Windows қандай операциялық жүйе
(8 сынып)
2012 жыл
Сабақтың тақырыбы: Информатика әлемі
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың өткен тарауда алған білімдерін жинақтап, қайталау, Үздік оқушыны анықтау.
2. Ойын элементтерін қолдана отырып, логикалық ойын дамыту, ізденімпаздығын, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
3. Оқушыларды ізденімпаздыққа, жылдам жауап беруге, уақытты дұрыс пайдалана білуге, өз ойын дұрыс қортындылай алуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Ойын сабақ.
Әдісі мен тәсілі: Сұрақ –жауап, тест.
Көрнекілігі: лозунгтер, көрсеткіш таяқшалар, пернетақта, компьютер.
Сабақтың барысы
I. Мұғалімнің кіріспе сөзі
Қайырлы күн құрметті ұстаздар мен оқушылар! 8 –сынып оқушылары арасында өткізгелі отырған Үздік информатик сайысына қош келдіңіздер!
Білекті бірді жығар
Білімді мыңды жығар – демекші бүгінгі білім сайысымызды бастауға рұқсат етіңіздер.
Олай болса ортаға ойынға қатысушы сайыпқырандарымызды шақырамыз.
1. Мұхамадқалиева Ажар
2. Серікбаева Сая
3. Сымағұлов Ақыл
4. Сансызбай Сұңғат
5. Заманбеков Шыңғыс
6. Байметенов Тұрсынғали
Сайысымыз мынадай кезеңдерден тұрады:
I. Бәйге (10 ұпай)
II. Информатика әлемі (20,30,40. ұпай)
III. Тест (10 ұпай)
IV. Зеректер (10 ұпай)
V. Жорға (10 ұпай)
Қортынды нәтиже
Сонымен балалар, өздеріңе сайыс кезеңдері белгілі болды. Ойынымыздың шарты түсінікті болса бастайық. Іске сәт!
І. Бәйге
(Бірінші таяқша көтерген оқушының жауабы тыңдалады, әрбір дұрыс жауап 10 ұпаймен бағаланады.)
1. Word –мәтіндік редакторын қалай іске қосамыз? (Пуск –программы –Microsoft Office –MS Word)
2. Көшіру, қиып алу, командалары қандай құрал –саймандар тақтасына жатады?(Стандартты)
3. Қаріп өлшемі командасы қандай құрал–саймандар тақтасына жатады? (Форматтау)
4. Word – құжатын қалай сақтауға болады? (Файл – сақтау)
5. Сөзді және символдарды жою батырмаларын ата? (Backspace. Delete.)
6. Емле ережесін қалай тексереміз? (Сервис – емле ережесі)
7. Редакциялау дегеніміз не? (өңдеу, енгізу, өшіру, орын ауыстыру немесе құжаттың мазмұнын түзету.)
8. Мәтінді форматтау дегеніміз не? (мәтіннің пішінін оның параметрлері арқылы қою.)
9. Бір ұяшықты бірнеше ұяшыққа бөлу әрекеті қалай орындалады? (кесте менюіндегі ұяшықтарды бөлу командасы)
10. Бірнеше ұяшықты бір ұяшыққа біріктіру әрекеті қалай орындалады? (кесте менюіндегі ұяшықтарды біріктіру командасы)
ІІ кезең Информатика әлемі
Компютер экранында:
Сандармен берілген тапсырмалар тұрады, оқушлыр қай санды таңдап сол сұраққа дұрыс жауап берсе, сол ұпайды жинайды. Егер жауабы дұрыс болмай басқа оқушылар жауап берсе жауап берген оқушыға сол ұпай жазылады.
20(сол жақ) Windows қандай операциялық жүйе? (графикалық терезелі)
20(ортадағы) Қандай операциялық жүйелерді білесіз? (Windows 95. 98. ME. NT. 2000. XP.) UNIX.
20(оң жақ) Windows сөзі қандай мағына береді?(терезелер)
30(сол жақ) Көптапсырмалы операциялық жүйелер дегеніміз не? (пайдаланушыға бір мезгілде бірнеше программаны жүктеуге мүмкүндік береді.)
30(ортадағы) Интерфейс дегеніміз не? (пайдаланушы компьтермен байланысып, қарым – қатынаста болатын ыңғайлы қабық.)
30(оң жақ) Драйвер дегеніміз не? (компютер құрамына кіретін әр түрлі құрылғыларды басқаруға арналған)
40(сол жақ) Біртапсырмалы операциялық жүйе дегеніміз не? (пайдаланушыға тек бір программаны жүктеуге мүмкүндік береді.)
40(ортадағы) Операциялық жүйе дегеніміз не? (есептеу процестері мен компьютерді басқару және пайдаланушы мен аппаратураны байланыстыратын жинақталған программа)
40(оң жақтағы) Ядро дегеніміз не? (программалық тілден темір тіліне аударатын аудармашы, машина кодасының тілі.)
(І-ІІ кезеңнің қортындысы бойынша ұпайы аз екі ойынша ойыннан шығады)
ІІІ кезең: тест.
1. Электрондық кестенің парақтары мынадай кезеңдерден тұрады? (қате жауабын тап)
А) қатар;
В) бағана;
С) ұяшық;
Д) * жеке беттер;
2. Электронды кестеде бағананы қалай белгілейміз?
А)* қажетті бағана тақырыбындағы таңбаланған әріпте (АБС...) тышқанды шерту арқылы?
В) бағанда маустың сол жақ батырмасын жайлап жылжыту арқылы.
3. Электронды кестеде қатарды қалай белгілейміз?
А)* қажетті қатар нөмірленген цифрда (1,2,3,...) маусты шерту арқылы.
В) қажетті қатарда маустың сол жақ батырмасын жайлап жылжыту арқылы.
С) қатарда Alt пернесімен бірге бағыттауыш перненің қажеттісін басу арқылы
Д) қажетті қатарда Ctrl пернесімен басып тұрып, маусты жайлап жылжыту арқылы.
4. Электрондық кесте ұяшығына қандай мәліметтер енгізуге болады (қате жауабын тап)
А) мәтін
В) сан
С) формула
Д) графикалық объект
5. Электрондық кестеге формулалар қалай жазылуы керек? (қате жауабын тап)
А) *=теңдік белгісінен кейін
В) + қосу белгісінен кейін
С) бос орыннан соң
Д) Alt пернесін басқан соң
6. Excel – де адресті көрсетудің қандай тәсілдері бар? (қате жауабын тап)
А) абсолютті
В) салыстырмалы
С) аралас
Д) * жай және қарапайым
7. Төмендегі адрестердің қайсысы абсолютті екенін көрсетіңіз?
А) A$25, D12
B) C4:F4 6A1:H12
C)* C5:F6 :D$7
D) D5$,$d12
8. Кестенің ұяшықтарына енгізілген мәліметтерді қалай туралауға (выравнивание) болады? (қате жауабын тап)
А) * бір шетіне қарай немесе ортаға
В) горизонталь немесе вертикаль
С) диагональ бойынша оңға немесе солға.
9. Кесте ішіндегі фондық түстер деп нені айтуға болады?
А) штрих типі
В) штрих түсі
С) * фонның түсі
Д) қаріптің түсі, сызылымы
10. Электрондық кестеде төмендегілерді өзгертуден қорғауға болады (қате жаубын тап)
А) бетті
В) кітапшаны
С) ұяшықты
Д) * қатты дискіні
ІV. Зеректер
Пернетақта пернелерін алып қайта орналастырыру.
Пернетақтадан әріптер комбинациясынан басқа пернелерді орнынан алып қайта орналастырыңдар.
(ІІІ – ІV кезеңдер қортындысы бойынша ұпайы аз 2 оқушымен қоштасамыз)
V. Жорға
VI.
1 оқушы
1. Компьютер көмегімен құрылған кескіндер қалай аталады? (компьютерлік графика)
2. Монитор экранындағы кескіннің минимал элементі (пиксель)
3. бұл нүктелер, сызықтар шеңберлер, төртбұрыштарды пайдаланып өрнектелетін графика (векторлық )
4. математикалық есептеулерге негізделген графика. (фракталдық)
5. графикалық кескіндерді құруға, редакциялауға арналған программа.(графикалық редактор)
2 оқушы
1. Microsoft Word қандай редактор? (мәтіндік редактор)
2. Әр түрлі хабарлама және анықтама ақпараттары шығатын жолақ.(қалып- күй жолы)
3. Excel – де бағаналар саны қанша (65 536)
4. Excel – де жолдар саны қанша (256)
5. Excel – де қандай функциямен жұмыс істеу мүмкүндігі жоқ. (химия лық)
Міне осымен жорға кезеңі де аяқталды. Енді оқушыларымыздың ұпай санын айту үшін қортынды сөзді қазылар алқасына береміз.
Сонымен бүгінгі сайысымыздың қортындысы бойынша ұпай жинаған
8 – сынып оқушысы Үздік информатик атағына ие болды. Жеңімпаз оқушыны құрметтеп, қошеметпен қол соғып қоялық.
Файлдарды көшіруді сұрау
WINDOWS ТИПТІ ОПЕРАЦИЯЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕР
Операциялық жүйелер туралы
ОПЕРАЦИЯЛЫҚ ЖҮЙЕНІҢ ҚҰРАМЫ
Операциялық жүйелер пәнінен дәрістер
Операциялық жүйенің жоғары бөліктегі жазылуы
Операциялық жүйелер
Отбасы және операциялық жүйелердің тарихы
Операциялық жүйелер, оның дамуы және түрлері туралы ақпарат
Операциялық жүйесінің стандартты бағдарламалары
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Салық жүйесi
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
Салық жүйесі және оның қазіргі кездегі қызмет етуі
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Салықтардың экономиканы мемлекеттік қаржылық реттеу жүйесіндегі рөлі мен орны
Корпаративтің ақша айналымын және есеп айырысу жүйесі
Қазақстандағы банктік жүйенің даму кезеңдері туралы
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы