Саяси көшбасшы мен саяси құрылымның имиджі

Бірінші аралық бақылау сұрақтар
1 Қоғамның саяси жүйесін зерттеу және партиялық одақтар мен көшбасшылардың саяси қорларын зерттеу.

2 Саяси құрылымдар, үрдістер мен қатынастарды зерттеуге мәліметтерді жинау әдістері.

3 Саяси жағдайдың диагностикасы және саяси зорланушылықтың күй жағдайлары.

4 Саяси дауларды жұмсарту мен жоюдағы кеңестік қызметтер.

5 Саяси аудит диагностиканың құралы ретінде

6 Саяси даудың әлеуметтануы.

7 Саяси дауларды реттеу механизмі ретінде жаңа ақпараттық технологияларды қолдану.

8 Дағдарысты саяси жағдайларды ұйымдастыру жүріс тұрысы мен әлеуметтік саяси үрдестердің мониторингті жүргізу әдістемесі мен техникасы.

9 Саяси саладағы басқару шешімдері.

10 Саяси қызметті жоспарлау.

11 Саяси кенесшілер, консалтинг қызметтері мен фирмалар арқылы басқару шешімдерін қабылдау.

12 Саяси көшбасшы мен саяси құрылымның имиджі.

13 Саяси көшбасшысы мен құрылымның имиджін қалыптастыру мен қолдау үшін кеңес қызметтерінің әдістемесін жасау

14 Ерекше саяси ұсыныстарды қалыптастыру.

15 Сайлау науқанының стратегиясы мен тактикасы.

16 Саяси менеджер: сөйлесу үрдісін және әр түрлі акцияларды жоспарлау.

17 Саяси жарнама және оның саяси сапаға, дәрісхананың электоральдық жағына әсер етуі.

18 Сайлау науқанның кезеңдері және электоральдық пікір мен мінез-құлықты қалыптастыру.

19 Бұқаралық ақпарат құралдарының саяси жолдары таңдауды қалыптастырудағы ақпараттық ықпал етуі.

20 Саяси мониторинг саяси жүйелер мен үрдістерді басқару механизмі ретінде.

21 Қабыл алу циклінің ұғымы мен саяси шешімді іске асыру жолдары.

22 Қабыл алу цикілінің және саяси шкшімді іске асыру жолдарының түрлері (нұсқалары).

23 Қолданбалы саяси зерттеуді ұйымдастыру.

24 Үлгілеу саяси талдау мен болжаудың құралы ретінде.

25 Саяси болжау: объективті және субъективті әдістер.

26 Саяси жағдайлардың дамуын болжаудағы сараптау бағаларды қолдану әдістерінің кезеңдері мен негізгі принциптері.

27 Саяси үрдістің болжау сценарийлерін құрастыру, олардың ақпараттық базасы, әр түрлі нұсқада болуы, компьютерлік үлгілерді қолдану.

28 Саяси тәуекел ұғымы, оның деңгейін бағалау әдістемелері.

29 Саяси маркетингтің мазмұны мен функциялары.

30 Саяси шешімді жобалау.



Ұқсас жұмыстар

Саяси лидер имиджін қалыптастырудағы саяси технологиялардың ролі: Қазақстандық тәжірибе
Саяси элита және оның қоғамдағы рөлі
Мемлекеттің ақпараттық саясат имиджі
Көшбасшылық теориясы
Қазақстан Республикасының имиджін қалыптастырудағы БАҚ-тың рөлі
Отандық және шетелдік басылымдардағы Қазақстан Республикасының имиджі
Саяси партияның қызметтері
Саяси басшы саяси лидер
Қонақ үйде нарықты сегменттеудің әдістері
Имидж түсінігі
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы