Ежелгі Шығыс елдеріндегі тәрбие және мектеп ісі


Педагогика тарихы) пәнінен 1 межелік тапсырма сұрақтары:
Құрастырған: Мухметова Р.Ж

1. Педагогика тарихы пәнінің шығуы және даму тарихы
2. Педагогика тарихы тәрбиенің теориясы мен практикасының шығуы және дамуы жайлы ғылым ретінде.
3. Алғашқы қауымдық кұрылыстағы тәрбие.
4. Педагогика тарихының пәні, әдістері және міндеттері.
5. Тарихи-педагогикалық ізденістердің негізгі даму бағыттары.
6. Қоғамның тарихи дамуының ерте кезеңіндегі тәрбиенің сипаты.
7. Тәрбиенің шығуы туралы концепциялар.
8. Тәрбие мен оқытудың ұйымдастырылған формалары.
9. Салт-дәстурлер және инициация. Баланы отбасында тәрбиелеу.
10. Педагогикалық ойдың шығуы. Халық педагогикасы тәжірибелері.
11. Ежелгі грек полистерінде туралы тәрбие жүйелері пайда болуының себептері және алғышарттары.
12. Тәрбиелеу мен оқытудың спартандың және афиналық жүйелері.
13. Ежелгі Грециядағы педагогикалық ой-пікір (Демокрит, Сократ, Платон, Аристотель т.б.).
14. Ежелгі Римдегі тәрбие мен окытудың ерекшеліктері.
15. Рим ойшылдары идеялары мен мектеп ісінің алдыңғы эллиндік дәуір дәстурлерімен сабақтастығы (Сенека, Цицерон, Квинтилиан т.б.).
16. Византиялық білім беру ісі генезисінің ерекшеліктері.
17. Христиан дінінің адамға және оны тәрбиелеуге деген көзқарасы. Педагогикалық ойдың дамуы (В. Кесарийский, И. Дамаскин, И. Златоуст, Кирилл, Мефодий т.б.).
18. Педагогикалық ой-пікір мен ағарту ісіне Византиянық тигзген әсері.
19. Ежелгі Шығыс елдеріндегі тәрбие және мектеп ісі.
20. Шығыс елдерінде жазу жүйелері мен мектептің шығуы және дамуы (Шумер, Египет, Қытай, Ундістан т.б.).
21. Діни ырымдер мен жазба ескерткіштердегі (Хаммурапи заңдары, Сүлеймен патша аңыздары, Бхагавадгита, Орхон - енисей жазбалары т.б.) педагогикалық идеялар.
22. Педагогикалық ой-пікір (Конфуций, Заратустра т.б.). Таяу Шығыс елдеріндегі оқыту мен тәрбиелеу тәжірибесі.
23. Ежелгі Қазакстан халықтарындағы отбасы тәрбиесінің дәстурлері және жазудың шығуы. Дене тәрбиесін ұйымдастыру, Жастарға әскери тәрбие берудің жүйесі және ерекшеліктері.
24. Түрік қағаныты кезеңдегі тәрбиелеу мен оқытудың идеялары, олардың педагогикалық ой-пікір мен тәрбие практикасындағы көріністері.
25. Батыс Европадағы мектеп және педагогикалык ой.
26. Діни мектептер, олардың технологиясы және окыту ерекшеліктері (схоластика). Рыцарлық тәрбиенің жүйесі және сипаты. Цехтың және гильдиялық мектептер.
27. Университеттік білім берудің шығуы және дамуы. Қайта Орлеу дәуірінің педагогикальщ ой-пікірі (Т. Мор, Т. Кампанелла, Ф. Рабле, Э. Роттердамский, X. Вивес, М. Монтень, В. Де Фельтре т.б.).
28. Реформация кезеңінде мектеп ісі мен тәрбиеге деген кезкарастардың өзгеруі Я. А. Коменскийдің педагогикалық жүйесі.
29. Я. А. Коменскийдің мектеп жүйесі және оның баланың жас ерекшеліктеріне сай даму этаптары жайлы ойлары. Дидактикалық принциптер, тәрбиелеу мен оқытудың әдістері.
30. Ерте ортағасырлық Қазакстандағы мектеп және педагогикалық ой-пікір.
31. Орта ғасырлардағы ислам дүниесіндегі ағарту мен білім беру ісі. Шығыс елдеріндегі мектептік білім берудің ұйымдастырылған жүйесі. Орталықтандырылған мемлекет биілігінің (шығыс деспотиясы) білім беру ісінің дамуындағы ролі.
32. Араб Халифаты мен Осман империясындагы мемлекеттік мектептер және олардың типологиясы. Рыцарлар институты.
33. Қазакстанның мәдениеті мен ғылымы. Ғылыми білімдердің дамуындагы Отырар, Баласагун, Шаш, Иасы, Қашқар, Тараз, Сығынақ қалаларының маңызы. Мектептер мен медреселер санының өсуі, олардагы білім берудің мазмұны және әдістері.
34. Педагогикалық білімдердің халық шығармашылығындағы, архитектура мен өнердегі көріністері.
35. Әл Фараби енбектеріндегі тәрбие мен оқыту мәселелері және олардың әлемдік педагогикалық ой-пікірлердің дамуына тигізген ықпалы. Ж. Баласағун, М. Кашкари, А. Жуйнеки, А. Иасауи т.б. педагогикалық идеялары және осы ғылымдар трктаттарының қазақстандық педагогикалық ойдың одан әрі дамуындағы орны.
36. Кодекс куманикус, Мулхакат ас-сурах, Мухаббатнаме шығармалары - XIII - XIV гг. қазақ тәлімдік ой-пікірлердің үлгілері ретінде.
37. Ежелгі Русь пен Москва мемлекетіндегі (ҮІІ-ХҮІІгг.) мектеп және педагогикалық ой-пікір.
38. Христиан дінін қабылдағанға дейінгі славяндардағы бала тәрбиесі. Білім беру мен педагогикалық ойдың дамуына христиан дінінің тигізген әсері. Русьтегі діни мектептер, олардың типологиясы және оқыту жұмысының ерекшеліктері.
39. Ежелгі орыс әдеби ескерткіштерінің (Владимир мономахтың балаларга осиеті, Домострой т.б.) педагогикалық идеялары.
40. Славян-грек-латын мектептері, олардың жұмыс ерекшелжтері Киев академиясының ашылуы және оның ағарту ісіндегі маңызы.
41. Орыс орталықтандырылған мемлекеттенген агарту ісі және мектеп. Оқулық және педагогикалық әдебиеттер. С. Полоцкий, Е. Славиницкий т.б. педагогикалық идеялары мен кызмет.
42. Қазақ хандығы тәрбие және педагогикалық ой (ХҮ-ХҮІІІ гг.)
43. Қазақ педагогикалық мәдениетінің дамуы - жалпы тарихи-педагогикалық процестің бір бөлім ретінде. Тәрбиенің халықтық және табиғилық принциптері. Халықтық қолөнершілік-еңбек, сұлулық, ұлтжандылық мәселелеріне деген көзқарасы.
44. Қазақ халық педагогикасындағы гуманистік-демократиялық ағымдардың жыраулар (Асан қайғы, Қазтуган, Доспамбет, Шалкшз, Жиембет т.б.) Ақтамберді, Бұқар жырау және Шал ақын шығармашылығындағы тәлім-тәрбиелік идеялар.
45. ХVІІІ-ғ. Казакстандағы білім беру және педагогикалык ой.
46. XVIIIғ. аяқ шеніне XIXғ. бас кезінде Қазақстанда орыс-қазақ мектептерінің пайда болу және дамуының алғышарттары. Жаңа оқу орындарынының түрлері.
47. М.Өтемісұлы, Д.Бабатайұлы және Шортанбай ақындардың педагогикалық қөзқарастары.



Ұқсас жұмыстар

Педагогика тарихы курсының мазмұны
Педагогика тарихы пәнінен лекция тезистері
Қазіргі отандық педагогиканың ұлттық ерекшеліктері
Византиядағы тәрбие және педагогикалық ойлар
Қоғамдағы саяси ілімдерді қалыптастырудағы ұлы ойшылдардың маңызы мен ролі
Ежелгі Шығыстағы саяси ойлар
“Педагогика тарихы ”курсының теориялық әдіснамалық негізі
Лингвистикалық мультимедиалық платформалар
Дінтану пәнін оқыту
Педагогика әдіснамасы жайлы жалпы түсінік
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Баланың мектепке келу мәселесі
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету