Сәбилік кезеңдегі баланың психикасын дамытудағы жетекші әрекеті қайсысы
ТЕСТ ТАПСЫРМАЛАРЫ:
1. Балалар психологиясының зерттеу пәні:
А) бала психикасының даму заңдылықтары мен фактілері
В) баланың психикалық даму заңдары
С) баланың қарым-қатынасы
Д) баланың психикалық іс-әрекеті
Е) баланың психикалық дамуы
2.Егер педагог баланы барлық жағынан тәрбиелегісі келсе,онда оны алдымен жан-жақты зерттеп білуі керек - деген кімнің сөзі:
А) К. Д. Ушинскийдің
В) А. Құнанбаевтің
С) Н. К. Крупскаяның
Д) Д. Б. Элькониннің
Е) А. С. Макаренконың
3. Биологиялық және әлеуметтік факторлардың конвергенциясы жайлы идеяның негізін салған кім?
А) В. Штерн
В) Дж Локк
С) Ж. Пиаже
Д) А. Бине
Е) З. Фрейд
4. К. Д. Ушинскийдің: Қуатты әрекетшіл қиял ұлы ақылға қажетті жабдық-деген сөздерін қалай түсіндіруге болады?
А) қиялдың жеке тұлғаның ойлау іс-әрекетімен өзара байланысы
В) барлығы қиялмен міндеттелінген
С)қиял ойлаумен бірлесіп шығармашылық іс-әрекетке еніп,әлемді өзгертуге,жаңалықтарды ашуға ықпал етеді
Д) шығармашылыққа қиял ілеседі
Е) қиял іс-әрекеті жеке тұлғамен, оның қажеттіліктермен өзара байланысқан
5. Шетел балалар психологиясындағы әлеуметтеуші бағыттың өкілдері үшін не нәрсе маңызды?
А) бала-ересектің қолындағы тіл алғыш құрал
В) жеке тұлғаның белсенділігін жоққа шығару
Д) сыртқы құбылыстар
С) дамудың социумынан тәуелсіздігі
Е) баланың сыртқы ортаға тәуелді болуы
6. Психика дамуының маңызды шартын не құрайды?
А) жас ерекшелігі анотомиясы мен физиологиясының жетістіктерін пайдалану
В) еліктеу
С) ми қызметін жетілдіру
Д) қарым-қатынасының дамуы
Е) жүйке жүйесінің қалыпты пісіп жетілуі мен жұмыс істеуі
7. Шетел мектептеріндегі балалар психологиясы нені оқытады?
А) интеллект мінез-құлық, сезімдер
В) сана
С) дағдылар
Д) таным
Е) басқа балаларды асыра мақтау
8. Балалар психологиясы қай ғылымның жетістектерін үнемі
қолданады?
А) жас ерекшеліктері анатомиясының
В) педагогиканың
С) математиканың
Д)
философияның
Е) кибернетиканың
9. Балалар психологиясы курсының оқу тапсырмаларын шешуде
болашақ педагог нені білуі керек?
А) бала психикасының дамуына ересек пен баланың қатынасымен
байланысты белсенді әрекеті мен әлеуметтік жағдай ықпал етеді
В) балалар еліктегіш
С) бала психикасының дамуы – әлеуметтік үрдіс
Д) бала психикасының дамуы өзінің белсенді іс-әрекетінде жүзеге асады
Е) баланың іс-әрекеті әрқашанда баланың ересектермен қатынасына байланысты.
10. Жас ерекшелігі психологиясы пәнінің негізгі қызметі:
А) Білім, іскерлік, дағдыларды калыптастыру.
В) Тәрбие жұмыстарын жургізу.
С) Адамның әр түрлі жас кезеңіндегі психикасының ерекшеліктерін зерттеу.
D) Жас ұрпаққа білім беру.
Е) Оқыту жұмыстарын жүргізу.
11. Ұйымдастыру әдістері тобына қандай әдістер жатады:
А) салыстыру, кешенді, лангитюд.
В) байқау, эксперимент, әңгімелесу.
С) қалыптастырушы эксперимент, сауалнама, тестілеу.
Д)құрылымдық және генетикалық.
Е) сандык және сапалық.
12. Мәліметтерді талдау әдістер тобына балалар психологиясының
қай әдістері кіреді:
А) құрылымдық және генетикалық.
В) сандық және сапалық талдау әдістері.
С) қалыптастырушы эксперимент, тестілеу, анкета.
Д) байқау, эксперимент, әңгімелесу.
Е) салыстыру, лангитюд, комплекстік.
13. Баланың психикасын зерттеуде тиімді деп есептелетін әдіс.
А) психологиялық - педагогикалық эксперимент
В) бақылау
С) әңгіме
Д) әлеуметтік қарым - қатынасты зерттеу (социометрия)
Е) тест
14. Бала психикасын зерттеп білуде,пихологияда көбірек қолданылатын әдіс.
А) бақылау
В) өмірбаян зерттеу әдісі
С) әңгімелесу
Д) лангитюдтік әдіс
Е) тест
15. Дамудың тенденциялық ерекшелігін зерттеудегі қолданылатын әдіс.
А) салыстырмалы әдіс
В) кескіндік әдіс.
С) лабораторлық әдіс
Д)лонгитюдттік әдіс.
Е) эксперименталдық әдіс.
16. Тұлғалық – бағытталған оқыту жағдайында балалар психологиясында қолданылып жүрген көкейкесті әдіс.
А) психодиагностикалық және психокоррекциялық әдістер
В) эксперимент
С) салыстырмалы әдістер
Д) тестілер
Е) бақылау
17. Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытуда жиі қолданылатын тиімді әдіс.
А) ойын әдісі
В) тәжірбиелік
С) сөзбен
Д)көрнекі
Е) мәселені – іздеу
18. Контент - анализ әдісі:
А) Арнайы даярланған схемаға сәйкес жазбаша мәтінге, хатқа, іс- әрекет нәтижесінен, шығармашылық хатқа мазмұнды талдау жасау
В) Әрекеттің санын есепке алу мен белгілеу қимыл, пікір, реакциялар ж.т.б және әрі ол нәтижелерді психодинамикалық қорытынды шығару үшін қолдану. Нәтижесіне, шығармашыл хатқа мазмұнды талдау жасау.
С) Арнайы құрылған сұрақтарға ауызша немесе жазбаша берген жауаптарды талдау.
Д) Ауызша сұрау, бұл тұрғыда психолог зерттелушіге өзі сұрақ қояды және оның беріген жауабын өзі жазып отырады.
Е) Арнайы психодиагностикалық процедураны жасанды құрылған жағдайда өткізу, зерттелушінің белгілі-бір ерекшелігін бағалау.
19. Табиғи эксперимент әдісінің бір түрі:
А) Қарым-қатынасты зерттеу, бақылау
В) Әлеуметтік
С) Сынақ
D) Әңгімелесу
Е) Қызмет нәтижесін зерттеу.
20. Дамудың белгілі бір аспектісін зерттеуде қолданылатын әдіс.
А) Экспериметалдық әдіс
В) Лонгитюдтгік әдіс.
С) Зертханалық әдіс.
D) Кескін әдісі.
Е) Салыстырмалы әдіс.
21. Психикалық даму мен оқытудың негізін салушы:
А) Ж. Пиаже
В) Б. Скинер
С) Г. Эббингауауз
D) Э. Торндайк
Е) П. П. Блонский
22. Әлеуметтік үйрету концепциясының авторлары:
А) Н.Миллер,Дж,Доллард
В) Э.Торндайк, Дж. Доллард
С) Дж.Болдуин, Ж.Пиаже
Д) З.Фрейд, А.Фрейд
Е) К.Холл, Э.Толмен
23. Биологиялық және әлеуметтік факторлардың конвергенциясы жайлы идеяның негізін салған кім?
А) В.Штерн
В) Дж Локк
С) Ж.Пиаже
Д) А.Бине
Е) З.Фрейд
24. Жаңа құрылым, дамудың әлеуметтік жағдайы, жақын даму аймағы деген түсініктер кімнің концепциясына жатады?
А) Л. С. Выготский.
В) П. Я. Гальперин.
С) А. И. Леонтьев.
Д) Д. Б. Эльконин.
Е) В. В. Давыдов.
25. Қай принцип психикалық даму өз заңдылықтарында ашылып, балалар психологиясының ұғымдарында түсіндірілетінін болжайды:
А) объективтілік және ғылымилық принципі.
В) психика мен сананның әрекетте дамуы принципі.
С) сана мен әрекеттің бірлігі принципі.
Д) кешенділік, жүйе мен жүйелік принципі.
Е) детерминизм принципі.
26. Жаңа туған бала мен нәрестелік кезең арасында дамудың айырмашылығы неден туындайды?
А) жандану комплексі
В) қарым-қатынас қажеттілігі
С) анализаторлардың сезім ағзаларының дамуы
Д)органикалық қажеттілік
27. Балалар психологиясындағы жаңа тарау; нәрестелік кезең психологиясының негізін салған психолог:
А) М. И. Лисина.
В) Л. С. Выготский.
С) С. Л. Рубинштейн.
Д) А. Н. Леонтьев.
Е) Д. Б. Эльконин.
28. Туғаннан кейін 10-12 күнде қандай шартты рефлекс қалыптасады?
А) қозғаушы объектіге жауап
В) ананын келуіне жауап
С) көрудің шоғырлануы
Д) естудін шоғырлануы
Е) тамақтандыруға (емізуге) икемдеуге
29. Ғылыми дерекнамалық білімдерден және ғылыми тәжірибелік
тәсілдер мен әсер етуден тұратын үйрету түрі:
А) практикалық үйрету
В) операнттық үйрету
С) сенсомоторлық үйрету
Д) интеллектуалдық үйрету
Е) рефлекторлық үйрету
30. Бала дамуына әсер етуші биологиялық факторларға жатпайды:
А) Тұқымқуалаушылық
В) Орта
С) Тәрбие
Д) Барлық жауап дұрыс
Е) Оқыту
31. Балада алғашқы қыңырлық әрекеттердің пайда болуы, қай жастағы дағдарыста көрініс береді:
А) үш жастағы дағдарыс.
В) он үш жастағы дағдарыс.
С) бір жастағы дағдарыс.
Д) жеті жастағы дағдарыс.
Е) жаңа туғандағы дағдарыс.
32. Бала психикасы дамуының қайнар көзі:
А) адамдардың әлеуметтік тәжірибесі
В) өмір мен тәрбие жағдайлары
С) бала мүмкіндіктері
Д)баланың қажеттіліктері
Е) табиғи жағдай
33. Қазіргі заманғы жағдайларда Л. С. Выготскийдің оқыту мен даму тұжырымдамасы қалайша дамуда:
А) үздіксіз дамыта оқыту тұжырымдамасында (Д. Б. Эльконин мен
В. В. Давыдовтың және т.б)
В) перспективтік жоладар жүйесінде А. С. Макаренконың
С) бағдарламалық оқытуында Т. В. Кудрявцев
Д) тұлғалық бағдарланған дидактикасында (В. А, Петровский мен т.б).
Е) қызметтестік педагогикасында (Ш. Амонашвили т.б)
34. Қазіргі кездегі балалар психологиясында қандай идея басты (жетекші)орын алады?
А) өзін-өзі бағалауы, балалық шақ ерекшелігі
В) ақыл ой-әрекеттерінің кезекпен дамуы
С) баланың ересектермен бірлескен әрекетіндегі дамуы (субъект-
субъектілік қатынастар)
Д)дамудың ішкі себептерге байланысты болуы
Е) ойната оқыту
35. Дамудың таяудағы аймағы ұғымының авторы:
А) Л. С. Выготский.
В) С. Л. Рубейнштейн.
С) Д. Б. Эльконин.
Д) М. И. Лысина.
Е) А. Н. Леонтьев.
36.Оқыту, дамудан кейін жүрмей оның алдына түсіп, соңынан
жетелеуі тиіс- деген ой кімге тиесілі?
А) Л. С. Выготскийге
В) Г. Я. Гальперинге
С) А. Н. Леонтьевке
Д) Ы. Алтынсаринге
Е) Аристотельге
37. Нәрестелік кезеңнің қай айында қарым-қатынас іріктегіштік
сипатына ие болады?
А) 4 айда
В) 1 жасқа қарай
С) 2-2,5 айда
Д) 1 айға қарай
Е) 5-6 ай
38. Нәрестелік кезеңдегі негізгі психологиялық жаңа құрылымды ата:
А) сенсорлық даму
В) еркінің дамуы
С) қиялының дамуы
Д) ес процесінің дамуы
Е) тілінің дамуы
39. Баланың негативизмі қай кезде анық байқалады?
А) негізсіз теріске шығаруға тырысу
В) ересек болғысы келуі
С) еркелегенде
Д) қыңырлық
Е) ойланбай орындаған әрекеттерінде құрастыру
40. Жаңа туған нәрестенің жануарлардың төлінен қандай басты айырмашылығы бар?
А) мидың үлкен жарты шары қабығының қарқынды дамуы
В) қимыл-қозғалысының дамуы
С) есту және көру органдарының тез жетілуі
Д) динамикалык стереотип
Е) шартты рефлексінің пайда болуы
41.Сәбилік кезеңдегі жетекші іс –әрекет қайсысы?
А) заттық
В) ойын
С) үлкендермен эмоциялық қарым-қатынас
Д) өнімді еңбек әрекеті
Е) оқу
42.Бала қай кезеңде құрал-саймандармен іс-әрекет жасауды меңгереді:
А) сәбилік кезең
В) бастауыш сынып оқушысы кезеңі
С) нәрестелік кезең
Д) мектепке дейінгі кезең
Е) жеткіншектік кезең
43. Сәбилік шақтағы әлеуметтік жағдайдың дамуы.
А) үлкендер арқылы немесе олардың көмегімен
В) тануға деген қажеттілік және қарым-қатынас
С) қарым-қатынас және мінез-құлық нормасының икемділігі болады
Д) өзінің дене- бітіміне деген қызығушылығы
Е) өзін басқа адамдармен сәйкестендіруге деген қабілетке ие болуы
44. Жас кезеңін анықтау жетекші іс-әрекет, заттық-қимыл әрекет, сөйлеу және көрнекі – әрекеттік ойлау болып табылатын жас кезеңін анықтаңыз:
А) сәбилік кезең
В) мектепке дейінгі кезең
С) нәрестелік кезең
Д) бастауыш сынып оқушысы кезеңі
Е) жаңа туған кезең
45. Сәбилік кезеңдегі баланың психикасын дамытудағы жетекші әрекеті қайсысы?
А) заттық әрекет
В) сөйлеу
С) тік жүру
Д) қарым-қатынас
Е) еңбек
46. Қай жас кезеңінде баланың барлық психикалық қызметтерді қабылдау маңында, қабылдау арқылы және қабылдау көмегімен дамиды ( Л.С.Выготский)
А) сәбилік кезең
В) орта мектепке дейінгі жас
С) кіші мектеп жасы
Д) ересек мектепке дейінгі жас
Е) нәрестелік жас
47. Үш жастағы дағдарысты алғаш сипаттаған кім?
А) С.Л.Рубенштейн
В) Э.Келлер
С) В.Штерн
Д) Ж.Пиаже
Е) Л.С.Выготский
48. Үш жастағы дағдарысты алғаш сипаттаған кім?
А) С.Л.Рубенштейн
В) Э.Келлер
С) В.Штерн
Д) Ж.Пиаже
Е) Л.С.Выготский
49. Негативизм, бірбеткейлік, тәрбиеге көнбеушілік, өзбеткейлік-
қай жастағы дағдарыс кезеңіне тән:
А) 11-12 жастағы дағдарыс
В) 13 жастағы дағдарыс
С) 3 жастағы дағдарыс
Д) 7 жастағы дағдарыс
Е) 1 жастағы дағдарыс
50. Сәбилік шаққа сөйлеудің қай түрі тән
А) экспрессивті сөйлеу
В) белсенді сөйлеу
С) диалогтық сөйлеу
Д) пассивті сөйлеу
Е) эмоционалды сөйлеу
Балалар психологиясы пәнінен дәрістер
3 жас кезеңіндегі балалардың сөйлеуін дамыту
Жас ерекшеліктік психологияның әдіснамалық негізі
Балалар психологиясындағы жаңатарау
Баланың психикасының дамуы
Балалық шақ кезеңіндегі балалардың психологиялық дағдарыс мәселелері
ЖАС ЕРЕКШЕЛІК ПСИХОЛОГИЯСЫ пәні бойынша
Мектепке дейінгі психология пәні, мақсаты мен міндеттері
Жас ерекшелік психологиясының негізгі мақсаттары мен міндеттері
«Даму психология» пәні бойынша студентке арналған оқу-әдістемелік кешен
Баланың мектепке келу мәселесі
Шағын безнесі дамытудағы шетелдік тәжірибе
Басқару іс- әрекеті негізі.
Капитализмнің үш жетекші орталығы
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысын жоспарлау
Педагогика ғылымының дамуы және оның қазіргі кезеңдегі міндеттері
Мектептегі сынып жетекшісі жұмысының мазмұны мен түрлері.
ОҚУШЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ДАМЫТУДАҒЫ АТА-АНАЛАРМЕН БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСЫ
Рахит Күн сәулесі тимей, күн нұрының қуатты қызуын сезінбеген баланың аяғы қисайып, сүйектері басқадай деформацияға ұшырауы (рахит) мүмкін
Баланың қылмысы, ананың көз жасы