Жұмыстың нәтижесі бойынша қысқаша қорытындылар
ҚОРЫТЫНДЫ
Жұмыстың нәтижесі бойынша қысқаша қорытындылар:
Бүгінгі күні мектепке дейінгі ұйымдарда Монтессори педагогикасының элементтері кеңінен қолданылып жүр. Монтессори педагогикасы, сондай-ақ Монтессори жүйесі ретінде көп танылған бұл әдіс – ХХ ғасырдың бірінші жартысында италяндық педагог, ғалым және ойшыл Мария Монтессори ұсынған тәрбиелеу жүйесі. Монтессори педагогикасы көбінесе бала мен оның жеке қасиеті басты орынға қойылатын педагогикалық әдіс ретінде сипатталады. М.Монтессори педагогикасында ерекше көңіл бөлінген балалардың өзіне – өзі қызмет көрсету дағдыларын қалыптастырады.
Талдау барысында, мектепке дейінгі жастағы балалардың өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын қалыптастыру жұмыстарын атқаруда ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін түрлендіре отырып, әр формада технологияларды пайдалана отырып жүргізу қажеттілігі заман талабына сай туындайтындығы айқындалды.
Қойылған міндеттерді шешу дәрежесін бақылау:
Монтессори педагог іс-әрекетінің үш жүйелі кезеңдері қарастырылды.
Көздеген мақсатқа жету үшін зерттеу міндеттері орындалды.
М. Монтессоридің педагогикалық жүйесін анықталды;
М. Монтессоридің педагогикалық жүйесінің негізгі қағидаларын айқындалды;
М. Монтессори педагогикасының әдістері қарастырылды.
Курстық жұмысты орындау барысында талдау, жинақтау, салыстыру, байқау және эксперимент тәсілдерін пайдаланылды.
М. Монтессори әдісі бойынша үш сатылы оқу іс-әрекетінің жүйесі көрсетілді.
М. Монтессори педагогикасы негізінен 6 аймаққа бөлінетінін соның ішінде сенсорика, математика, өмірлік қажетті жаттығулар аймақтарының мазмұны айқындалды.
Оқушылардың жас мөлшерi мен жеке басына тән ерекшелiктерi туралы түсiнiк пен осы ерекшелiктердi оқу-тәрбие процесi ескерілді. М.Монтессори педагогикасы бойынша, балалардың өзіне – өзі қызмет көрсету дағдыларын қалыптастыру педагогтан байланшақтық емес, ұзақ, тынымсыз, мақсатты әрекетті қажет етеді. Мұнда педагогтың түпкі ойы: ортада эмоциялы-психолоигялық жағдай туғызып, баланың қызығушылығын ояту болып табылатыны анық. Бүгінгі таңда мектепке дейінгі балалардың өзіне – өзі қызмет көрсету дағдыларын қалыптастыру арқылы педагог еңбек тәрбиесінің міндеттері орындалады. Ал еңбек тәрбиесі болса, балалардың еңбексүйгіштіктерін, ұқыптылықтарын, басқа да адамгершілік сапалары мен эстетикалық көзқарастарын қалыптастыратыны көрсетілді. Енбектің мазмұнында мектепке дейінгі шақта балалар өзіне - өзі қызмет көрсетуде әжептәуір дербестікке ие болады, еңбектің бұл түрі олардың тұрақты міндетіне айналатындығы қарастырылып жазылған. Тәрбиелік міндеттердің қиындатыла түсуі қимыл - әрекеттердің сапасына, өзін күту процесіндегі ұйымдасқан тәртіпке, оған жұмсалатын уақытқа қойылатын талаптың арттырылуынан көрсетілінді. Мектепке дейінгі балалардың шаруашылық - тұрмыстық еңбегінің нәтижелері олардың еңбек қызметінің басқа түрлерімен салыстырғанда оншалық елеулі болмағанымен, ол балалар бақшасының күнделікті өмірінде қажеттігі негізделген.
Балабақша тәрбиешілеріне арналған бұл әдістемелік құралда ағартушы-ғалым М.Монтессори әдісінің элементтері негізінде мектепке дейінгі жастағы балалардың өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын қалыптастыру жұмыстарын атқаруда ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрлері енгізілген.
Зерттеу барысында қол жеткен нәтижелер мен тұжырымдар М. Монтнессори педагогикасының жалпы ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптасты.
Нақты зерттеу дәрежесі бойынша ұсыныс:
Ғылыми талдау нәтижесінде жасалған қорытындылар оқу мен анықтама құралдарды жазуда қолдануға болады. Көркем туындылардан алыған мысалдар оқу үдерісте теория мен практика, мектепке дейінгі педагогика, дәрісті оқыған кезде және жоғары оқу орындарда пайдалануға лайықты. Курстық жұмыста дайындыққа арналған, өзіне-өзі, қоршаған ортаға, қамқорлық жасауға арналған жаттығулар топтамасы тәрбиешілерге үлгі ретінде ұсынылып отыр. Ұсынылған жұмыс мектепке дейінгі ұйым педагог – тәрбиешілері, әдіскерлеріне арнауға болады.
«Ғылыми зерттеулердің методологиясы» пәнінен дәрістердің қысқаша курсы
Педагог-психолог қызметінің мазмұнымен, педагогикалық-психологиялық қызметтің негізгі құжаттары
Семинар сабақтарын өткізу ерекшеліктері
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер
Теориялық зерттеудің бағыты және әдістері
Практикалық жобалар
«МАКРОЭКОНОМИКА» ПӘНІ КУРСТЫҚ ЖҰМЫСТЫ ОРЫНДАУҒА АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ
БАҚ ғылым жайында
ҒЗЖ алғашқы нәтижесі бойынша сайтқа Қазақстандағы фотоэнергетиканың дамуы саласында проф
ЭКОНОМИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ИНВЕСТИЦИЯЛЫҚ ТАЛДАУ
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Ақша туралы қысқаша түсінік
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
ҚР территориясында әрекет ететін стандарттау бойынша нормативтік құжаттар