Ғылыми психологияның негізін салушылардьщ біреуі

Психология ғылымы
1. 5
Төл тіліміздегі психология оқулығының авторы кім:
А) Мұқанов.
В) Алтынсарин.
С) Аймауытов.
D) Абай.
Е) Жарықбаев.
2. 10
Психика дегеніміз :
А) қоршаған ортадан шындьқтың мида бейнеленуі іс-
әрекеті.
В) жүйке жүйесінің физиологиялық қызметі.
С) мидың рефлекторлық, іс-әрекеті.
D) бас ми материясының субстраты.
Е) бақылаудың, жанның көрінісі.
3. 14
Психиканың эволюциялык дамуының 3 деңгейі туралы
түжырымдаманың авторы:
А) Выготский.
В) Леонтьев.
C} Рубинштейн.
D) Эльконин.
Е) Теплов.
4. 29
Психология өз алдында дербес гылым болып кашан
қалыптасты:
А) б.э.д.
В) 3 ғасырда.
С) 17 ғасырда.
D) 19 ғасырда.
Е) 20 ғасырда.
5. ЗО
Жан туралы алғаш трактатты кім жазды:
А) Платон.
В) Демокрит.
C) Гиппокрит.
D) Сократ.
Е) Аристотель.
6. ЗІ
Кім орта ғасырда жанның мәні және оны тәрбиелеу
туралы жан-жак.ты қарастырды, "Әлемнің екінші ұстазы"
аталды:
А) Аквинский.
В) Бокачко.
С) Ибн Сина.
D) Аль-Фараби.
Е) Декарт.
7. 55
Адам өзін өзектілеу арқылы жеке адам ретінде толық байқатуын мақсат тұтатын психологиялық бағыт :
А) бихевиоризм .
В) гештальт психология.
С) гуманистік психология.
D) психоанализ.
Е) трансактылы анализ (талдау).
8. 56
Ғалымдардың ішінде психоанализ өдістерінің негізін кім
салған:
А) Морено.
В) Вундт.
С) Фрейд.
D) Выготский
Е) Леонтьев.
9. 34
Қазіргі таңда психология ғылымының қанша саласы бар:
А) 5.
В) 7.
С) 10.
D) 12.
Е) 15 тен аса.
10. 25
Психиканың саналы, санадан тыс және санасыз деңгейі
туралы ілмнің іргесін қалаған кім:
А) Леонтьев.
В) Фрейд.
С) Выготский.
D) Рубинштейн.
Е) Вундт.
11. 39
Ғылыми психологияның негізін салушылардьщ біреуі:
А)Ушинский.
В) Фрейд.
C) Аристотель.
D) Выготский.
Е) Бундт.

12. 47
Психикалық құбылыстардың себебін объективті тұрғыдан іздеуді қай принцип қамтамасыз етеді:
А) детерминизм.
В) тарихилық.
С) даму.
D) сана мен іс-әрекеттің бірлігі.
Е) жүйелілік.
13. 48
Қазақстандағы бірінші психологиялық оқулықтың авторы:
А) Аль – Фараби.
В) Aбай.
С) Аймауытов.
D) Шоқан.
Е) Жарықбаев.
14. 49
Көне заман ойшылдарының қайсысы түңгыш рет жан проблемасын кең түрде материалистік негізде қарастырды:
А) Аристотель.
В) Платон.
С) Дсмокрит.
D) Сократ.
Е) Пифагор.
15. 8З
Индивитің психикалык, өмірінің элементтерін біртұтас
комплекске жинақгау негізгі әдіснамалық принципі
болып саналатын неміс психологиялық мектебінің бағыты
А) бихевиоризм.
В) гештальт психология.
С) гуманистік психология.
D) психоанализ.
Е) трансактілі анализ.
16. 101
Түлғаның қогамдық мәнді сапаларын дамыту мақсатында мақсатты оқыту мен тәрбиелеу барысында танымдық іс - әрекеттің заңдылықтары мен ерекшеліктерін зерттейтін психологияның саласы :
А) педагогикалық психология .
В) әлеуметтік психология .
С) балалар психологиясы .
D) еңбек психологиясы .
Е) шығармашылық психология.
17. 102
Психикалық функциялардың мидың үлкен жарты
шарларында шоғырлануы мен оның орындалуына жауап
қайтаратын мидың бөлімдерін айкындауды зерттейтін
психологияның саласы:
А) медициналық психология.
В) салыстырмалы психология.
С) зоопсихология.
D) психотерапия.
Е) нейропсихология.
18. 103
Түрлі қарым-қатынас процесінде (бизнесте. әріптестік
Және бәсекелестік, дипломатияда, ұжымдық еңбекте, отбасы
өмірінде т.б.) адамдар арасындағы өзара катынас мәселелерін
қарастыратын психология ғылымының саласы:
А) балалар психологиясы.
В) еңбек психологиясы.
С) отбасындағы қарым-қатынас психологиясы.
D) қарым-қатынас психологиясы.
Е) дін психологиясы.
19. 104
"Отбасының ішкі қарым-қатынасының зандылықтарын, отбасындағы біріккен іс-әрекеттегі оның маңызды қажеттіліктерін қанағаттандыруға (балалар тәрбиесі, моральдық сексуалдық жөне материалдық сәттіліктер) бағытталған жоғары сезімдердің көрінуін, сондай-ақ отбасындағы ішкі жанжалдар мен олардың алдын алуды тану мақсатын қоятын психология ғылымының тармағы"
А) дін психологиясы .
В) отбасындағы карым-катынас психологиясы.
С) спорт психологиясы .
D) шығармашылық психологиясы.
Е) еңбек психологиясы.
20. 105
Психология ғылымының автоматтандырылған приборларды пайдалана отырып жұмыстың тиімділігін арттырудың заңдылықтары мен мүмкіншіліктерін зерттейтін саласы:
А) инженерлік психология .
В) психотехника.
С) психометрия .
D) еңбек психологиясы .
Е) басқару психологиясы.
21. 177
Инстинкті құмарлықтардың жеке тұлғаның
белсенділігінің қайнар көзі және сананың рөлін жете
бағаламаған психологиядағы бағьгг:
А) бихевиоризм.
В) фрейдизм.
С) гештальт.
D) когнитивті.
Е) интроспекция.
22. 178
0қыту мен төрбиенің заңцылықтарын эерттейтін психологияның колданбалы саласы:
А) жас ерекшелік психологиясы.
В) балалар психологиясы.
С) педагогикалық психология.
D) әлеуметтік .
Е) психоанализ.
$$$ 1О7
Адамның эмоцияналды-еріктік сферасын жандандыру
әдістерінің негізінде психологиялык, көмек көрсету және
дағдарыс жағдайынан шығуға ықпал ететін жагымды
бағдарды құру:
А) психофизика.
В) психотехника.
С) психометрия.
D) психотерапия.
Е) басқару психологиясы.
$$$ 108
Психология ғылымында практикалық міндеттерді шешу
барысында, әсіресе адамды және оның кәсіби бағдарын
өзіндік жетілдіруге қатысты психика жайлы білімдерді
қолдану мәселелерін өндейтін бір ағымы :
А) психофизика.
В) психотехника.
С) психометрия .
D) психотерапия .
Е) басқару психологиясы.
$$$ 1О9
Сезімталдық табалдырықтарын, тітіркендіргіштердің
күшін, жауап беру уақыты т.с.с. дене факгорларын зерттеу
негізінде психикалық күйлер мен мінез- құлық
формаларының көптүрлілігін зерттейтін классикалық, жалпы
психологияның бөлімі:
А) психофизика.
В) психотехника.
С) психометрия.
D) психотерапия.
Е) басқару психологиясы.
$$$ 183
Психикалык, процестерге жататындар:
А) түйсіну.
В) көңіл- күй.
С) темперамент.
D) мінез.
Е) стресс.
$$$ 184
Психикалық қалыпқа жататындар:
А) түйсіну.
В) көңіл-күй.
С) темперамент.
D) мінез.
Е) қиял.
$$$ ІЗ0
Биологиялық тұрғыда мәнді тітіркендіргіштерге санасыз
жауап беруден көрінетін тума психикалык, реакция:
А) интуиция.
В) инстинкт.
С) санадан.
D) шартсыз рефлекс.
Е) санадан төмен.
$$$ 171
Сананы психологияның пәні ретіңде қарастырмай,
психиканы мінез-құлық актілерімен байланыстырған
психологияның бағыты:
А) бихевиоризм.
В) гештальт психология.
С) когнитивтік психология.
D) ассоциятивтік психология.
Е) салыстырмалы психология.
$$$ 172
Әр түрлі жастағы адамдардың психологиялық ерекшелігін
зертгейтін психология саласы:
А) жас ерекшелік психологиясы.
В) балалар психологиясы.
С) педагогикалық психояогия.
D) әлеуметтік психология.
Е) психоанализ.
$$$ 188
Қажеттілікпен және мотивтермен байланысты тікелей
сезгіштік күйзелістіктердің субьект үшін тәуелдігін
бейнелейтін психикалық күй:
А) эмоциялар.
В) адамгершілік сезімдер.
С) эстетикалык, сезімдер.
D) праксистік сезімдер.
Е) интеллектуалды сезімдер.
$$$ 2О8
Таным процестері психологиядағы ағымның негізгі
зерттеу нысаны:
А) ассоциативті психологияның.
В) когнитивті психологияның.
С) салыстырмалы психологияның.
D) педагогикалық психологияның.
Е) балалар психологиясының.
$$$ 209
Ассоциативті лсихологияның зерттеу нысаны:
А) санасыздық.
В) сана.
C) санадан тыс.
D) ассоциациялар.
Е) эмоциялар.
$$$ 210
Психологиядағы психоаналитикалық бағыттың негізін
қалаушы:
А) Бехтерев.
В) Вундт.
С) Фрейд.
D) Выготский.
Е) Леонтьев.
$$$211
Психиканың біртұтас құрылымы қай ағымның зерттеу
пәні:
А) бихевиоризмнің.
В) психоанализдің.
С) когнитивтік психологияның.
D) гештальтпсихологияның.
Е) ассоциативті психологияның.
$$$ 229
Есте сактауға және жаңғыртуға ішкі сенімін тудыратын
осы мезетте кажеттілікті тудыратын біртұтас күй қай
теорияларға жатады:
А) психоанализ.
В) гештальт.
С) ассоцианизм.
D) бихевиоризм.
Е) фрейдизм.
$$$ 23О
Мәліметтердің жеке элементтері есте сақталып,
жаңғыртылуы бір-бірінен оқшау емес, керісінше, басқалармен
логикалық функционалдық байланыста болады:
А) психоанализ.
В) гештальт.
С)ассоцианизм.
D) бихевиоризм.
Е) фрейдизм.
$$$ 231
Есте сақтауда бекіту маңызды роль аткарады, акпараттың
ұзақ, сақталуына стимулдың күші әсер стеді:
А) психоанализ.
В) гештальт.
С) ассоцианизм.
D) бихевиоризм.
Е) фрейдизмде.

$$$ 233
Есте сақтау мен еске түсіруде әдетте материал кездейсоқ
элементтер жиынтығы емес , тұтастай құрылым ретінде
көрінеді:
А) психоанализде.
В) гештальтта.
С) ассоциативтікте.
D) бихевиоризмде.
Е) фрейдизмде.
$$$ 234
Ес дегеніміз іргелестік, ұқсастқ қысқа мерзімділігі мен
кеңістіктегі жақындығы бойынша анағұрлым тұрақты
байланыстардың күрделі жүйесі:
А) психоанализде.
В) гештальтта.
С) ассоциативтікте.
D) бихевиоризмде.
Е) фрейдизмде.
$$$ 235
Егер адам бірнөрсені ұмытса (мәселен хатты жәшікке
тастауды), адамның санасынан, тыс жасырын мотивті іздеңіз:
А) психоанализде
В) гештальтта.
С) іс- әрекет теориясында.
D) бихевиоризмде.
Е) фрейдизмде.
$$$ 236
Ерікті жөне еріксіз еске сақтаудың өнімділігі
мнемоникалык, іс- өрекетті ұйымдастыруға байланысты, ерікті
есте сақтау еріксізге карағанда өнімділеу, егер де ол
қарқыңцы мнемоникалық өрекетпен байланысты болса:
А) психоанализде.
В) гештальтта.
С) іс- әрекет теориясында.
D) бихевиоризмде.
Е) фрейдизмде.
$$$ 237
Кімнің көзкарасы бойынша психология адам санасын
зерттейтін ғылым:
А) Выготский.
В) Вундт.
С) Фрейд.
D) Леонтьев.
Е) Рубинштейн.
$$$ 353
3.Фрейд (1856-1939) теориясына сөйкес, либидо:
А) жеке түлғаның өзіндік өзектілену кажеттілігіне сөйкес .
В) ынтызарлықты басып тастау негізінде пайда болатын .
С) өмірлік ынтызарлықтар негізінде жатқан .
D) адам-аралық өзара қарым-қатынас негізіндегі.
Е) өзіндік тануға сәйкесті энергия.
$$$ 354
Гуманистік тұрғы :
А) детерминизмдік сипат:
В) индивидттің потснциалды мүмкіндіктерінің ашылуына, өркен жаюына бағытталған.
С) биологиялық тамырлары бар .
D) адам мүмкіндіктерінің алыс шектеріңде жатқан .
Е) танымдық сипатта.
$$$ 355
Психологиялық ғылым :
А) адам-құдай ілімі (София) .
В) метафизика .
С) теософия.
D) философия.
Е) жаратылыстану ілімінің ішінде пайда болған
$$$ 35б
Түрмыстық психология білімді жалпылау деңгейі бойынша
А) нақты жағдайға байланысты .
В) әмбебап.
С) қарама-қайшылықсыз .
D) бір мәнді .
Е) логикалы (қисынды).
$$$ 357
Жоғарғы мәндер және тірі организмдегі процестер туралы ілім:
А) саясаттану.
В) психология.
C) құкық.
D) саясат.
Е) логика.
терминінде көрінеді
$$$ 359
Психологияның негізін тұрғызушы:
А) Кант.
В) Гегель.
С) Аристотель.
D) Локк.
Е) Вундт.
$$$ 361
Тұрмыстық психология өз жетістіктерін :
А) таза, оны тудырушы контекстіден бөлек.
В) эпистолярлық.
С) ғылымның жалпы идеясы .
D) жүйелілік, құрушылық.
Е) ауыз әдебиетте береді.
$$$ 374
Ч.Дарвин эволюциялық ілімін:
А) А.Уоллестің осы тақырыптағы еңбегін оқыған соң.
В) өмірдегі түрлердің кездесуін түсіндіру үшін.
C) түрлердің өзгермейтінін көрсету мақсатында.
D) дербес түрлердің өмір сүру үшін түр-аралық және түр-
ішілік түсіндіру мақсатында.
Е) табиғи сұрыпталу ерекшеліктерін көрсету үшін жасады.
$$$ 375
Эволюция ілімін кең мағынада:
А) қазіргі кездегі ғалымдардың көбі қабылдайды.
В) болжам емес, шындық.
С) генетика мәліметтері және туқым қуалаушылық
заңдарымен байытылды.
D) догматты.
Е) сынға алынды.
$$$ 388
СЛ.Рубинштейн бірлігі туралы тезис ұсынды:
А) өмір мен іс-әрекеттің.
В) зейін мен естің.
С) сана мен іс-әрекеттің.
D) даралық пен әлеуметтіктің.
Е) түйсік пен қабылдаудың.



Ұқсас жұмыстар

ҚР психологияның даму тарихы
Психология жане онын міндеттері
Қазіргі заман психологиясы және міндеттері
Медицина психологиясының қалыптасу тарихы
Медициналық психологияның қалыптасу тарихы жайлы мәлімет
Психология. Жануарлардың интеллект мәселесі
Қазіргі психология және оның адамтану ғылымдары жүйесінде алатын орны
Заң психологиясының даму тарихы
Басқару теориясы туралы
Психология ғылымының басқа ғылымдармен байланысы, салалары
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
азіргі кезде компьютерлік математика өте маңызды және де информатика мен математикада ғылыми бағыт ретінде кеңінен даму үстінде
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Психологияның тарихы
Психологияның даму тарихы
Өндірісті ғылыми-техникалық тұрғыдан дайындауды ұйымдастыруды жетілдіру
Ислам философияның бастапқы негізін қалаушылар
Оқыту және ғылыми метоликалық жоспардағы кабинеттің міндеті.
Ғылыми танымның әдістері