Педагогикалық психологиялық мамандыққа кіріспе

1. "Педагогикалық психологиялық мамандыққа кіріспе" пәні бойынша
2. 1 – кредит
3. Құрастырған: п.ғ.к. Кулмышева Н.А.
4. Педагогика факультеті, педагогикалық психология кафедрасы
5. 5В010300 - педагогика және психология мамандығына арналған тест тапсырмалары
Педагогикалық психологиялық мамандыққа кіріспе

1- аттестация бойынша межелік бақылау тест тапсырма

$$$ 1
Психология ғылымы ... зерттейді. Ойды аяќтањыз:
A. Сезім ерекшеліктерін
B. адамның мінез-құлқын
C. психикалық процестердіњ мєні мен зањдылықтарын
D. адамның қоршаѓан шындыққа қатынасын
E. сана ерекшеліктері
$$$ 2
Психоанализ теориясы тиесілі:
A. К.Юнгке
B.З.Фрейдке
C. Д.Уотсонѓа
D. А.Адлерге
E. Г.Салливанѓа
$$$ 3
Тұлѓа белсенділігінің қайнар көзі болып табылады:
A. инстинкт
B. қажеттіліктер
C. эмоциялар
D. тілек
E. сезімдер
$$$ 4
Социометрияның - кіші топтардың өзара қарым-қатынастарын зертету әдісінің авторы:
A. К.Левин
B. Д.Морено
C. Кэттелл
D. Олпорт
E. А.А.Бодалев
$$$ 5
Психикалық құбылыстарды бағалау әдістері мен оларды түзету іскерліктерін игерген, базалық психологиялық білімі бар маман:
A. педагог
B. психотерапевт
C. психолог
D. психиатр
E. педагог-психолог
$$$ 6
Психологтардың қайсысы тұлѓаның сенсорлы ұйымдасуы ұѓымын енгізді:
A. Л.С.Выготский
B. Б.Г.Ананьев
C. А.Н.Леонтьев
D. Л.Рубинштейн
E. В.М.Бехтерев
$$$ 7
Психопатологиямен емес, психикалық денсаулықпен байланысты, мєселелерді шешуге адамға көмектесетін, алған білімі бойынша дәрігер:
A. психолог
B. психиатр
C. психотерапевт
D. педиатр
E. невропатолог
$$$ 8
ЖЖЄ (жоғары жүйке әрекеті) негізгі типтері теориясының негізін салушы:
A. И.П.Павлов
B. Б.М.Теплов
C. С.Д.Небылицын
D. И.М.Сеченов
E. В.М.Бехтерев
$$$ 9
Ортаның белгілі бір жағдайларына жауап қайтарудың күрделі, тума формасы – бұл:
A. жалпылау
B. синтез
C. салыстыру
D. абстракция
E. наќтылау
$$$ 10
Анализбен бөлінген компоненттердіњ бірігуі, бүтін бұл:
A. жалпылау
B. синтез
C. салыстыру
D. абстракция
E. нақтылау
$$$ 11
Екінші сигнал жүйесінің сигналы не болып табылады:
A. жарық
B. дыбыс
C. сөздер
D. түс
E. иіс
$$$ 12
Адамның адамдық тегін көрсететін (саналы адам) ұғым:
A. индивид
B. тұлѓа
C. индивидуалдылық
D. адамзат
E. адам
$$$ 13
Іс-әрекеттің негізгі түрлерін
атаңыз:
A. әдеттер, мінез-құлық
B. ойын,оқу,еңбек
C. даѓдылар, әрекеттер
D. білімдер, іскерліктер,дағдылар
E. еңбек,ойлау,оќу,әдеттер
$$$ 14
Анализ,синтез,салыстыру,жалпылау – бұл ...операциялары.
A. ес
B. зейін
C. ойлау
D. сөйлеу
E. қиял
$$$ 15
Іс-әрекет пен қарым-қатынаста қалыптасатын және көрініс беретін, тұлѓаның тұрақты индивидуалды ерекшеліктерінің жиынтығы:
А. әдет
B. екпіндеу (акцентуация)
C. темперамент
D. тұлѓаның бағыттылығы
E. мінез
$$$ 16
Басқау стилі бойынша жеке-дара, күштеп, сөзсіз бағнуды талап етіп әрекет жасауды қалайтын лидер:
A. демократиялы
B. авторитарлы
C. еркін стиль
D. универсалды
E. ситуативті
$$$ 17
Лидерлік позицияларға сайланған немесе тағайындалѓан лидер, бұл:
A. формальді лидер
B. формальді емес лидері
C. түрлі адамдардың қасиеттерін бірлестіруші
D. универсалды
E. авторитарлы
$$$ 18
Адамныњ қияндытарды жеңуден бас тартуѓа ұмтылысы, ерікті тырысу жасауды тұрақты тілемеу, бұл:
A. ынжықтық (нерешительность)
B. жасқаншақтық (робость)
C. жалқаулық
D. стресс
E. қорқақтық
$$$ 19
Адам психикасы (сана,ойлеу,логикалыќ ойлау)
A. балаѓа генетикалыќ түрде беріледі
B. балада өздігінен,аяќ асты дамиды
C. адамдыќ тєжірибені мењгеру процесінде жүре ќалыптасады
D. педагогикалыќ іс-әрекетініњ тәсілі
E. психологиялыќ іс-әрекетініњ тәсілі
$$$ 20
Психика тірі аѓзаларѓа ќажет,себебі ол:
A. іс-єрекет пен мінез-ќылыќты реттеуді ќамтамасыз етеді
B. ќоршаѓан єлемді бейнелеуді, баѓдарлау мен тануды ќамтамасыз етеді
C. организмніњ өмірін саќтауды ќамтамасыз етеді
D. ќоршаѓан єлемді бейнелеу
E. мінез-ќылыќты реттеу
$$$ 21
Неніњ ќасиеттері тума болып табылады:
A. мінездерін
B. өзін-өзі баѓалаудыњ
C. темпераменттіњ
D. еріктіњ
E. ой
$$$ 22
Кім алѓаш рет психология терминін енгізді?
A. Вольф
B. Декарт
C. Локк
D. Рубинштейн
E. Эббингауз
$$$ 23
Психология ѓылымы дамудыњ неше сатысынан өтті?
A. 5
B. 7
C. 4
D. 6
E. 3
$$$ 24
Психологияныњ негізгі єдістері:
A. баќылау жєне єњгіме
B. тесттер жєне интервью (с±хбат)
C. әњгіме жєне сауалнама (анкетирование)
D. баќылау жєне эксперимент
E. тесттер
$$$ 25
Гештальпсихологияныњ негізін салушылар:
A. В.Вертгеймер,В.Келер,К.Коффка
B. Б.Гоббс,Д.Локк
C. Дж.Уотсон,Э.Торндайк
D. З.Фрейд
E. Р.Декарт
$$$ 26
Табиѓи жаѓдайларда психологиялыќ эксперимент жүргізу идеясы кімдікі:
A. В.М.Бехтерев
B. П.Я.Гальперин
C. А.Ф.Лазурский
D. А.А.Ухтомский
E. Б.Г.Ананьев
$$$ 27
Практикалыќ психолог жұмысыныњ негізгі баѓыттары:
A. кењес беру жєне психотерапия
B. психодиагностика,психокоррекция,психопрофилактика,психоаѓарту
C. психодиагностика жєне психокоррекция
D. мамандыќќа баѓдарлау ж±мысы (профориентационная работа)
E. психодиагностика
$$$ 28
Барлыќ табиѓат жєне єлемніњ жаны, психикасы бар – бұл көзќарас:
A. биопсихизм
B. панпсихизм
C. мипсихизм
D. антропсихизм
E. монопсихизм
$$$ 29
Психикалыќ бейнелеу:
A. ќоршаѓан єлемді дєл айнадаѓыдай бейнелеу
B. ќоршаѓан єлемді белсенді,тањдамалы, субъективті бейнелеу
C. ќоршаѓан єлемнен тєуелсіз болатын, ерікті ќиялдау
D. єлемді механикалыќ пассивті ќайталау (копирование)
E. байќау
$$$ 30
Психологиялыќ-педагогикалыќ зерттеуде табылѓан фактілерді тіркеумен шектелетін таным єдісі:
A. байќау
B. лабораториялыќ тєжірибе
C. констатациялау тєжірибе
D. квазиэксперимент
E. эксперттік баѓалау
$$$ 31
Ќұрдастармен ќарым-ќатынас ќұру жєне олардыњ алу ынтасы ќай түрткініњ сипаты:
A. кењ єлеуметтік түрткі
B. шектелген єлеуметтік түрткі
C. әлеуметтік бірлестік мотивы
D. әлеуметтік бірлестік мотивы
E. танымдыќ түрткі
$$$ 32
Психика тек адамѓа тєн, бұл көзќарас:
A. антропсихизм
B. панпсихизм
C. биопсихизм
D. нейропсихизм
E. мипсихизм
$$$ 33
Психика - бұл тірі табиѓат (өсімдіктерге де тєн) ќасиеті:
A. антропсихизм
B. панпсихизм
C. биопсихизм
D. нейропсихизм
E. мипсихизм
$$$ 34
Адамныњ бір затќа зейін ќойып,жаѓымды эмоция тудыратын психикалыќ күй:
A. ќажеттілік
B. мотив
C. ќызыѓу
D. әдет
E. дағды
$$$ 35
Психика жүйке жүйесі бар организмдерге ѓана тєн:
A. атропсихизм
B. панпсихизм
C. биопсихизм
D. нейропсихизм
E. мипсихизм
$$$ 36
Жауап ќайтару интенсивтілігі мен жылдамдылыѓыныњ динамикалыќ мінездемелерін, эмоционалды ќозу мен тепе-тењдік дењгейін, ќоршаѓан ортаѓа бейімделу ерекшеліктерін негіздейтін, адамныњ тума ерекшеліктері, бұл:
A. темперамент
B. мінез
C. ќабілеттер
D. ерік
E. белсенділік
$$$ 37
Тек ќана адамда кездесетін үйрену түрі:
A. инмпринтинг
B. викарлыќ үйрену
C. шартты үйрену
D. шартты-рефлекторлыќ
E. мењгеру
$$$ 38
Оќыту єлеуметтенудіњ факторы, жеке даралыќ жєне ќоѓамдыќ сананыњ байланыс шарты ретінде...ќарастырылады:
A. физиологияда
B. әлеуметтануда
C. биологияда
С. психологияда
E. педагогикада
$$$ 39
Оќушылардыњ кейбір ќасиеттеріњ тєрбиелеуге, жетілдірегу, сабаќ үлгеруімен тәртіпшілігін арттыруѓа мүмкіндік беретін єдіс:
A. байќау
B. лабораториялыќ тєжірибе
C. сұхбат
D. ќалыптастыру тєжірибе
E. квазиэксперимент
$$$ 40
Психологиялыќ сезушілік, оќушыныњ ішкі әлеміне кіре білу ќай ќабілеттін мәнін білдіреді:
А. дидактикалыќ ќабілет
B. перцепциялыќ ќабілет
C. коммуникативтік ќабілет
D. ұйымдастырушылыќ ќабілет
E. жеке даралыќ
$$$ 41
Нышан ұѓымы нені сипаттайды:
A. индивидтыќ ќасиет
B. субъективтік ќасиет
C. тұлѓалыќ ќасиет
D. физиологиялыќ ќасиет
E. биологиялыќ ќасиет
$$$ 42
Оќу,кітаппен жұмыс, конспект жазу ќай жалпы оќу іскерлікпен даѓды тобына жатќызамыз:
A. оќу іс-єрекетін жоспарлау
B. оќу іс-єрекетін ұйымдастыру
C. аќпаратты ќабылдау
D. іс-єрекетін баѓалау
E. өнімді әрекет
$$$ 43
Іскерлікпен даѓдыны ќалыптастыратын негізгі интеллектуалдыќ механизм:
A. ассоциация ќалыптастыру
B. еліктеу
C. ажырату жєне жалпылау
D. инсайт
E. мењгеру
$$$ 44
Байќау арќылы тєжірибе жинаќтау бұл:
A. шартты-рефлекторлыќ үйрену
B. шартты үйрену
C. вербалдыќ үйрену
D. викарлыќ үйрену
E. еліктеу
$$$ 45
Ќайталау арќылы ќалыптасќан; мењгерудіњ жоѓары сатысымен сипатталатын жєне байќаудыњ саналы элементтерініњ жоќтыѓымен сипатталатын єрекет:
A. даѓды
B. іскерлік
C. операция
D. іс-єрекет
E. әрекет
$$$ 46
Ќұбылыстар мен заттар арасындаѓы байланысты көрсететін бір нєрсені бекітетін немесе терістетін ойлау формасы:
A. ұғым
B. ой-пікір
C. ой ќорытындысы
D. теория
E. тану
$$$ 47
Ұғым дегеніміз:
A. ойлау формасы
B. ойлау түрі
C. ойлау операциялары
D. ойлау дењгейі
E. тану
$$$ 48
Педагогикалыќ психология термині ѓылымѓа енгізген:
A. К.Д.Ушинский
B. П.Ф.Каптерев
C. П.П.Блонский
D. Дж.Дьюи
E. И.Алтынсарын
$$$ 49
Қай әдіс арқылы дәл нәтиже алуға болады:
A. байќау
B. сұхбат
C. тәжірибе
D. контент-анализ
E. сауалдамалар
$$$ 50
Қалыптасқан қоғамның типтік өкілі ретінде адам:
A. іс-єрекет субъектісі
В. индивид
C. тұлға
D. жеке тұлға
E. әсер объектісі
$$$ 51
Дамудың негізгі және шарты ретінде қабылданатын заттық әлеуметтік- мәдени тәжірибені меңгеруге бағытталған оқушылардың оқу іс-әрекетін ұйымдастыру – бұл:
А. Педагогикалық іс-әрекет пәні
В. Педагогикалық іс-әрекет мазмұны
С. Педагогикалық іс-әрекет құралы
D. Педагогикалық іс-әрекет әдістері
Е. Педагогикалық іс-әрекет мінездемесі
$$$ 52
Мұғалімнің педагогикалық іс- әрекетінің психологиялық құрылымының элементтері. Артығын көрсет:
А. Гностикалық компонент
В. Проективті компонент
С. Конструктивті компонент
D. Оқытудың мақсаты
Е. Ұйымдастырушылық компонент
$$$ 53
Оқыту әдістерін тез және шығармашылықпен игеру, оқытудың әр түрлі тәсілдерін шығармашылық пен қолдануы педагогикалық қабілеттің қай түрін білдіреді:
А. Гностикалық компонент
В. Проективті компонент
С. Конструктивті компонент
D. Коммуникативті компонент
Е. Функционалды компонент
$$$ 54
Оқыту мен тәрбиелеудің перспективалық мақсаты және оларға қол жеткізу стратегиялары, тәсілдері -бұл:
А. Проективті компонент
В. Конструктивті компонент
С. Коммуникативті компонент
D. Гностикалық компонент
Е. Ұйымдастырушылық компонент
$$$ 55
Педагогикалық іс-әрекеттің қандай компоненті мұғалімнің білімін көрсетеді:
А. Проективті компонент
В. Конструктивті компонент
С. Гностикалық компонент
D. Ұйымдастырушы компонент
Е. Коммуникативті компонент
$$$ 56
Биономикалық (табиғат), техномикалық (техника), сигномикалық (белгілер), артономикалық (көркемдік бейнелер), социономикалық (адамдардың бірлесіп әрекет етуі немесе өзара қатынасы):
А. А.Н.Леонтьев бойынша мамандықтардың еңбек пәні бойынша бөлінуі
В. Е.А.Климов бойынша кәсіби іс-әрекеттің схемасы
С. М. Таленнің кәсіби позиция типологиясы
D. К.Роджерс бойынша кәсіби позиция типологиясы
Е. П.Ф. Каптеревтің кәсіби позициясы
$$$ 57
Дамыған қиял, көрнекі-образдық ойлау, жоғары деңгейдегі көру есі, байқағыштық, өзгермелі табиғи факторларды көре білу және бағалау қабілеті; шыдамдылық, табандылық; ұжымнан тыс жұмыс жасауға әзірлік т.б.
А. Адам-Табиғат мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары
В. Адам –Техника мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары
С. Адам –Белгі жүйесі мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары
D. Адам-Көркемдік бейне мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары
Е. Адам-Адам мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары
$$$ 58
Танымдық және эмоционалдық педагогикалық мақсаттар таксономиясын ұсынған ғалым:
А. Дж.Дьюи
В. Ш.Бюлер
С. Блум
D. Л.Кольберг
Е. В.В.Давыдов
$$$ 59
Педагогикалық жүйенің құрылымдық және функциялық компоненттерінің біреуінің жоқтығы мынаған әкеледі:
А. Педагогикалық жүйенің жойылуына
В. Оның қайта құрылуына
С. Дамуға әкеледі
D. Ыдырауына
Е. Бұрынғысынша қызметін атқарады
$$$ 60
Презентациялық, интенсивті түзетуші , диагностикалық қызметтер –бұл:
А. Мұғалімнің конструктивті іс-әрекетінің іске асырылуы
В. Мұғалімнің гностикалық іс-әрекетінің іске асырылуы
С. Мұғалімнің коммуникативтік іс-әрекетінің іске асырылуы
D. Мұғалімнің ұйымдастырушылық іс-әрекетінің іске асырылуы
Е. Мұғалімнің ұйымдастырушы лық қабілеті
$$$ 61
Түсіндіру, көрсету ,оқу міндетін шешудегі оқушылармен бірлесіп атқарған жұмыс , тренинг – бұл:
А. Педагогикалық іс- әрекет өнімі
В. Педагогикалық іс- әрекет нәтижесі
С. Педагогикалық іс- әрекет құралдары
D. Педагогикалық іс- әрекет тәсілдері
Е. Педагогикалық іс- әрекет пәні
$$$ 62
Субъектің мінез-құлқы (іс- әрекетті жалғастыру немесе одан бас тарту ) - бұл:
А. Педагогикалық іс- әрекет нәтижесі
В. Педагогикалық іс- әрекет өнімі
С. Педагогикалық іс- әрекет құралы
D. Педагогикалық іс- әрекет міндеті
Е. Педагогикалық іс- әрекет тәсілі
$$$ 63
Н.Ф.Талызина бойынша мұғалімнің оқу үрдісіндегі іс-әрекеті:
А. Меңгеру
В. Оқу
С. Үйрену
D. Оқыту
Е. Аңғару
$$$ 64
Педагогикалық қабілеттерді жалпылау түрінде көрсеткен:
А. Н.Д.Левитов
В. Ф.Н.Гоноболин
С. В.А.Крутецкий
D. Л.М.Митина
Е. Е.Д.Хмель
$$$ 65
В.А. Крутецкий бойынша педагогикалық қабілет . Артығын көрсет:
А. Дидактикалық қабілет
В. Перцептивтік қабілет
С. Сөйлеу қабілеті
D. Зерттеу қабілеті
Е. Академиялық қабілет
$$$ 66
Оқушының ішкі дүниесіне ене білу, мұғалімнің психологиялық байқағыштығы - бұл:
А. Дидактикалық қабілет
В. Перцептивтік қабілет
С. Коммуникативтік қабілет
D. Ұымдастыру қабілет
Е. Жеке даралық қабілет
$$$ 67
Баланың қызығушылығын тудыру, материалды анық және түсінікті жеткізе білу қабілеті-бұл:
А. Дидактикалық қабілет
В. Академиалық қабілет
С. Сөйлеу қабілеті
D. Коммуникативтік қабілет
Е. Ұйымдастырушылық қабілет
$$$ 68
Оқыту және нақтылы іс-әрекетті ұйымдастырумен байланысты арнайы іскерліктер ... жатады:
А. Психологиялық-педагогикалық іскерлікке
В. Жекелей әдістемелік
С. Арнайы іскерлік
D. Дидактикалық іскерлік
Е. Жекелей индивидуалдық іскерлік
$$$ 69
Педагогикалық психологияда мұғалімнін модульдық кәсіби компетенциясын зерттеген ғалым:
А. А.К.Маркова
В. Н.В.Кузьмина
С. Л.М.Митина
Д. Н.Ф.Талызина
Е. Н.Д.Хмель
$$$ 70
Ұжымдағы басшылардың дұрыс емес әрекеті неге әкеледі:
А. Қуаттылыққа
В. Бірігушілікке
С. Келесімге келуге
D. Кикілжіңге
Е. Ынтымақтастыққа
$$$ 71
Басқару стильдерін алғашқы рет эксперименталды түрде зерттеген:
А. К.Левин
В. Маслоу
С. А.П.Нечаев
D. А.А.Реан
Е. А.Лазурский
$$$ 72
Топ алдында тұрған жұмыстың шешілуіне және ұйымдастырылуына белсенді түрде қатысу – бұл басқарудың қай стилі:
А. Өз бетімен жіберу
В. Демократиялық
С. Авторитарлық
D. Либералдық
Е. Либералдық- демократиялық
$$$ 73
Педагогикалық іс-әрекет стилінің қай түрінде нұсқау ұсыныс формасында беріледі:
А. Авторитарлық.
В. Демократиялық.
С. Либералды.
D. Өз бетімен жіберу
Е. Қоғамдық.
$$$ 74
Педагогикалық іс-әрекеттің қай стилінде топтағы жұмыс өз бетімен жүреді:
А. Авторитарлық.
В. Демократиялық.
С. Либералдық.
D. Либералды-демократиялық.
Е. Жеке даралық.
$$$ 75
Іс- әрекетті ұйымдастыру “билігі”мұғалім қолында, бұл басқару стилінің ... түрі:
А. Авторитарлық.
В. Демократиялық.
С. Өз бетімен жіберу
D. Либералдық
Е. Демократиялы-либералдық
$$$ 76
Педагогикалық қарым-қатынастың ерекшелігі немен белгіленеді:
А. Идея
В. Іс-әрекет
С. Роль
D. Субъектілердің әр түрлі әлеуметтік-рольдік және функционалдық ұстанымдарымен
Е. Ұстаным
$$$ 77
Сынып және топпен қарым- қатынас:
А. Фронталды қарым- қатынас
В. Дидактикалық қарым- қатынас
С. Эмоциялық қарым- қатынас
D. Қарсыласының қарым- қатынасының реакциясы
Е. Қызығушылық
$$$ 78
Көзқарас, мимика , жест - қарым- қатынас құралының қай тобына жатады:
А. Қарым-қатынас шарты
В. Экспрессивті –мимикалық
С. Заттық-әрекеттік
D. Заттық өзара -әрекеттік
Е. Вербальды құралдар
$$$ 79
Бір-бірінің рухани әлеміне енетін өзара түсінушілікпен бекітілген ересектер мен балардың іс-әрекет дамуындағы гуманистік идея-бұл:
А. Бағынушылық
В. Ынтымақтастық
С. Топтық іс-әрекет
D. Психологиялық климат
Е. Басқару
$$$ 80
Мұғалімнің қызығушылығымен қабілеттілігі қарым-қатынастың қай жағын белгілейді:
А. Коммуникативтік
В. Жалпы әлеуметтік-психологиялық
С. Моральдық-этикалық
D. Жеке даралық-тұлғалық
Е. Қоғамдық- маңыздылық
$$$ 81
Ұстаздың әкімшіліктің нұсқауларын, жоғарыда түскен құжаттарды өзіне бағыт етуі:
А. Гуманистік бағыт
В. Эгоцентрлік бағыт
С. Конформистік бағыт
D. Бюрократтық бағыт
Е. Когнитивтік бағыт
$$$ 82
Тұлғааралық қабылдаудың негізгі механизімдері. Артығын көрсет:
А. Идентификация (теңдестіру)
В. Эмпатия
С. Симпатия
D. Стереотипизация
Е. Әлеуметтік-психологиялық рефлексия
$$$ 83
Сократ, Генерал, Менеджер, Топ дискуссиясының жетекшісі, Шебер, Жаттықтырушы, Гид
А. А.К.Маркованың кәсіби позиция типологиясы
В. К. Левиннің кәсіби позиция типологиясы
С. М. Таленнің кәсіби позиция типологиясы
D. К.Роджерс бойынша кәсіби позиция типологиясы
Е. П.Ф.Каптеревтің кәсіби позициясы
$$$ 84
Педагогикалық қарым-қатынастың фасилитация функциясын көрсеткен ғалым:
А. А.Б.Орлов
В. А.А.Леонтьев
С. А.Маслоу
D. К.Роджерс
Е. Дж. Дьюи
$$$ 85
Мұғалімнің педагогикалық тактіні бұзуымен байланысты баланың негативті психикалық жағдайы :
А. Үрей
В. Дидактогения
С. Фрустрация
Д. Невроз
Е. Депрессия
$$$ 86
Оқу материалын оқушыға нақты, түсінікті етіп бере білу; пәнге қызығушылық тудыру; белсенді өзбеттілік ой тудыру. Қиын материалды жеңіл, түсініксізді-түсінікті қылып бере білу қабілеттілігі. Оқушыны өзбетімен еңбек етуге үйрету, білім алуға жол сілтеп отыру.
А. Дидактикалық қабілеттілік
В. Академиялық қабілеттілік
С. Перцептивті қабілеттілік
D. Сөйлей алу қабілеттілігі
Е. Ұйымдастырушылық қабілет
$$$ 87
Нақты ғылым бойынша (математика, физика, биология, әдебиет) қабілетті мұғалімнің өз пәнін, курсын көлемі бойынша ғана емес, терең де ауқымды түрде меңгеруі, ғылыми жаңалықтарды үнемі бақылап отыру, шағын болса да ғылыми жұмыс атқару
А. Дидактикалық қабілеттілік
В. Академиялық қабілеттілік
С. Перцептивті қабілеттілік
D. Сөйлей алу қабілеттілігі
Е. Ұйымдастырушылық қабілет
$$$ 88
Оқушының ішкі жан дүниесіне үңіле білу қабілеттілігі; психологиялық байқағыштық, түсіну, талдау.
А. Дидактикалық қабілеттілік
В. Академиялық қабілеттілік
С. Перцептивті қабілеттілік
D. Сөйлей алу қабілеттілігі
Е. Ұйымдастырушылық қабілет
$$$ 89
Ойды нақты, анық, түсінікті түрде жеткізе алу қабілеттілігі, мимика, пантомимиканы қолдану. Ұстаз сөзінің үнемі оқушыларға арналуы:
А. Дидактикалық қабілеттілік
В. Академиялық қабілеттілік
С. Перцептивті қабілеттілік
D. Сөйлей алу қабілеттілігі
Е. Ұйымдастырушылық қабілет
$$$ 90
Оқушы ұжымын ұйымдастыру, жоспарлау, бақылау
А. Дидактикалық қабілеттілік
В. Академиялық қабілеттілік
С. Перцептивті қабілеттілік
D. Сөйлей алу қабілеттілігі
Е. Ұйымдастырушылық қабілет
$$$ 91
Биономикалық (табиғат), техномикалық (техника), сигномикалық (белгілер), артономикалық (көркемдік бейнелер), социономикалық (адамдардың бірлесіп әрекет етуі немесе өзара қатынасы):
А. А.Н.Леонтьев бойынша мамандықтардың еңбек пәні бойынша бөлінуі
В. Е.А.Климов бойынша кәсіби іс-әрекеттің схемасы
С. М. Таленнің кәсіби позиция типологиясы
D. Роджерс бойынша кәсіби позиция типологиясы
Е. Каптеревтің кәсіби позициясы
$$$ 92
Адам–Табиғат, Адам–Техника,Адам-Белгі, Адам-Көркемдік бейне, Адам–Адам:
А. А.Н.Леонтьев бойынша мамандықтардың еңбек пәні бойынша бөлінуі
В. Е.А.Климов бойынша кәсіби іс-әрекеттің схемасы
С. М. Таленнің кәсіби позиция типологиясы
D. Роджерс бойынша кәсіби позиция типологиясы
Е. Каптеревтің кәсіби позициясы
$$$ 93
Дамыған қиял, көрнекі-образдық ойлау, жоғары деңгейдегі көру есі, байқағыштық, өзгермелі табиғи факторларды көре білу және бағалау қабілеті; маман шыдамды, табанды болуы керек; ұжымнан тыс жұмыс жасауға әзір, кейде қолайсыз табиғат жағдайларында да, т.б.
А. Адам-Табиғат мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
В. Адам –Техника мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
С. Адам–Белгі жүйесі мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
D. Адам-Көркемдік бейне мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
Е. Адам-Адам мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары
$$$ 94
Қозғалыстың жақсы координациясы (үйлесімділігі), нақты көру, есту, вибрациялық және кинестезиялық қабылдау, дамыған техникалық және шығармашылық ойлау мен қиял; зейіннің бөлінушілігі мен шоғырлануы, байқағыштық.
А. Адам-Табиғат мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
В. Адам –Техника мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
С. Адам –Белгі жүйесі мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
D. Адам-Көркемдік бейне мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
Е. Адам-Адам мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары
$$$ 95
Жақсы оперативті және механикалық ес; зейінді ұзақ уақыт шоғырландыру қабілеті; зейінді бөлу және ауыстыру, қабылдаудың нақтылығы, шартты белгілер астарын көре білу іскерлігі, ынталық, шыдамдылық; логикалық ойлау.
А. Адам-Табиғат мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
В. Адам –Техника мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
С. Адам –Белгі жүйесі мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
D. Адам-Көркемдік бейне мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
Е. Адам-Адам мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары
$$$ 96
Көркемдік қабілеттер; көру есі, дамыған көре отырып қабылдау, көрнекі-образдық ойлау; шығармашылық ойлау; шығармашылық қиял: адамға эмоционалды әсер етудің психологиялық заңдары туралы білім.
А. Адам-Табиғат мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
В. Адам –Техника мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
С. Адам –Белгі жүйесі мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
D. Адам-Көркемдік бейне мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
Е. Адам-Адам мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары
$$$ 97
Танымайтын адамдармен контактіге жеңіл түсу іскерлігі, адамдармен жұмыс барысында өзін тұрақты түрде жақсы сезіну; жақсылық тілеуші, елгезек; шыдамдылық; эмоциясын тежей алу шеберлігі; адамдардың және өзінің мінез-құлқын саралау қабілеттілігі, басқа адамдардың ой-ниеттерін және көңіл-күйлерін түсіну, кикілжіңді шеше білу іскерлігі, ойша өзін басқа адамның орнына қоя білу қабілеттілігі; басқа адамды тыңдай алу, оның ой-пікірімен санасу іскерлігі; сөз, мимика, жестті (ым-ишара) орынды қолдану, әр түрлі адамдардың тілін табу; адамдарды сендіре білу; жинақылық, тиянақтылық, дәлдік, нақтылық, адамдар психологиясы туралы білім.
А. Адам-Табиғат мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
В. Адам –Техника мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
С. Адам –Белгі жүйесі мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
D. Адам-Көркемдік бейне мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
Е. Адам-Адам мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары
$$$ 98
Педагогика пәні:
А. Тәрбие
В. Қалыптастыру
С. Даму
D. Іскерлік
Е. Оқыту
$$$ 99
Грек тілінен аударғанда paida gogos, paida-бала, gogos- бір жерден екінші жерге апарушы сөзінен туындаған:
А. Акмеология
В. Педагогика
С. Процесс
D. Тәрбие
Е. Оқыту
$$$ 100
Адамның дене және рухани күшінің сандық және сапалық өзгерісінің объективті процесі:
А. Адамның дамуы
В. Тәрбие
С. Оқу
D. Қалыптасу
Е. Беку



Ұқсас жұмыстар

КӘСІБИ ЖЕТІЛДІРУДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ТЕОРИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Педагог тұлғасының кәсіби қалыптасуы мен даярлығы. Дәрістер
Мамандық таңдау жолдары
«Педагогикалық мамандыққа кіріспе» оқу-әдістемелік кешені
Мектепте және колледжде кәсіптік бағдар беру ерекшеліктері
Кәсіби бағыттаудың ғылыми негіздері туралы түсінік
Тұлғаның мамандық таңдауына бағыт-бағдар беру жолдары
Мамандық таңдауға дайындығы және кәсіби ниеті
Орта мектеп оқушыларына кәсіби бағдар берудің жұмысын ұйымдастырудың ғылыми-теориялық негіздері
Автомобильдердің электротехникалық және электрондық жабдықтары -курсы мазмұны және әдістемесі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Ата-аналарға психологиялық кеңес
Адольф Гитлердің психологиялық портреуті
Болашақ мамандыққа көзқарас