Көп танбалы сандарды екі таңбалы сандарға көбейту

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН
ГОСУДАРСТВЕННЫЙ УНИВЕРСИТЕТ ИМЕНИ ШАКАРИМА г. Семей
4 деңгейлі СМЖ қүжаты
Документ СМК 4 уровня
Сапа түрі Форма качества

ВАРИАНТ НҰСҚА
Ф 042-1.64 - 2013
№1 басылым__________
Ред №1 от ____________

Список вопросов

1. Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру тақырыбының міндеттері мен оқыту әдістемесі.
2. Алғашқы ондық сандарын оқыту әдістемесі.
3. Жүз көлеміндегі сандар нумерациясын оқыту әдістемесі.
4. Мың көлеміндегі сандар нумерациясын оқыту әдістемесі.
5. Коп таңбалы сандар нумерациясын оқыту әдістемесі.
6. Қосу мен азайту амалдары және олардың қасиеттерімен таныстыру.
7. Көбейту мен бөлу амалдарымен және олардың қасиеттерімен таныстыру
8. Кестелік қосу және азайтуға үйрету.
9. Санның разрядтық құрамына негізделген қосу мен азайтудың ауызша тәсілдерін үйрету.
10. Ондықтан аттамайтын жағдайлардағы ауызша қосу және азайту тәсілдерімен таныстыру.
11. 100 көлеміндегі ондықтан аттайтын қосу және азайтудың ауызша жағдайларымен таныстыру
12. 1000 көлеміндегі қосу және азайтудың ауызша жағдайларымен таныстыру.
13. 100 көлеміндегі сандарды жазбаша қосу тәсілдерін оқыту әдістемесі.
14. 100 көлеміндегі сандарды жазбаша азайту тәсілдерін оқыту әдістемесі.
15. 1000 көлеміндегі сандарды жазбаша қосу тәсілдерін оқыту әдістемесі.
16. 1000 көлеміндегі сандарды жазбаша азайту тәсілдерін оқыту әдістемесі.
17. Көп танбалы сандарды жазбаша қосу тәсілдерін оқыту әдістемесі
18. Көп танбалы сандарды жазбаша азайту тәсілдерін оқыту әдістемесі.
19. Кестелік көбейту және бөлуді оқыту.
20. 1, 0, 10, 100 сандарын көбейту мен бөлудің ерекше жағдайларымен таныстыру.
21. Көбейту мен бөлудің кестелік жағдайларына негізделген ауызша көбейту мен бөлудің тәсілдерімен таныстыру.
22. Көбейту мен бөлудің ережелері біліміне негізделген ауызша көбейту мен бөлудің тәсілдерімен таныстыру
23. Сандардың дәрежелері: санның квадраты мен санның кубы.
24. Көп танбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту.
25. Қалдықпен бөлуді оқыту
26. Көп танбалы сандарды бір таңбалы сандарға бөлу.
27. Көп танбалы сандарды екі таңбалы сандарға көбейту.
28. Көп танбалы сандарды екі таңбалы сандарға бөлу.
29. Ортасында және соңында нөлдері бар сандарды көбейту және бөлу.
30. Көбейтудің терімділік қасиеті.
31. Көбейтудің үлестірімділік қасиеті.
32. 20 көлеміндегі кестелік қосу және азайту.
33. Арифметикалық есеп. Есептің міндеттері.
34. Есеппен және оның құрамымен таныстыру.
35. Есептің негізгі элементтері: шарты, талабы.
36. Есептің мазмұнымен таныстыру.
37. Жай есептер. Жай есептердің рөлі.
38. Есепті алгебралық тәсілмен шығару.
39. Есеппен жүргізілетін өзіндік жұмыстың түрлері.
40. Есептің шешуін тексеру. Есептің шешуін тексеру тәсілдері.
41. Мәтіні бойынша есепті талдау. Талдаудың әдістері.
42. Кері есептермен таныстыру.
43. Өзара кері есептермен таныстыру. Өзара кері есептер жүйесі.
44. Бір түрдегі есептерді шешуге үйрету реті. Санды бірнеше бірлікке арттыруға, кемітуге, айырмалық салыстыруға арналған жай есептерді шығаруға дайындық.
45. Бір түрдегі есептерді шешуге үйрету реті. Қосындыны, қалдықты, көбейтіндіні, бөліндіні табуға арналған жай есептерді шығаруға дайындық.
46. Арифметикалық амалдардың мән мағынасын ашуға арналған жай есептермен жұмыс істеу әдістемесі.
47. Арифметикалық амалдардың компоненттері мен нәтижелері арасындағы байланысты ашуға арналған жай есептермен жұмыс істеу әдістемесі.
48. Арифметикалық амалдардың жаңа мәнін ашатын жай есептермен жұмыс істеу әдістемесі.
49. Фигураның ауданы және оны өлшеу туралы түсінік қалыптастыру.
50. Еркін пішіндегі фигуралардың ауданын палетканың көмегімен өлшеу.
51. Шаршының ауданын табу ережелерімен таныстыру.
52. Күрделі фигуралардың аудандарын оларды қарапайым геометриялық фигураларға бөліп, ереже бойынша аудандарын табу арқылы табу.
53. Тік бұрышты үшбұрыштың ауданын табу ережелерімен таныстыру.
54. Қарапайым геометриялық фигуралар және олардың элементтерімен таныстыру.
55. Тік бұрыш, тік емес бұрышұғымдарын қалыптастыру.
56. Тік төртбұрыш және оның қасиеттері ұғымын қалыптастыру.
57. Шаршы және оның қасиеттері ұғымын қалыптастыру.
58. Текшенің көлемін табу.
59. Тік бұрышты параллелепипедтіңкөлемін табу.
60. Кеністік денелер және олардың қарапайым қасиеттері жөнінде түсінік қалыптастыру.
61. Тік төртбұрыш және оның қасиеттері ұғымын қалыптастыру.
62. Үшбұрышты салу алгоритмі.
63. Шаршыны сызықсыз қағазда салу ретімен таныстыру.
64. Тік төртбүрышты сызығы бар қағазда салу ретімен таныстыру.
65. Тік төртбүрышты сызықсыз қағазда салу ретімен таныстыру.
66. Шаршыны сызығы бар қағазда салу ретімен таныстыру.
67. Көпбұрыштың периметрі ұғымын қалыптастыру.
68. Көлем және оны өлшеу туралы түсінік қалыптастыру.
69. Күрделі фигуралардың периметрінтабу.
70. Үшбұрышың периметрінәр түрлі тәсілмен табу.
71. Тік төртбұрыштыңпериметрін әр түрлі тәсілмен табу.
72. Санды өрнек жәнеөрнектің мәні ұғымдарын қалыптастыру.
73. Әріпті өрнек және әріпті өрнектің мәні ұғымдарын қалыптастыру.
74. Теңдеуді сынап көру тәсілімен шешу.
75. Теңдеуді арифметикалық амалдың компоненттерімен нәтижесі арасындағы байланысты пайдалану тәсілімен шешу. Қосу мен азайту.
76. Теңдеуді арифметикалық амалдың компоненттерімен нәтижесі арасындағы байланысты пайдалану тәсілімен шешу. Көбейту мен бөлу.
77. Теңдеулерді теңбе-тең түрлендіруге негізделген тәсілімен шешу.
78. Теңдеуді қосу мен азайтудың өзара кері амалдар екендігін пайдалану арқылы шешу.
79. Теңдеуді көбейту мен бөлудің өзара кері амалдар екендігін пайдалану арқылы шешу.
80. Күрделі теңдеулерді шешуге үйрету.
81. Теңдеудің түбірі және теңдеу түбірлерінің жиындары туралы түсінік қалыптастыру.
82. Теңдеу және оның шешімі ұғымдарын енгізу.
83. Айналдыру арқылы шығатын геометриялық фигураларды салуға үйрету.
84. Транспортирдің көмегімен бұрыштарды өлшеуге және салуға үйрету.
85. Масса жене оның өлшем біліктері туралы ұғым қалыптастыру әдістемесі.
86. Масса бірліктерін салыстыру, түрлендіру және оларға арифметикалық амалдар қолдану.
87. Үлес және бөлшек ұғымдарын қалыптастыру әдістемесі.
88. Ұзындық бірліктерін салыстыру, түрлендіру және оларға арифметикалық амалдар қолдану.
89. Көлем бірліктерін салыстыру, түрлендіру және оларға арифметикалық амалдар қолдану.
90. Ұзындықты оқыту әдістемесі және оны өлшеу біліктерін қалыптастыру.
91. Уақыт және оны өлшеу бірліктері туралы түсінік қалыптастыру.
92. Сыйымдылық және оның өлшем бірлігімен таныстыру.
93. Аудан бірліктерін салыстыру, түрлендіру және оларға арифметикалық амалдар қолдану.
94. Көлем бірліктерін салыстыру, түрлендіру және оларға арифметикалық амалдар қолдану.
95. Тік төртбұрыштың ауданын табу ережелерімен таныстыру
96. Математикадан сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыру ерекшеліктері.
97. Есепті иллюстрациялап көрсетудің түрлері.
98. Көп танбалы сандарды үш таңбалы сандарға көбейту.
99. Көп танбалы сандарды үш таңбалы сандарға бөлу.
100. Шешу жоспарын құру және орындау. Есептіңшешуін жазудың негізгітүрлері
101. Өрнектін мәнін тап:
602 172 + 5803 ∙ 700 – 15 231.
102. Теңдеулерді шеш:
17487 : ( х + 56) = 87;
(23 - х) + 37 = 45.
103. Есепті теңдеу құру арқылы шығар:
Ағасы мен қарындасының жастарының қосындысы 41- ге тең. Ағасы қарындасынан 7 жас ұлкен. Қарындасы неше жаста?
104. Өрнектің мәнін тап:
14∙ 3 + х - 11∙3 + у; мұнда х = 12; у = 8.
105. Есепті шығар: Ауылдан қалаға қарай жаяу адам шыққан уақытта одан 24 км қашықтықтағы екінші ауылдан сол қалаға қарай велосипедші шықты. Жаяу адам 4 , ал велосипедші 16 жылдамдықпен қозғалды. 4 сағаттан соң олардың арақашықтығы қанша болады?
106. Есепті шығар: Тік бұрышты параллелепипедтің ені 3 см, а биіктігі 2 см, ал алдынғы жағының ауданы 12. Оның басқа жақтарының ауданын және көлемін есептеп тап
107. Есепті шығар:Бүркіт 2100 м биіктікке көтеріледі, шағала одан 100 м кем биіктікке көтеріледі, ал тырна шағала көтерілген биіктіктен 1100 м артық көтеріледі. Тырнаның ұшу биіктігін тап. Оны километрмен және метрмен өрнекте.
108. Есепті шығар: Шаршының ауданы 64. Периметрі осы шаршының периметріңдей, ал ені осы шаршының қабырғасынан 2 смқысқа тік төртбұрыштың ауданын тап.
109. Есепті шығар: Арасы 142 км екі қаладан бір мезгілде бір – біріне қарама – қарсы бағытта екі жүк поезы шықты. 5 сағаттан кейін поездар аялдады. Сонда екі поездыңарасы 842 км болды. Егер бірінші поезд 325 км жүрсе, онда екінші поездың жылдамдығы қандай болған?
110. Есепті шығар:Арасы 89 км екі қаладан бір мезгілде бір – біріне қарама – қарсы бағытта екі жүк машинасы шықты. Оның біреуі 55 кмсағ, ал екіншісі65 кмсағ жылдамдықпен жұрді. 3сағаттан кейін бұл машиналар бірінен – бірі қандай қашықтықта болды?
111. Есепті шығар: Тік бұрышты параллелепипедтіңұзындығы 8 см, оның биіктігі 4 смЕсепті шығар: Тік бұрышты параллелепипедтіңұзындығы 8 см, оның биіктігі 4 см және сол жақ бетінің ауданы 12. Оның басқа жақтарының ауданын және көлемін тап.
112. Есепті шығар:Африка пілінің биіктігі 4 м. Ол үнді пілінің биіктігінен 1 м 30 см артық. Ал бегемоттың биіктігі үнді пілінің биіктігінен 1м 20см кем. Бегемоттың биіктігін тап. Оны сантиметрмен өрнекте.
113. Есепті шығар: Тік бұрышты параллелепипедтің биіктігі 2 см, ал астынғы жағының ұзындығы 6 см және ауданы 24. Оның басқа жақтарының ауданын және көлемін есептеп тап.
114. Есепті теңдеу құру арқылы шығар: Асхат ақшасының жартысына фломастер сатып алды. Содан кейін атасы оған тағыда 130 теңге берді. Сонда Асхаттың ақшасы 205 теңге болды. Бастапқыда Асхатта қанша ақша болды?
115. Есепті шығар: Сынып тақтасының биіктігі 10 дм. Оның сол жақтағы және оң жақтағы бөліктері шаршы тәріздес. Тақтаның ортадағы бөлігінің ұзындығы 30 дм. Тақтаның әр бөлігінің ауданын есептеп тап.
116. Есепті шығар: Тік төртбұрыштың ұзындығы20 см, ені 15 см. Ауданы оныңауданымен бірдей, ал ені 3 см қысқа тік төртбұрыштың ұзындығын тап.
117. Басы О нүктесінде болатын ОА, ОВ, ОС, ОD, OE сәулелерін сыз. Сонда шыққан барлық бұрыштарды белгіленуі бойынша жазып көрсет.
118. Өрнектін мәнін тап:
15 983 : 53 + 29 080 ∙ 18 – 490 076.
119. Өрнектін мәнін тап:
с -d : 713,мұнда c = 82 896, d= 182 528.
120. Теңдеулерді шеш:
а) 144 : (27 - х) + 52 = 68;
б) (4118 - х) : 68 = 56.
121. Өрнектін мәнін тап:
а) 14∙ 3 + х - 11∙3 + у; мұндах= 12; у= 8;
б) (17х+5)∙ 3 +19х+25;мұндах=2.
122. Өрнектің мәнін тап:
143 620 : 172 + 5803 ∙ 700 – 15 231.
123. Қабырғалары 7 см, 4 см, 4 см үшбұрыш сыз. Оның периметрін әр түрлі тәсілмен тап.
124. Үшбұрышты сызғыштың және сызғыштың көмегімен қабырғалары 1см 8 мм және 2 см 7 мм болатын тік төртбұрыш сал. тік төртбұрыштың периметрі мен ауданын тап.
125. Теңдеуді шеш: 96 : (23 - х) + 37 = 45.



Ұқсас жұмыстар

Арифметикалық және геометриялық прогрессия
Арифметикалық ұғымдарды оқытуда ақпараттық құзыреттіліктерді дамыту
Жазбаша қосу және азайту
100 көлеміндегі сандарды көбейту мен бөлу
Нөмірлеу және арифметикалық амалдарды меңгерудегі көрнекіліктерді пайдаланудың педагогикалық-психологиялық негіздері
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Натурал сандар
ОҚЫТУ ҚҰРАЛДАРЫН БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫН ОҚЫТУДА ҚОЛДАНУЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Арифметикалық амалдар және олардың қасиеттері мен заңдары.
Арифметикалық амалдар
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Сауықтырудың көп таралған түрлері
Ж.Жабаевтың өмірімен және көптеген ақындармен айтыстары
Жұмыс столы – екінші негізгі ұғым.
МӘШҺҮР ЖҮСІП КӨПЕЙҰЛЫ