Мерзімді басылымдардағы маркетинг

Медиаменеджмен пәні бойынша екінші аралық тапсырмалар

1. Электрондық БАҚ менеджменті
2. БАҚ-тағы маркеттингтік қызмет
3. Редакциялық маркетинг
4. Мерзімді басылымдардағы маркетинг
5. Медианарықты сегменттеу
6. Маркетинингтік зерттеулер
7. БАҚ имеджі
8. Мерзімді басылымдардағы баға саясаты

Студенттерге оқытушы тарапынан 2 аралықта өткен жоғарыдағы дәрістер бойынша ауызша сұрақтар қойылып, аралық балл қойылады.



Ұқсас жұмыстар

Қазақстан Республикасындағы «Сан-Фарма» компаниясының мысалында халықаралық маркетингтік қызметті талдау
Алматы қаласындағы іскерлік туризмнің жағдайы мен даму болашағы
Қазақстан Республикасындағы туристік рыноктағы маркетингтің даму деңгейі мен оның болашағы
Кiтап iсiндегi жарнаманың рөлi
Жарнаманың экономикалық тиімділігі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА КЕЙТЕРИНГТІ ДАМЫТУ ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ
ХАЛЫҚАРАЛЫҚ БИЗНЕСТЕГІ ЖАРНАМА ЖӘНЕ ОНЫҢ РӨЛІ МЕН ОРНЫ
Дастархан кейтеринг компаниясының тамақтандыру қызметтерін ұйымдастырудың ерекшелігі
Кәсіпорын қызметінде өнімді өткізудің әдістемесі
ҚР-дағы денсаулық сақтау сферасында маркетингтің дамуы
Тауар саясаты фирманың маркетинг қызметінің негізгі құрамдас бөлігі
Маркетинг және қоғаммен байланыс ұқсастықтары мен айырмашылықтары
Фирманың маркетинг қызметіндегі баға және баға саясаты ЖШС «Adramit Akros» мысалында
Ұзақ мерзімді несиелендіру
Маркетинг басқару
Ұзақ мерзімді міндеттемелердің аудиті
Ұзақ мерзімді несие бойынша банк операциялары
Маркетингті – сараптамалық зерттеулер орталығы
Маркетинг
Стратегиялық маркетингтің Концепциясы