Велосипедшінің орташа жылдамдығы неге тең
5В011000 Физика мамандығы үшін
Классикалық механика
Т-321 топ
І. Төмендегі есептерді шығарыңдар.
№
Студенттің журнал бойынша нөмірі
1 межелік бақылау тақырыптарының атауы
1
1, 5, 9, 13
1. Екі материалдық нүктелердің қозғалыс теңдеуі келесі теңдеулермен сипатталады: и Қандай уақыт мезетінде бұл нүктелердің жылдамдықтары бірдей болады? Осы уақыт мезетінде жылдамдық пен үдеу неге тең?
2. Массасы 5 кг денені 2 мс2 үдеумен көтереді. Алғашқы бес секундтағы күш жұмысын табыңыз
2
2, 6, 10,14
1. 1000 м биіктіктен бастапқы жылдамдықсыз дене құлайды. Бірдей уақытта 1100 м қандайда бір бастапқы жылдамдықпен басқа дене құлайды. Екі дене де бірдей уақыт мезетінде жерге жетеді. Ауаның кедергісін ескеріп (пренебрегая сопротивлением воздуха), екінші дененің бастақы жылдамдығын анықтаңыз.
2. Биіктігі 35 м мұнарадан массасы 0,3 кг тас горизонталь лақтырылды. Ауаның кедергісін ескермей (пренебрегая сопротивлением воздуха), анықтау керек: а)егер қозғалыс басталғаннан 1 с кейін оның кинетикалық энергиясы 60 ДЖ болса, тастың лақтырылған жылдамдығын; б) қозғалыс басталғаннан 1 стан кейінгі потенциалдық энергиясын.
3
3, 7, 11, 15
1. Велосипедші алғашқы үштен бір жолын 10мс жылдамдықпен жүріп өтті, сосын жарты жолын 6 мс жылдамдықпен және қалған жолдың бөлігін 2 мс жылдамдықпен жүріп өтеді. Велосипедшінің орташа жылдамдығы неге тең?
2. Горизонтқа көлбеулік бұрышы 300 тең көлбеу жазықтық бойымен массасы 50 кг жүкті 4 м қашықтыққа көтеру кезінде атқарылатын жұмыс неге тең? Көтерілу уақыты 2 с құрайды, ал үйкеліс коэффициенті 0,06.
4
4, 8, 12, 16
1. Допты горизонтқа 400 бұрыш жасай 10 мс жылдамдықпен лақтырады. Ауаның кедергісін ескермей, табу керек: а) доп қандай биіктікке көтеріледі? б) доп лақтырылған орнынан жерге қандай қашықтыққа құлайды? в) доп қанша уақыт қозғалыста болады?
2. Горизонталь 500 мс жылдамдықпен ұшып келе жатқан массасы 10 г оқ, ұзындығы 1 м және массасы 5 кг баллистикалық маятникте тиіп, онда қалып қояды. Маятниктің ауытқу бұрышын табыңыз.
3. .
МОДЕЛЬ. МОДЕЛЬ ТҮРЛЕРІ ЖӘНЕ МОДЕЛЬ ЖАСАУ КЕЗЕҢДЕРІ
Алгоритмді үйретудің бастапқы кезеңдері
Бастауыш сыныптарда геометриялық ұғымдарды оқыту
Ауданның өлшем бірліктерін қайталау
Математика сабағында бастауыш сынып оқушыларының қозғалысқа қатысты есептерді шығару дағдыларын дамыту
Ұлттық мазмұнды логикалық есептерді шығару жолдары
Шамаларды оқыту әдістемесі
Геометриялық фигураның ауданы
Қозғалысқа берілген есептер
Мәтінді есептерді геометриялық әдістермен шешу
Теңгенiң долларға шаққандағы валюталық бағамы.
ҚР-дағы мұнай нарығының даму заңдылықтары және тенденциясы «Қазмұнайгаз» Барлау Өндіру» АҚ
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
АРИФМЕТИКАЛЫҚ ОРТАША ШАМАЛАР
Арал теңізінің экологиясы
АРАЛ ТЕҢІЗІ
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
ӘЖЕЛЕР ӨМІРІ ӨНЕГЕ