Студенттердің оқытушылармен өздік жұмысының тапсырмалары

5.Студенттердің өздік жұмысын орындаудағы әдістемелік нұсқаулар
Өздік жұмысының кең таралған және маңызды түрлерінің бірі – ол тәжірибелік сабақтарға және ғылыми конференцияларға студенттермен әзірленетін рефераттар, эсселер болып саналады. Бұл өздік жұмыстың түрі өте қызықты және маңызды, өйткені ол студентті ғылыми зерттеулерге баулиды. Эссе дайындау студенттердің ғылыми-ізденіс жұмыстарының элементі ретінде оларды аудиторияның алдында сөйлеуге мүмкіндік береді. Осының бәрі, студенттердің эссе, жағдайлық тапсырмалар жұмыстарын басқаруын ұйымдастыруға үлкен жауапкершілік артады.
Өздік жұмыс тақырыбын таңдап алу өте маңызды орын алады, өйткені студенттің өздік жұмысқа деген қызығушылығы, алынған тақырыпқа байланысты болады. Сондықтан, оқытушыға студенттің тақырыпты дұрыс таңдап алуына көмек жасап, тапсырмаларды әзірлеу барысында оған жалпы басқаруды қамтамасыз ету қажет.
Берілген тапсырманы әзірлеуінің бірінші кезеңі - әдебиетті дұрыс таңдау, ол үшін кітапханадағы каталогтарды және басқада библиографиялық нұсқауларды қолданған жөн. Студентті анықтамалық әдебиеттермен, термин – аудармалармен, әдістемелік нұсқаулармен, ғылыми журналдармен қолдануға үйрету қажет.
Екінші кезең – танысу, мәліметті топтастыру және талдау. Ең алдымен тақырып бойынша негізгі құжаттарды оқып, оларды зерттеуден бастау керек. Осы жұмыс барысында тақырыптың негізгі сұрақтары біліне бастайды, олардың реттілігі және бастапқы жоспары. Сонан кейін, жоспардың сұрақтары арқылы барлық зерттелген әдебиет бойынша мәліметті топтастыру қажет.
Барлық мәлімет жиналғаннан кейін, жоспарды ретке келтіріп, эссе құрастыруға және жазуға кірісуге болады. Бұл эссе әзірлеуінің үшінші соңғы кезеңі болмақ. Ақырында пайдаланған әдебиет тізімін келтіру қажет.
Оқытушыға студенттерді қатал бақылауының қажеті жоқ, керісінше олардың ынтасын марапаттау қажет.
Берілген тапсырма жұмысы аяқталғаннан кейін, оны студент тексеруге оқытушыға тапсырады, сонан кейін барып ол жұмысқа : сыналды, сыналған жоқ немесе қанағаттандырылған, жақсы, өте жақсы деген баға беріледі.
5.1. Студенттердің өздік жұмыстарының тапсырмасы
1.Басқаруда объективті заңдарды қолдану механизмі - Эссе
2.Мемлекеттік басқару және мемлекеттік саясаты - Эссе
3.Мемлекетті басқарудағы заңдылық пен тәртіптілік - Эссе
4.Мемлекеттік басқарудың ұйымдастырушылық құрылымы - Эссе
5.Мемлекеттік басқарудың интеллектуалдық әлеуеті - Эссе
6.Мемлекеттік басқарудың әлеуметтік-экономикалық тиімділігі - Эссе
7.ҚР сот билігі статусы - Эссе
8.Мемлекеттік басқаруды құқықтық және ақпараттық қамту -Эссе
9.Мемлекетті басқару стилін жетілдіру - Эссе
5.2. Студенттердің оқытушылармен өздік жұмысының тапсырмалары
1.Қоғам мен байланыс және мемлекеттік ұйымдардағы мәдениет - сұхбаттасу
2.Мемлекеттік басқарушылық шешімдерді қабылдау үрдісі - сұхбаттасу
3.Мемлекеттік билік пен мемлекеттік басқару - Сұхбаттасу
4.ҚР-дағы аймақтық басқару ерекшеліктері - сұхбаттасу
5.Әлеуметтік-экономикалық жүйедегі мемлекеттің функциялары – сұрақ-жауап
6.Мемлекетті басқарудағы заңдылық -сұхбаттасу
7.Мемлекеттік басқаруды құқықтық реттеу әдістері және ерекшеліктері – Сұрақ-жауап



Ұқсас жұмыстар

Педагогикалық үдеріс бойынша дәрістер
Қазақ мемлекеттік Қыздар педагогикалық университеті
Кәсіби оқыту
ЗАМАНАУИ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ПЛАТФОРМАЛАРЫ
Жаңа ақпаратты түсінудің құнды әдісі - мәтінді талдау
Жоғарғы оқу орындарындағы кредиттік оқыту жүйесі ғылыми-педагогикалық негіздері
Болашақ бастауыш мектеп мұғалімдерін даярлауда кәсіптік білім берудің педагогикалық шарттары музыка пәндерінің материалдары негізінде
Психологиялық сұрақнама жасауға қойылатын талаптар туралы мәлімет
«Информатиканың теориялық негіздері» пәнін оқыту үрдісінде электронды оқу құралын қолдану
Дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі курсын педколледждерде оқытудың ұйымдастыру формалары
Студенттердің қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруда педагогика
Сөздік
Өздік және өзара индукция
Студенттердің өзіндік жұмысының мақсаты мен міндеттері
Диплом жұмысының өзектілігі
Дипломдық жұмыс тапсырмалары
СӨЗДІКТЕР
Мектептегі сынып жетекшісі жұмысының мазмұны мен түрлері.
Ойын арқылы балалардың сөздік қорларын дамыту
Оқыту және үйренудегі сөздік