұрақтар және және оның жанында есіне түсіретіндей мәліметтердің болмауы;
5
ашық, жабық, аралас сауалнамаларды қолдану;
82
Сауалнама әдісінің тиімділігі:
1
барлық жауап дұрыс
2
ақпарат жинаудың үлкен жылдамдығы;
3
статистикалық әдістерді қолдану мүмкіндігі.
4
тексерудің ауқымдылығы;
5
ашық, жабық, аралас сауалнамаларды қолдану;
83
Сауалнаманың кемшілік тұстары:
1
барлық жауап дұрыс
2
сауалнама жүргізу балалардың сұрақтарды әр түрлі түсінуін ескермейді;
3
сұрақтардыі объективтілігі әр уақытта жоғары болмайды,
4
сұрақтардың қатаң тізімі сұрау салынатын адамдардың ойлау
шеңберін шектеу
5
ойлағанынан өзгеше жауап беруге мәжбүр ету
84
Балдық бағамен өзін-өзі бағалауға және басқаларды бағалауға
қолданылатын әдіс:
1
полярлық сауалнама
2
педагогикалық сауалнама
3
әңгімелесу
4
бақылау
5
эксперимент
85
Мақсатқа бағытталған зерттеу, қатал бақыланған жағдайда,
арнаулы құрастырылған тапсырма түрінде беріліп, педагогикалық
процесті объективті өлшеуге көмектесетін әдіс түрі:
1
педагогикалық тестілеу
2
педагогикалық сауалнама
3
әңгімелесу
4
бақылау
5
полярлық сауалнама
86
Жетістікке жету тестері:
1
барлық жауап дұрыс
2
даму тестері
3
парасат тестері
4
жалпы нәтижелік тестер.
5
мектепке дейінгі балалардың үлгерім тестері.
87
Іс-құжаттарды талдау және зерттеу
1
зерттелетін процестер мен құбылыстар туралы нақты материалдар
жинау үшін қажет
2
зерттелетін құбылысты ашатын және нақты ақпараттар беруге
мүмкіндік жасайтын сұрақтар құру;
3
тура және көмекші сұрақтарды қолдану арқылы жауапты нақтылау және
оның шындығына көз жеткізу;
4
бір мәндегі сұрақтар және және оның жанында есіне түсіретіндей мәліметтердің болмауы;
5
ашық, жабық, аралас сауалнамаларды қолдану;
88
Педагогтың ғылыми нұсқауларды кешенді, жүйелі, білікті қолданылуы.
1
шеберлік
2
кәсіби
3
маман
4
білік
5
дағды
89
озық тәжірибе және оған жету жолдарын қай ғалымдар өз еңбектерінде,
зерттеулерінде маңызды элемент ретінде алып қарастырады.
1
Ю.К.Бабанский, В.И.Вовдарь, Я.С.Турбовской
2
Ю.К.Бабанский, В.И.Вовдарь, Л.С. Скаткин
3
В.И.Вовдарь, Я.С.Турбовской,А.С. Макаренко
4
В.И.Вовдарь, Л.С. Скаткин, Я.С.Турбовской
5
Я.С.Турбовской,А.С. Макаренко,В.И.Вовдарь
90
Озық-тәжірибе – оқу-тәрбие процесін жетілдіру мен жетістікке
жету жолындағы мақсат көздеген іс-тәжірибе деп анықтама берген ғалым
1
Ш.Таубаева
2
В.И.Вовдарь
3
Л.С. Скаткин
4
А.С. Макаренко
5
Я.С.Турбовской
91
Жалпы тәжірбие, озық тәжірибе, жаңалықты тәжірибе,
зерттеушілік тәжірибе деп бөліп қарастырған ғалым:
1
Ю.К.Бабанский
2
В.И.Вовдарь
3
Л.С. Скаткин
4
А.С. Макаренко
5
Я.С.Турбовской
92
Тәжірибелік жұмыс дербес зерттеу әдісі ретінде қарастырылып,
ғылыми мәліметтері теориялық негізделген болжамға сәйкес болса,
жаңа құбылыс тудырып және терең талдауы мен қорытындысы болуы
керек деп айтқан ғалым.
1
Л.С. Скаткин
2
А.С. Макаренко
3
Я.С.Турбовской
4
Ю.К.Бабанский
5
В.И.Вовдарь
93
Алдын ала зерттеу мақсаты белгілі, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді
әдіс – тәсілдерін, формалары мен мазмұнын көрсетеді:
1
педагогикалық эксперимент
2
зертханалық эксперимент
3
табиғи эксперимент
4
модельдеуші эксперимент
5
белсенді эксперимент
94
Жасанды арнайы құрылған және нақты дәл ескерілген жағдайларда
жүргізіледі:
1
зертханалық эксперимент
2
табиғи эксперимент
3
модельдеуші эксперимент
4
белсенді эксперимент
5
педагогикалық эксперимент
95
Ойын, оқу немесе еңбек ойын, оқу немесе еңбек іс-әрекетінің
табиғи жағдайларында тұрған балалардың психикалық зерттеу жүргізілуін
білмеуімен ерекшеленеді
1
табиғи эксперимент
2
модельдеуші эксперимент
3
белсенді эксперимент
4
педагогикалық эксперимент
5
зертханалық эксперимент
96
Психикалық құбылыстарды модельдеу арқылы түсіндіріледі.
1
модельдеуші эксперимент
2
белсенді эксперимент
3
педагогикалық эксперимент
4
зертханалық эксперимент
5
табиғи эксперимент
97
Педагогикалық экспериментті зерттеудің өзі жүргізсе ...
1
белсенді эксперимент
2
модельдеуші эксперимент
3
педагогикалық эксперимент
4
зертханалық эксперимент
5
табиғи эксперимент
98
Зерттеуді басқа адам жүргізсе ...
1
енжарлы эксперимент
2
модельдеуші эксперимент
3
педагогикалық эксперимент
4
зертханалық эксперимент
5
табиғи эксперимент
99
Мәнді педагогикалық құбылыстар зерттеуі
1
констанция
2
модельдеуші эксперимент
3
педагогикалық эксперимент
4
зертханалық эксперимент
5
табиғи эксперимент
100
Жаңа педагогикалық құбылыстармен ақиқаттар тексеріледі:
1
қалыптастырушы эксперимент
2
модельдеуші эксперимент
3
педагогикалық эксперимент
4
зертханалық эксперимент
5
табиғи эксперимент
101
Білім беру жуйесінің басты міндеттерінің бірі?
1
оқытудың жаңа технологияларын еңгізү
2
білім берүді ақпараттандыру,
3
халықаралық ғаламдық коммуникациялар желілерге шығу
4
педагогикалық құбылыс шеңберіндегі зерттелетін мәселе.
5
мәліметтер жинау
102
Аннотация дегніиіз?
1
(лат-ескертпе) мәні,мазмұны,формасы және басқа ерекшеліктері тұрғысынан алғанда құжаттың немесе оның бөліктерінің қысқыша сипаттамасы.
2
(лат. Сііо- келтіремін, шақырамын)–баяндалып отырған пікірдің
дәлелді болуы үшін бір автордың шығармасынан алынған үзінді.
3
цитатыға сәйкес бір бөлігін өзіңіздің сөзіңізбен сілтемемен беру.
4
кітаптың мазмұны бойынша конспектілеу, оның бөлімі, тараулары,
5
тақырыптың мазмұны бойынша цитата әртүрлі әдебиеттерден таңдалып, авторлардың ойлары айдар бойынша топтастырылады.
103
Цитата дегніиіз?
1
(лат. Сііо- келтіремін, шақырамын)–баяндалып отырған пікірдің дәлелді болуы үшін бір автордың шығармасынан алынған үзінді.
2
кітаптың мазмұны бойынша конспектілеу, оның бөлімі, тараулары,
3
тақырыптың мазмұны бойынша цитата әртүрлі әдебиеттерден таңдалып, авторлардың ойлары айдар бойынша топтастырылады.
4
Зерттеу натижесін жазбаша түрде жеткізетін зерттеудің бастапқы формасы
5
бұл белгілі бір автордың ой пікірін өз жұмысымызда майдалансақ, онда оған сілтеме келтіріледі
104
Конспектілеу дегеніміз?
1
бұл белгілі бір кітаптағы, мақалалардағы маңызды ой- иікірлерді, керекті даталарды, фактілерді, атаулы күндерді, нақыл сөздерді цитата келтіну, сілтеме жасау арқылы мазмұнын баяндап жазып алу.
2
кітаптың мазмұны бойынша конспектілеу, оның бөлімі, тараулары,
3
тақырыптың мазмұны бойынша цитата әртүрлі әдебиеттерден таңдалып, авторлардың ойлары айдар бойынша топтастырылады.
4
бұл белгілі бір автордың ой пікірін өз жұмысымызда майдалансақ, онда оған сілтеме келтіріледі
5
цитатыға сәйкес бір бөлігін өзіңіздің сөзіңізбен сілтемемен беру.
105
Жоспарлы конспектілеу дегеніміз?
1
кітаптың мазмұны бойынша конспектілеу, оның бөлімі, тараулары, тармақшасы бойынша жасалады.
2
цитатыға сәйкес бір бөлігін өзіңіздің сөзіңізбен сілтемемен беру. Автордың сөзімен цитаты беріледі.
3
Цитатыларды жинақтау түрінде берілетін конспекті,әдебиеттің негізгі мазмұнын автордың айтуымен басты идеялары көркетіледі.
4
тақырыптың мазмұны бойынша цитата әртүрлі әдебиеттерден таңдалып, авторлардың ойлары айдар бойынша топтастырылады.
5
кітаптың мазмұны бойынша конспектілеу, оның бөлімі, тараулары,
106
Еркін конспектілеу дегеніміз?
1
цитатыға сәйкес бір бөлігін өзіңіздің сөзіңізбен сілтемемен беру. Автордың сөзімен цитаты беріледі.
2
кітаптың мазмұны бойынша конспектілеу, оның бөлімі, тараулары, тармақшасы бойынша жасалады.
3
Цитатыларды жинақтау түрінде берілетін конспекті,әдебиеттің негізгі мазмұнын автордың айтуымен басты идеялары көркетіледі.
4
тақырыптың мазмұны бойынша цитата әртүрлі әдебиеттерден таңдалып, авторлардың ойлары айдар бойынша топтастырылады.
5
кітаптың мазмұны бойынша конспектілеу, оның бөлімі, тараулары,
107
Тақырыптық конспектілеу дегеніміз?
1
тақырыптың мазмұны бойынша цитата әртүрлі әдебиеттерден таңдалып, авторлардың ойлары айдар бойынша топтастырылады.
2
цитатыға сәйкес бір бөлігін өзіңіздің сөзіңізбен сілтемемен беру. Автордың сөзімен цитаты беріледі.
3
кітаптың мазмұны бойынша конспектілеу, оның бөлімі, тараулары, тармақшасы бойынша жасалады.
4
Цитатыларды жинақтау түрінде берілетін конспекті,әдебиеттің негізгі мазмұнын автордың айтуымен басты идеялары көркетіледі.
5
кітаптың мазмұны бойынша конспектілеу, оның бөлімі, тараулары,
108
Зерттеу барысында дерек, материал жинақтау мақсатымен қандай да педагогикалық құбылыстың назарға алынуы
1
Эксперимент
2
Барлық жауап дұрыс
3
Анкеталау
4
Бақылау
5
Сұхбаттасы
109
Педагогикалық, теориялық және математикалық деп ... .. ажыратады.
1
Барлық жауап дұрыс
2
Зерттеу мақсаты
3
Дұрыс жауап жоқ
4
Зерттеу нысаны
5
Гипотеза
110
Курстық жұмыстың құрылымдық элементтерінің дұрыс ретін таңдаңыз:
1
мазмұны; кіріспе; сыртқы беті; негізгі бөлім; қорытынды; қосымшалар; пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
2
сыртқы беті; мазмұны; негізгі бөлім; пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қорытынды; қосымшалар; кіріспе.
3
сыртқы беті; мазмұны; кіріспе; негізгі бөлім; қосымшалар; қорытынды; пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
4
сыртқы беті; мазмұны; кіріспе; негізгі бөлім; қорытынды; пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымшалар.
5
қорытынды; ыртқы беті; пайдаланылған әдебиеттер тізімі; мазмұны; кіріспе; негізгі бөлім; қосымшалар.
111
Ғылыми – педагогикалық зерттеу әрекетінің кезеңін белгілеңіз:
1
педагогикалық консилиум
2
қоғамды ұйымдар жұмысына қатысу
3
әдістемелік кеңестің отырысы
4
ата-аналарды педагогикалық ағарту
5
дұрыс жауап жоқ
112
Ғылыми зерттеудің ауызша сұрақ әдісі:
1
дискуссия
2
байқау
3
әңгіме
4
интервью
5
жағдаяттарды талдау
113
Жеке тұлғаны үнемі зерттеу әдісі:
1
байқау
2
дедукция
3
индукция
4
абстрактілеу
5
салыстыру
114
Ғылыми – педагогикалық зерттеу әрекетінің кезеңін белгілеңіз:
1
проблеманы анықтау
2
педагогикалық консилиум
3
әдістемелік кеңестің отырысы
4
ата-аналарды педагогикалық ағарту
5
қоғамды ұйымдар жұмысына қатысу
115
Педагогика саласындағы зерттеулер -
1
білім заңдылықтары, оның құрылымы мен механизмдері, мазмұны, принциптері мен технологиясы жөніндегі жаңа мәліметтерді алуға бағытталған ғылыми ізденіс процесі
2
оқыту процестерінде қолданылатын негізгі әдіс
3
теориялық білімді игеруде, тұжырымдамалар жасау үшін қолданылады
4
тек ескі, қолданыстағы білімдерді игеру үшін
5
педагогика ғылымының қолданбалы әдісі
116
Мақсат...
1
субьект санасында оның қоршаған ортамен өзара байланысынан туындайтын әрекеттің нәтижесі туралы ой болжамы
2
басқарылуы қажет болған психикалық құбылыс
3
адамның қоғамдық сипатын танытып, оның өмір барысында өзіне топтаған әлеуметтік сапалар мен қасиеттер жиынтығын білдіреді
4
оқытудың негізгі әрекеттерінің бірі
5
әдістемелік жұмыстың негізі
117
Зерттеу бағдарламасы қандай бөлімдерден тұрады?
1
әдіснамалық, іс-әрекеттік
2
күрделі, қарапайым
3
санаулы, күрделі
4
тұрақты, тұрақсыз
5
күрделі, қарапайым
118
Әдіснамалық білімдер қандай 4 деңгейге бөлінеді?
1
философиялық, жалпы ғылымдық, нақты ғылым, техникалық әдіснама
2
әңгіме, әңгімелесу, лекция, түсіндіру
3
бақылау, практикалық, иллюстрация, эмпирикалық
4
ғылымилық, себепшілік, жалпы әсершіл, негіздік
5
техникалық, консультатық, әсершіл, себепшіл
119
Зерттеудің қай сатысында зерттеу нысанының қызметтік бағымы
алынады, шынайы оқу-білім тәжірибесі, ғылыми білімдер деңгейі
мен құрылыс мәнін түсіну қажеттігі арасындағы қарама-
қайшылықтар көрінеді?
1
эмпирикалық
2
көрнекілік
3
табиғи
4
практикалық
5
қызметтік
120
Ғылыми - педагогикалық зерттеулер жүргізгенде қандай принциптерді есепке алған жөн
1
құбылыстарды даму барысында зерттеу, білім-тәрбие процесіне зиян келтіретін эксперименттерді өткізбеу
2
мемлекеттік стандартқа сай болуы
3
керекті нәтижені дұрыс белгілеу
4
қажетті тұлға сапаларын қалыптастыру
5
педагог пен оқушы арасындағы ынтымақтастық
121
Эмпирикалық талдаудың басты нәтижесі -
1
зерттеудің алғашқы тұжырымдамалары, бекуі қажет болжамдар мен шамалар жүйесін, гипотезасын анықтау
2
тәрбие мен оқытудың нәтижесінен көрінеді
3
ішкі және сыртқы факторлар әсерінен көрінеді
4
зерттеудің обьекгісін білу
5
зерттеудің қолданылу тәсілін үйрену
122
Бақылау әдісінің түрлері
1
аралас, сырттай, ашық, жасырын, таңдамалы
2
ашық, жабық, үйлесімді
3
күрделі, қарапайым, сапалы
4
жинақы, бағалы, үйлесімді
5
ақпаратты, ғылыми, құбылысты
123
Эксперимент әдісінің түрлері
1
табиғи, лабораториялық
2
түсіндіру, әңгімелеу
3
әдеби, анықтамалы
4
жалпылай, ішінара
5
көлемді, ықшамды
124
Аталған ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістердің арасынан эмпирикалық әдістерге жататындарын атаңыз:
1
байқау, эксперимент, әңгімелесу;
2
сөздік, көрнекілік әдістер;
3
сауалнама, байқау, сараптама;
4
озық тәжірибені зерттеу, іс-әрекет нәтижелеріне талдау жасау;
5
моделдеу, абстрактілеу;
125
Зерттеу гипотезасы дегеніміз...:
1
болжау;
2
білім;
3
нәтиже;
4
тәжірибе;
5
тәжірибелік жұмыстың бөлімі;
126
Грек тілінен аударғанда әдіснама ұғымы - ...
1
әдістер туралы ғылым;
2
негіздеме;
3
әдістер жиынтығы;
4
тексеру
5
ғылым
127
Сауалнама әдісінің өткізілу түрлері?
1
ауызша және жазбаша;
2
таңдамалы;
3
ауызша;
4
жекелеген және топтық;
5
жазбаша;
128
Бағыттылығы бойынша тесттік тапсырмалардың топтары:
1
жетістіктер тесттері, қабілеттер және жеке тұлға тесттері;
2
жетістіктер тесттері, жеке тұлға тесттері;
3
жеке тұлға тесттері, объективтілік тесттер;
4
проективтілік тесттер;
5
дұрыс жауап жоқ.
129
Іс-әрекет нәтижелерін зерттеу әдістері тобына жататын әдіс:
1
педагогикалық құжаттарды зерттеу;
2
әңгімелесу әдісі
3
психология-педагогикалық эксперимент;
4
сауалнама жүргізу;
5
барлық жауап дұрыс
130
Ғылыми-педагогикалық зерттеу жүргізуде неше негізгі кезеңдері белгіленеді?
1
3
2
4
3
5
4
6
5
3
131
Педагогикалық эксперимент жүргізілу мақсаты-
1
бақылау үшін
2
педагогикалық зерттеудің гипотезасын дәлелдеу үшін
3
дипломдық жұмыс (жоба) жазу;
4
алынған ақпараттарды талдау үшін;
5
қорытындыларды интерпретациялау үшін
134
Зерттеудің құрамын қозғалыста қарастыру мазмұнын ғана емес, сонымен қатар оқыту процесі кезіндегі оның өзгеру заңдылықтарын ашу - зерттеу әдісінің қандай принципінің мазмұны?
1
Процессуалдық принципі
2
Объективтілік принципі
3
Детерменизм принципі
4
Жекешелендіру принципі
5
Қарым-қатынас принципі
135
Шығармашылықтың толық бостандылығын қамтамасыз ететін ғылыми жұмыс түрі.
1
Баяндама
2
Курстық жұмыс
3
Автореферат
4
Реферат
5
Диссертация
136
Дипломдық жұмыстың құрылымдық элементтерінің дұрыс ретін таңдаңыз:
1
сыртқы беті; дипломдық жұмысты орындауға тапсырма; мазмұны; кіріспе; негізгі бөлім; қорытынды; пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымшалар; графикалық материалдар.
2
қорытынды;сыртқы беті; дипломдық жұмысты орындауға тапсырма; пайдаланылған әдебиеттер тізімі; мазмұны; кіріспе; негізгі бөлім; қосымшалар; графикалық материалдар.
3
дипломдық жұмысты орындауға тапсырма; сыртқы беті; мазмұны; кіріспе; негізгі бөлім; қосымшалар; графикалық материалдар; қорытынды; пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
4
мазмұны; кіріспе; сыртқы беті; дипломдық жұмысты орындауға тапсырма; негізгі бөлім; қорытынды; қосымшалар; пайдаланылған әдебиеттер тізімі; графикалық материалдар.
5
қорытынды;сыртқы беті; дипломдық жұмысты орындауға тапсырма; пайдаланылған әдебиеттер тізімі; мазмұны; кіріспе; негізгі бөлім; қосымшалар; графикалық материалдар.
137
Э.Г.Юдинның анықтамасы бойынша Философиялық, жалпы білімдік, нақты ғылымдық және технологиялық болып ... келеді.
1
әдіснамалық білімдер тобы
2
зерттеу принциптері
3
барлық жауап дұрыс
4
оқу принциптері
5
тәрбие тұжырымдамлары
138
Бағытталу тұрғысынан педагогикалық зерттеулер неше топқа бөлінеді?
1
3
2
7
3
6
4
2
5
4
139
Ғылыми-зерттеу жұмыс түрі, ғылыми атақ алу үшін көпшілік жерде қорғалады:
1
Диссертация
2
Автореферат
3
Баяндама
4
Курстық жұмыс
5
Дипломдық жұмыс
140
Эмпирикалық, гипотетикалық, теориялық және прогностикалық болып ... бөлінеді
1
зерттеулердің негізгі кезеңдері (сатылары)
2
зерттеулердің принциптері
3
зерттеу бағдарламасы
4
дұрыс жауап жоқ
5
зерттеулердің нәтижелері
141
Орысш.: обзор, ағылш.: review, лат.: recensio — талдау, саралау, көпшілік назарына ұсынылған жарияланымдарға (кітап, кино, т.б.), әдеби шығармаларға, өнімдерге баға беру бұл - ...
1
Рецензия
2
Диссертация
3
Автореферат
4
Курстық жұмыс
5
Дипломдық жұмыс
142
Топтағы өзара тұлғалық қарым-қатынастардың құрылымын сандық және графикалық көрсетуге мүмкіндік беретін әлеуметтік психология әдісі-
1
Социометрия
2
Социология
3
Социография
4
Социограмма
5
Социоматрица
143
Әдеби деректе келтірілген ой, пікір не санды өзгертпестен мәтінге ендіре жазу
1
Сілтеме
2
Сараптама
3
Аннотация
4
Автореферат
5
Дұрыс жауап жоқ
144
Бұл шынайлылығы әлі дәлелденуі қажет теориялық негізі бар болжамдар жиынтығы
1
Гипотеза
2
Зерттеу нысаны
3
Гипербола
4
Барлық жауап дұрыс
5
Зерттеу мақсаты
145
Зерттеу барысында дерек, материал жинақтау мақсатымен қандай да педагогикалық құбылыстың назарға алынуы
1
Бақылау
2
Сұхбаттасы
3
Анкеталау
4
Эксперимент
5
Барлық жауап дұрыс
146
Педагогикалық, теориялық және математикалық деп ... .. ажыратады.
1
Дұрыс жауап жоқ
2
Зерттеу мақсаты
3
Зерттеу нысаны
4
Гипотеза
5
Барлық жауап дұрыс
147
Курстық жұмыстың құрылымдық элементтерінің дұрыс ретін таңдаңыз:
1
сыртқы беті; мазмұны; кіріспе; негізгі бөлім; қорытынды; пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымшалар.
2
қорытынды; ыртқы беті; пайдаланылған әдебиеттер тізімі; мазмұны; кіріспе; негізгі бөлім; қосымшалар.
3
мазмұны; кіріспе; сыртқы беті; негізгі бөлім; қорытынды; қосымшалар; пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
4
сыртқы беті; мазмұны; негізгі бөлім; пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қорытынды; қосымшалар; кіріспе.
5
қорытынды; ыртқы беті; пайдаланылған әдебиеттер тізімі; мазмұны; кіріспе; негізгі бөлім; қосымшалар.
148
Ғылыми зерттеудің ауызша сұрақ әдісі:
1
әңгіме
2
интервью
3
жағдаяттарды талдау
4
байқау
5
дискуссия
149
Зертханалық эксперимент дегеніміз?
1
балаларға арналған жасанды арнайы құрылған және нақты дәл ескерілген жағдайларда жүргізіледі.
2
ойын, оқу немесе еңбек ойын, оқу немесе еңбек іс-әрекетінің табиғи жағдайларында тұрған балалардың психикалық зерттеу жүргізілуін білмеуімен ерекшеленеді.
3
психикалық құбылыстарды модельдеу арқылы түсіндіріледі.
4
алдын ала зерттеу мақсаты белгілі, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдіс – тәсілдерін, формалары мен мазмұнын көрсетеді.
5
Тұтас педагогикалық процестің мазмұнын, ұйымдастыру формаларын, принциптері мен әдістерін, жаңадан құру үшін арнаулы эксперимент жүргізіледі.
150
Педагогикалық эксперимент дегеніміз?
1
алдын ала зерттеу мақсаты белгілі, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдіс – тәсілдерін, формалары мен мазмұнын көрсетеді.
2
психикалық құбылыстарды модельдеу арқылы түсіндіріледі.
3
балаларға арналған жасанды арнайы құрылған және нақты дәл ескерілген жағдайларда жүргізіледі.
4
ойын, оқу немесе еңбек ойын, оқу немесе еңбек іс-әрекетінің табиғи жағдайларында тұрған балалардың психикалық зерттеу жүргізілуін білмеуімен ерекшеленеді.
5
Тұтас педагогикалық процестің мазмұнын, ұйымдастыру формаларын, принциптері мен әдістерін, жаңадан құру үшін арнаулы эксперимент жүргізіледі.
Оқушының білімге деген ынтасына оқытушы әсерінің сәйкестігі
Психологияда қалыптасқан ғылыми бағыт-бағдарлар туралы ақпарат
Педагогиканың әдістемелік негіздері
Социология пәні және оның қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы
Психология пәні және міндеттері
Психология пәні, мақсаты, міндеттері мен әдістері Психология пәні, міндеттері мен әдістері
Психология пәні, оның міндеттері, даму тарихы. Психиканың дамуы және бейнелеу теориясы тұрғысынан түсіндіру. Тұлғалық ерекшеліктер
ЭКСПЕРИМЕНТТІК ПСИХОЛОГИЯ ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
Заң психологиясындағы жасөспірімдердің психологиялық проблемасы
Қазіргі замануи педагогикалық-психологиялық зерттеудің әдістері
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Махамбет Өтемісұлының педагогикалық көзқарастары.
В.А.Сухомлинскийдің педагогикалық идеясы
Ғұмар Қараштың педагогикалық көзқарастары.
Джон Локктың педагогикалық теориясы.