Көктемгі табиғат құбылыстары
2ші рубежді бақылау сұрақтары мен тесттері
57.Күзгі табиғат құбылыстары
58. Күзгі табиғат құбылыстары Ауыл шаруашылық жұмыстары
59. Күзгі табиғат құбылыстарымен сәбилер тобы
61.Күзгі табиғат құбылыстарымен естиярлар тобы
62. Күзгі табиғат құбылыстары мен ересек балалар тобы
63. Күзгі табиғат құбылыстарымен мектепке даярлық тобы
64.Қысқы табиғат құбылыстары
65. Қысқы табиғат құбылыстары Ауыл шаруашылық жұмыстары
66. Қысқы табиғат құбылыстарымен сәбилер тобы
67.Қысқы табиғат құбылыстарымен естиярлар тобы
68. Қысқы табиғат құбылыстары мен ересек балалар тобы
69. Қысқы табиғат құбылыстарымен мектепке даярлық тобы
70.Көктемгі табиғат құбылыстары
71.Көктемгі табиғат құбылыстары Ауыл шаруашылық жұмыстары
72. Көктемгі табиғат құбылыстарымен сәбилер тобы
73.Көктемгі табиғат құбылыстарымен естиярлар тобы
74. Көктемгігі табиғат құбылыстары мен ересек балалар тобы
75. Көктемгі табиғат құбылыстарымен мектепке даярлық тобы
76.Жазғы табиғат құбылыстары
77. Жазғы табиғат құбылыстары Ауыл шаруашылық жұмыстары
78. Жазғы табиғат құбылыстарымен сәбилер тобы
79.Жазғы табиғат құбылыстарымен естиярлар тобы
80. Жазғы табиғат құбылыстары мен ересек балалар тобы
81. Жазғы табиғат құбылыстарымен мектепке даярлық тобы
82.Мектеп алды дайындығында экологиялық тәрбиенің мазмұны және маңызы
83.Экологиялық тәрбие берудің әдістәсілдерін зерттеуде Қазақстан ғалымдарының еңбектері
84.Сирек кездесетін және азайып кеткен жануарлар мен өсімдіктер
88. Қызыл кітаптың мәні
86.Сыныптан тыс жұмыстар
87.Әдістемелік бөлме, мазмұны мен маңызы
88. Практикалық әдістерді қолдану-балалар белсенділігін кұшейту көзі
89. Қоршаған ортамен таныстыруда бейнелі, көрнекілікті пайдалану
90. Бала дүниетанымын қалыптастыру
Тестер
1. Жыл сайын бір мезгілде жүйелі түрде қайталап отыратын мерзімдік құбылыстар бұл -
А) табиғаттағы маусымдық өзгерістер
В) табиғат календарі
С) көктемнің басталуы
Д) жануарлардың төлдеуі
Е) жердің бетін тоң басу, қардың түсуі
2. Ауа райының кез – келген жағдайында жоғары өнімге қол жеткізу нені тиімді пайдаланудың нәтижесінде іске асады.
А) табиғи ресурстарды
В) техниканы
С) химилық заттарды
Д) биологиялық тыңайтқыштарды
Е) аталғандардың барлығы
3. Белгілі бір бағдарламаға сәйкес күні бұрын белгіленген жоспар бойынша бір сағатта өтетін оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы.
А) экскурсия
В) сабақ
С) серуен
Д) жер учаскесіндегі жұмыс
Е) табиғат мүйісіндегі жұмыс
4. Күздің басталуы мен аяқталуы қай кезде жүреді.
А) 21 – 23 қыркүйек
В) 23 – 25 қыркүйек
С) 19 – 21 қыркүйек
Д) 21 – 22 қыркүйек
Е) 22 маусым
5. Қара күз қандай құбылыспен сипатталады.
А) топыраққа тоң іліну
В) тоғандардың қатуы
С) жапырақ түскенге дейін
Д) жапырақ түсіп болған соң
Е) алғашқы суық түсу
6. Күзге тән белгілердің бірі – жапырақ түсу қай кезде болады?
А) қыстың алғашқы айында
В) күздің соңғы айында
С) күз ортасында
Д) күздің алғашқы айында
Е) жаз соңына қарай
7. Сары күзге тән белгі:
А) насекомдардың көбеюі
В) ұшып жүретін өрмекшінің болуы
С) қосмекенділердің жандануы
Д) құстардың қайтып келуі
Е) жемістердің пісуі
8. Жылы жаққа алғашқы ұшып кететін құсты ата.
А) қызылқұйрықтар
В) қаздар
С) шақшақайлар
Д) үйректер
Е) тырналар
9. Тырналар топтасып қалай ұшады?
А) сап түзеді
В) бұрыш жасайды
С) қатар түзеді
Д) кесе көлденең топтасып ұшады
Е) қиғаш қатар түзеді
10. Күзде түлейтін аңдарды ата.
А) түлкілер, қояндар, тиіндер
В) аюлар, борсықтар, түлкілер
С) кірпілер, қасқырлар, қояндар
Д) тышқан, егеуқұйрықтар
Е) аламандар, жарқанаттар, саршұнақтар
11. Астрономдар қыстың басталуын қай күн деп есептеді.
А) 20 қараша
В) 22 желтоқсан
С) 22 қазан
Д) 20 желтоқсан
Е) 25 желтоқсан
12. Қысты шартты түрде неше кезеңге бөлді?
А) 2
В) 3
С) 4
Д) 5
Е) 6
13. Ауа температурасы төмендегенде терезе шыныларының сыртқы әр түрлі өрнектер пайда болады. Бұл –
А) мұздақ
В) қар ұшқыны
С) қылау
Д) шық
Е) қырау
14. Ағаштар ерте көктемгі "күнге күю" процесі қай кезде басталады?
А) көктемнің бірінші айында
В) көктемнің І жартысында
С) қыстың ІІ жартысында
Д) көктемнің ІІ жартысында
Е) жаздың басында
15. Ақпанның ортасында аю неше қонжық туады?
А) 2 – 4
В) 3 – 6
С) 1 – 2
Д) 4 – 5
Е) 1
16. Астрономдар жаздың басталуын қай уақыт дейді?
А) 20 – 21 маусым
В) 21 – 22 маусым
С) 21 – 22 шілде
Д) 21 – 22 тамыз
Е) 21 – 22 наурыз
17. Үсікпен ұштақан суық қай айда жиі болады?
А) шілдеде
В) тамызда
С) қыркүйекте
Д) маусымда
Е) қазанда
18. Жаздың бірінші кезеңі немен сипатталады?
А) ағаштардың гүлденуі
В) жердің көктеуі
С) шөптесін өсімдіктердің жаппай гүлденуі
Д) жемістердің түйін тастауы
Е) малдардың төлдеуі
19. Жүйелі түрде бақылау жүргізу нешінші сыныптан бастап жүргізіледі?
А) 1 сыныптан
В) 2 сыныптан
С) 3 сыныптан
Д) 4 сыныптан
Е) мектепке дейінгі оқытудан басталады
20. Құбылыстар мен заттардың арасындағы байланыстардың себеперін түсіну, оларды дәлелдеу жайлы қай сыныптарда қарстырылады?
А) мектепке дейінгі оқушыларда
В) 4 сыныпта
С) 2 сыныпта
Д)1 сыныпта
Е) 3 сыныпта
21. Каспий теңізінің ауданы:
А) 47 мың шаршы км
В) 374 мың шаршы км
С) 2650 шаршы км
Д) 736 шаршы км
Е) 460 шаршы км
22. Қарағайдың биіктігі:
А) 36 м
В) 45 м
С) 40 м
Д) 20 м
Е) 35 м
23. Жылына жердің неше гектары эрозияға ұшырайды?
А) 94 млн га
В) 34 млн га
С) 64 млн га
Д) 46 млн га
Е) 66 млн га
24. Марқакөл – неше шаршы км?
А) 455
В) 556
С) 783
Д) 674
Е) 542
25. Экологиялық мазмұнды есептер қандай түрлерге бөлінеді?
А) математикалық, болжамалы, логикалық есептер
В) эстетикалық, экологиялық, экогеожүйелік
С) логикалық, эстетикалық, экологиялық
Д) табиғи, экологиялық, логикалық
Е) дұрыс жауабы жоқ
26. Таным жорық өтетін орын:
А) орман, парк
В) музей, мұражай
С) парк, қорық
Д) мұражай, саяхат
Е) кез – келген жерде
27. Арнайы жасалған жағдайларда ұйымдастырылған бақылаудың ерекше түрі:
А) эксперимент
В) әдістеме
С) бақылау
Д) экскурсия
Е) аталғандардың барлығы
28. Шымтезек –
А) органикалық заттармен толы, өсімдік қалдықтарынан құралған, оттегі кездеспеуінен шіритін батпақ
В) өсімдік түрі
С) грунттық сулармен ылғалданған, минералды тұздарға бай батпақты бет
Д) саңырауқұлақтың түрі
Е) батпақты судың түрі
29. Объектілер мен құбылыстарды олардың табиғи ортасында табиғатта және жасанды жағдайда хайуанаттар паркінде оқып үйрену дегеніміз не?
А) табиғат
В) экскурсия
С) сабақ түрі
Д) сабақтан тыс жұмыс
Е) үй жұмысы
30. Оқушыларға табиғатты бақылауды үйрету дегеніміз:
А) оқушыларды табиғаттың негізгі заңдылықтарын түсінуге баулу
В) табиғатты қорғауға баулу
С) дұрыс жауабы жоқ
Д) табиғат құбылысын бақылау
Е) Б және С жауаптары
31. ең алдымен экскурсияға шығу үшін қандай жағдай жасау керек?
А) оқушылар жылы киіну керек
В) қолайлы жер табу керек
С) ерте шығу керек
Д) барлығы дұрыс
Е) дұрыс жауап жоқ
32. Көктем хабаршысы –
А) тырна
В) көгершін
С) қараторғай
Д) ұзақ
Е) бозторғай
33. Мамырдың алғашқы жартысында қандай талдар бүршік жарады?
А) мойыл, қайың
В) сирень
С) көк терек
Д) қара қарақат
Е) үйеңкі, алма, алмұрт
34. Өзендер мұздан арылысымен суда жүзетін құстар:
А) аққулар
В) шағалалар
С) жабайы қаз, үйрек
Д) дұрыс жауабы жоқ
Е) барлық жауап дұрыс
35. Сәуірдің басында қандай құс ұшып келеді?
А) аталық таңшымшық
В) тырналар
С) шағала
Д) үйрек
Е) қарлығаш
36. Алғашқы нөсер қай кезде басталды?
А) майдың басында
В) сәуірдің басы
С) наурыздың басы
Д) наурыздың аяғы
Е) майдың аяғы
37. Экскурсия жүргізілуіне байланысты қалай бөлінеді?
А) оқулық, оқудан тыс
В) сыныптық, сыныптан тыс
С) мектептік, мектептен тыс
Д) жергілік, шетелдік
Е) тікелей, жанама
38. 2 – сыныпта қыстық экскурсияны өткізудің мазмұны:
А) топырақтың қарашірігін зерттеу
В) бәйшешектің гүлденгенін бақылау
С) табиғат байлықтарын зерттеу
Д) қар мен мұздың қасиеттерін бақылау
Е) адамның табиғат қорғауға байланысты әрекетін бақылау
39. "Экскурсиялар кезінде, жалпы балалар табиғатпен әрбір жанасқан сайын олар табиғат – біздің үйіміз, ал табиғатқа селсоқ қарау деген шындық екендігі жайында ойланулары үшін оларға әлемді көрсету керек" – деген кім?
А) Е.Ф.Козина
В) Е.Н.Степанян
С) А.С.Нехлюдова
Д) В.Ц.Севастьянов
Е) В.А.Сухомлинский
40. Танымжорықтың эмоционалдық жақтар –
А) өсімдіктерден гербарий жасау
В) өз бетімен жұмыс істей алу
С) табиғатты нақты зерттеу
Д) экологиялық сезімдерін қалыптастыру
Е) табиғатқа аяушылықпен қарау
41. Тақырыпты өту мезгіліне қарай танымжорықтар
А) апталық, айлық, жылдық
В) кіріспе, негізгі, қорытынды
С) таңертеңгі, түскі, кешкі
Д) кіріспе, ағымдық, қорытынды
Е) күзгі, қысқы, көктемгі
42. Танымжорықтардың бөлінбес бір бөлігі:
А) табиғатты саралау бағыты
В) табиғатты аялау бағыты
С) табиғатты бақылау бағыты
Д) табиғатты зерттеу бағыты
Е) табиғатты қорғау бағыты
43. Мұражайдағы тарихи қазба қалдықтарымен, өткен ғасырларда ХХ ғасырдың алғашқы жартысында елімізде пайдаланған кейбір еңбек құралдарымен танысу қай блогқа жатады?
А) табиғат блогы
В) адам блогы
С) қоғам блогы
Д) танымжорық блогы
Е) дала блогы
44. Танымжорықтағы қысқа уақытта үлкен материалды қабылдатуда қандай әдіс үстемділік жасайды?
А) эксперимент
В) әңгмелесу
С) баяндау
Д) түсіндіру
Е) иллюстрациялық
45. Төменгі сынып оқушыларымен өткізілетін танымдорықтардың ұзақтығы қанша минут?
А) 30 минут
В) 35 минут
С) 45 минут
Д) 20 минут
Е) 1 сағат
46. Табиғатты тәртіп ережелері:
А) есте сақтау
В) жұмыс істеу
С) сындырмау
Д) бақылау
Е) аталғандардың барлығы
47. Шілденің ортасында қандай өсімдік гүлдейді?
А) жөке ағашы
В) түйежоңышқа
С) элодея
Д) уруть
Е) жебежапырақ
48. Тамыздың ортасында қай ағаштың жапырағы сарғайып, түсе бастайды?
А) терек
В) қарағай
С) емен
Д) шырша
Е) қайың
49. Саңырауқұлақтарды қай уақытта жинаған дұрыс?
А) таңертең
В) кешке
С) түсте
Д) түстен кейін
Е) кез– келген уақытта
50. Сұр кесіртке қай жерге жұмыртқа салады?
А) батпаққа
В) ағаш түбіне
С) құмырсқа илеуіне
Д) суға (тоғанға)
Е) тастың астына
2 вариант
1. Дүниетану пәнінен оқыту бағдарламасына материалдарды іріктегенде қандай принциптер ескеріледі?
А) саналылық
В) жүйелілік және бірізділік
С) белсенділік
Д) түсініктілік және ғылымилық
Е) көрнекілік
2. Табиғаттағы заттар емн құбылыстардың әсер етуінен сезімдік тәжірибені балалар қандай жағдайда жинақтайды?
А) суреттер мен фотосуреттерді бақылауда
В) диафильмдерді көруде
С) тәжірибелік сабақтарда
Д) сабақта, мектепте
Е) үйде, серуенде, ойында, еңбек қызметінде
3. Балалар табиғи жағдайларда, орманда, су қоймаларында, көгалда, бақшада табиғатпен танысатын сабақ түрі:
А) топсеруен
В) саяхат
С) экскурсия
Д) сабақ
Е) барлық жауап дұрыс
4. Фенологтар топыраққа алғашқы тоң ілінуін қалай атайды?
А) күздің аяқталуы
В) қара күз
С) күздің басталуы
Д) сары күз
Е) қыстың басталуы
5. Жылдың қарауытқан, ызғырық желді, ауа райы бұлыңғыр айы:
А) қыркүйек
В) қазан
С) қараша
Д) желтоқсан
Е) наурыз
6. Бір жылдық өсімдіктерді қатты суықтан және ұзақ құрғақшылықтан не қорғайды?
А) тұқым қабығы
В) тамыры
С) түйнегі
Д) гүлсабағы
Е) тамырсабағы
7. Насекомдар күзде қайда жоғалып кетеді?
А) су түбіне кетеді
В) ін қазып алады
С) мүктің арасына, ағаш саңылауына, тастың астына тығылады
Д) ауада ұшып жүреді
Е) Барлық жауап дұрыс
8. Қиғаш қатар түзіп немесе доғаша иіндесіп ұшатын құстар тобын анықта№
А) ұсақ құстар
В) тырналар
С) қаздар
Д) үйректер
Е) шақшақайлар
9. Шауқарға, сауысқан сияқты құстар орман – тоғайларды тастап қай жерлерді мекендейді?
А) адамдар мекендейтін жерлерді
В) бақтарды
С) парктерді
Д) көнелер мен аулаларды
Е) аталғандардың барлығы дұрыс
10. Түні бойы ағаш қуысына жаңғақ, шошқажаңғақ, ірі тұқым тасиды. Бұл –
А) аламан
В) саршұнақ
С) түлкі
Д) тиін
Е) кірпі
11. Қыс қай уақытта аяқталады?
А) 21 мамыр
В) 29 ақпан
С) 22 наурыз
Д) 21 наурыз
Е) 12 наурыз
12. Өте биікке көтеріліп, онда тез суынатын су буларынан түзілетін жеңіл кристалдар:
А) қар тозаңы
В) қар ұшқыны
С) қырау
Д) қылау
Е) күртік қар
13. Ерте көктемгі жылымық қай кезде болады?
А) ақпанның соңы мен наурыздың басы
В) наурыздың соңы мен сәуірдің басы
С) сәуірдің аяғы мен мамырдың басы
Д) желтоқсанның соңы мен қаңтардың басы
Е) ақпан айында
14. Түбірлер мен бұталар астында қыстайтын насекомдар:
А) қар бүргелері
В) қар құрты
С) хионеялар мен өрмекшілер
Д) қоңыз личинкалары
Е) инеліктер
15. Көктемгі күн мен түннің теңесу уақыты қай кезде басталады?
А) 21 – 22 сәуір
В) 21 – 22 маусым
С) 21 - 22 наурыз
Д) 21 – 23 маусым
Е) 21 – 23 наурыз
16. Жаздың аяқталуы немен сипатталады?
А) топыраққа алғашқы үсік түсетін кезде
В) беде гүлдегенде
С) сирень гүлдегенде
Д) топырақта тоң қата бастағанда
Е) қара бидай мақтанғанда
17. Жаздың ең ыстық кезеңі:
А) тамыз айында
В) шілденің басынан тамыздың аяғына дейін
С) шілденің ортасынан тамыздың ортасына дейін
Д) мамырдың аяғынан маусымның соңына дейін
Е) жаздың үш айы толығымен
18. Табиғаттағы оқытудың негізгі әдісі – бақылау, - деп өз еңбектерінде жазғандар:
А) К.Д.Ушинский, А.З.Клепинина
В) А.Я.Герда, К.Д.Ушинский, В.П.Вахтерова
С) Н.Ф.Виноградова, Г.Г.Ивченков
Д) И.П.Товпинца, А.Я.Герда
Е) А.В.Казакова, И.П.Товпинца
19. Шырша неше жыл өмір сүреді?
А) 200
В) 100
С) 500
Д) 250
Е) 550
20. Бір жылда көмір мен мазутты пайдаланудың әсерінен атмосфераға қанша тонна күкіртті газ бөлінеді?
А) 120 млн т
В)130 млн т
С) 140 млн т
Д) 150 млн т
Е) 160 млн т
21. Ертіс өзенінің Қазақстанда жатқан бөлігінің ұзындығы:
А) 1082 км
В) 800 км
С) 1400 км
Д) 1700 км
Е) 1800 км
22. Адам және табиғат арасындағы қарым – қатынас қай сыныпта оқытылады?
А) 1 – сынып
В) 2 – сынып
С) 3 – сынып
Д) 4 – сынып
Е) мектепке дейінгі кезеңде
23. Экскурсияны неше кезеңге бөледі?
А) 3
В) 1
С) 4
Д) 2
Е) 5
24. Экскурсияның сипатына сәйкес әр топтың тиісті жабдығы –
А) дәптер, қалам
В) оқулық, дүниежүзі картасы
С) компас, гербарий папкасы
Д) журналдар, компьютерлік жабдықтар
Е) күрек, ине – жіп
25. Экскурсияда жиналған материалдарда табиғаттанудан заттық сабақтарда, сонымен қатар қандай сабақтарда пайдалануға болады?
А) дене шынықтыру сабақтары
В) сурет, еңбек сабақтары
С) математика, ана тілі сабақтары
Д) дүниетану, геометрия сабақтары
Е) барлық жауап дұрыс
26. Табиғатқа танымжорық жасау нені қажет етеді?
А) табиғатты нақты зерттеуді
В) әңгіме айтуды
С) кітаптардан оқу
Д) ғылыми жұмыстарды зерттеу
Е) дүниетану сабағын меңгеруді
27. Танымжорықтардың жасалу орнына байланысты қандай түрлері болады?
А) мұражай
В) кіріспе
С) сынып
Д) асхана
Е) дұрыс жауап жоқ
28. Танымжорықтардың тақырыбы қалай анықталады?
А) тоқсандық қорытынды бойынша
В) жылдық қорытынды бойынша
С) жаратылыстану бағдарламасы бойынша
Д) жалпы сыныптық бағдарлама бойынша
Е) тәжірибелік жұмыстардың қорытындысы бойынша
29. Биологиялық және экологиялық танымжорықтарға қажетті құралдар:
А) тұсбағдар, жергілікті жердің сұлбасы
В) метрлік рулетка, термометр
С) бұрыш өлшегіш, транспартир
Д) қайшы, лупа
Е) балға, күрекше
30. Төменгі сыныптағы оқушыларға қанша объектіні ғана қарастыру жеткілікті?
А) 5 – 6
В) 2 – 3
С) 8 – 10
Д) 7 – 8
Е) 1 – 4
31. Қасқыр қаншығының апанында көзі көрмейтін неше бөлтірік болады?
А) 4 – 6
В) 3 – 5
С) 1 – 2
Д) 2 – 3
Е) 2 – 5
32. Сулы батпақ (болото) неше түрге бөлінеді?
А) евтрофты – олигатрофты
В) трофты – естетровты
С) гетеротровты – автотрофты
Д) олигатрофты, гетеротрофты
Е) дұрыс жауап жоқ
33. 3 – 4 сыныптарда дүниетану сабақтарында мұғалімнің баяндауы неше минут болуы керек?
А) 25 – 35
В) 10 – 15
С) 20 минут
Д) 25 – 30 минут
Е) 15 – 25 минут
34. Сасықкөл неше шаршы км?
А) 340
В) 336
С) 542
Д) 783
Е) 455
35. Экскурсия неше кезеңге бөлінеді?
А) 4
В) 3
С) 2
Д) 8
Е) 5
36. Жеуге жарамды саңырауқұлақтар:
А) ақ саңырауқұлақ, сасық саңырауқұлақ
В) қайыңқұлақ, сарыбауыр
С) мухамор, шайтанқұлақ
Д) жалған түбіртек, арыш
Е) арыш, шайтанқұлақ
37. "Адам және табиғат" танымжорығының негізгі мәселелері қандай?
А) келушілердің тигізетін зияны, өндірістік ластаулар
В) ормандар мен парктердегі құстарды қорғау
С) табиғатты қорғаудағы әр адамның әрекеті
Д) табиғатта өзін - өзі ұстау ережелерін сақтау
Е) территорияның жағдайын бағалау
38. Танымжорықтарды өткізудегі негізгі талап:
А) танымжорықтарға қажетті құралдарды атау
В) танымжорықтың активті жұмысын ұйымдастыра білу
С) көрермен, тыңдаушы етіп қалдыру
Д) өз бетімен жасалатын жұмыстардың тапсырмаларымен таныстыру
Е) қателіктерді жібермеу, болдырмау
39. Қоғам блогы бойынша танымжорықтар қандай мазмұнда өткізіледі?
А) жануарлар
В) адам еңбегі
С) өсімдіктер
Д) мектеп маңы
Е) барлық жауап дұрыс
40. Көжектер қай уақытта дүниеге келеді?
А) наурыздың басында
В) наурыздың соңында
С) сәуірде
Д) мамырда
Е) мамырдың соңында
41. Сары күзге тән белгі:
А) насекомдардың көбеюі
В) ұшып жүретін өрмекшінің болуы
С) қосмекенділердің жандануы
Д) құстардың қайтып келуі
Е) жемістердің пісуі
42. Жылы жаққа алғашқы ұшып кететін құсты ата.
А) қызылқұйрықтар
В) қаздар
С) шақшақайлар
Д) үйректер
Е) тырналар
43. Қай бүлдіргеннің жемісі қай айда піседі?
А) қыркүйектің І жартысында
В) қазанның ІІ жартысынжа
С) шілденің І жартысында
Д) маусымның ІІ жартысында
Е) мамырдың І жартысында
44. Қарағай және шырша орманында қандай саңырауқұлақтар жиі кездеседі?
А) қатпаршақ, груздь
В) майқұлақ, қозықұйрық
С) қайыңқұлақ
Д) арыш
Е) масаққұлақ
45. Көптеген зиянкес насекомдарды жойып, олардан өсімдіктерді қорғайды. Бұл –
А) қоңыз
В) құмырсқа
С) жерқырауық қоңыз
Д) личинка
Е) жауынқұрт
46. Уылдырық шашу қай кезде жүреді?
А) маусымда
В) шілдеде
С) қыркүйек
Д) наурыз
Е) мамыр
47. Аяғының саусақтарымен ағаштың қабығына ілініп, құйрығын тірек ететін құсты ата.
А) шымшық
В) сауысқан
С) ұзақ
Д) қарлығаш
Е) тоқылдақ
48. ҚҰстар сайрауын қай кезде тоқтатады?
А) мамаыр
В) шілде
С) қыркүйек
Д) маусым
Е) қазан
49. Қасқырлар мен түлкілер өз күшіктерін немен қоректендіреді?
А) ұсақ аңдар, құстар
В) шөп, гүл
С) саңырауқұлақтармен
Д) ағаштың қабығы
Е) тұқым, жемістермен
50. Кірпінің аналығы неше кірпі туады?
А) 2 – 3
В) 4 – 5
С) 7 – 8
Д) 10 – 11
Е) 5 – 6
Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбегін ұйымдастыру әдістемесі
Қыс мезгілінде балаларды табиғатпен таныстыру
Балалардың экологиялық білімін қалыптастыру мен тәрбие жолдарын анықтау
Мектеп жасына дейінгі балалардың бойында табиғатқа деген сүйіспеншілікті қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балаларды туған жердің табиғатын сүйюге және қорғауға үйрету
Мектеп жасына дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеудің формалары мен әдістері
Ересектер тобында топсаяхаттарды ұйымдастыру
Бастауыш сынып окушыларының экологиялық мәдениетін қалыптастырудың зерттелуі
Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру теориясы мен әдістемесінің мазмұны
БАҚЫЛАУ ЖҰМЫМЫ
Бәсеке, оның экономикалық табиғаты мен елдің шаруашылық өміріндегі атқаратын рөлі
Табиғатпен келісіп өмір сүру
Алматы әлемдегі табиғаты таза, сұлу қалаға айналу керек туралы
«Воробьев и К» КТ табиғат қорғау іс-шараларын орындау туралы ақпарат
Табиғатты қорғау
Алматы әлемдегі табиғаты таза, сұлу қалаға айналу керек
Табиғаттағы каучук.
Табиғаттың ластануы
Табиғат байлығын тиімді пайдаланудың ең негізгі бағыты кешенділік
Табиғаты