Қойылған мақсатқа сәйкес әртүрлі пәндік аумақтардың есептерін формальдандыру және құрылымдау
1 межелік бақылауға дайындалу үшін ұсынылатын сұрақтар:
1.
Абстрактілі автоматтар. Поста және Тьюринг машиналары. Ақпараттарды сандық автматтарда көрсету.
2.
Алгоритмдер теориясының негізгі ұғымдары.
3.
Алгоритм ұғымын Тьюринг және Пост машиналары арқылы жетілдіру.
4.
Марковтың қалыпты алгоритмдері.
5.
Алгоритмдік шешілмейтін есептер.
6.
Алгоритмдердің тиімділігінің және күрделілігінің анализі. Әртүрлі алгоритмдердің тиімділігін салыстыру.
7.
Ақпараттық модельдеу.
8.
Қойылған мақсатқа сәйкес әртүрлі пәндік аумақтардың есептерін формальдандыру және құрылымдау.
9.
Ақпараттық жүйелер. Жүйелік-ақпараттық талдау және танымдық іс-әрекеттегі оның ролі. Жүйені басқару ақпараттық процесс ретінде.
Информатикадағы жаңа технологияны қолдану
Информатикада Adobe Photoshop программалық оқыту құралын үйрету технологиясы
ОРТА МЕКТЕПТЕ РОБОТОТЕХНИКАНЫ ОҚЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Жаратылыстану-математикалық бағытта бейіндік оқытудың әдістемелік ерекшеліктері
Мектепте информатика пәнін оқытудың әдістемелік жүйесінің ерекшеліктері
Функционалдық сауаттылықты дамыту
Ғылым тарихы мен философиясы пәнінің негізгі мәселелері
Информатиканы оқытудың мақсатты жүйесі
Сараптама жүйелерінің мысалдары
ОҚУШЫЛАРДЫҢ СЫНИ ОЙЛАУЫ
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару