Тәрбие технологиясын - тәрбие жұмысындағы кәсіптік шеберліктің элементі

№ 4 семинар тақырыбы: Тәрбие технологиясын-тәрбие жұмысындағы кәсіптік шеберліктің элементі.
1.Тәрбие технологиясы философиялық негізде
-материалистік
-прагматикалық
-гуманистік
-антропософтік болып жіктеледі,
Ал категория обьектісі бойынша жіктелуін табыңыз
Тәрбие технологиясы обьектілі категорияда былай бөлінеді:
- жекелік
әңгімелесу, сыр бөлісу, кеңес беру, пікір алмасу, нақты жұмыс бойынша жеке жәрдем, проблема шешімін бірлікте іздестіру. Тәрбиеші міндеттері: оқушы мүмкіндіктерімен танысу, оның талантын ашу, бала мінезіндегі барша құндылықты бітістер мен дамуына кедергі қасиеттерді байқау.
- топтық
іс – шаралар кеңесі, шығармашылық топтар, өзіндік басқару кешендері, шағын үйірмелер. Тәрбиеші міндеттері: әр оқушының өзін танытуға жәрдемдесу, топ мүшелерінің бәріне бірдей мәнді нәтижеге жету жағдайларын жасау.
- ұжымдық
конкурстар, сахналық қойылымдар, ән күй кештері, үгіт бригадалары, саяхат, шерулер, спорт жарыстары.Тәрбиеші міндеттері:ұжымдық жұмыстың коэффициетін жоғарлату.
-бұқаралық
Интернет,телевизор және бұқаралық ақпараттық құралдар.Тәрбиеші міндеттері:тәрбие процесінде бұқаралық ақпараттық құралдары қолдану.

2)Н.Е. Шуркованың тәрбие технологиясына байланысты еңбектерін оқып таңысыңыз, талдау жүргізіңіз,өз өміріңізден мысал келтіріңіз.
Н.Е. Шуркованың тәрбие технологиясына байланысты еңбектерінде,тәрбие процесіндегі деңгейіндегі жұқа операциялық жанасу,яғни бұл дегеніміз мұғалім немесе тәрбиешінің баламен тығыз байланысы дейміз.Тәрбие технологиясы-жаңа ғылыми пән,бірақта осы ғылыми пәнге әлі жиырма жыл толған жоқ.Бірақта осы зерттелулер Сократтын кезеңінен басталды.
Тәрбие технологияларының үш деңгейін көрсетуге болады:
Философиялық негіз бойынша:
-материалистік
-прагматикалық
-гумандық
-антропософиялық
Ғылыми тұжырымдама бойынша:
-мінез-құлықтық
-іс-әрекеттік
-интериоризаторлық
-нейролингвистикалық бағдарламалау
Обьектінің категориясы бойынша
-жекелік
-топтық
-ұжымдық
-бұқаралық



Ұқсас жұмыстар

Тәрбие технологиясын-тәрбие жұмысындағы кәсіптік шеберліктің элементі
Педагог тұлғасын қалыптастырудағы педагогикалық шеберліктің ролі
Педагогика. Дәрістер
Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби педагогикалық деңгейін қалыптастыру
Педагогикалық техника педагогикалық шеберліктің элементтерінде
Мұғалімнің кәсіби шеберлігін арттыру
Бастауыш сыныпта математика сабағында уақытты тиімді пайдалануды оқушыларға үйрету
Бастауыш сынып мұғалімнің педагогикалық шеберліктің көрсеткіштері
Педагогикалық шеберліктің құрылымы
Кәсіби педагогикалық білім
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Электрлік оптикалық аспаптардың конструкциялық элементінің параметрлерін жобалау
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Елімізде патриоттық тәрбиені қалыптастыру міндеттері.
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСТЕРІ
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі