Шапшаң сипаттағы поляк биі, өлшемі төрттен екі

2 Аттестация тест тапсырмалары
1. Ойнақы, көңілді сипаттағы белорусь халық ән-биі, оның екі үлесті өлшемі бар:
A. Бульба
B. Вальс
C. Галоп
D. Гопак
E. Краковяк
2. Бір қалыпты, шапшаңдатылған сипаттағы балдық би, үш үлесті өлшемі бар:
A. Бульба
B. Вальс
C. Галоп
D. Гопак
E. Краковяк
3. Екпіні шапшаң, жылдам балдық би; төрттен екі өлшемді:
A. Бульба
B. Вальс
C. Галоп
D. Гопак
E. Краковяк
4. Шапшаң , екпінді, биік секірулерге негізделген украин халық биі, төрттен екі өлшемді:
A. Бульба
B. Вальс
C. Галоп
D. Гопак
E. Краковяк
5. Шапшаң сипаттағы поляк биі, өлшемі төрттен екі; ырғағы синкоптық сипатта:
A. Бульба
B. Вальс
C. Галоп
D. Гопак
E. Краковяк
6. Екпінді, көңілді сипаттағы, әрбір музыкалық фазасынан соң өзіне тән жер тоқылдатуы бар белорусьтің ән-биі, екпіні жылдам; өлшемі төрттен екі:
A. Лявониха
B. Мазурка
C. Менуэт
D. Полька
E. Хоровод
7. Шұғыл ырғақ сипатындағы поляктың халық биі; өлшемі үш үлесті:
A. Лявониха
B. Мазурка
C. Менуэт
D. Полька
E. Хоровод
8. Баяу, бірнеше назды сипаттағы француздың байырғы биі; өлшемі төрттен үш; ырғағы тездетілген:
A. Лявониха
B. Мазурка
C. Менуэт
D. Полька
E. Хоровод
9. Көңілді, жеңіл, қимыл сипатындағы чехтың қосарланып орындайтын халық биі; өлшемі екі үлесті, екпіні жылдам:
A. Лявониха
B. Мазурка
C. Менуэт
D. Полька
E. Хоровод
10. Шеңбер бойымен жүріп әндететін бұқаралық ойын:
A. Лявониха
B. Мазурка
C. Менуэт
D. Полька
E. Хоровод
11. Қозғалыс элементтерін пайдаланумен дыбыстың динамикасы, ансамбльдің сипаты жөнінде алғашқы түсініктер береді. Бұл ұрып ойнайтын аспаптарды үйретудің алдында біраз балалардың ырғақ сезімін дамытатын қарапайым жаттығулар жасаған тиімді:
A. Ырғақ
B. Балет
C. Би
D. Вальс
E. Бегунец
12. Көркем өнер жанрының бір түрі, оның идеялық және эмоциялық мазмұны бидің түрлі пластикалық қимылдары мен оркестрге арналған музыка арқылы ашылады:
A. Ырғақ
B. Балет
C. Би
D. Вальс
E. Бегунец
13. Өнердің бір түрі, әр халықта бар сүйемелдейтін музыкасы болады, концерттерде, мерекелерде, жиын-тойларда, сауық кештерінде әуені мен ырғақы, музыкасына сай орындалатын іс-қимыл:
A. Ырғақ
B. Балет
C. Би
D. Вальс
E. Бегунец
14. Батыс Европа музыкасындағы романтизм ағымымен байланысты ХІХ ғасырда туған жанр, жұптасып, қалықтап немесе үдемелі айналуында өтетін би:
A. Ырғақ
B. Балет
C. Би
D. Вальс
E. Бегунец
15. Би элементі, бір, екі, ... деген есептермен үйретіледі, аяқ негізінен тік тұрады, сол аяқты серпіп, оң аяқпен алға қарай сәл ырғу керек, соңынан жайлап аяққа салмақ салынады; содан кейін жеңіл жүгіріспен алға жылжиды: сол аяқпен, оң аяқпен,; мұнан соң сол қимылдар сол аяқтан бастап орындалады:
A. Ырғақ
B. Балет
C. Би
D. Вальс
E. Бегунец
16. Би элементі, бір, екі, ... деген есептермен үйретіледі, ойын қалпы: негізінен тік тұрады, қимылдары жеңіл серпімді бір дегенде алға секіре түсіп, оңға қарай ойысу керек; кәне дегенде сол аяққа отырға жөн; екі дегенде қимылды қайталау керек:
A. Боковой галоп
B. Дробный шаг
C. Ковырялочка
D. Па-де-баск
E. Русский переменный шаг
17. Ойын қалпы: аяқ параллельді түрде қойылады, тізе сәл бүгілген; бір орында, ырғақты орындалады, табан толық тиеді, жылдам қайталанатын тарсылдату басталады: оңға, солға:
A. Боковой галоп
B. Дробный шаг
C. Ковырялочка
D. Па-де-баск
E. Русский переменный шаг
18. Ойын қалпы: аяқ негізінен тік бір, екі... есептермен үйретіледі; бір дегенде сол аяқпен сәл секіру керек, сол уақытта оң аяқты қапталға алып кеткен жөн, аяқ саусақтары еденге тиісімен, сәл бүгілсе тізені ішке алған абзал; екі... дегенде сол аяқпен екінші рет секіріледі, оң аяқты еденге тіреп, тізе ішке алынады:
A. Боковой галоп
B. Дробный шаг
C. Ковырялочка
D. Па-де-баск
E. Русский переменный шаг
19. Ойын қалпы: аяқ негізінен тік бір, екі... есептермен үйретіледі; кәне дегенде сол аяқпен итеріп, сәл секіру керек, оң аяқты алға, оңға апарады, бір дегенде оң аяқпен отырып, сол аяқты иеді, тізені сыртқа береді, кәне дегенде сол аяқпен бір адым адымдайсын; тізе сәл иіледі, оң аяқ көтеріледі; екі дегенде оң аяқпен бір адым адымдайсын, тізе сәл бүгіледі, сол аяқ көтеріледі және шамалы бүгіледі:
A. Боковой галоп
B. Дробный шаг
C. Ковырялочка
D. Па-де-баск
E. Русский переменный шаг
20. Ойын қалпы: аяқ негізінен тік бір, екі... есептермен үйретіледі; бір дегенде оң аяқпен бір адым алға; кәне дегенде сол аяқпен шағын адым жасалады; екі дегенде оң аяқпеншағын адым жасалады, содан кейін қимыл сол аяқпен орындалады:
A. Боковой галоп
B. Дробный шаг
C. Ковырялочка
D. Па-де-баск
E. Русский переменный шаг
21. Ойын қалпы: аяқ үшінші позицияда, қозғалыс әрдайым әр аяқтын ұшынан басталып жасалады:
A. Русский хороводный шаг
B. Шаг вальса
C. Шаг польки
D. Шаг с притопом
E. Вальс
22. Ойын қалпы: өкшемен тұру, бір, екі, үш есептермен орындалады, бір дегенде өкшемен бастап, оң аяқпен бір адым жасалады, тізе сәл бүгіледі; екі, үште сол аяқпен адым ілгері, содан кейін оң аяқпен өкшелеп жүгіріледі:
A. Русский хороводный шаг
B. Шаг вальса
C. Шаг польки
D. Шаг с притопом
E. Вальс
23. Ойын қалпы: аяқ үшінші позицияда, кәне, бір, екі есептермен орындалады, кәне дегенде сол аяқпен сырғыма секіріс орындалады, сол кезде оң аяқ сәл көтеріледі; бір дегенде оң аяқ бір адым алға адымдайды; кәне дегенде сол аяқ арт жақтан оң аяққа қойылады; екі дегенде оң аяқ бір адым ілгері басады:
A. Русский хороводный шаг
B. Шаг вальса
C. Шаг польки
D. Шаг с притопом
E. Вальс
24. Ойын қалпы: табандар параллельді, тізелер сәл бүгілген, бір, екі есептермен орындалады, бір дегенде оң аяқты еденге тырс дегізіп, кішкене адым жасалады, екі дегенде, сол аяқпен дәл осындай қимылдар істеледі:
A. Русский хороводный шаг
B. Шаг вальса
C. Шаг польки
D. Шаг с притопом
E. Вальс
25. Екі адам жұптасып, бірқалыпты немесе үдемелі жылдамдықпен айналып билейтін бал биі; сондай-ақ, би музыкасының жанры:
A. Русский хороводный шаг
B. Шаг вальса
C. Шаг польки
D. Шаг с притопом
E. Вальс
26. Биді қойып, алғаш сахнаға шығарған, Ш.Жиенқұлова. Музыкасы Л.Хамидидікі. Музыкалық өлшемі 34. Ырғағы жеңіл әрі екпінді. Би қазақ қыздарының талшыбықтай бітімін, кәусардай тазалығы мен биязылығын бейнелейді.
A. Қазақ вальсі
B. Пантомима
C. Қара-жорға
D. Танго
E. Полонез
27. Сөзсіз, адам денесінің мәнерлілігімен, мимикамен спектакльдің мазмұнын ашатын театр өнерінің бір жанры.
A. Қазақ вальсі
B. Пантомима
C. Қара-жорға
D. Танго
E. Полонез
28. Ең танымал билердің бірі, түрлі ерекшеліктер мен тәсілдерді көрсететін би, мұнда жауынгершілік пен сайқымазақтық, әлсіздік пен тұтастық, шапшаңдық пен байсалдылық біріккен:
A. Қазақ вальсі
B. Пантомима
C. Қара-жорға
D. Танго
E. Полонез
29. Заманауи жұптық бал биі, музыкалық өлшемі жұп (негізінен 24) болып келеді. Әуені хабанераға ұқсас. Америка мен Еуропада кеңінен тараған бал билерінің бірінен саналады. Оның эстрадалық бірнеше түрлері бар. Оның ритмі аспаптық және вокалдық музыкада қолданылады:
A. Қазақ вальсі
B. Пантомима
C. Қара-жорға
D. Танго
E. Полонез
30. Ерте замандағы поляк халқының мейрамдарда салтанатты түрде биленетін ұлттық биі. XVI ғасырдан бастап Франция және Еуропаның басқа елдеріне тарап, музыкалық пьеса есебінде белгілі болды. В.А. Моцарт, Л. Бетховен, К.М. Вебер, Фр. Шуберттің музыкалық шығармаларында кездеседі. Ал XIX ғасырда ол аспатық музыкада жеке музыкалық шығарма есебінде дамып, концерттерде орындала бастады:
A. Қазақ вальсі
B. Пантомима
C. Қара-жорға
D. Танго
E. Полонез



Ұқсас жұмыстар

Музыка және қимыл
Шетелдерде балалар музыкалық тәрбиесінің дамуындағы негізгі бағыттар мен беталысы (тенденциялары) (Австрия, Венгрия, Болгария, Германия, Жапония, АҚШ және т.б)
«Билер мектебі – билік үлгісі» (қазақ халқының сот тарихынан)
Музыкалық ырғақты қимылдардың маңызы, қойылатын талаптар
Қазақ биінің даму жолдары
ҰЛТТЫҚ ОЙЫНДАР МӘДЕНИЕТІНІҢ ЕРЛЕР ОРЫНДАУЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ БИІНІҢ ХОРЕОГРАФИЯЛЫҚ ЛЕКСИКАСЫНДАҒЫ КӨРІНІСІ
И.А.Моисеевтің КСРО –ға еңбек сіңірген Академиялық халық би ансамбліндегі педагогикалық және шығармашылық қызметі
Қазақ қоғамындағы билердің ролі
Польшадағы постсоциалистік кезеңдегі демократиялық өзгерістер
Әдеби көркемдеу құралдары және әдеби көркем тіл
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Жұмыс столы – екінші негізгі ұғым.
АНАЛАР ТЕМЕКIГЕ ҚАРСЫ
60-ЖЫЛДАРДЫҢ ЕКІНШІ ЖАРТЫСЫНДА ҚАЗАҚСТАН ДАМУЫНДА БОЛҒАН ӨЗГЕРІСТЕР
ЕКІНШІ ДҮНИЕЖҮЗІЛІК СОҒЫС
ЖАПОНИЯМЕН СОҒЫС. ЕКІНШІ ДҮНИЕ ЖҮЗІЛІК СОҒЫСТЫҢ АЯҚТАЛУЫ