Жеткіншектердің қиын мәселесі

1. 5-сыныпқа көшуде туындайтын қиындық:
A. оқу бағдарламасы жеңілдейді
B. орта буынға бейімделу қиындығы+
C. мұғалімдер қатал болады
D. қиындық болмайды
E. барлық жауап дұрыс

2. бесінші сынып оқушыларының өздерінің айтуы бойынша кездесетін қиындықтардың түрі:
A. дағдыланбаған сабақ кестесі+
B. оқу бағдарламасының қиындауы
C. мұғалімдердің қаталдығы
D. жоғарғы сынып оқушыларының қысым көрсетуі
E. қиындық болмайды
F. барлық жауап дұрыс

3. Орта мектеп буынында оқуға дайындықтың мәнін ашып көрсетпейтін түсінікі анықта:
A. оқу әрекетінің негізгі компоненттерінің қалыптасқандығы, бағдарламалық материалдың сапалы меңгерілуі;
B. кіші мектеп жасының жаңа құрылымы, ырықтылық, рефлексия, ұғым бойынша ойлау;
C. мұғалімдермен және сыныптастарымен қарым-қатынастың сапасының ересектеу типі.
D. сынып жетекшісі мен оқушылар арасындағы қарым-қатынастың маңыздылығы
E. оқу бағдарламасын жеңілдетуге бағытталған жұмыстардың маңыздылығының артуы+
F. дұрыс жауабы жоқ

4. оқушының қызығушылығын арттыруға байланысты қандай ұсыныс беруге болады?
A. өз мойындарына жауапкершілікті алу жəне өз оқулары бойынша белсенді жұмыс жүргізу+
B. сабақтан қалмау
C. отбасы тәрбиесіне көңіл бөлу
D. сабақ кестесін өзгерту
E. оқу бағдарламасын өзгерту
F. дұрыс жауабы жоқ

5. біз және біздің сынып тренингінің мақсаты:
A. отбасындағы қарым-қатынасты жақсарту
B. мұғалім мен оқушылар арасындағы қарым-қатынасты жақсарту
C. сынып ішілік қарым-қатынасты жақсарту+
D. ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынасты жақсарту
E. отбасылық жұптар арасындағы қарым-қатынасты жақсарту
F. барлық жауап дұрыс

6. Т. В. Анохин бойынша тәрбие мен оқытудағы қиындық түрлері
A. әлеуметтік, субъективті, материалдық+
B. әлеуметтік, объективті
C. материалдық, рухани, әлеуметтік
D. объективті, субъективті
E. объективті, субъективті, әлеуметтік

7. Педагогпен бірлесіп жұмыс жасау
A. диагностикалық
B. ізденушілік+
C. іскерлік
D. іс-әрекет
E. рефлексивті

8. Жеткіншектердің қиын мәселесі
A. оқу мен іскерлігі
B. қарым-қатынас және тәрбиесі
C. іс-әрекеті мен қатынасы
D. тәрбиесі мен оқуы
E. іс-әрекеті+

9. Жеткіншектерді қайта тәрбиелеу барысында қандай жұмыстар жүргізіледі
A. мадақтап, қолдайды
B. түзету сабақтары жүргізіледі
C. тәрбие сағаты
D. тренинг+
E. түзету

10. Жеткіншектердің кері жақтары
A. есірткі, ішімдік, шылым шегу +
B. үлкендерді тыңдамау
C. бұзақылық жасау
D. қарсылық көрсету
E. қылмыс жасау

1. Психологиялық әдебиеттерде кездесетін М. Кеттелдің есімімен байланысты термин?
A. интеллектуалдық тест+
B. жекелей тест
C. топық тест
D. сенсорлық тест
E. соматикалық тест

12. Күрделі психологиялық үрдістерді анықтауға және бағалауға мүмкіндік беретін тесттік зерттеудің серияларын дайындаған неміс психологы?
A. А. Бине
B. М. Кеттел
C. Э. Крепелин+
D. Ф. Гальтон
E. Э. Сеген

13. Өлшемдік жартас тестінің алғашқы нұсқасы қай жылы шықты?
A. 1805 жылы
B. 1900 жылы
C. 1910 жылы
D. 1905 жылы+
E. 1915 жылы

14. Өлшемдік жартас тестінің екінші нұсқасы қай жылы шықты?
A. 1905 жылы
B. 1907 жылы
C. 1918 жылы
D. 1923 жылы
E. 1908 жылы+

15. Өлшемдік жартас тестінің екінші нұсқасы қандай жастағы балаларды зерттеуге арналған?
A. 5 пен 7 жас аралығы
B. 8 бен 16 жас аралығы
C. 5 пен 13 жас аралығы
D. 3 пен 13 жас аралығы+
E. 1 мен 3 жас аралығы

16. Қай ғалым тәрбиені зерттеуді отбасы жағдайын зерттеуден бастады?
A. Л.С. Выготский
B. Хевитта
C. Л.М. Зюбин
D. Хевитта және Б.Г. Ананьев, Л.И. Божович
E. В.Сухомлинский+

17. Қиын балалар ұғымы 1920-30 жылдары кімнің еңбектерінде көрініс берді?
A. Г.М. Минковский
B. Л.М. Зюбин
C. П.П. Блонскийдің+
D. Г.М. Минковский, Л.М. Зюбин, Д.В. Колесов, В.Н. Кудрявцев
E. Г.М. Минковский, Л.М. Зюбин, Д.В. Колесов, В.Н. Кудрявцев

18. Мінез-құлқында қиыншылығы бар оқушыларды неше топқа бөліп қарастыруға болады?
A. 1
B. 2+
C. 3
D. 4
E. 5

19. И.А. Невский қиын баланың пайда болуын қалай түсіндірді?
A. Отбасындағы, мектептегі жүргізілетін оқу-тәрбие жұмыстарының жеткіліксіздігінен деп түсіндірді
B. Баланың тәртібінің төмендеуіне себепті болған жағдайларды анықтау.
C. Қиын балаларға мұғалімнің қатынасы арқылы қиын оқушы терминін нақтылауды жөн көреді
D. Оқу-тәрбие жұмыстарының жеткіліксіздігінен деп түсіндірді
E. Отбасындағы жұмысты жеткіліксіздігінен деп түсіндірді+

20. Гайденстің екінші базалық бөлмі нені қарастыады?
A. еңбек әлемімен толық танысу;
B. кәсіптік білім беру+
C. жекелей және топтық кеңес беру;
D. Тәжірибелік жұмыстарды жүргізу.
E. Қосымша білім бағдарламасын тандау



Ұқсас жұмыстар

Жеткіншектер қылмысының алдын алудың теориялық негіздері
Мінез - құлықтарында ауытқулары бар жеткіншектердің талаптану деңгейінің ерекшеліктері
Жеткіншектердің девиантты мінез-құлық ерекшіліктерінің көрініс беру мәселелері
Жеткіншектердің жеке тұлға ретінде қалыптасуындағы қарым - қатынастың рөлін зерттеу
ЖЕТКІНШЕКТЕРДІҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТАРЫ ПРОЦЕСІНДЕ ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Жеткіншектердің құрбы - құрдастарымен қарым - қатынас мәселелерінің психологиялық аспектілері
Жеткіншектердің салауатты өмір салтын эстетикалық құндылықтар негізінде қалыптастыру
Жеткіншектерге құқықтық тәрбие беруді диагностикалау
Физикалық вербальды агрессия
Жеткіншектердің өзара қарым-қатынасы мен өзін-өзі бағалауының психологиялық ерекшеліктері
Баланың мектепке келу мәселесі
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі
Кәзіргі Заманғы Әлемдік дамудың күрделі мәселесі
Қиын балалармен жұмыс
Кітап жиған қазақтың жиһазы Абайсыз болмас, Абайы болмаса ол қазақ емес, жалпы ондайды саналы адам деу қиын
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Танымдық қиындықтарды жеңу дайындығы төмен
Қазақ хандығының бастан кешкен қиындықтары
Маңқыстау қиын мәселе