Ес туралы түсінік: 1б
Ес туралы түсінік:
$$$ 1б
Адамның білгенін дер кезіңде есіне түсіре алмауы калай
аталады:
А) амнезия.
В) конфабуляция.
С) реминисценция.
D) мнемоника.
Е) агнозия.
$$$ 61
Қоршаганортадағықұбылыстармензатгаржайындағы
мәліметтердісактаудықамтамасызететінпсихикалық
процесі:
А) түйсіктер.
В) қабылдау.
С) ойлау.
D) қиял.
Е) ес
$$$ 6
Түскөрудегенне:
A) шындыктыңсанадантысбейнеленуі .
B) қиялдыңпассивтітүрі .
C) гипнозғаберілушіліктіңжоғарынәтижесі .
D) галлюцинацияныңерекшетүрі .
Е) қиялдыңактивтітүрі.
$$$ 54
Адамныңөзініңесіндегібосаралықтарынқиялмен
толтыраотырып, өзбілгенінжеткіліктітүрдеесінетүсіре
алмайтынқұбылысықалайаталады:
А) амнезия.
В) конфабуляция.
С) реминисценция.
D) мнемоника.
Е) агнозия.
$$$ 325
Естіңэксперименталдытеориясыныңавторы, "мағынасыз
буындар" әдісінқолданғанжәне "үмытуқисығын" анықтаған:
А) Рибо.
В) Эббингауз.
С) Сельс.
D) Фрейд.
Е) Бине.
$$$ 328
Еспроцесініңқайтадамуытеориясыныңавторы:
А) Рибо.
В) Эббингауз.
С) Селье.
D) Фрейд.
Е) Бинс.
$$$ 456
Жеке түлғаныңсенсорлыққұрылымы – бұл:
А) жекетүлғаныңмүмкіндіктері.
В) жекесезгіштікжүйелерініңөзінетәндеңгейлері және
олардыкешендергебіріктіру.
С) үйсік пен қабылдау.
D) шектелінгенсенсорлықнегіз.
Е) сенсориканыңөзараәсеріненегізделу.
$$$ 457
Сенсорлықес:
А) рецепторлардеңгейіндеәрекететеді
В) бір секунд аз уакытәрекететеді
С) біріздібейнелердіңнегізіндежатыр
D) сезіммүшелерінекелетінмәліметті аз уақытмөлшеріндесақтау.
Е) мәліметтісенсорлықөңдеу.
$$$ 458
Қысқамерзімдіес:
А) екіминутқадейінсозылады.
В) екіэлементтіккөлемдіқамтиды.
С) телефон нөмірінұзақестесақтаугамүмкіндікбереді.
D) мәліметтердіоперативтісактау мен өзгерудіқамтамсызететінжүйеше
Е) объектілергезейінаудару.
$$$ 459
Ұзақмерзімдіес -
А) көлемішектеуліболады.
В) түйсіктерденкелгенмәліметтіескесақтауышектеусізболады.
С) егдеадамдардажақсыракдамыған.
D) ұйымдастырудыңжоғарғыдеңгейі.
Е) мәліметтіұғыну.
$$$ 460
Маңыздыкездесугекелудіұмытқанда, ол:
А) тежелумен.
В) белсенді.
С) мотивтелгенұмытумен.
D) агпозиямен.
Е) ремнисценцияменшартталынады.
$$$ 461
Б.Зейгарникгіңкөрсетуінше, бізкез—келгенжұмыстыжақсыесіміздесақтаймыз, егер де :
А) олаяғынажеткізілсе.
В) аяқталмайқалса .
С) саналытүрдетоқтатылса .
D) марапаттауғаәкелсе .
E) қызықтыболса.
$$$ 462
Ес:
А) ойлаупроцссіндеәрқашанкажетті рол атқарады.
В) қайсыбірфункционалдытежелудітуырады.
C) міндеттішешудіәркашандажеңілдетеді.
D)олестетұту, сақтау және ескетүсіру,ойлар,сезімдер, оқиғалардыбұрынбастанкешірген.
E) жекетұлғаныңөмірлікәрекетіндемаңызды.
$$$ 463
Естіңассоциативтітеориясыныңнегізінқалаған:
А) Гегель.
В) Спиноза.
С) Аристотель.
D)Локк.
Е) Платон.
$$$ 464
Бұрыналынғанакпараттыңестеншығыпкетуі:
А) естесақтау.
В) ұмыту.
С) ескетүсіру.
D) реминисцепция.
E) амнезия.
$$$ 465
Тиімдітүрдеестесақтаутәсілдерініңжүйесіқалайаталады:
А) қайталау.
В) ескетүсіру.
C) мнемоника.
D) тану.
E) ойын.
$$$ 466
Есқабілетіадаммәңгібақинәрестедеңгейіндеқалып
қояредідегенойдыкімайтқан:
А) Сеченов.
В) Павлов.
С) Аристотель.
D) Леонтьев.
Е) Штерн.
$$$ 4б7
Естіңнақтылығыдегеніміз не:
А) ақпараттыдұрысжеткізу.
В) ақпараттымүдіртпейсолқалпындажаңғыртуқабілет.
С) ойды (цитиорвание )оқу.
D) ақпараттықайтажаңғырту.
Е) ақпараттыңмәтінінжеткізу.
$$$ 4б8
Естіңдаярлығыжұмылдырылған:
А) қажеткездетиістіақпаратты тез арадаескетүсіру:
В) есқорларынпайдаланаалуіскерлігі:
С) белсенді болу.
D) ақпараттыестесақтаудыңсенімділігі.
Е) ақпараттыңмәнінтүсіну.
Ойлау
$$$ 22
Индивитіңөміргекелгенненөлімінедейінгідамупроцесі:
А) филогенез .
В) онтогенез .
С) эволюция.
D) акселерация .
Е) эмансипациядепаталады.
$$$ 24
3аттарменқұбылысардыңжалпыжәнемаңызды
белгілерібойыншаойшабіріктіругебайланыстыой
операциясықалайаталады:
А) айналу.
В) синтез.
С) теңестіру.
D) жалпылау.
Е) абстракция.
$$$ 123
Акыл-ойкемдігі–
А)олигофрения
В)дебильділік
С)санадантөмен
D)санадантыс
Е)акселерация
$$$129
Акыл-ойкемістігініңбіртүріболыптабылатынжөне
ойлаудыңбұзылуыменсипатталатынпсихикакүйі:
А) олигофрения.
В) санаалдындағы.
С) санадантөмен.
D) санадантыс.
Е) акселерация.
$$$ 145
Танымғадегенұмтылыстакөрінетінақыл-ойсезімі -
А) қызығушылық.
В) білугекұмарлық.
С) табандылық.
D) жан-тәніменберілу.
Е) импульсивтілік.
$$$ 195
Қоршаганортадағызаттарменқұбылыстардыңжалпы
жәнемаңыздыбайланыстарыменқатынастарының
бейнеленуі:
А) ес.
В) иллюзия.
С) қабылдау.
D) ойлау.
Е) қиял.
$$$ 246
Болмыстыжанаматүрдесөзарқылыбейнелеу:
А) қиялға.
В) ойлауға.
С) еске.
D) қабылдауға.
Е) түйсіктергетән.
$$$ 247
3аттарменқұбылыстардыңжалпыжәнемәнді
қасиеттерініңбайланыс - қатынастарынбейнелеу:
А) қиялға.
В) ойлауға.
С) еске.
D) қабылдауға.
Е) түйсіктергетән.
$$$ 261
Ісжүзіндегіміндеттердішешугебағытталғанойлаудың
түрі:
А) затты-әрекетті.
В) көрнекі–бейнелі.
С) абстрактылы-логикалық..
D) практикалық.
Е) теориялық.
$$$ 262
Міндеттердііскеасырудатікелейжадынан (ес) алынатын
немесеқиялыарқылықайтажасалынатынбейнелерді
пайдаланатынойлаудыңтүрі:
А) затты-әрекетті.
В) көрнекі–бейнелі.
С) абстрактылы-логикалық.
D) практикалық.
Е) теориялық.
$$$ 26З
Міндеттердішешукөрубейнелерінебайланыстыіске
асырылатынойлаудыңтүрі:
А) затты-әрекетті.
В) көрнекі—бейнелі.
С) абстракгылы-логикалық.
D) практикалық.
Е) теориялық.
$$$ 264
3атгарменәрекетжасау, қимыләрекеттерментікелей
байланыстыойлаудыңтүрі:
А) затты-әрекетті.
В) көрнекі–бейнелі.
С) абстрактылы-логикалық.
D) практикалық.
Е) теориялық.
$$$ 265
Сезіммүшелеріарқылыалынғантәжірибегесүйенбей
міндеттердішешудеойшаәрекетжасайтынойлаудыңтүрі:
А) затты-әрекетті.
В) көрнекі—бейнелі.
С) абстрактылы-логикалық.
D) практикалық.
Е) теориялық.
$$$ 2бб
Шығармашылықойлаудыңдамуынанеәсеретеді :
А) ымырашылдыкқабейімділік .
В) өзидеяларыныңмәнінжоғарыбағалаушылық .
С) асажоғарыдеңгейдедамығансыниойлау .
D) обьектініжаңатұрғыданкөребілукабілеті.
Е) өзгелерденерекшеленбеудіқалауы.
$$$ 314
3аттарменқұбылыстардыңөзарабайланысқатынастары
туралыойқалыптасатынойлаудыңлогикалыкформасының
біреуі:
А) пікір.
В) ұғым.
С) ойқорытындысы.
D) теңеу.
Е) типтікобраздаржасау.
$$$ 315
Нақтықұбылыстардыңобъективтітұтастылығынқайта
тұрғызупроцесі:
А) нақтылау.
В) классификация .
С) дедукция .
D) иңдукция .
Е) синтез.
$$$ 4б9
Мәселенішешукезіндеойміндеттеріншешудіңдаярлықсатысы:
А) шешупроцесініңбіріншісатысы.
В) бірнешекүндіқамтумүмкін.
С) мәселенітиістібарлықақпараттыжиннақтауғамүмкіндікбереді
D) сұрақтыіріктепалу, құраужөнеміндетшарттарынтаңдау
Е) 6іреуінтаңдау.
$$$ 470
Ойлаустратегияларыныңішіндегііріктеудіңмәні:
А) анағұрлымжалықтырыпжібереді.
В) анағұрлымқатаңәдіс.
С) сирекқолданады.
D) жоспарлардыіріктеп, бөлілалу.
Е) ақыл—ойәрекеті.
$$$ 471
Танымдықконцепциясындаойлаудыңдамуыжайлы
бөліміндегіБрунерқандайжағдайғабасаназараударған:
А) қимыл - қозғалысбелсенділігіне.
В) ойбейнелеріне.
C) сөйлеутіліне.
D) жекетұлғалықконструктіге.
E) ойлау.
$$$ 472
Формалдықоперациякезеңі :
А) барлығында 14-15 жастапайдаболады.
В) болжамменқорытындылардықұруменсипатталады.
С)суьективтіақылойдамуыменсипатталады .
D) обективтіемес.
Е) интеллектдамуыүшінмаңызды.
$$$ 473
Тілдіңсипатталуы:
А) түрліреакциялардыжіберетінсигналдардыңболуы .
В) өткеншақпенболашақтағыоқиғалартуралыақпараттыжеткізумүмкіншілігі.
C) қарым-қатынаспенойлаудыңфункциясынатқарушыбелгілержүйесімен. D) белгілермен.
E) таңбамен.
$$$ 474
Үйренутеориясынабайланыстысөйлеуненіңнәтижесіндедамиды:
А) сезімтілініңинтериоризациясы .
В) шамалаубірізділігі.
С) ата-анамоделіне еліктеу.
D) қатежәнеқайталау.
Е) үйрену.
$$$475
Ойлауоперациясы:
А) байланысжәнеқарым–қатынасәрекетіндегіақиқаттыжанамажәнежалпылаубейнелеу.
В) әлемдідерексізтүсіну.
С) ойлауоперациясы.
D) дүниенібейнелеусезімі.
Е)дүниенітануқабілеті.
$$$ 476
Бүтіндіойдабөлшеккебөлубұл:
А) синтез.
В) салыстыру.
С) талдау.
D) жалпылау .
E) абстракция.
$$$ 477
Бірбелгініойшаіріктеужәнебасқаларданайыру–бұл:
А) абстракция.
В) конкретті.
С) жіктеу.
D) салыстыру.
Е) жүйелеу.
$$$ 478
Ойқорытудыңдедуктивтіәдісінқайәдебикаһарманымеңгерді:
А) Мэгрэ.
В) ШерлокХолмос.
С) Ватсон.
D) Штнрлиц.
Е) Жеглов.
$$$ 35
3аттардыңбөлшекгеріненкұбылыстармензаттардыңмәні
туралыелесалугамүмкіндікберетінойоперациясы:
А) анализ.
В) синтез.
С) салыстыру.
D) классификация.
Е) абстракция.
$$$ ЗОЗ
Заттар мен психикалықкұбылыстарарасындагыөзара
кұбылыстарды ой операциялары (салыстыру, теңеу,
жалпылаут.б.) арқылы табу:
А) эмпиризм.
В) панпсихизм.
С) ассоциациялар.
D) когнитивтілік.
Е) гештальт.
Темперамент
1. 4
Темпераменттіалғашретсипаттаған:
А) Аристотель.
В) Платон.
С) Гиппократ.
D) Кречмер.
Е) Павлов.
2. 15
Жекетүлғаныңтуабіткенерекшеліктеріненежатады:
А) темперамент.
В) қабілеттер.
С) мінез.
D) ec.
Е) зейінділік.
3. 19
Қызбалықжәнеасығыстықтысипаттайтынтемперамент
Типі:
А) меланхолик.
В) холерик.
С) сангвиник.
D) флегматик.
Е) флегмахалик.
4. 69
Әсершілдікпентезренжігіштікпенсипатталатын
темпераменттипі :
А) меланхолик.
В) холерик.
С) сангвиник.
D) флегматик.
Е) флегмахолик.
5. 73
Өзгергенқоршағанортажағдайынатезбейімделмен
сипатталатынтемпераменттипі:
А) меланхолик.
В) холерик.
С) сангвиник.
D) флегматик.
Е) флегмахолик.
6. 134
Жүйкежүйесініңәлсіздігінен (Павловтеориясы
бойынша), эмоциялықтұрақсыздықта, сенімсіздікте, терең
күйзелістерде, тіптіүсақ-түйектердекөрінетінтемперамент
типі:
А) сангвиник.
В) меланхолик.
С) флегматик.
D) холерик.
Е) инерттілік.
7. 135
Қоршағанортаныңөзгерістерінежеңілбейімделуі
қасиетіменсипатталатынтемпераменттипі:
А) сангвиник.
В) меланхолик.
С) флегматик.
D) холерик.
Е) инерттілік.
8. ІЗ6
Жүйкепроцестерініңжылдамдықтарыбаяужүретін, бет-
әлпетқимылыныңәлсіздігібайқалатыниндивид
темпераменті:
А) сангвиник.
В) меланхолик.
С) флегматик.
D) холерик.
Е) инерттілік.
9. 137
Шыдамсыздық, шапшандық, тезкозғалужәнеқоршаған
ортаменқарым-қатынасыныңбайланысыболжамсыздық
қабілеттеріқандайтемпераменткежатады:
А) сангвиник.
В) меланхолик.
С) флегматик.
D) холерик.
Е) инерттілік.
10. 27
Алғашқыреттемпераменттіңфизиологиялықнегіздерін
ғылымитүрдекімнегіздсген:
А) Небылицын.
В) Гиппократ.
С) Леонтьев.
D) Выготский.
Е) Павлов.
$$$ 71
Жауапберуреакциясыбаяужүретінтемпераменттипі :
А) меланхолик.
В) холерик.
С) сангвиник.
D) флегматик.
Е) флегмахолик.
$$$ 92
Психиканыңиндивидтіңжүйкереакцияларының
қарқыны, күші және жылдамдығынанкөрінетіндинамикалық
ерекшеліктерініңарақатынасы:
А) ұлтгықерекшеліктері.
В) темперамент.
С) табиғинышандар.
D) қабілеттер.
Е) мінез.
$$$ 294
Темпераменттінесипаттайды:
А) әдептілік.
В) ұкыптылық.
С) парыздықсезімі.
D) іскетезкірісушілік.
Е) еңбексүйгіштік.
$$$ 295
Темпераментгінеанықтайды:
А) жауапкершілік.
В) ұқыптылық.
С) парыздықсезімі.
D) іскеқабілеттіліктіңтөмендеуі.
Е) еңбексүйгіштік.
$$$ 29б
Темпераменттінеанықтайды:
А) қарым- қатынасқатүсудіңжоғарыдеңгейі .
В) еңбексүйгіштік.
С) жауапкершілік.
D) максаттылық.
Е) ұқыптылық.
$$$ 4О8
Темпераментдегенімізне:
А) жекетұлғаіс - әрекетіменмінез - құлқының
динамикалықжәнеэмоциялықжақтарынсипаттайтын
жеке-даралықерекшеліктерініңжиынтығы.
В) психикалықіс-әрекетіменмінез-құлығыныңөту
динамикасынанықтайтынадамныңжеке-даралық
ерекшеліктері.
С) адамныңпсихикалықөмірініңжүрубарысындағы
арақатынасыменпропорциясы.
D) мінез–кұлық.
Е) жүйкежүйесініңтипі.
$$$ 409
Меланхоликтемпераментінеқандайбелгітән:
А) сензитивтілікпенсезімталдық.
В) реактивтілікпенбелсенділік .
С) эмоциялықкозғыштық .
D) психикалықреакцияларқарқыны .
Е) иілімділікпенригидтілік.
$$$ 41О
Темпераментілімініңнегізінқалағанадам:
А) Аристотель.
В) Гиппократ.
С) Локк.
D) Демокрит.
Е) Гален.
$$$ 411
Темпераменттіңтабиғинегізіне:
А) басми.
В) жүйкежүйесініңтипі .
С) динамикалықтаптаурын.
D) жүйкепроцестер .
Е) жүйкеимпульстер.
$$$ 412
Темпераменттиптерініңпсихологиялықоипаттамаларыныңкестесінжасағанғалым:
А) Мерлин.
В) Юнг .
C) Гппократ .
D) Векслер .
Е) Теплов.
$$$ 413
Темпераменттіңфизиологиялықнегізіретіндежоғарғыжүйкежүйесіәрекетініңтиптерітуралыілімдікімжасаған:
А) Ухтомский .
В) Ильин .
С) Павлов.
D) Мерлин.
Е) Гиппократ.
$$$ 147
0йланбайтезәрекетжасаухолериктипіндегіадамның
мінезбітістерініңқайкөрінісіндебайкалады:
А) жауапкершілік.
В) дербестілігі.
С) жантәніменберілу.
D) импульсивті.
Е) данышпандық.
Қабылдау
$$$ З
Адамныңқоршағанортанынақтықабылданудағыкөңіл–күйі:
А) конформизм.
В) фрустрация.
С) адапгация.
D) бағдар.
Е) сенсибилизация
$$$ 8О
Қабылдаудыңөткентәжірибегетәуелділігі:
А) перцепция.
В) апперцепция.
С) антицилация.
D) тұрақтылығы.
Е) заттылық.
$$$ 60
Қоршағанортадағықұбылыстармензаттартуралытұтастайелестууынқамтамасызететінпсихикалықпроцесі
А) түйсікгер .
В) қабылдау .
С) ойлау.
D) қиял.
Е) ес.
$$$ 85
Қабылдаудыңтұрақтылығыжәнетәуелсіздгіқандай
қасиетіментүсіндіріледі?
А) түрақтылығы.
В) заттылығы.
С) таңдамалығы.
D) құрылымы.
Е) мағыналылығы.
$$$ 169
Қоршағанортадағызаттарменқұбылыстардыкате
қабылдауы:
А) таңдамалылығы.
В) тұтастай.
С) депривация.
D) рецепция.
Е) иллюзия.
$$$ 17О
Кеңістіктегітұтастаймағынасыжоқзаттарменқұбылыстардыойшатұтастықмағынаберіпқабылдау
А) таңдау.
В) тұтастай.
С) депривация.
D) рецепция .
Е) иллюзия.
$$$ 168
Толыпжатқанобъектілердіңішіненадамның
қажеттілігіне, қызығушылығынажәнебағьптылығына
байланыстызаттардыіріктепалуқабылдаудыңқай
заңдылығынажатады:
А)тандамалылығы
В) тұтастай .
С) депривация.
D) рецепция .
Е) иллюзия.
$$$ 193
Өткентөжірибеніңсезім, ойкүйзелістүрінде
айкындалуы:
А) ес.
В) иллюзия.
С) қабылдау.
D) ойлау.
Е) қиял.
$$$ 196
3аттарменқұбылыстардыңжиынтыққасиеттерінің
көрінісі:
А) ес.
В) иллюзия.
С) қабылдау.
D) ойлау.
Е) қиял.
$$$ 2ОО
Адамныңөзмінез-көріністерінәдейі, жүйеліжәне
максатгытүрдеқабылдауы:
А) эксперимент.
В) бақылау.
C) сұрау.
D) анкета.
Е) іс-әрекетнәтижесінталдау.
$$$ 228
Қабылдауғатәнқасиет:
А) жекеқасиеттердіңбейнеленуі.
В) туапайдаболады.
C) ойлауғабайланыстыүрдіс.
D) қиялғабайланыстыүрдіс.
Е) қабылдау, естіңдамудеңгейінебайланысты.
$$$ 249
3аттар мен құбылыстардыолардыңкасиеттері мен
бөліктерініңжиынтығытүріндебейнелеу:
А) қиялға.
В) ойлауға.
С) еске.
D) қабылдауға.
Е) түйсіктергетән.
$$$ ЗЗ8
Қабылдаупроцесітағыда:
А) сенсорлық.
В) перцепция.
С) эйдетика.
D) депривация.
Е) гомеостаз.
депаталады.
$$$ 339
Түйсік, қабылдау, елестердіқамтитынсезімдіктаным:
А) сенсорлық .
В) перцепция .
С) эйдетика .
D) депривация.
Е) гомеостаз.
депаталады.
$$$ 442
Баланыңсезіммүшелеріқызмететебастайды:
А) көбіндетұлғағадейін.
В) туғануақыттанбастап.
С) туғаннансоңбіріншіапталарда.
D) туғаннансоңекіншіайда.
Е) біржасқатоларуақытта.
$$$ 443
БІЗДІҢәлемдіқабылдауымыз, байланысты:
А) өэімізгетәнмәдениетпен.
В) практикамен.
С) тәжірибемен.
D)табиғатпен.
Е) сезіммүшелерімен.
$$$ 444
Әлемтуралыелестерімізтұрақтыболуыүшін, ми:
А) әрқашантүзетулержасауыкерек.
В) заттарорналасқанарақашьщтыктыескеруікерек.
С) қайжерденқарағанғабайланыстықабылдаудыөзгертуікерек.
D) қызмететуікерек.
Е) шаршамауыкерек.
$$$ 445
БІЗДІҢмиымыз:
А) бірмезгілдебірнешесигналдытүсінеалады.
В) әрқашандасигналдардысұрыптайды.
С)көрусигналдарынтезірекжинақтайды.
D)бірмезгілдекөружәнесезусигналдарынадейін
Аударылады.
Е)психикалықматериалдыңнегізі.
$$$ 446
Физиологиялыктабалдырық:
А) сезгіштіктабалдырығыныңшегіболыптабылады .
В) генетикалықтүрғыдананықталған .
С) жасмөлшерінебайланыстыөзгереді.
D) өзгермейді .
Е) қабылдаудыдамытады.
$$$ 447
Экстрасенсорлыққабылдау:
А) қазіргікездепсихологиялықзертгеупәніболыптабылады.
В) көбісіоныкәдімгікабілеттердепкарастырады .
С) функгерменпсихологгардыбірдейқызықтырады.
D) тұрмыстықпсихологиядаанықкөрсетілген .
Е) адамныңжеке—даралықерекшеліктері .
$$$ 448
Мак - Гиппуниверситетіндеөткізілгенсенсорлықоқшауланутәжірибелері, сенсорлықстимулдарсыз :
А) ақыл - ой ( қабілеттері) функцияларытүзету .
В) түзетуденсенсорлықтәжірибеөседі .
С) ішкібейнелерәлемінеғұрлымазаябастайды .
D) ақыл - ойфункцияларыныңбұзылуықамтамасызболады.
Е) адамныңтолыққандыдамуымүмкіндегентүжырымғаәкелуі.
$$$ 449
Қабылдаудыңтәжірибе, білім,сезгішқызығуларғатәуелділігі:
А) тұрақтылығы.
В) апперцепция.
С) таңцамалық.
D) иллюзия.
Е) байқағыштықдепаталады.
$$$ 450
Объекгілерімақсаттыжүйелітүрдеқабылдау–бұл:
А) зейін.
В) бақылау.
С) түйсік.
D) таным.
Е) әңгімелесу.
$$$ 451
()бъектілердіқабылдаудағықателіктерқалайаталады:
А) галлюцинациялар.
В) елестер.
С) иллюзия.
D) фантазия.
Е) армандар.
$$$ 452
Қабылдаудыңкандайқасиетінебайланыстыбізмәтіндіоқығандақателіктердібайқаймыз:
А) заттылық.
В) тұтастық.
С) тұрақтылық.
D) апперцепция.
Е) тандамалылық.
$$$ 453
Ғимараттыңмаңдайшасына (бақылағыштық,
бақылағыштықжәнебақылағыштық ) депжазудыкім
ұсынды:
А) И.М.Сеченов.
В) И.П.Павлов.
С) А.Ф.Лазурский.
D) З.Фрейд.
Е) Карнеги.
$$$ 454
Танымжүйесіндегіалғашқытанымсатысықайсысы:
1) ойлау, 2) ес, 3)түйсіктер 4) қиял 5) қабылдау
А) 2,5.
В) 4,1.
С) 3,5.
D) 1,2.
Е) 2,4.
$$$ 455
Абсолюттіксезгіштіңтабалдырығынқандайкұралменөлшейді:
А) эстезиометр.
В) компьютер.
С) сағат.
D) таразы.
Е) өтіріктіанықтаудетекторымен.
Ерте жастағы аутизмі бар балалардың сөйлеу тілін дамыту жолдары
Ғылыми зерттеу институтыныңақпараттық жүйесін жобалау
Бастауыш сынып оқушыларының есте сақтау қабілеттерін дамыту
Сөйлеу әрекеті кезеңі
Антикалық, Шетел және Ресей психологиясындағы ес мәселесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың есте сақтау үрдісін дамыту
Анықтау органдары
Ағылшын тілін оқытуда есте сақтау қабілетін дамытудың тиімді жолдары. Автореферат
Қисымбай κенορнында су айдау әдісін қοлдануды есептеу
Бастауыш мектепте математика пәнінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып оқыту
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
ҚОРҚЫТ туралы
Салық жүйесi
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
Басқару процесiнiң мазмұны
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы