Ғылыми және әдістемелік жұмыстар нәтижелерін рәсімдеу
1. Ғылыми және әдістемелік жұмыстар нәтижелерін рәсімдеу.
2. Сапа критериилары, оқу-әдістемелік материалдар мен ғылыми-зерттеу жұмыстары нәтижелері мен тиімділігін еңгізу.
3. Зерттеу жұмыстарына дайындалу: тақырып таңдау, міндеттерді анықтау, гипотеза жасау, зерттеу жспарларын құру, зерттеу күнделігін дайындау, құжаттарды рәсімдеу, ұйымдастыру шарттары.
4. Зерттеу жүргізу, педагогикалық эксперимент, педагогикалық бақылау, ғылыми-зерттеу мерзімдері, бақылау сынақтары, құжаттық материалдарды талдау, анкета жүргізу.
5. Эксперимент. Оның түрлері экспериментті ұйымдастыру және өткізу.
6. Ғылыми-зерттеу нәтижелерін және оқу-әдістемелік материалдарды өңдеу.
Аттестаттауды өткізу
Ғылыми зерттеудің бағытын таңдау
Қазақстан Республикасы халқының жұмыспен қамтылуы
Тәжірибе жетекшілерінің міндеттері
Беттердің рет саны
Тәжірибенің мақсаты
Бастауыш сынып оқушыларының зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастыру
Ғылыми зерттеудің классификациясы
Педагогиканы оқытуды ұйымдастыру формалары
Педагогикалық зерттеулердің сапасына қойылатын талаптар
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару