ЦЭС КЗХ
Тестілер
91. Түйіспе тораптағы есептеу кернеуі ТМД жолдарында тұрақты тоқтағы электровоздар үшін қанша болуы керек:
А) 3000, В;
В) 4000, В;
С) 1000, В;
D) 2000, В;
Е) 1500, В.
92. Жолаушылар вагондарына жататындар:
А) вагондар-мұздарымен;
В) багаждық;
С) рефрижераторлық;
D) изотермикалық;
Е) барлық аталған пунктер.
93 .Станциялардың сыныптары:
А) сыныпсыз және 4;
В) сыныпсыз және 5;
С) сыныпсыз және 6;
D) сыныпсыз және 7;
Е) сыныпсыз және 3.
94. Станция 4 сыныпты:
А) 0,5-тен 4 баллға дейін;
В) 0,7-ден 5 баллға дейін;
С) 0,7-ден 4 баллға дейін;
D) 0,8-ден 5 баллға дейін;
Е) 3-тен 14 баллға дейін.
95. Келтірме жолдан құрамды тарқатуда технологиялық уақыт:
А) Тр=Тс-Тос;
В) Тр=Аж+БМс;
С) Тр=0,06Мс;
D) Тр=Тс+Тос;
Е) Тр=Тос-Тс.
96. Сұрыптауда технологиялық уақыт:
А) Тс =Аq-Бм;
В) Тс=Тс+Тос;
С) Тс=Тос-Тс;
D) Тс=Бм+0,06м;
Е) Тс=Аq+Бмс.
97. Итеруші локомотив:
А) пойыздың соңында;
В) пойыздың ортасында;
С) пойыздың бас жағында;
D) кем дегенде 3 вагон жабуы болуы керек;
Е) барлық аталған пунктер.
98. Автожалғағыш дәл келмегенде пойыздың қозғалысына рұқсат жоқ:
А) 200 мм көп болғанда;
В) 100 мм көп болғанда;
С) 250 мм көп болғанда;
D) 300 мм көп болғанда;
Е) 150 мм көп болғанда.
99. Жылжымалы құрамда айла жетекшісі:
А) ДСЦС;
В) ДСПП;
С) ДНЦ;
D) ДНЦО;
Е) құраушы.
100. Вагондар жергілікті деп аталады:
А) олармен станцияларда жүк оталарын орындайды;
В) олармен станцияларда айлалық оталарын орындайды;
С) олармен станцияларда пойыздық оталарын орындайды;
D) олармен перегонда айлалық оталарын орындайды;
Е) барлық аталған пунктер.
101. Қозғалыс шаруашылығында алғашқы есептеу пішінінің шифры:
А) ДО;
В) ГО;
С) ГУ;
D) ШФ;
Е) ДУ.
102. Жүк жұмыстары бойынша есеп беру пішінінің шифры:
А) ГУ;
В) ГР;
С) ДО;
D) ГО;
Е) ДУ.
103. Пойыздар қозғалысының кергенінде көлденең сызық:
А) жекеленген пунктердің осі;
В) уақыт аралығы;
С) телімдік станция;
D) сұрыптаулық станция;
Е) жүктік станция.
104. Пойыздар қозғалысының негізгі екі түрі:
А) перпендикулярлық және көлденең;
В) параллельсіз және тік;
С) параллельсіз және параллельді;
D) тік және перпендикулярлы;
Е) көлденең және параллельді.
105. Нөмір 3001-3398:
А) жедел;
В) өтпелі;
С) шығарымдық;
D) телімдік;
Е) берілістік.
106. Нөмір 3401-3448:
А) жиынтық;
В) өтпелі;
С) берілістік;
D) шаруашылық;
Е) қалпына келтіру;
107. Айлалар:
А) жылжымалы құрамның станция шегінде барлық пойыздық қозғалыстары;
В) жылжымалы құрамның станция шегінде барлық пойыздық емес қозғалыстары;
С) айлалық локомотивтің перегон шегінде пойыздық емес қозғалыстары;
D) жылжымалы құрамның станция шегіндегі қозғалыстары;
Е) барлық аталған пунктер.
108. СТЦ орынбасары келесідей штатта тағайындалады:
А) 100 адам және көбірек;
В) 120 адам және көбірек;
С) 150 адам және көбірек;
D) 170 адам және көбірек;
Е) 200 адам және көбірек.
109. Бос жолмен қозғалыста айлалық жылдамдық:
А) 20 кмсағ;
В) 25 кмсағ;
С) 40 кмсағ;
D) 45 кмсағ;
Е) 60 кмсағ.
110. Габаритсіз жүктер III және IV дәрежелі болғанда, адамдары бар кезде, вагондары бар локомотивтің айлалық қозғалыс жылдамдығы:
А) 15 кмсағ;
В) 20 кмсағ;
С) 25 кмсағ;
D) 30 кмсағ;
Е) 35 кмсағ.
111. Пойыздар қозғалысының керегені деп аталады:
А) әртүрлі пойыздарды телімдерге жөнелту жағдайы;
В) барлық пойыздарды жинақтау жағдайы;
С) барлық пойыздарды тарқату жағдайы;
D) барлық пойыздарды жинақтау-тарқату жағдайы;
Е) барлық аталған пунктер.
112. Кезексіз пойыздар:
А) қалыпқа келтіру;
В) өрттік;
С) вагонсыз локомотивтер;
D) қар тазалағыштар;
Е) барлық аталған пунктер.
113. :
А) жылдамдық коэффициенті;
В) телімдік жылдамдық коэффициенті;
С) телім коэффициенті;
D) техникалық жылдамдық коэффициенті;
Е) біркелкісіздік коэффициенті.
114. Өткізгіштік қабілеттің өлшем бірлігі:
А) тәулігіне жұп пойыз;
В) жылына млн.т;
С) кгст;
D) мың тонна;
Е) тоннсаны.
115. Тасымалдылық қабілеттің өлшем бірлігі:
А) млн.т;
В) млн. жұп пойыз;
С) жұп пойыз жылына;
D) жұп пойыз тәулігіне;
Е) мың тоннапоезд.
116. Көрсетілген пойыздардың өткізілуіне байланысты, жүк пойыздарын қолдануға болмайтын тәуліктің уақыт бөлігі:
А) алу коэффициенті;
В) пойыз коэффициенті;
С) алу уақыты;
D) пойыз уақыты;
Е) беріліс уақыты.
117. Өткізгіштік қабілетті арттыруда негізгі топтық шара:
А) 2;
В) 3;
С) 4;
D) 5;
Е) 6.
118. Кергеннің сандық көрсеткіші:
А) берілген керегенде игерілетін арту және түсіру аумағы;
В) пойыздар қозғалысының аумағы;
С) жолдың жалғанған пунктерінде пойыздар мен вагондардың берілісі;
D) станцияның вагон айналымы;
Е) барлық аталған пунктер.
119. Керегеннің сапалық көрсеткіші:
А) техникалық, телімдік және маршруттық жылдамдықтар;
В) телімдік жылдамдықтың коэффициенті;
С) локомотивтің ортатәуліктік жүгірісі;
D) жолаушылар құрамының айналымы;
Е) барлық аталған пунктер.
120. Пойыздар 2001-2998:
А) өтпелі;
В) телімдік;
С) жиынтық;
D) шығарымдық;
Е) берілістік.
121. Пойыздың нөмірлері керегеннің қай жерлеріне қойылады:
А) телімнің перегонында бірінші және ақырғы жүрістеріндегі оның сызығының үстінде;
В) телімнің перегонының ортасында және ақырғы жүрістеріндегі оның сызығының үстінде;
С) оның жүрісінің сызығының үстінде;
D) соңғы телімде;
Е) барлық аталған пунктер.
122. Параллельді кереген:
А) барлық пойыздар бірдей нөмірлі;
В) барлық пойыздар оң;
С) барлық пойыздар тақ;
D) барлық пойыздардың жүрістік жылдамдықтары бірдей;
Е) пойыздардың маршруттық және телімдік жылдамдықтары бірдей.
123. Пойыздар 3401-3448:
А) өтпелі;
В) телімдік;
С) жиынтық;
D) шығарымдық;
Е) берілістік.
124. Пойыздар 3501-3598:
А) өтпелі;
В) телімдік;
С) жиынтық;
D) шығарымдық;
Е) берілістік.
125. Станция бастығының маңызды міндеттері:
А) кадрларды техникалық оқыту және таңдау;
В) жұмыс күшін дұрыс қолдану;
С) еңбек қауыпсіздігін қамтамасыздандыру;
D) техника қауыпсіздігін және жұмыскерлердің мәдениетті-тұрмыстық жағдайларын жақсарту;
Е) барлық аталған пунктер.
126. ТРА-да келесі берілістер жазылған:
А) жол туралы;
В) бекет туралы;
С) бағыттама туралы;
D) СЦБ және байланыс қондырғылары туралы т.б.;
Е) барлық аталған пунктер.
127. Пойыздар 3601-3798:
А) өтпелі;
В) телімдік;
С) жиынтық;
D) шығарымдық;
Е) берілістік.
128. Тік қатынасқа жататындар:
А) жол шегінде;
В) екі және одан да көп жол шегінде;
С) үш және одан да көп жол шегінде;
D) төрт және одан да көп жол шегінде;
Е) екі және үш жол шегінде.
129. Жергілікті қатынасқа жататындар:
А) жол шегінде;
В) екі және одан да көп жол шегінде;
С) үш және одан да көп жол шегінде;
D) төрт және одан да көп жол шегінде;
Е) екі және үш жол шегінде.
130. Айланың неше түрі бар:
А) 3;
В) 4;
С) 5;
D) 6;
Е) 7.
131. Ортааралық станцияда айламен жалпы жетекшілікті жасайтын:
А) ДСП;
В) ДСПП;
С) ДСЦ;
D) құраушы;
Е) ДНЦ.
132. Жұмыс көлеміне қарай вокзалдар бөлінеді:
А) сыныпсыз I, II, III;
В) сыныпсыз I, II, III, IV;
С) сыныпсыз I, II, III, IV, V;
D) сыныпсыз I, II, III, IV,V,VI;
Е) барлық аталған пунктер.
133. Тұтас металлды қатты купе емес вагонда отыру үшін орындар саны:
А) 57;
В) 67;
С) 77;
D) 87;
Е) 97.
134. Тұтас металлды қатты купе емес вагонда ұйықтау үшін орындар саны:
А) 58;
В) 68;
С) 78;
D) 88;
Е) 98.
135. Жолаушылар пойыздарында масса және жылдамдық анықталады:
А) жетек түрімен;
В) жылжымалы құрам түрімен;
С) жол кескінімен және оның жоғары құрылысымен;
D) СЦБ қондырғысы түрімен;
Е) барлық аталған пунктер.
136. Аға диспетчер:
А) ДСЦС;
В) ДНЦС;
С) ДНЦ;
D) ДСПГ;
Е) ДНЦО.
137. Техникалық мөлшерлеу кезінде қолданылады:
А) 2 топтық көрсеткіштер;
В) 3 топтық көрсеткіштер;
С) 5 топтық көрсеткіштер;
D) 6 топтық көрсеткіштер;
Е) 4 топтық көрсеткіштер.
138. Бөлімше бойынша кезекші:
А) ДСЦС;
В) ДНЦС;
С) ДНЦ;
D) ДСПГ;
Е) ДНЦО.
139. Диспетчер тіркелетін бұйрықтар береді:
А) перегонды ашу және жабу туралы;
В) екі жолды қозғалыстан бір жолға өту туралы;
С) пойыздық байланыстың бір түрінен келесі түріне өту туралы;
D) арналмаған жолдарға пойыздарды қабылдау туралы;
Е) барлық аталған пунктер.
140. Керегенді орындауда бірінші есепке алатын негізгі құжаттар:
А) қозғалыстың орындалған керегені;
В) ДУ-26 пішініндегі кітап;
С) ДУ-27 пішініндегі кітап;
D) стөліндегі ДСП журналы;
Е) барлық аталған пунктер.
141. Станцияға тәуліктік жоспар-есепті құрастыратын:
А) станция бастығы;
В) станция бойынша кезекші;
С) бөлімше бойынша кезекші;
D) төбешік бойынша кезекші;
Е) станциялық диспетчер.
142. Станция үшін алдын-ала ақпараттты беретін кім:
А) пойыздық диспетчер;
В) станция бастығы;
С) айлалық диспетчер;
D) станция бойынша кезекші;
Е) төбешік бойынша кезекші.
143. Төмендегідей вагонайналымында станцияларда нөмірлік тәсіл есебі қолданылады:
А) 40 вагоннан аз;
В) 50 вагоннан аз;
С) 30 вагоннан аз;
D) 60 вагоннан аз;
Е) 20 вагоннан аз.
144. Нөмірлік тәсіл есебі кезінде келесідей пішіндегі кітапты жүргізеді:
А) ДУ-9;
В) ДО-8;
С) ДУ-8;
D) ГУ-98;
Е) ГО-23.
145. Жөнелту бойынша бір жолға жинақталған бір топты құрамды жинақтауды аяқтаудың технологиялық уақыты:
А) ;
В) ;
С) ;
D) ;
Е) .
146. Екі жолға жиналған екі топты немесе бір топты құрамды жинақтауды аяқтаудың технологиялық уақыты:
А) ;
В) ;
С) ;
D) ;
Е) .
147. Бір жолға жиналған көп топты немесе жинақтық пойызды құрауды аяқтаудың технологиялық уақыты:
А) ;
В) ;
С) ;
D) ;
Е) .
148. Жинаудың ұзақтығы:
А) ;
В) ;
С) ;
D) ;
Е) .
149. Топталған вагондар жиналатын жолдардың саны:
А) ;
В) ;
С) ;
D) ;
Е) .
150. Массалық жүкпен вагондарды артудың ұзақтығы:
А) ;
В) ;
С) ;
D) ;
Е) .
151. Қозғалыс керегенінің негізгі элементтері:
А) пойыздар жүрісінің уақыты;
В) екпіндегі уақыт;
С) тежелудегі уақыт;
D) пойыздың тоқтауының ұзақтығының мөлшері;
Е) барлық аталған пунктер.
152. Нөмірсіз есеп тәсілі кезінде келесідей пішіндегі кітапты жүргізеді:
А) ДУ-9;
В) ДО-8;
С) ДУ-8;
D) ГУ-98;
Е) ГО-23.
153. Пойыздық жұмыс үшін локомотивтердің жұмыстық паркі:
А) ;
В) ;
С) ;
D) ;
Е) .
154. Айлалық жұмыс үшін локомотивтердің жұмыстық паркі:
А) ;
В) ;
С) ;
D) ;
Е) .
155. Nмах = 1440I:
А) өткізгіштік қабілет;
В) тақ бағыт үшін өткізгіштік қабілет;
С) жұп бағыт үшін өткізгіштік қабілет;
D) перегоның өткізгіштік қабілеті;
Е) екі жолдық сызықтағы өткізгіштік қабілет.
156. β н = N 'N '':
А) пакеттік коэффициент;
В) жұптық коэффициент;
С) жұпсыздық коэффициенті;
D) жылдамдық коэффициенті;
Е) кезеңнің коэффициенті.
157. Т пер = t + τ п:
А) пакеттік керегеннің кезеңі;
В) пакетсіздік керегеннің кезеңі;
С) жұптық керегеннің кезеңі;
D) пачкалық керегеннің кезеңі;
Е) жұпсыз керегеннің кезеңі.
158. Т пер = І:
А) пачкалық керегеннің кезеңі;
В) пакеттік керегеннің кезеңі;
С) пакетсіз керегеннің кезеңі;
D) жартылай-пакеттік керегеннің кезеңі;
Е) жұптық керегеннің кезеңі.
159. Е = t съем t зангр:
А) алу коэффициенті;
В) бос еместік коэффициенті;
С) жүк коэффициенті;
D) уақыт коэффициенті;
Е) вагонды қолдану коэффициенті.
160. j = tср tмакс:
А) бірдейлік коэффициенті;
В) біркелкісіздік коэффициенті;
С) перегонның коэффициенті;
D) орталық коэффициенті;
Е) максималды коэффициент.
161. Вагонайналымының баланстық журналы:
А) ДУ – 2;
В) ДУ – 4;
С) ДУ – 6;
D) ДУ – 8;
Е) ДУ – 10.
162. Жеделдетілген жүктік:
А) өтпелі;
В) резервтік локомотивтер;
С) пошталық-багаждық;
D) диспетчерлік локомотивтер;
Е) рефрижераторлық.
163. Жүк пойыздары:
А) мал тасымалдау үшін;
В) моторвагондық;
С) итергіштер;
D) қар тазалағыштар;
Е) жиынтық.
164. Щаруашылық пойыздар:
А) моторвагондық;
В) шығарымдық пойыздар;
С) контейнерлермен жүк тасымалдау үшін;
D) автодрезиналар мен мотовоздар;
Е) мал тасымалдау үшін.
165. Жүк жұмысы туралы есеп:
А) ГО – 1;
В) ГО – 2;
С) ГО – 3;
D) ГО – 4;
Е) ГО – 5.
166. Жекелеп арту туралы есеп:
А) ГО – 1;
В) ГО – 2;
С) ГО – 3;
D) ГО – 4;
Е) ГО – 5.
167. Жолдар бойынша тағайындалған арту туралы есеп:
А) ГО – 1;
В) ГО – 2;
С) ГО – 3;
D) ГО – 4;
Е) ГО – 5.
168. Экспорттық жүктерді арту туралы есеп:
А) ГО – 1;
В) ГО – 2;
С) ГО – 3;
D) ГО – 4;
Е) ГО – 5.
169. Генералдық директор ЖАҚ ҰК Қазақстан темір жолы:
А) ЦД КЗХ;
В) Ц КЗХ;
С) ЦЗ КЗХ;
D) ЦМ КЗХ;
Е) ЦГ КЗХ.
170. Генералдық директордың орынбасары ЖАҚ ҰК Қазақстан темір жолы:
А) ЦД КЗХ;
В) Ц КЗХ;
С) ЦЗ КЗХ;
D) ЦЗГ КЗХ;
Е) ЦТ КЗХ.
171. Вагонның толық рейсы:
А) айналым уақытында вагонның жүрген аралығы;
В) вагонның жүрген аралығы;
С) вагон айналымы;
D) екі жартылай рейс;
Е) белгілі бір аралық үшін арақашықтық.
172. Тасымалдауда бас басқарманың бастығы:
А) ЦД КЗХ;
В) ЦДУ КЗХ;
С) ЦЗ КЗХ;
D) ЦМ КЗХ;
Е) ЦТ КЗХ.
173. Жүк және коммерсиялық жұмыстағы бас басқарманың бастығы:
А) ЦД КЗХ;
В) ЦГК КЗХ;
С) ЦЗ КЗХ;
D) ЦМ КЗХ;
Е) ЦТ КЗХ.
174. Локомотив шаруашылығында бас басқарманың бастығы:
А) ЦД КЗХ;
В) Ц КЗХ;
С) ЦЗ КЗХ;
D) ЦМ КЗХ;
Е) ЦТ КЗХ.
175. Вагон шаруашылығында бас басқарманың бастығы:
А) ЦВХ КЗХ;
В) ЦВ КЗХ;
С) ЦП КЗХ;
D) ЦМ КЗХ;
Е) ЦТ КЗХ.
176 . Вагонның ортатәуліктік жүгірісі:
А) орташа арақашықтық;
В) вагонның тәулік ішінде өтетін орташа арақашықтығы;
С) вагонның бір сағат ішінде өтетін орташа арақашықтығы;
D) вагонның жыл ішінде өтетін орташа арақашықтығы;
Е) вагонның станциялар аралығындағы өтімдері.
177. Жолдың бас басқарманың бастығы:
А) ЦУП КЗХ;
В) ЦВ КЗХ;
С) ЦП КЗХ;
D) ЦМ КЗХ;
Е) ЦТ КЗХ.
178. Байланыс және белгілеулерде бас басқарманың бастығы:
А) ЦС КЗХ;
В) ЦШ КЗХ;
С) ЦЭ КЗХ;
D) ЦРБ КЗХ;
Е) ЦЛ КЗХ.
179. Электрмен жабдықтау және электрлендірудің бас басқарманың бастығы:
А) ЦЭС КЗХ;
В) ЦШ КЗХ;
С) ЦЭ КЗХ;
D) ЦРБ КЗХ;
Е) ЦЛ КЗХ.
180. Қозғалыс қауыпсіздігі бойынша бас ревизор:
А) ЦР КЗХ;
В) ЦШ КЗХ;
С) ЦЭ КЗХ;
D) ЦРБ КЗХ;
Е) ЦЛ КЗХ.
Су электр станциясы
Оқыту мен бағалаудың бірлігі. Оқушы білімін бағалаудың түрлері
«Биоцес» компаниясының қызметінің қысқаша сипаттамасы
Сурет, графика – көркем еңбектің негізі
Қазақстан және Ислам Конференциялық ұйымы
Бастауыш математика курсында цифрлармен таныстыру әдістемесі
Суфизмнің діни философиясы
Бедеулік пен белсіздік
С C ТІЛДЕРІ НЕГІЗДЕРІ. С С тілдерінде жазылған программаның құрылымы
Жердің кадастрлық құнын бағалау
Басқару процесiнiң мазмұны
Әлеуметтік-демографиялық процестердің бағасы
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
Delphi программасы - зерттелінетін процесстің алгоритмін компьютерде жүзеге асыратын программа құру
Ақжүніс ана
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
ЖҚКЖ-ДЕГІ ЖАЛПЫ ЖҮЙЕНІҢ ЖҰМЫС ІСТЕУІ ЖӘНЕ МІНЕЗДЕМЕЛЕРІ
Хлоропласт және оның фотосинтез процесіндегі рөлі
АҚЖАРМА (Есір)