Полифониялық шығармалар
Бағдарлама бойынша талап етілетін музыкалық репертуар әрбір студенттің техникалық ойнау дәрежесіне байланысты таңдап алынады. Бағдарламаға полифониялық және күрделі формалышығармалар (соната, вариациялар) еңгізіледі. Бағдарлама репертуары әр түрлі стильде, формада, жанрда болуы тиіс.
Межелік бақылауға тапсырма:
1. Полифониялық шығарма
2. Күрделі формалы шығарма немесе вариация
Бағаларды қою талаптары:
61– 70 балл (өте жақсы):
музыкалық шығармаларды орындау кезінде студенттің орындаушылық шеберлігі пен сахналық мәдениеттілігі жоғары деңгейде болуы;
орындау сапасы кәсіби – орындаушылық талаптарға сай болуы, яғни ойнау техникасы жоғары деңгейде болуы;
өз шығармашылық концепцияның музыка авторларының көркем ойы мен әдебиет мәтініне, композиторлық және орындаушылық мәнерлеу құралдарына сай болуы;
41 – 60 балл (жақсы):
орындаушылық шеберлік пен сахналық мәдениеттілігін көрсете білуі;
орындау сапасы кәсіби – орындаушылық талаптарға сай болуы;
өз шығармашылық концепцияның музыка авторларының көркем ойы мен әдебиет мәтініне, композиторлық және орындаушылық мәнерлеу құралдарына жақын болуы;
21 – 40 балл (қанағат):
орындаушылық шеберлік пен сахналық мәдениеттілігін көрсете алуы;
орындау сапасы – орташа, яғни мәтінін кейбір қателерімен, шығарманы бірнеше рет тоқтап ойнауда;
өз шығармашылық концепцияның музыка авторларының көркем ойы мен әдебиет мәтініне, композиторлық және орындаушылық мәнерлеу құралдарына сай болмауы;
0 – 20 балл (қанағаттанарлықсыз):
аспапта ойналған шығармалар төмен деңгейде орындалуы, шығарманы жатқа білмеуі;
орындаушылық шеберлік пен сахналық мәдениеттілігі төмен деңгейде болуы;
өз шығармашылық концепцияның музыка авторларының көркем ойы мен әдебиет мәтініне, композиторлық және орындаушылық мәнерлеу құралдарына толығымен сай болмауы.
Негізгі музыкалық аспап бойынша үлгі репертуар
Этюдтар
Черни К. Этюдтар. Соч.821; Соч.139, №19, №36, №71, 100; Соч. 599, № 69; Соч.849, №16, Соч.299, №5, №31
Беренс Г. Этюдтар. Соч.70 №33, № 43, №44, №48, №50, №71
Беркович И. Этюдтар.
Шитте А. Этюдтар
Қазақстан және шетел композиторларының шығармалары
Брусиловский Е. Екі жирен
Брусиловский Е. Бесік жыры
Дастенов Ж. Осенняя мелодия
Жұбанов А. Тәжік биі
Жұбанова Г. Күй
Дебюсси К. Прелюдии
Кожамьяров К. Пять фортепианных пьес
Күмісбеков К. Вальс; Ноктюрн
Полифониялық шығармалар
И.С. Бах. Екі даусты инвенциялар; Үш дауысты инвенциялар
И.С.Бах. Хорошо темперированный клавир жинағынан прелюдиялар және фугалар
Мясковский Н. Фуга В старинном стиле
Пахельбель И. Чакона
Қазақстандағы камералық-аспаптық жанрдың қалыптасуы мен дамуы
Фортепиано шығармашылығының дамуы және стиль ерекшеліктерін анықтау
Болашақ музыка пәні мұғалімдерін негізгі музыкалық аспапқа даярлауда өзбетінше жұмыстарының түрлері мен мазмұны
Хорды өңдеу
Йозеф Гайдн - Австрияның композиторы
Сырнай - тілшелі сарнамалы аспап
Ақан Серінің өмірі мен шығармашылығы
Хормен ән айту тәрбиесі – оқу пәні
Михаил Иванович Глинка творчествосы
Сүйемелмен орындалатын шығармаға аннотация жазу
Мөңкеұлы Мұрат шығармаларын зерттегендер
Бай баласы мен жарлы баласы - Ыбырай шығармаларының биік шыңы
Бұқар жырау шығармаларының басты тақырыбы - халқына, отанына деген ыстық махаббаты
Ыбырай шығармалары қысқа мазмұнды, балалардың түсінуіне жеңіл
Адамгершілікке баулитын шығармалар
Бейімбеттің поэзиялық шығармаларындағы Мырқымбай типтік кейіпкер деңгейіне көтерілген жиынтық бейне
Махамбет шығармалары
Көркем шығармалар
Шығармаларының негізгі тақырыбы - өндіріс өмірі мен ауыл тіршілігінің тынысы
Сүлеймен Бақырғани шығармаларының басты тақырыптары