Саяси қақтығыстың пәні


Шиеленіс теориясы және отбасы шиеленісі
Алғашқы топтарға жатқызамыз:
A. Отбасы.
B. Студенттер тобы.
C. Спорттық команда.
D. Кәсіподақ.
E. Саяси партия.

Шиеленісті басқа адамдар, топ немесе мемелекет арасында шешуге қатысушылар
A. медиаторлар
B. ұйымдастырушылар
C. инициаторлар
D. аралық
E. араласушы
Шиеленісті өз пайдасына шешу үшін жоспар құрастырған топ
A. инициаторлар
B. ұйымдастырушылар
C. аралық
D. араласушы
E. медиаторлар
Шиеленісті шешуге, ұйымдастыруға және дамытуда шиеленіске қатысушыларға көмекетесетін тұлға
A. ұйымдастырушылар
B. инициаторлар
C. аралық
D. араласушы
E. медиаторлар
Шиеленістегі үшінші тұлға және оның жанама қатысушылары
A. араласушы
B. ұйымдастырушылар
C. инициаторлар
D. аралық
E. ұтылған жақ
Шиеленістің орынсыз себептері
A. спорттық жарыстағы жеңіске жету талпынысы
B. ресурстың шектеулілігі
C. әр топтың мақсатының келісілмегендігі
D. нашар еңбек жағдайы
E. құқықтық норма мен шаралардың жеткіліксіз дайындалғаны
Шиеленіс факторларын жою немесе азайтатын басшылық түрі
A. шиеленісті шешу
B. шиеленістің алдын алу
C. шиеленісті жоспарлау
D. шиеленісті ұйымдастыру
E. шиеленісті жою
Талқыланатын мәселені бірлесе шешу түрі
A. компромисс
B. жасырын әрекет әдісі
C. күштеу әдісін қолдану
D. сатып алу
E. алдау
Шиеленістің негізгі элементтері
A. барлық аталғандар дұрыс
B. Шиеленісті болдырған мәселенің мазмұны
C. Шиеленісті табиғилығын анықтау: психологиялық немесе әлеуметтік
D. Шиеленістің қатысушылардың тізімі
E. бөгет болуы мүмкін жағдайлардан сақтану

Шиеленісті шешудің жағымсыз әдісі:
A. сыбайласына симпатия көрсету
B. бөгет жасау
C. басқа адамға өзінің жағымсыз қатынасы, антипатия
D. іске қатыссыз ұсақ-түйек жағдай
E. сұхбаттасушыны қауіп-қатермен қорқыту
Шиеленісті шешудің жағымды әдісі:
A. сыбайласпен үнемі кері байланыс жасау
B. сыбайласты шыдамды тыңдау
C. достықпен, сыбайласқа сыйлы қарау
D. науқаспен қоса уайымдау
E. шынайы болмау
Консенсус дегеніміз:
A. Көзқарас және қызығушылықтардың бірдей болуы.
B. Қызығушылықтар шиеленісі.
C. Интерпретациялар шиеленісі.
D. Көзқарас пен қызығушылықтардың бірдей болмауы.
E. Статустардың шиеленісі.

Әртүрлі әлеуметтік топтардың, қауымдастықтардың, индивидтердің қызығушылықтарының қақтығысы:
A. Шиеленіс.
B. Консенсус.
C. Конкуренция.
D. Бағынушылық.
E. Кооперация.
Бір ролдің өлшемдері мен құндылықтары басқа ролдің құндылықтары мен нормаларына қайшы келетін жағдай:
Ұқсастықтың дағдарысы.
Ролдік қақтығыс.
Құндылық қақтығыс.
Өлшемдік қақтығыс.
Статустық шиеленіс.
Қақтығыс теориясының өкілдерінің көзқарастары бойынша, семьяның негізгі мәні
A. семья ішінде биліктің бөлінуінде
B. ұрпақты жалғастыруда
C. әлеуметтенуді жүзеге асыруда
D. тәрбие беруде
E. рухани араласуда
Отбасының негізгі функциясы
A. Дүниеге нәресте әкелу
B. табиғат заңдарын зерттеуде
C. қоғамның рухани өмірін зерттеуде
D. адам мәселесін зерттеу
E. таным мәселесін зерттеу
Саяси қақтығыстың пәні?
A. Билік және өкілеттік.
B. Лауазым
C. Шенеуніктер
D. Саяси билік
E. Қоғам
Саяси қақтығыстардың даму барысындағы алғашқы кезең
A. Қиындықтар.
B. дау
C. ұрыс-керіс
D. жанжал
E. барлығы дұрыс
Саяси қақтығыстарды бейбіт жолмен шешуге тырысу жолы...
A. Мәмілеге келу(консенсус)
B. конфликт
C. байкот
D. келісімшарт
E. Дұрыс жауабы жоқ
Тараптарды татуластырудың кең тараған түрі?
A. Келіссөздер.
B. байкот
C. шарт
D. кездесу
E. Конфликт
Кофликтік функционализм идеясын ұсынған ойшыл
A. Г.Земмель.
B. К.Маркс
C. Л.Козер
D. Дж.Бертон
E. Ш.Монтескье
Позитивті функционалды қақтығыс авторы?
A. Л.Козер.
B. Г.Земмель.
C. К.Маркс
D. Дж.Бертон
E. Ш.Монтескье
Саяси қақтығыстың Бес бастауын бөліп көрсеткен ойшыл?
A. Л.Н.Тимофеева.
B. Г.Земмель
C. К.Маркс
D. Л.Козер
E. Ш.Монтескье
Мүдделермен саяси субъектілердің мақсаттарының сәйкес келмеуі, рухани және материалдық қанағаттанбаулары неге әкеліп соғуы мүмкін?
A. Саяси қақтығыстарға.
B. Еңбек бөлінулеріне
C. жанжал
D. байкот
E. Дурыс жауабы жоқ
Саяси процестерде саяси қақтығыс қалай бөлінеді?
A. Конструктивтік және Деструктивтік.
B. Саяси және саяси емес
C. Ішкі және сыртқы
D. Жақсы және жаман
E. Барлығы дұрыс
Парламент фракциялары арасында дау пайда болса, ол неге әкелуі мүмкін?
A. Парламенттік дағдарыс.
B. Халықаралық қақтығысқа
C. Әлемдік дағдарыс
D. Мемлекеттік дағдарыс
E. Саяси дағдарыс
Елдің әлеуметтік саяси құрылымында қақтығыс пайда болу себебі:
A. Конституциялық дағдарыс.
B. Халықаралық қақтығысқа
C. Парламенттік дағдарыс.
D. Әлемдік дағдарыс
E. Дағдарысқа әкелуі мүмкін емес
Саяси ғылымдарда саяси қақтығыстар пайда болу себебімен, ерекшеліктеріне қарай неше түрге бөлінеді?
A. 5.
B. 1
C. 3
D. 8
E. Бөлінбейді
Қазіргі саяси жүйедегі кең тараған қақтығыстардың бірі?
A. Мәртебелік рөлдік .
B. халықаралық
C. саяси
D. еңбек
E. Барлығы дұрыс
Саяси ғылымдарда қақтығыстар аумағы бойынша қалай топтастырады?
A. Ішкі және Сыртқы.
B. Саяси және саяси емес
C. бөлінбейді
D. Деструктивті, позитивті
E. Барлығы дұрыс
Саяси қақтығыстар мемлекетаралық және одақтастары, аймақтық, жергілікті болып қандай дәрежесіне қарай топтастырылады?
A. Атақ шеніне.
B. аумағына
C. территориясына
D. беделіне
E. құрылымына
Мемлекет ішінде жүріп жатқан қақтығыстар нешеге бөлінеді?
A. 2.
B. 1
C. 6
D. 5
E. бөлінбейді
Мемлекет ішінде жүріп жатқан қақтығыстар қалай бөлінеді?
A. Позициялық және Оппозициялық.
B. Саяси,саяси емес
C. Мемлекеттік, мемлекеттік емес
D. аумақтық
E. Ішкі және сыртқы
Бүгінгі таңда ғалымдар жүргізген сипаттама бойынша қақтығыстың неше сатысы бар?
A. 3.
B. 1
C. 5
D. 9
E. 4
Бүгінгі таңдағы қақтығыстардың сатылырын көрсетіңіз...
A. Қақтығыс алдындағы жағдай, қақтығыс, қақтығыстың шешілуі.
B. Қақтығыс, келіссөздер, қақтығыстың шешілуі
C. Дау, келіссөз, қақтығыстың шешілуі
D. Қақтығыс алдындағы жағдай, қақтығыс, соғыс
E. Қақтығыс, соғыс, қақтығыстың шешілуі
Тараптардың ашық түрде қарсы күресі?
A. Қақтығыс.
B. консенсус
C. дағдарыс
D. соғыс
E. Дұрыс жауабы жоқ
Қақтығыстардың заңдылықтарын зерттейтін ғылым...
A. Қақтығыстану
B. әлеуметтану
C. саясаттану
D. экология
E. Барлығы дұрыс

Әлеуметтену процесі жалғасады:
A. Өмір бойы.
B. Балалық және жастық шақ бойы.
C. Мамандық алғанға және еңбекпен айналысқанға дейін.
D. Отау құрып, балалы болғанға дейін.
E. Еңбектен шыққанға дейін.
Т. Парсонс концепциясына сәйкес үлгіні өндіру функциясын орындайтын жүйелік:
A. Мәдени.
B. Саяси.
C. Экономикалық.
D. Тұлғалық.
E. Биологиялық.
Р. Мертон бойынша аномияның пайда болу себептері:
A. Мәдени мақсаттар мен құралдардың келсілуі.
B. Экономикалық және саяси институттардың келсімі.
C. Саяси дезорганизация.
D. Мәдени дезорганизация.
E. Секуляризация.
Өзі қатыспай, өзгені қақтығысқа итеретін субъект...
A. Арандатушы.
B. адам
C. мемлекеттік қызметкер
D. лауазымды тұлға
E. индивид
Қақтығыстар пайда болуының негізгі себептерін көрсетіңіз.
A. Барлық жауаптар дұрыс.
B. Негізгі, қосалқы
C. Ішкі және сыртқы
D. Объективті , субъективті
E. антагонистік, антогонистік емес
Қақтығыстарды реттеуде халықаралық ұйымдардың ең маңыздысы?
A. БҰҰ.
B. Кедендік одақ
C. ТМД
D. барлығы маңызды
E. дұрыс жауабы жоқ
Ол қоғамдық меншікті қолдап, жеке меншікке қарсы тұрды. Себебі қоғамдағы қарама-қайшылықтарды тудыратын жеке меншік деген уәжді айтты және мемлекеттік құрылысты 5 түрге бөлді. Ол кім?
A. Платон;
B. Аристотель;
C. Демокрит;
D. Сократ;
E. Демосфен.
Оппозиция дегенiмiз...
A. Саясатқа, қайраткерлерге қарсылық ету, кедергі жасау;
B. Саяси, экономикалық, әлеуметтiк мәселелердегi пiкiр алуандығы;
C. Белгiлi бiр топтың, партия мүшелерiнiң жiкке бөлiнуi;
D. Қоғамдық қозғалыстардың саяси басшылығындағы ұстанымдардың сәйкессiздiгi;
E. ұйымныңөз ұстанымын басқа саяси қатынастар субъектiлерiнiң бағыттарына сәйкестендiру
Тұлғалар мен топтардың арасындағы алауыздықтар мен жанжалды қызығушылықтарының айырмашылығымен атаңыз
A. Топ ішіндегі жанжал
B. марста өмiр бар ма
C. мәңгі двигатель – деген не
D. темiрдiң салмағы бар ма
E. Химиялық элемент - деген не
Әлеуметтік шатақтың және ұжымдық еңбек таластарының тәртіпке келтіру мақсатында адамдардық бұқаралық жиналысын сипаттайтын терминді ата.
A. Митинг
B. капиталдың көбеюi
C. жалаңының өсуi
D. тенгенiң инфляциясы
E. доллардың әлсiзденуi
Қақтығыстарды шешу үшін екі жақтың тиімді және бірігу әрекеті.
A. Келіссөздер
B. Б. Рассел
C. К. Поппер
D. Г. Гадамер
E. У. Ростоу
Қақтығыстың қарапайымнан күрделіге өтіп, біртіндеп даму процесі
A. Қақтығыстың эволюциясы.
B. И.Кант
C. Ф.Гегель
D. К.Маркс
E. Ф.Энгельс
Тұлғалар арасындағы сәтсіздік сезімі туындатқан уайымдаудың әсерінен болған қарама қайшылықтардың тиімсіз шешімі.
A. Невротикалық қақтығыс.
B. Ибн-Сина
C. Әл-Хорезми
D. Әл-Кинди
E. Әл-Бируни
Тұлға мен топ арасындағы келіспеушілік қақтығысты қалай атаймыз?
A. Ішкі топтық қақтығыс.
B. Сана мәселесiн
C. Сана-сезiм мәселесiн
D. Қоғамдық сана мәселесiн
E. Идеология мәселелерiн
Қақтығыстардың себептеріне байланысты:
A. Объективті және субъективті себептер.
B. Платон
C. Сократ
D. Демокрит
E. Эпикур
Қақтығыстануда құрылымдық идеясын қолдаған ойшыл кім?
A. XVII-XVIII
B. Р. Дарендорф.
C. X-XI
D. XIX-XX
E. XIII-XV
Жастар мәселесін зерттейтін әлеуметтанудың саласы
A. жастар әлеуметтануы
B. Дәлелденбеген
C. Дәлелденген
D. Тәжiрбиеге дейiнгi
E. Пәлсәпәлiк
Құрамына ері, зайыбы және балалары кіретін отбасы түрі:
A. Нуклеарлы.
B. Туыстық.
C. Агрегаттық.
D. Көп ұрпақты.
E. Гомогендік.

Келтірілген функциялардың қайсысы отбасыға жатпайды:
A. Саяси.
B. Әлеуметтану.
C. Қорғау.
D. Репродуктивтілік.
E. Экономикалық.
Саяси қақтығыс және еңбек қақтығысы
Сыртқы саяси мәселелерге байланысты қақтығыстың түрі?
A. Мемлекет аралық.
B. Фалес
C. Платон
D. Сократ
E. Фейрбах
Қақтығыстанудың негізгі категориясы не?
A. Қақтығыс.
B. білім-ол күш
C. өзіңдң өзін біл
D. өмір сүру,ол қабылдау
E. мен ойшылмын, яғни мен бармын
Саясаттық әлеуметтік институтты көрсетіңіз
A. мемлекет
B. Ж.М. Абдильдин
C. Г.Е. Есимов
D. Сүйiнбай
E. Бұхар – жырау

Сыртқы саяси мәселелерге байланысты қақтығыстың түрі?
A. Мемлекет аралық.
B. барлығы ауадан пайда болады
C. барлығы судан пайда болады
D. барлығы оттан пайда болады
E. барлығы саңнан пайда болады
Шығыс Орта ғасыр мусылман философиясының ерекшелігі:
A. сциентийская толерантность ғылымға шыдамды қатынас
B. сколастика
C. білім
D. өнер
E. білім
Дж.Локктың негізгі идеясы:
A. tabula rasa(таза такта)
B. cogito ergo sum
C. panta rea
D. cgausa formalis
E. эссенция
Адам – ол саяси хайуан. Бұл кімнің пікірі?
A. Аристотель
B. Ж.Ж.Руссо
C. К.Маркс
D. Платон
E. Гегель
Саяси партия деп:
A. Саяси әрекеттің субъектісі
B. Мұса пайғамбар
C. Тертуллиан
D. менің көршім
E. Ф.Аквинский
Саяси қақтығыстың пәні?
A. Билік және өкілеттік.
B. Лауазым
C. Шенеуніктер
D. Саяси билік
E. Қоғам
Саяси қақтығыстардың даму барысындағы алғашқы кезең
A. Қиындықтар.
B. дау
C. ұрыс-керіс
D. жанжал
E. барлығы дұрыс
Саяси қақтығыстарды бейбіт жолмен шешуге тырысу жолы...
A. Мәмілеге келу(консенсус)
B. конфликт
C. байкот
D. келісімшарт
E. Дұрыс жауабы жоқ
Тараптарды татуластырудың кең тараған түрі?
A. Келіссөздер.
B. байкот
C. шарт
D. кездесу
E. Конфликт
Кофликтік функционализм идеясын ұсынған ойшыл
A. Г.Земмель.
B. К.Маркс
C. Л.Козер
D. Дж.Бертон
E. Ш.Монтескье
Позитивті функционалды қақтығыс авторы?
A. Л.Козер.
B. К.Маркс
C. Г.Земмель.
D. Дж.Бертон
E. Ш.Монтескье
Саяси қақтығыстың Бес бастауын бөліп көрсеткен ойшыл?
A. Л.Н.Тимофеева.
B. Г.Земмель
C. К.Маркс
D. Л.Козер
E. Ш.Монтескье
Мүдделермен саяси субъектілердің мақсаттарының сәйкес келмеуі, рухани және материалдық қанағаттанбаулары неге әкеліп соғуы мүмкін?
A. Саяси қақтығыстарға.
B. Еңбек бөлінулеріне
C. жанжал
D. байкот
E. Дурыс жауабы жоқ
Саяси процестерде саяси қақтығыс қалай бөлінеді?
A. Конструктивтік және Деструктивтік.
B. Саяси және саяси емес
C. Ішкі және сыртқы
D. Жақсы және жаман
E. Барлығы дұрыс
Парламент фракциялары арасында дау пайда болса, ол неге әкелуі мүмкін?
A. Парламенттік дағдарыс.
B. Халықаралық қақтығысқа
C. Әлемдік дағдарыс
D. Мемлекеттік дағдарыс
E. Саяси дағдарыс
Елдің әлеуметтік саяси құрылымында қақтығыс пайда болу себебі:
A. Конституциялық дағдарыс.
B. Халықаралық қақтығысқа
C. Парламенттік дағдарыс.
D. Әлемдік дағдарыс
E. Дағдарысқа әкелуі мүмкін емес
Саяси ғылымдарда саяси қақтығыстар пайда болу себебімен, ерекшеліктеріне қарай неше түрге бөлінеді?
A. 5.
B. 1
C. 3
D. 8
E. Бөлінбейді
Қазіргі саяси жүйедегі кең тараған қақтығыстардың бірі?
A. Мәртебелік рөлдік .
B. халықаралық
C. саяси
D. еңбек
E. Барлығы дұрыс
Саяси ғылымдарда қақтығыстар аумағы бойынша қалай топтастырады?
A. Ішкі және Сыртқы.
B. Саяси және саяси емес
C. бөлінбейді
D. Деструктивті, позитивті
E. Барлығы дұрыс
Саяси қақтығыстар мемлекетаралық және одақтастары, аймақтық, жергілікті болып қандай дәрежесіне қарай топтастырылады?
A. Атақ шеніне.
B. аумағына
C. территориясына
D. беделіне
E. құрылымына
Мемлекет ішінде жүріп жатқан қақтығыстар нешеге бөлінеді?
A. 2.
B. 1
C. 6
D. 5
E. бөлінбейді
Мемлекет ішінде жүріп жатқан қақтығыстар қалай бөлінеді?
A. Позициялық және Оппозициялық.
B. Саяси,саяси емес
C. Мемлекеттік, мемлекеттік емес
D. аумақтық
E. Ішкі және сыртқы
Бүгінгі таңда ғалымдар жүргізген сипаттама бойынша қақтығыстың неше сатысы бар?
A. 3.
B. 1
C. 5
D. 9
E. 4
Бүгінгі таңдағы қақтығыстардың сатылырын көрсетіңіз...
A. Қақтығыс алдындағы жағдай, қақтығыс, қақтығыстың шешілуі.
B. Қақтығыс, келіссөздер, қақтығыстың шешілуі
C. Дау, келіссөз, қақтығыстың шешілуі
D. Қақтығыс алдындағы жағдай, қақтығыс, соғыс
E. Қақтығыс, соғыс, қақтығыстың шешілуі
Тараптардың ашық түрде қарсы күресі?
A. Қақтығыс.
B. консенсус
C. дағдарыс
D. соғыс
E. Дұрыс жауабы жоқ
Қақтығыстардың заңдылықтарын зерттейтін ғылым...
A. Қақтығыстану
B. әлеуметтану
C. саясаттану
D. экология
E. Барлығы дұрыс
Өзі қатыспай, өзгені қақтығысқа итеретін субъект...
A. Арандатушы.
B. адам
C. мемлекеттік қызметкер
D. лауазымды тұлға
E. индивид
Қақтығыстар пайда болуының негізгі себептерін көрсетіңіз.
A. Барлық жауаптар дұрыс.
B. Негізгі, қосалқы
C. Ішкі және сыртқы
D. Объективті , субъективті
E. антагонистік, антогонистік емес
Қақтығыстарды реттеуде халықаралық ұйымдардың ең маңыздысы?
A. БҰҰ.
B. Кедендік одақ
C. ТМД
D. барлығы маңызды
E. дұрыс жауабы жоқ
Ол қоғамдық меншікті қолдап, жеке меншікке қарсы тұрды. Себебі қоғамдағы қарама-қайшылықтарды тудыратын жеке меншік деген уәжді айтты және мемлекеттік құрылысты 5 түрге бөлді. Ол кім?
A. Платон;
B. Аристотель;
C. Демокрит;
D. Сократ;
E. Демосфен.
"Саясат", "Афина политиясы", "Этика", "Риторика" атты еңбектердiң авторы кiм:
A. Платон;
B. Демокрит;
C. Аристотель;
D. Эзоп
E. Зенон
Саяси тәртіп деп...
A. саяси билік, қоғамды басқарудың әдіс-тәсілдер жиынтығын, азаматтардың құқықтары мен еркіндіктерінің демократиялық дәрежесін айтады.
B. адал, шынайы сайыс арқылы түрде өткізілетін сайлауда айтады.
C. қоғамдық пікір тудыртып, саяси өмірге ықпал етуін айтады
D. адамдардың психологиялық және әлеуметтік теңсіздіктерін айтады
E. қоғамға арнайы білімі мен тәжірибелері бар кәсіби басқарушыларын айтады.
Консенсус дегенiмiз не:
A. Саяси мәселе бойынша тараптардың ортақ шешiмге, ымыраға келуi;
B. Нақты шешiм, халықаралық келiсiм, құжаттар әзiрлеу және қабылдау әдiсi;
C. Саяси әлеуметтiк идеялар жиынтығы;
D. Көзқарастардың саяси мәселе бойынша сәйкес келмеуi;
E. Заңмен бiрiктiрiлген әртүрлi ұйымдасқан күштер мен ықыластар.
Оппозиция дегенiмiз...
A. Саясатқа, қайраткерлерге қарсылық ету, кедергі жасау;
B. Саяси, экономикалық, әлеуметтiк мәселелердегi пiкiр алуандығы;
C. Белгiлi бiр топтың, партия мүшелерiнiң жiкке бөлiнуi;
D. Қоғамдық қозғалыстардың саяси басшылығындағы ұстанымдардың сәйкессiздiгi;
E. ұйымныңөз ұстанымын басқа саяси қатынастар субъектiлерiнiң бағыттарына сәйкестендiру
Сыртқы саяси мәселелерге байланысты қақтығыстың түрі?
A. Мемлекет аралық.
B. Фалес
C. Платон
D. Сократ
E. Фейрбах
Қақтығыстанудың негізгі категориясы не?
A. Қақтығыс.
B. білім-ол күш
C. өзіңдң өзін біл
D. өмір сүру,ол қабылдау
E. мен ойшылмын, яғни мен бармын
Адам – ол саяси хайуан. Бұл кімнің пікірі?
A. Аристотель
B. Ж.Ж.Руссо
C. К.Маркс
D. Платон
E. Гегель
Жұмысшы мен жұмыс беруші арасындағы еңбек шартының қабылдануы мен өзгеруінен туған жанжал түрін атаңыз
A. Ұжымдық еңбек дауы
B. механикалық қозғалысты
C. физикалық қозғалысты
D. химикалық қозғалысты
E. өнердi реттеу құралы
Әлеуметтік шатақтың және ұжымдық еңбек таластарының тәртіпке келтіру мақсатында адамдардық бұқаралық жиналысын сипаттайтын терминді ата.
A. Митинг
B. капиталдың көбеюi
C. жалаңының өсуi
D. тенгенiң инфляциясы
E. доллардың әлсiзденуi
Жұмысшы мен жұмыс беруші арасындағы қақтығыс атауы?
A. Еңбек қақтығысы.
B. Августин Блаженный
C. Фридрих Энгельс
D. А. Шопенгауэр
E. О. Конт
Еңбек дегеніміз не?
A. адамдардың өз қажеттерін қанағаттандыруға бағытталған қызмет жемісі
B. Әл-Фараби
C. Ж. Баласағұн
D. М.Қашқари
E. Әл-Хорезми
Мүдделермен саяси субъектілердің мақсаттарының сәйкес келмеуі, рухани және материалдық қанағаттанбаулары неге әкеліп соғуы мүмкін?
A. Саяси қақтығыстарға.
B. жанжал
C. байкот
D. Дурыс жауабы жоқ
E. Еңбек бөлінулеріне
Саяси процестерде саяси қақтығыс қалай бөлінеді?
A. Конструктивтік және Деструктивтік.
B. Саяси және саяси емес
C. Ішкі және сыртқы
D. Жақсы және жаман
E. Барлығы дұрыс
Қазіргі саяси жүйедегі кең тараған қақтығыстардың бірі?
A. еңбек
B. халықаралық
C. саяси
D. Мәртебелік рөлдік .
E. Барлығы дұрыс
Жұмысшы мен жұмыс беруші арасындағы еңбек шартының қабылдануы мен өзгеруінен туған жанжал түрін атаңыз
A. Ұжымдық еңбек дауы
B. механикалық қозғалысты
C. физикалық қозғалысты
D. химикалық қозғалысты
E. өнердi реттеу құралы
Жалдамалы жұмысшылардың іс-шараларды қамтамасыз етудегі ынтымақтастықты, жұмыс беруші және мемлекет органдарының өкілдерінің әлеуметтік-экономикалық қызығушылығы жүйесін атаңыз
A. Әлеуметтік бірлестік
B. тәртiптiлiктiң мәдениетiн тәрбиелеу
C. ғылымға рефлекция болу
D. дүниенiң күштерiн тануқұралы
E. өнердi реттеу құралы

Діни қақтығыс

Дао – дэ - цзин кітабының авторы:
A. Лао – цзы.
B. Конфуций.
C. Лао – дань.
D. С.Гаутама.
E. Бердхаман

Классикалық суффизмнің негізін салушы:
A. Ахмет Яссауи
B. Әл – Фараби.
C. Ибн Сина .
D. Ибн Рушд.
E. Әл – Кинди.

Ортағасырдағы түрік ойшылдарынан кім Аллаға деген тазалықтан туған сезімге сүйеніп, дүние қызығынан бас тартты?
A. Ахмет Яссауи.
B. Әл – Хорезми.
C. Омар Хайям.
D. Әл – Фараби.
E. Ибн – Сина

“Шіркеу әкелерінің” ілімі
A. Схоластика
B. Евгеника
C. Патристика
D. Аскетизм
E. Апологетика

Будданың ізгі ақиқаттарының ішіндегі жоғы...
A. Азаптанудан құтылуға болмайды.
B. Азаптанудың себебі.
C. Азаптанудан босану.
D. Азаптанудан босануға апаратын жол.
E. Азаптану.

Кiм Егер дiнге сенiм аз болса, онда құдайға ақыл арқылы келуге болады,- деп есептеген?
A. Фома Аквинский
B. Платон
C. Аристотель
D. Дж. Бруно
E. Фалес

Даолық у-вей принципi:
A. Әрекетсiздiк
B. Рухани даму
C. Ішкi және сыртқы үйлесiмдiлiктi бұзбау
D. Әлемге күмәнмен қарау
E. Әлемдi ой арқылы өзгерту

Құтты білік еңбегінің авторы:
A. Жүсіп Баласағұн.
B. Ибн – Сина.
C. Абай.
D. Шәкәрім.
E. Мұхтар

Буддизмдегі нирвана түсінігі нені білдіреді:
A. Рухани көңіл жайлану жағдайы
B. Адамның табиғатпен байланысы
C. Әлемнің түп негізі
D. Адамның қимыл әрекеті
E. Ой парасаттың дамуы

Даосизм ілімінің негізгі принципін көрсетіңіз:
A. Әрекетсіздік
B. Бәріне күмәндану
C. Зұлымдыққа күшпен қарсылық етпеу
D. Ата-анаға құрмет
E. Алтын орта

Патристика – бұл:
A. Христиан ойшылдарының теологиялық-философиялық пiкiрлерiнiң жиынтығы
B. Құдай тiрi және өлi табиғатты жаратты деген принцип
C. Тiршiлiктiң бiр ғана бастамасын мойындайтын принцип
D. Барлық материалды денелердiң жаны бар дейтiн философиялық позиция
E. Эстетикалық iлiм

Христиан теологиясында креационизм (құдай әлемдi ештеңеден жаратты) идеясының негiзiн салған:
A. Фома Аквинский
B. Аврелий Августин
C. Ансельм Кентербирийский
D. Пьер Абельяр
E. Уильям Оккам

„Теоцентризм“ анықтамалық мағынасы:
A. Құдай-абсолют, дүниенің болуының негізгі себебі
B. Болмыстың шегі бар деген мағынасы
C. Әлем мәңгі қозғалыста деп есептейді
D. Болмыстағы оқиғалардың қайталуы
E. Өмірдің рахаттылығын көрсетеді

Ортағасырлар философтарының ішінде құдайдың бар екеніне бес дәлел келтірген кім?
A. Аквинский
B. Абеляр
C. Ұлы Альберт
D. Августин
E. Филон

Схоластика дегеніміз:
A. Ортағасырлық философиялық ілім
B. Әдіс туралы ілім
C. Ежелгі шығыс философиясының бағыты
D. Дүниені тануды жоққа шығару
E. Дінге қарсы көзқарас

“Шіркеу әкейлерінің” ілімі
A. Патристика
B. Евгеника
C. Апологетика
D. Аскетизм
E. Схоластика

Ортағасырлық философиялық мәселелерді рационалды шешужолы:
A. Құдай болмысын дәлелдеу.
B. Ақыл мен сенімнің өзара қатнасы.
C. Құдайдың ашығы мен игілігін дәлелдеу.
D. Адам жанының мәңгілігі .
E. Барлық жауаптар дұрыс.

Қ.А.Яссауи дүниетанымы бойынша “Суфизм” ілімінің неше даму кезеңі бар?
A. 4
B. 5
C. 6
D. 3
E. 2

Құтты білік кітабының авторы:
A. Ж.Баласағұни
B. М.Қашқари
C. А.Иүгінеки
D. А.Иассауи
E. С.Бақырғани

Орта ғасыр философиясының сипаттамасын көрсет:
A. Теоцентристік.
B. Антропологиялық.
C. Дінге қарсылық.
D. Сциентисттік.
E. Гедонистік.

Августиннің пікірінше:
A. Адамның өмірін Құдай өзінің ерік-жігерімен алдын ала анықтап қояды.
B. Адам қоғам дамуының заңдылықтарына бағына отырып өмір сүреді.
C. Адам өз өмірін реттеуге қабілетті.
D. Адам мәңгілік өмір сүреді.
E. Адам дүниеге жоба түрінде келеді.
Ежелгi Қытайдың атақты даосизм кiтабы:
A. дао дэ цзин
B. ши-цзин
C. Чжань-го
D. и-цзин
E. ригведа

Христиан дiнiнiң мәнi- деген еңбегінің авторы:
A. Л. Фейербах
B. И.Кант
C. Ф.Гегель
D. К.Маркс
E. Ф.Энгельс

Антропологиялық материализм бағытына кiмдi қосамыз:
A. Л.Фейербахты
B. Ф.Гегельдi
C. И. Кантты
D. З.Фрейдтi
E. О.Шпенглердi
Лао цзының үш негiзгi категориялары:
A. Цзы жэнь, Дао, дэ
B. И, ли, жэнь
C. Ригве
D. Чжань Ю
E. Сансара
Ежелгi Қытай философиясының инь мен янь түсiнiгi:
A. Еркек пен әйел қарым-қатынасы
B. Су мен ауа
C. Жер мен күн
D. Адам мен табиғат
E. Су мен от
“Ақиқатты дiн туралы” – деген еңбегі кiмдiкi:
A. Аврелий Августиндiкi
B. Аристотельдiкi
C. Фома Аквинскийдiкi
D. Карл Маркстiкi
E. А. Камюдiкi

Нирвана дегеніміз қай елдің философиясына қатысты ұғым?
A. Үнді
B. Қытай
C. Орыс
D. Вавилон
E. Неміс
Құдайдың бар екендігінің бес дәлелін келтірген ортағасырлық ойшыл:
A. Фома Аквинский.
B. Уильям Оккам.
C. Платон.
D. Августин Аврелий.
E. Дунс Скот.

Конфуцийшілдіктің этикалық идеалына жатады:
A. мейірбан адам
B. жетілген данышпан адам
C. мемлекеттік адам
D. жетілген адам
E. ұлы адам

Әл-Фараби қай еңбегінде бақытқа бастайтын жолға баса назар аударады
A. "Бақытқа жол сілтеу"
B. "Риторика"
C. "Музыканың ұлы кітабы"
D. "Поэзия өнері туралы"
E. "Бақытқа апаратын жол"

ХІХғ аяғы – ХХғ басындағы ұлы қазақ ақыны, ағартушысы Қарасөздердің авторы:
A. А. Құнанбаев
B. Ш. Құдайбердиев
C. М. Жұмабаев
D. С. Торайғыров
E. М. Дулатов

Будда философиясымен қазақ оқырманын алғаш таныстырған:
A. М.Әуезов.
B. Ж.Аймауытов.
C. С.Торайғыров.
D. М.Дулатов.
E. М.Тынышпаев.

Хайдеггер бойынша дүниені жақсы тану үшін не істеу керек?
A. адамдардан еш нәрсе сұрамау
B. құдайдан сұрау
C. философтарданкеңес алу
D. ғалымдардан кеңес алу
E. болмысты талдау

Мұсылманшылық тұтқасы - атты еңбек кiмдiкi:
A. Шәкәрiмдiкi
B. Ахмет Яссауидiкi
C. Абайдiкi
D. Әл-Фарабидiкi
E. Ыбырайдiкi
“Үш анық”-атты еңбектiң авторы кiм:

A. Шәкәрiм
B. Ахмет-Яссауи
C. Абай
D. Ыбырай
E. Әл-Фараби

Христиан дінінде славянофилдер қай бағытты дұрыс деп санады?
A. Православие.
B. Протестантизм.
C. Католицизм.
D. Пантеизм.
E. Деизм.

Түркі әлеміндегі құдіретті күш:
A. Тәңір.
B. Көк аспан.
C. Құдай.
D. Аспан.
E. Жер.

Ұмай ана түркі ұғымында қандай қасиетке ие?
A. Ана мен бала қорғаушысы.
B. Жер мен аспан қорғаушысы.
C. Күн мен түн қорғаушысы.
D. Өлім мен өмір қорғаушысы.
E. Аң мен құс қорғаушысы.

Қорқыт Ата дүниетанымындағы құдіретті аспап:
A. Қобыз.
B. Сырнай.
C. Домбыра.
D. Дабыл.
E. Керней.

Дүниетанымның тарихи түрлері:
A. Миф, дін, философия.
B. Миф, эпос, аңыз.
C. Ертегі, аңыз, миф.
D. Мораль, ғылым, дін.
E. Дін, ғылым, философия.

Дүниеге көзқарастың анықтамасы:
A. дүниені танып-білуді білдіретін көзқарастардың жиынтығы
B. адамгершілік принциптерінің жүйесі
C. қоғам туралы білімдердің жиынтығы
D. дүниеге діни көзқарас
E. адамның дүниеде алатын орнына деген көзқарастардың жүйесі

Фетишизм француз тілінен аударғанда қандай мағына береді
A. тұмар, қасиетті күші бар зат
B. құдайға сену
C. сиқыршылық
D. көзбояушылық
E. жалбарыну

Қоғамдық сананың қай формасы дүниені көркем образдар түрін бейнелейді?
A. Эстетикалық
B. Діни
C. Өнегелік, моральдық
D. Идеологиялық
E. Саяси

Зікір сөзін анықта:
A. қайталау
B. бірігу
C. көру
D. пайымдау
E. іздеу

Анимизм -
A. жан, рух дүниесіне табыну, сену
B. аңыз - әңгімеге сену
C. салт - санаға сену
D. өсімдіктермен жануарлар дүниесіне табыну
E. дінге сену

Зороастр діни мәліметтері көрсетілген парсылардың рухани текстері:
A. Авеста
B. Рамаяна
C. Евангелия
D. Құран
E. Библия

Құдай дүниені жаратады, бірақ қоғам өміріне араласпайды деген ағартушылық ілім:
A. деизм
B. пантеизм
C. атеизм
D. теизм
E. монотеизм

Адамның қарым-қатынасындағы және дамуындағы түп негіз деп Гердер нені санайды?
A. Өнер, этика, құқық
B. Ғылым, еңбек, мораль
C. Мәдениет, мораль, эстетика
D. Ғылым, өнер, қолөнер
E. Ғылым, дін, саясат

Құдайды табиғатпен тең санап, табиғатты құдайдың бейнесі деп таныған философиялық бағыт:
A. Пантеизм
B. Шовинизм
C. Идеализм
D. Реализм
E. Неотомизм



Ұқсас жұмыстар

Қазақстанда ауыспалы қоғамда саяси қақтығыстырды шешу және реттеудi әдiстермен түрлерi
Топтар арасындағы қақтығыс
Саяси шиеленістер мен дағдарыстар
Қарым - қатынастағы қиындықтар
Менеджмент психологиясы бойынша дәрістер
Студенттердің конфликтісін шешудегі тренингті қолдану аспектілері
Конфликтілік тренингтің әдістері
Азаматтық құқықтарды қорғау жолдары
Саяси медиацияның Қазақстанға қатысы
Жанұядағы қатынастар
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Қазақ халқының ХVІІІ ғасырдағы саяси жағдайы
XIXғ. аяғ – XXғ. бас. Францияда ІІІ республиканың саяси-әлеуметтік және экономикалық дамуы
Қазақстан тарихы пәнінің дамуындағы кемшіліктер
Саяси жүйе
Бөкей хандығының құрылуы және оның саяси жағдайы
КИНЕМАТИКА ПӘНІ туралы
Қазмұнайгаз компаниясының тұрақты дамуы, компанияның болашақтағы табыстарының негізі