Негізгі музыкалық аспап бойынша үлгі репертуар

Бағдарлама бойынша талап етілетін музыкалық репертуар әрбір студенттің техникалық ойнау дәрежесіне байланысты таңдап алынады. Бағдарламаға классиктердің немесе Қазақстан мен шетел композиторлардың пьесасы және техникалық этюдтер еңгізіледі. Бағдарлама репертуары әр түрлі стильде, формада, жанрда болуы тиіс.
Межелік бақылауға тапсырма:
1. Этюд (нота бойынша)
2. Әр түрлі стилдегі пьеса (нота бойынша)
Бағаларды қою талаптары:
61– 70 балл (өте жақсы):
музыкалық шығармаларды орындау кезінде студенттің орындаушылық шеберлігі пен сахналық мәдениеттілігі жоғары деңгейде болуы;
орындау сапасы кәсіби – орындаушылық талаптарға сай болуы, яғни ойнау техникасы жоғары деңгейде болуы;
өз шығармашылық концепцияның музыка авторларының көркем ойы мен әдебиет мәтініне, композиторлық және орындаушылық мәнерлеу құралдарына сай болуы;

41 – 60 балл (жақсы):
орындаушылық шеберлік пен сахналық мәдениеттілігін көрсете білуі;
орындау сапасы кәсіби – орындаушылық талаптарға сай болуы;
өз шығармашылық концепцияның музыка авторларының көркем ойы мен әдебиет мәтініне, композиторлық және орындаушылық мәнерлеу құралдарына жақын болуы;

21 – 40 балл (қанағат):
орындаушылық шеберлік пен сахналық мәдениеттілігін көрсете алуы;
орындау сапасы – орташа, яғни мәтінін кейбір қателерімен, шығарманы бірнеше рет тоқтап ойнауда;
өз шығармашылық концепцияның музыка авторларының көркем ойы мен әдебиет мәтініне, композиторлық және орындаушылық мәнерлеу құралдарына сай болмауы;

0 – 20 балл (қанағаттанарлықсыз):
аспапта ойналған шығармалар төмен деңгейде орындалуы, шығарманы жатқа білмеуі;
орындаушылық шеберлік пен сахналық мәдениеттілігі төмен деңгейде болуы;
өз шығармашылық концепцияның музыка авторларының көркем ойы мен әдебиет мәтініне, композиторлық және орындаушылық мәнерлеу құралдарына толығымен сай болмауы.

Негізгі музыкалық аспап бойынша үлгі репертуар

Этюдтар
Черни К. Этюдтар. Соч.821; Соч.139, №19, №36, №71, 100; Соч. 599, № 69; Соч.849, №16, Соч.299, №5, №31
Беренс Г. Этюдтар. Соч.70 №33, № 43, №44, №48, №50, №71
Беркович И. Этюдтар.
Шитте А. Этюдтар

Қазақстан және шетел композиторларының шығармалары

Брусиловский Е. Жайдарман
Брусиловский Е. Бесік жыры
Гедике А. Танец
Дастенов Ж. Осенняя мелодия
Жұбанов А. Тәжік биі
Жұбанова Г. Күй
Мелартин Э. Утро
Майкапар С. В садике
Моцарт Л. Юмореска
Прокофьев С. Марш
Хачатурян А. Андантино С-moll



Ұқсас жұмыстар

Саз сырнай аспабының шығу тарихы және репертуар дамытудағы өзіндік ерекшеліктері
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық аспаптарда ойнауы
Баланың музыкалық қызметінің мазмұны, түрлері мен формалары
Орындаушылар және олардың репертуары
Оқушылардың домбыра аспабында ойнау қабілетін дамытудағы мұғалімнің жұмысы
Музыка және қимыл
Домбыра туралы
Балалардың музыкалық аспаптарына сипаттама
Халықтың музыкалық творчествосы
Қазақстанның саксофонда орындаушылық өнері
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Негізгі қорларды қйта жандандыру тәсілі – күрделі қаржыны жұмсау
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Тауар саясаты фирманың маркетинг қызметінің негізгі құрамдас бөлігі
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Электрлік оптикалық аспаптардың конструкциялық элементінің параметрлерін жобалау
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері