Сөздердің байланысу ерекшелігіне, сөйлем мүшесіне және жай сөйлемнің мағыналық - құрылымдық ерекшеліне кешенді сатылай талдау жаса

Сөздердің байланысу ерекшелігіне, сөйлем мүшесіне және жай сөйлемнің мағыналық-құрылымдық ерекшеліне кешенді сатылай талдау жаса:
1) Үш күндік жолдың бүгінгі, соңғы күніне бала шәкірт барын салды.
2) Қорықтан күн шыға атқа мінейік деп асыққан-ды.
3) Бұны қаладан алып қайтқалы барған ағайыны Байтасты да таң атар-атпастан өзі оятып тұрғызып еді.
4) Күнұзын аттан да түспей, өзге жүргіншілерден оқ бойы алда отырған.
5) Кей-кейде өзіне таныс Көкүйірім мен Буратиген, Тақырбұлақ сияқты қоныс-құдықтардың тұс-тұсына келгенде бала оқшау шығып, астындағы жарау құла бестісін ағызып-ағызып та алады.



Ұқсас жұмыстар

Тілдік-кешенді талдау технологиясы
12 жылдық білім беру бағдарламасы
Сөйлем мүшелері - сөйлемнің ішкі бөліктері
Парцелляциялық құбылыстың көркем мәтін тіліндегі лексика-грамматикалық және стилистикалық қолданысы
Морфологиялық жаттығулар
Түсіндірмелі салалас сөйлем құрмалас сөйлемнің бір түрі ретінде
Қазақ тілі мен әдебиеті пәндері бойынша жүргізілетін жазба жұмыстары
Қазақ тілінен дәрістер
Сөз тіркесі және ондағы өзгерістерді үйрету жолдары
Қазақ тіліндегі сөз тіркесінің теориялық мәселелері
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару