Информаторлы ақпаратты талдау әдістерін зерттеу барысы
Адам ақпаратты өңдеп, белгілі бір нұсқауға жағдай жасау барысында оған мынадай 2- бөліктен тұратын формальді досье кедергі жасайды:
1) Дербес -графикалық көрсеткіштері және өмір деректері;
2) Жеке адамның мінездік ерекшелігі: (физикалық, функционалдық, жалпы, психикалық, және интеллектуалды).
Ереже бойынша, досье өкілдерінің деректерін толықтыру барысында мынадай 2- түсініктеме береді:
1) бұл ақпараттарды қайдан алған, (әрине және оның тұрақтылық дәрежесі).
2) Оны қалай қолдануға болады?
Дәл нақты досьелер және тағы да басқа арнайы бөлімдерді бір жерге жинау куәлігі, қажет кезінде қамтамасыз етіп, құрылыстың оптимальды қысымына әсер етеді.
Әдетте жұмысшы досье мынадай түрдегі нұсқаулармен құрылады:
Дербестік Досье
І. Дербес -графикалық көрсеткіштері және өмір деректері (осы жердегі әрбір хабар-ошар үшін, қосымша үзінді түсініктемелерді А және Б деп белгілейміз: осы куәліктерге ие болады (А), ал олар қалай пайдалы болуы мүмкін (Б) ).
1.Тегі, аты-жөні
(А) жеке құжаттары, жұмыстың және жеке іс–қағаздары, поштасы, мекен-жайы туралы.
(Б) ұлтынан, жақын ағайын – туыстарынан, ата-анасының мін көз –қарастарынан, мекен-жайының нақты екенінен хабардар болу.
2. Жанама лақап аттарының (қашан, қай-кезде не үшін қай дәрежеде өз атын жасырып) бүркеніш аттарын қолдануы.
(А) хат, жеке іс –қағаздар, күнделікті және телефондық әңгімелері, мекен –жайы туралы хабар-ошары.
(Б) белгілі әрекеттер үшін (паразиттік сырты мекен жайынан хабардар болу), мекен –жайына кіру кезіндегі жасырын паролін расстау.
3. туылған күні, жұлдыз жорамалын және жасын (паспорт иесінің ақиқаттан сол екніне, жасырын дәрежедегі мәселесін) анықтау.
(А) жеке құжаттары, тіркеу құжаттары, мысалы: (жұмыста, жылжымайтын мүлікте, паспорт столында, военкоматта, ауруханада, кітапханада, институтта, партияларда) сыйлық беру және құттықтау орындарында.;
(Б) Ықтималдық көз-қарастар(кәрілік-ескішілдік немесе кертартпалық, жастық – махаббат, рационализмдік- кәмелеттік) және (мансап, қалау, тыныштық, секс т.б.) уақыттың оптимальді әрекеттері (биоритмика), жақындау себебі (қыдыру, құттықтау, сыйлық т.с.с.)
4.Туылған жері (елі ауа-райы, тұрғылықты жері, мәселесі)
(А) жеке құжаттары және тіркеу карточкалары, өзінің мекен-жайы
(Б) бірнеше жеке ерекшеліктердің қойылымдары: (сексуальды, агрессивті, және белгілі ауруларға бейімділігі) жерлестеріне жақындау себептері, өмірден іздеу
5. Ұлтшылдық (паспорттың иесін, жасыру деңгейін, нақты мәселесін, сезімін)анықтайды.
(А) жеке құжаттарын және тіркеу карточкаларды, хабарлаушылар, «экстерьер» өзі.
(Б) басқа да жеке қойылымдардың ерекшеліктері (және қажетті мақсатта), манипуляция және құрылысқа әсер ету факторлары –бұл (конформизм, пысықтық, «жабайылық» элитарлы сезімдері, алауыздық кең тараған... ).
6. Ата-анасының (аты, жөні, тегі, күні, мекен-жайы, тұрмысқа дейінгі жөні, микроортасы, сабағы, жақындау дәрежесі, абыройлығы)
(А) жеке құжаттары (туу туралы куәлігі), жеке жұмысы (өмірбаяны), үй кітапшасы, (военкоматтағы, жоғары оқу орнындағы) тіркеу карточкасы, әртүрлі анкеталарды хабарлаушының өзі..
(Б) жеке ерекшеліктердің белгілі дәрежеде (тәрбиесін) түсіну, ортаның құрылымға әсер етуі (байбаламсаның ықпалы) ақпараттың қайнар көзі.
7. Отбасылық жағдайының құрылымы (ол кіммен тұрады, тойының күні, зайбының немесе жұбайының ұлты, отбасы туралы қысқаша ақпарат, ата-анасымен және үйдегілермен қарым-қатынасы, сөйлесу тоны, және жалпы абыройы, қандай адам екені туралы жалпы мәлімет)
(А) жеке құжаттары және іс-қағаздары, хаттар, тіркеу карточкалары, тұрғының (туыстары, таныстары, ата-анасы, көршілері...), және бас салатын әңгімелерді байқаушы өзі..
(Б) Тәрбие құралына әсер ету құрылымы (шағыстыру, )мынадай мақсатқа әсер етеді: (сексуалды қанағтанбаушылық, балаға махаббат..., ) ақпараттың дәл қайнар көзіне жақындауында бірнеше ортаға түсушілер болады.
8. Туыстарымен және танысьтарымен байланысы (алдыңғы әйелі немесе көңілдесібалдарымен бірге тұрмайтын жастайынан бірге өскен достары, жұмыстағы әріптестері, ғашық болған таныстары, «қажетті таныстар», өзінің 2- жақтағы туысқандарының аты, жөні, тегі, мекен-жайы, телефоны, жасы, білімі, сабағы, жақындау себебі және дәрежесі.
(А) Хатарды және сөздерді алып қалуы, байқауы, мекен –жайы, жекенің түсініспеншілігі, үнемі іс-қағаздары (тіркеу кітапшасы, ескі хаттар мен открыткалар, хаттағы қолы, және әртүрлі телефон нөмері)...
(Б) ақпараттың жаңа қайнар көзі, бірнеше түсіністік мақсаттары, әсер (сол арқылы, соның ауырлығымен) әсер етуілері, ортадағы ұжымнан шығып кету және оған жақындаудың бірден-бір себебі, ұжымды іздеу барысында, нейтралбды өтірік із қалдырады.
9. Партиялық және динилік (мүшесі, активтілігі, шыншылдық, абыройлық дәрежесі, «аттары» олардың басқа партияларынан және олардың көш басшыларынан) хабарндар болуы.
(А) жеке төл құжаттары және тіркеу карточкалары, аулап алынған сөздері, және бірден байқауы, хабарлаушының өзі де сол мыс-мыс туралы есітуі.
(Б) кей-біреулердің мақсатымен мінездерін түсіну (мысалы, идеализмдік, ұлтшылдық, еңбекшілдік,..) т.б. ортаға әсер етуі,(масқаралық дискретизация, абыройлығымен), біреулердің осы орайға жақындау себебі, бұлар бірнеше діни ойындар ұйымдастыруы мүмкін, ал бұл негізінде адамға кедергі әсер беретін жалған түсінік.
10. Білімі оның жоғары немесе арнаулы, мамандығы бойынша (қашан, қай жерде, қандай, кіммен бірге оқиды, кіммен араласады, дипломы бар ма, осы өз мамандығы бойынша жұмыс атқарды ма , қайда, қашан, не үшін жоқ, оның өз мамандығы бойынша жұмыс істегісі келе ме?).
(А) жеке жұмыстары, тіркеу карточкалары(военкомат, төл құжат столында), оның еңбек кітапшасы, мекен-жайы, мыс-мыс әңгімелері, және өзі туралы толық мәлімет жинау....
(Б) жұмысқа тұру мүмкіндігі, және өмірге деген көз-қарасы, (курстастарына, ұстаздарына) өзі туралы мәлімет беруі немесе бермеуі туралы, бұл мәселені қолдану үшін, бірінші информаторға немесе ортаға, яғни ұжымға жақындауы керек, оның құмар ойындарға қызығушылығы қаншалықты екенін анықтау...
11.Дәл қазіргі уақыттағы оқу жайлы мәлімет(қайда, қалай, не үшін, қай уақытқа дейін, кіммен бірге екенін анықтау)
(А) Жеке жұмыстары, мекен –жайы, сол туралы мыс-мыстар, сосын өзі...
(Б) оның мінезнің әртүрлілігін түсіну, біреуді ұнатып, біреуге жақындау мүмкіндігі, құмар ойынға кіруі, сол уақыттағы нақты акцияны пайдалану әрекеті.
12.Тіл білімдігі, яғни игерімі (қандай, қалай, қай жерде, жасыру дәрежесі немесе кісілігі),
(А) жеке жұмыстары (анкетасы, өмірбаяны), алдыңғы мекн-жайы, кітапханадағы тіркеу карточкасы, ақпараттан ие болушы немесе бейхабар болуы, бақылауы, хабарлауы, сосын өзі туралы...
(Б) оған жақындау үшін қандай мүмкіндіктер қажет (жұмыс туралы ұсыныс, оқуына әсер етуі), ойынға ілесуі жаман емес.
13. Мамандығы, жұмыс орны,атқарған міндеттері (осы уақытта, бұдан бұрын қанша жыл қызмет атқарды, қанша жыл, жұмыстан қашан шықты, жұмыстан шығу себебі, (шын және заңды), әріптестерімен қарым-қатынасының деңгейі қалай, мамандығы бойынша қызмет атқарып жатыр ма?
(А) жеке қызметі, тіркеу карточкалары, еңбек кітапшасы, (жақын-туысқандары, таныстары, әріптестерінің) мекен-жайы, олар туралы мыс-мыс әңгімелер, оны бақылауы, және өзі туралы..
(Б) кей-біреулердің мақсаты (мінездерінің әр түрлілігі, жеке қасиеттері, кімнің қолдауымен осындай дәрежеге жеткен...)
(А) (жұмыстағы әріптестерінің және оқуындағы, туыстарының, ескі таныс, жора-жолдастарының эксперттердің сыртынын жүрген әңгімелері, жекенің немесе қайраткерлердің) қай жерде тұратыны, яғни мекен-жайы туралы талдып, анализ жасау.
(Б) ортадағы ұжымға әсер етуі, оған жақындаудағы ең қажетті мүмкіндігі, артынан жүрген өтірік әңгімелер кедіргі жасайды.
Медициналық Манипуляцияның тактикасын талдау жиынтығы. Ақпаратты талдау жиынтығы
МӘТІНДІ ТАЛДАУ ӘДІСТЕРІ
Ойынның сабақтың тәрбиелік мақсатына сәйкестігі
ОҚЫТУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРІ
Бастауыш сынып окушыларының зерттеушілік дағдыларын дамыту үшін ескерілетін жағдайлар
Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын зерттеушiлiк әрекеттер арқылы қалыптастырудың дидактикалык негiздерi
Оқыту процесінде әдістер туралы түсінік
PISA зерттеуінің математикалық сауаттылық бағыты
Спиральді оқыту жүйесін химия пәнінде қолдану
Интелект дамуында бұзылысы бар балалардың танымдық дамуының ерекшелігі - жоғары психикалық функциялардың қалыптасуының тым баяулауы
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Еңбек ақыны талдау
Газды-сұйықты өнімнің атқылауын болдырмау үшін ұңғы сағасын жабдықтау жүйелерін зерттеу және жетілдіру