Қай топта балалар реттік санауды және нешінші

Мектепке дейінгі балаларға қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі
1 бақылау

1. Арифметиканы саннан санға қарай оқыту әдісін қай әдіскер ұсынды?
А) В.А. Лай; В) Л.Н. Толстой; С) А.В. Грубе; D) Е.И. Тихеева; Е) М. Монтессори.

2. Арифметиканы оқытудың қай әдісінде жеке сандар емес санау және амалдар оқытылады?
А) есептеу; В) практикалық; С) зерттеу; D) көрнекілік; Е)монография.

3. Монография әдісінің қарсыластарының бірі болған кім?
А) В.А. Лай; В) Л.Н. Толстой; С) А.В. Грубе; D) Д.Л. Волковский; Е) Л.В. Глаголева.
4. Арифметикалық амалдарды санның құрамын жатқа білу арқылы оқыту әдісі
А) есептеу; В) лабораториялық; С) зерттеулік; D)иллюстрациялық; Е) монографиялық.

5. Жиынды құрайтын заттарды қалай атайды?
А) сандар; В) цифрлар; С) бөліктер; D) компонентер; Е) элементтер.

6. Қандайда бір белгісі бойынша біріктірілген заттардың жиынтығы қалай аталады?
А) класс; В) жиын; С) цифрлар; D) сандар; Е) түрлер.

7. Бірінші компоненті А жиынына, ал екінші компоненті В жиынына тиісті парлардың жиыны
А) А жәнеВ жиындарының қиылысуы; В)А жәнеВ жиындарының бірігуі;
С) А жиынының В жиынындағы толықтауышы; D) А жәнеВ жиындарының айырмасы; Е) А жәнеВ жиындарының декарттықкөбейтіндісі.

8. А және В жиындарының екеуіне де тиісті элементтерден және тек қана сол элементтерден туратын жиынды қалай атайды
А) А жәнеВ жиындарының қиылысуы; В)А жәнеВ жиындарының бірігуі;
С) А жиынының В жиынындағы толықтауышы; D) А жәнеВ жиындарының айырмасы; Е) А жәнеВ жиындарының декарттықкөбейтіндісі.

9. X жиынындағы рефлексивті, симметриялы және транзитивті R қатынас қалай деп аталады?
А) реттік қатынас; В) қатан емес реттік қатынас; С) қатан реттік қатынас;
D) эквиваленттік қатынас; Е) сызықтық реттік қатынас.

10. Бір ғана таңба, оның санның жазылуындағы алатын орнына байланысты әр түрлі сандарды белгілейтін санаудың жүйесі
А) аддитивті; В) позициалық; С) позициалықемес; D) позитивтік; Е) позитивті емес

11. Не А не В жиындарының ең болмағанда біреуіне тиісті элементтерден және тек қана сол элементтерден және тек қана сол элементтерден түратын, жиынды айтады
А) А жәнеВ жиындарының қиылысуы; В)А жәнеВ жиындарының бірігуі;
С) А жиынының В жиынындағы толықтауышы; D) А жәнеВ жиындарының айырмасы; Е) А жәнеВ жиындарының декарттықкөбейтіндісі.

12. Әрбір таңбаның санның жазылуындағы оның алатын орнына тәуелсіз түрде бір ғана санды белгілеумен сипатталатын санаудың жүйесі
А) аддитивті емес; В) позициалық; С) позициалықемес; D) позитивті; Е) позитивті емес

13.А = (-5;9], В = [7, 12), А∩В =?
А) (-5; 12); В) (-5; 7]; С) [9, 12); D) [7, 9]; Е) (7, 9].

14. А = (-3;17] , В = (0; 7), А \ В =?
А) (-3;0); В) [7;17]; С) (-3; 0)(7;17]; D) (-3; 0)[7;17]; Е) (-3;17).

15. А = [-4;12], В = (-6; 7], А В =?
А) [-4; 7]; В) (-6; 12]; С) (-4; 7]; D) (-6; 7] ; Е) [-6; 12] .

16. А = [-7;16] , В = (-2; 16], А \ В =?
А) [-7;-2]; В) [-7;16]; С) [-7;2); D) (-2; 16); Е) (-2; 16]

17. Мынадай жиындар берілген:
А) В) С)D)Е)

18.А = (-5;9], В = [7; 12), А В =?
А) (-5; 12; В) [-5; 12); С) [-5;7];D) [7;9]; Е) (7; 9)

19. А ∩ =
А) А; В) С) А ;D) А\ ; Е) А2

20. А = [-4;12], В = (-6; 7], А ∩ В = ?
А) (-6;12]; В) [-4;7]; С) [-6;7]; D) [-4;7) ; Е) [7;12].

21.42135 санынондықсанаусистемасындажаз
А) 558; В) 358; С) 368; D)550; Е) 528.

22. 1109 санынүштіксанаусистемасындажаз.
А) 1112002; В) 2 002 111; С) 200211; D)112 002; Е) 111202.

23. Төрттік санау системасындағы жазуды тап
А) 1 204; В) 32 120; С) 1 105; D)13 042; Е) 313 04.

24. Сегіздік санау системасындағы жазуды тап
А) 1109; В) 36 927; С) 1108; D)7342; Е) 53187 .

25. 52478 санын ондық санау системасында жаз
А) 20 160; В) 2 727; С) 2 728; D)20 159; Е) 2855.

26.734 санын екілік санау системасында жаз
А) 111 101 101; В) 11 011 110; С)101 101 110; D) 1 011 011 110; Е)101 101 111

27. Мынадай жиындар берілгенА=
=?
А. В. C. D. Е.

28. Жиынтықтағы затардың санын табу үшін қайсысы қолданады?
А. Салыстыру; В. іріктеп алу; С. бөлігін санау; D. қосып санау; Е. санау.

29. Мектепке дейінгі балалар неше цифр білу керек?
А) 9; В) көп; С) 10; D) 20; Е) 100.

30. Ортаңғы топта балалар санаудың қандай түрін меңгереді?
А) тура; В) қайтарымды; С) реттік; D) дифференциалды; Е) кері.

31.Ортаңғы топта балалар нешеге дейін санай алады?
А) 10; В) 3; С) 50; D) 5; Е) 20.

32. Заттарды кіші санына қарай теңестіру тәсілі
А) үлкен топты бірге кеміту;
В) кіші топты бірге арттыру;
С) үлкен топттан, кіші топта қанша затт болса, сонша затты санап алу арқылы;
D) кіші топқа, үлкен топта қанша затт болса, сонша затты қосу арқылы;
Е) кіші санына қарай топтарды теңестіру мүмкін емес.

33. Қай топта балалар заттарды, дыбыстарды, қимылдарды беске дейін санай алады?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық; Е) дұрыс жауабы жоқ.

34. Қай топта балалар сандарды салыстыруды үйренеді?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық; Е) дұрыс жауабы жоқ.

35. Балалар қай топта цифрлармен танысады?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық; Е) дұрыс жауабы жоқ.

36. Қай топта балалар он көлеміндегі сандардың бірлік құрамын ажырата алады?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық; Е) дұрыс жауабы жоқ.

37. Қай топта балалар бес көлемінегі сандардың, өзінен кіші екі санның, құрамымен танысады?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық; Е) дұрыс жауабы жоқ.

38. Қандай да бір жиыңнан берілген сан бойынша элементтерінің санап алу үшін қайсысы қолданылады?
А) салыстыру; В) таңдап алу; С) бөліп алып санау; D) косып санау; Е) санау

39. Екінші кішкенелер тобында заттардың екі тобын салыстырудың қандай тәсілдері қолданылады?
А) салыстыру және жалпылау; В) беттестіру, түспа-тұс кою, пар құрастыру;
С) қосу және азайту; D) қосып қою және алып тастау; Е) көбейту және бөлу.

40. Сандар не үшін қажет?
А) цифрларды жазуға; В) заттарды қайтара санауға; С) заттарды белгілеуге;
D) заттарды санауға; Е) дұрыс жауабы жоқ.

41. Ересектер тобында балалар нешеге дейін санай алады?
А) 5 В) 10 С) 20 D) 50 Е) 100

42. Қай топта балалар реттік санауды және нешінші? деген сұраққа жауап бере алады?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық;
Е) дұрыс жауабы жоқ.

43. Қай топта балалар нешеу деген сұраққа жауап бере алады?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық;
Е) дұрыс жауабы жоқ.

44. Мектеп алды даярлық тобында балалар санаудың қандай әдісін меңгереді?
А) тура; В) қайтарымды; С) реттік; D) дифференциалды; Е) кері.

45. Қай топта балалар заттарды эквиваленттердің көмегімен салыстыруды үйренеді?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық;
Е) дұрыс жауабы жоқ.

46. Қай топта балалар заттарды, дыбыстарды, қимылдарды 10-ға дейін санай алады?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық;
Е) дұрыс жауабы жоқ.

47. Қай топта балалар бес көлеміндегі сандардың бірлік құрамын ажырата алады?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық;
Е) дұрыс жауабы жоқ.

48. Сан тізбегі туралы түсінік қай топта қалыптасады?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық;
Е) дұрыс жауабы жоқ.

49. Ересектер тобында балалар заттарды теңестірудің неше тәсілін меңгереді?
А) 1; В) 2; С) жауабы жоқ; D) тәсілдері көп; Е) теңестіру мүмкін емес.

50. Заттарды үлкен санына қарай теңестіру тәсілі
А) үлкен топты бірге кеміту; В) кіші топты бірге арттыру; С) үлкен топттан, кіші топта қанша затт болса, сонша затты санап алу арқылы; D) кіші топқа, үлкен топта қанша затт болса, сонша затты қосу арқылы; Е) кіші санына қарай топтарды теңестіру мүмкін емес.

51. Қай топта балалар әртүрлі заттарды 2, 4, 8 тең бөлікке бөлуге арналған жаттығуларды орындайды?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық; Е) дұрыс жауабы жоқ.

52. Қай топта балаларда бүтін мен жартының және бүтін мен ширектің арасындағы тәуелділік туралы түсінік қалыптасады?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық; Е) дұрыс жауабы жоқ.

53. Ересектер тобында санды шығарып алудың қандай тәсілдері қалыптасады?
A) санды 1- ге арттыру немесе кеміту;
B) санды 2- ге арттыру немесе кеміту;
C) заттарды санау немесе өлшеу; D) санның құрамы негізінде;
Е) санды шығарып алу тәсілдері ересектер тобында қарастырылмайды.

54. Ересектер тобында балалар бүтінді неше тең бөлікке бөле алады?
А) 2;3; В) 2;4; С) 3;4; D) 2;4;8; Е) 3;5.

55. Ересектер тобында реттелетін заттардың саны нешеге дейін артады?
А) 3-4; В) 7-8; С) 5-6; D)10; Е) 5.

56. Балалардың қателерін алдын алу үшін (санағанда бір затты тастап кету немесе екі рет санап жіберу) санауды оқыту неше кезеңге бөлінеді
А) 3 В) 2 С) 4 D) 5 Е) кезеңдерге бөлінбейді

57. Екінші кішкенелер тобында балаларды заттардың екі тобын беттестіру тәсілімен салыстыруда заттарды орналастырады
А) жоғарыдан төмен қарай; В) бір бағанға; С) дөңгелектеп; D) бір қатарға; Е) екі бағанға.

58. Ортаңғы топта балалар заттардың екі тобын салыстырудың қандай тәсілімен танысады?
А) беттестіру; В) түспа-тұс кою; С) сызықтармен қосу арқылы; D) бірдей түспен бояу арқылы; Е) эквиваленттердің көмегімен.

59. Қай топта заттарды салыстыру үшін беттестіру, пар құрастыру, бір заттан екіншіге дейін бағдармен көрсету әдістері қолданылады?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық; Е) дұрыс жауабы жоқ.

60. Ересектер тобында балалар заттардың екі тобын салыстырудың қандай тәсілімен танысады?
А) беттестіру; В) түспа-тұс кою; С) сызықтармен қосу арқылы; D) бірдей түспен бояу арқылы; Е) эквиваленттердің көмегімен.



Ұқсас жұмыстар

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Геометриялық пішіндер
Әр түрлі жастағы балаларда жиын, санау туралы түсініктерін дамыту
Балабақшада қарапайым математикалық ұғымдарды оқыту
Мектепке даярлық топтарында санау және есептеу әрекеттерін оқып-үйрету әдістері
Қарапайым түсініктер. Сандар номенклатурасы
Мектепке даярлық тобындағы балалардың ойлау қабілетін қарапайым математикалық түсініктер арқылы жетілдірудің теориялық негіздері
Заттарды қалай санау керек екенін түсіндір
Мөлшер және санау
Балаларды санауға үйрету барысында ойын жаттығуларын қолдану
Мектеп жасына дейінгі балаларды санауға үйрету жолдары
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ