Арақашықтығы 540 км болатын екі қаланың бірінен екіншісіне шыққан машина жолдың алғашқы жартысын 90 км сағ жылдамдықпен жүрген

18-нұсқа

1.
Теңдеуді шешіңіз:

А)
10;15
B)
-5;10
C)
-10;5

D)
5;10
E)
5;15

2.
Арақашықтығы 540 км болатын екі қаланың бірінен екіншісіне шыққан машина жолдың алғашқы жартысын 90 кмсағ жылдамдықпен жүрген. Машинаның барлық жолға 7,5 сағ жұмсағаны белгілі болса, жолдың екінші жартысын жүру үшін жылдамдығын қаншаға азайтқанын анықтаңыз

А)
10 кмсағ
B)
15 кмсағ
C)
20 кмсағ

D)
25 кмсағ
E)
30 кмсағ

3.
Теңдеулер жүйесін шешіңіз:

А)

B)

C)

D)

E)

4.
Теңсіздіктер жүйесін шешіңіз:

А)

B)

C)

D)

E)

5.
Теңдеуді шешіңіз:

А)

B)

C)

D)

E)

6.
периодты болшекті жай бөлшек арқылы өрнектеңіз:

А)

B)

C)

D)

E)

7.
функциясының кесіндісіндегі
1) ең үлкен мәнін ; 2) ең кіші мәнін табыңыз

А)
1) 3 ; 2)
B)
1) 4 ; 2)
C)
1) 4 ; 2)

D)
1) 2 ; 2)
E)
1) 6 ; 2)

8.
Есептеңіз :

А)
1
B)
-6
C)
4

D)
-4
E)
6

9.
және векторлары коллинер. - ны табыңыз.

А)
0,5
B)

C)
2

D)

E)
4

10.
Есептеңіз : егер

А)

B)

C)

D)

E)

11.
Теңдеуді шешіңіз:

А)

B)

C)

D)

E)

12.
Теңдеулер жүйесін шешіңіз:

А)

B)

C)

D)

E)

13.
Теңсіздіктер жүйесін шешіңіз:

А)

B)

C)

D)

E)

14.
Егер болса, онда -тың мәні:

А)

B)

C)

D)

E)

15.
Функцияның анықталу облысын табыңыз:

А)

B)

C)

D)

E)
Функция анықталмайды
16.
. Трапецияның табандарын табыңыз.

А)
12 және 32
B)
14 және 30
C)
16 және 28

D)
10 және 34
E)
13 және 31

17.
кесіндісінің ұзындығын табыңыз.

А)

B)

C)

D)

E)

18.
Тік паралелипипедтің толық бетінің ауданын табыңыз.

А)
130
B)
136
C)
140

D)
145
E)
131

19.
кесіндісінің ұзындығын табыңыз.

А)
3
B)
3,5
C)
4

D)
4,5
E)
5

20.
Егер болса мен -ның мәндерін табыңыз.

А)

B)

C)

D)

E)

21.
Егер және болса, онда өрнегінің мәнін табыңыз.

А)

B)

C)

D)

E)

22.
Теңдеулер жүйесін шешіңіз:

А)

B)

C)

D)

E)

23.
Функцияның анықталу облысын табыңыз:

А)

B)

C)

D)

E)

24.
Егер болса, теңсіздігін шешіңіз

А)

B)

C)

D)

E)

25.
Егер болса, онда өрнегінің қабылдайтын мүмкін мәндер жиынын анықтаңыз.

А)

B)

C)

D)

E)



Ұқсас жұмыстар

Ауданның өлшем бірліктерін қайталау
Математика сабағында бастауыш сынып оқушыларының қозғалысқа қатысты есептерді шығару дағдыларын дамыту
МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕН 9-10 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ
МӘСЕЛЕ ЕСЕПТЕРДІ ШЕШУ МӘСЕЛЕЛЕРІ КІРІСПЕ
Мәтінді есептерді геометриялық әдістермен шешу
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ШАМАЛАРДЫ ІРІКТЕУ ЖӘНЕ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Қозғалысқа берілген есептер
Бастауыш сынып оқушыларына қозғалысқа берілген есептерін шешуді оқытудың әдістемелік тәсілдері
Математикада қиындатылған мәтіндік есептерін шешудің жалпы әдістері
Мәтіндік есептің ұғымы
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
САҒЫРБАЙҰЫЛ ҚҰРМАНҒАЗЫ
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
Газды-сұйықты өнімнің атқылауын болдырмау үшін ұңғы сағасын жабдықтау жүйелерін зерттеу және жетілдіру
Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дастанындағы халықтық педагогика негіздері
Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев еңбектері тәуелсіз Қазақстан мемлекеттігі тарихының дерек көзі (1990-2006 жж.)