Қазақстанда кәсіпкерлік қызметті дамыту нәтижелері
2.2. екінші аралық бақылауды өткізуге арналған сұрақтар
1. Мемлекеттік кәсіпкерлік экономикалық мәні, түрлері
2. Мемлекеттік кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық негіздері және оның нарықтық экономидағы рөлі.
3. Экономидағы мемлекеттік сектор оның тиімділігі және елдің әлеуметтік-экономикалық дамуына оның әсері.
4. Мемлекеттік меншікті жекешелендіру және қайтақұрылымдау бағдарламалары.
5. Жеке меншік және кәсіпкерлік пен бизнесті дамытудың негізі ретінде.
6. Жекешелендіру процесі – меншік қатынастарын жетілдіру мен түбегейлі институционалдық өзгерістердің шешуші факторы.
7. Шаруашылық объектілерін жекешелендірудің теориялық негіздері.
8. Жеке кәсіпкерліктің мәні
9. Шаруашылық объектілерін жекешелендірудің теориялық негіздері.
10. Шетел инвестицияларын экономиканың жеке секторына тартудағы мемлекеттің рөлі.
11. Жеке кәсіпкерлікті дамытуды мемлекеттік қолдау жөніндегі іс-шаралар жүйесі.
12. Кәсіпкерлердің инвестициялық белсенділігін ынталандырудағы мемлекеттің рөлі.
13. Қазақстанда кәсіпкерлік қызметті дамыту нәтижелері.
14. Үкімет пен бизнес арасындағы қатынастарды анықтауға тарихи және теоретикалық-аналитикалық келістер.
15. Экономиканың жеке секторын дамытудағы және орта тапты қалыптастырудағы осы қатынастардың рөлі.
16. Қазақстандағы үкімет-бизнес арасындағы қатынас.
17. Роулс және Коциканың эділеттік теориясы.
18. Үкімет-бизнес қатынастарын жақсарту ісіндегі әкімшілік институттардың функционалдық міндеттері мен жауапкершілігі.
19. Шағын және орта кәсіпорындарға қатынасы бойынша үкімет саясатын қалыптастыру.
20. Осындай кәсіпорындарды басқарудағы шетел тәжірибесі және олардың шаруашылық қызметінің тиімділігін арттыру.
21. Автрия, Бельгия, Дания, Испания сияқты елдердегі Үкімет пен бизнес арасында қалыптасқан тәжірибені талдау.
22. Мемлекеттің шағын және орта бизнесті дамытуға қажетті жағдайларды мемлекеттің қамтамасыз етуі.
23. Мемлекеттің бақылау функцияларын жүзеге асыру.
24. Қазақстан Үкіметімен бизнес субъектілерінің арақатынас сипаты мен тәжірибесі.
25. Мемлекеттің бақылау функцияларын шектеудің тиімділігі мен маңызы.
26. Бизнес субъектілері мен кәсіпкерлердің мемлекеттік емес ұйымдары.
27. Әлеуметтік саладағы бизнестің дамуын мемлекеттік қолдау.
28. Елдің ірілендірілген аймақтарындағы бизнесті дамытудың жағдайы.
29. Әлеуметтік салада бизнесті дамытудың ерекшеліктері
30. Елдің ірілендірілген аймақтарындағы халықтың өмір деңгейі
31. Мемлекеттің бизнеспен өзарақатынасын реттейтін ҚР Зандары.
32. Шаруашылық және құқықтының негізгі ережесі.
33. Кәсіпкерлер мен бизнесмендердің тәжірибелік қызметінің халықаралық құқық талаптарына сәйкес
34. Меншік құқығын пайдаланудың тәжірибесі мен проблемалары.
35. Мемлекет пен бизнес арасындағы қатынастарды жетілдірудегі ҚР Заңдарының маңызы және экономикалық талдау.
Қазақстан Республикасында кәсіпкерліктің инновациялық түрлерін жетілдірудің нарықтық механизмдерін дамытудың мүмкіндіктерін талдау
Инновацияның арттыру жолдары
Қазақстанда кәсіпкерлік қызметті дамытудың жолдары
Кәсіпкерлік қызметінің мәні, түрлері, олардың өзара қатынастары
Қазақстан Республикасындағы шағын кәсіпкерлік
Инновациялық басқару және кәсіпорынның инновациялық қызметі
Индустриялық - инновациялық инфрақұрылымның теориялық негіздері
Кәсіпкерлік қызметті қорғау және қолдау
Шағын кәсіпорындар санының өсуі
Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу
Нарық жағдайында шағын кәсіпкерліктің дамуы
БАНКТІК ҚЫЗМЕТТІ ҚАДАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОНЫ РЕТТЕУ
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Қазақстандағы 1867—1868 жылдардағы реформа
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
Қазақстандағы банктік жүйенің даму кезеңдері туралы
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
Шағын безнесі дамытудағы шетелдік тәжірибе