Оқытудың әдістемесі


Жаңа педагогикалық технология
1.Селевко педагогикалық технологияның неше аспектісін көрсетті?
{~ 2
= 3
- 5
- 4
- 6
2.Ж.А.Қараевтың оқыту технологиясы:
{~ проблемалы- модульді
- ізгілікті- тұлғалық
-.дидактикалық бірліктерді шоғырландыру
- дамыта оқыту
= деңгейлеп -саралап оқыту

3.Қазақстанда модульдық оқыту технологияның еңбегін жазған ғалым.
{~ Ш.А.Амонашвили.
- Ж.Караев
= К. Жампеисова
- М.Жадрина.
- У.Жексембаева.
4.Ұжымдық оқыту технологиясын қарастырған ғалым.
{~ Занков.
= Ривин.
-Эрдинов.
-Давыдов.
- Амонашвили.
5. Дамыта оқыту технологиясының авторы:
{~ Я.А.Коменский;
- К.Д.Ушинский;
- Дж.Дьюи;
- И.Г.Песталоцци;
= В.В.Давыдов, В.Занков
6. Қазақстанда оқыту технологияның жүйелі түрде қарастыратын технология авторы.
{~ Ш.А.Амонашвили.
- Ж.Караев
= Т.Т.Галиев
- М.Жадрина.
- У.Жексембаева
7. Педагогикалық қабілеттердің түрлерін атаңыз-
{~оңтайлы,қалыпты,сыни
- ұнамды,ұнамсыз
-жасанды,табиғи
=дидактикалық,ұйымдастырушылық,
- Талап қою.
8 Оқыту процесін аяқтайтын негізгі элементке жататын:
{~ Білімді тәжірибеде қолдану.
- Бақылау.
= Бекіту.
- Педагогикалық диагностика.
- Жаттығу.

9.Балаларды қорғаудагы халықаралық құжат:
{~ Білім беру туралы заң.
- Еңбек туралы кодекс.
= БҰҰ-ның балалар құқығы туралы конвенциясы.
-ЮНЕСКО құжаттары.
- Отбасы кодексі.

10.Гумандық педагогикаға қай тұрғыдан қарау тән
{~ аксиологиялық
- жүйелік
= тұлғалық
- іс- әрекеттік
- Комплекстік
11. Педагогикалық процестің жүйе құрастырушылық компоненті:
{~Әдіс пен тәсілдің бірлігі.
-Мақсат.
= Педагогикалық процестің мазмұны.
- Оқытудың әдістемесі.
- Оқушының іс-әректі.

12.Төмендегі келтірілген анықтамалардан оқу процесінің мәнін көрсет:
{~ Оқу процессі дегеніміз білімнің оқушыға берілуі.
-Оқу процессі дегеніміз қабілетінің дамуы мен анықталуы.
= Оқыту процесінде оқушының білімі, іскерлігі, дағдысы қалыптасады.
-Оқу процессі білімді меңгерумен анықталады.
-Дұрыс жауап жоқ.
13. Дифференциалды оқыту:
{~ Артта қалушы оқушылармен жұмыс.
= Әрбір оқушының немесе жеке оқушылар топтарының мүмкіншіліктері мен мұқтаждарын барынша есепке алу.
- Қиын балалармен жеке жұмыс .
- Дарынды балаларды оқыту.
- Оқушылардың өзіндік жұмыстары .
14.Жоғарғы сынып оқушысына бір нәрсеге өзінің қатысын анықтауға едәір ықпал ететін:
{~ Ата-аналар пікірі.
= Жолдастарының пікірі.
-Мұғалім пікірі.
- Ұжымның пікірі.
- Өзінің пікірі.
15.Білім көздеріне байланысты оқыту әдістерін топтан бөлу:
{~ Индуктивтік және дедуктивтік әдістер.
- Ынталандыру, іс-әрекетті ұйымдастыру, бақылау және өзін-өзі бақылау әдістері.
- Проблемалық бірен-саран іздеу және зерттеу әдістері.
- Жаңа білімдерді зерттеу, бекіту және бақылау әдістері.
= Сөздік көрнекілік және тәжірибелік.
16.Оқытудың заңдылықтары:
{~ Оқыту ережелері.
- Өсиет.
- Оқушылардың білім,дағдыларына қойылатын талаптар.
= Белгілі жағдайларда қайталанатын қажетті,елеулі обьективті тұрақты байланыстар.
- Оқу процесін ұйымдастырудың нұсқаулары.

17.Сабақтың типі мен құрылымын қай белгі бойынша айқындауға болады?
{~ Басты мақсатқа жетудегі кететін уақыт санына
= Дидактикалық мақсатқа.
- Сабақтың элементтерінің орналасуына.
.- Компоненттердің структуралық құрамына.
- Мұғалімнің іс-әрекетіне.
18.Білім берудегі жеке тұлғалық-бағдарлық тұрғыдан қарау теориясының мәні:
{~ Отбасында ата-аналардың бала тәрбиесіндегі қаталдығы.
= Педагогтардың баланы жеке тұлға ретінде және тәрбиелік ықпалдың саналы, жауапты субъектісі ретінде қабылдайтын бірізді қатынасы.
- Қоғамдағы әлеуметтік, экономикалық жағдайлардың жас өспірімдер санасына әсері.
- Ұжымдық тәрбиенің қажеттілігі.
- Үнемі мұғалім-субъект, оқушы объект болып отыратын қарым-қатынас.
19. Іс-әрекеттің құрылымдық компоненттері:
{~ Іскерлік, қабілеттілік, дағды.
- Іс-әрекетке қызығушылық, ынта-ықылас, арман, мұрат.
= Еңбек, өнер, Қарым-қатынас мәдениеті.
- Білім, білік, дағды.
- Мақсат, мотив.әрекет немесе іс-қимыл, құрал, нәтиже, бағалау.
20 Білім берудегі іс-әрекеттік тұрғыдан қарау бағытының мәні:
{~ Әрбалаға жақсы білім беру үшін көрнекілік құралдардың көп қолданылуы
= Әр баланыың өзін-өзі іске асыра алу үшін саналы белсенді іс-әрекетке қатысуының қамтамасыз етілуі.
- Білім беру барысында балалардың өзара қарым-қатынастарының шектелуі.
- Оқушылар үлгерімдерінің пайыздық көрсеткіштерінің жоғары болуы.
- Әр баланың үй тапсырмасын өз бетінше орындай алуы.
21 Аксиология дегеніміз-
{~ .Мұғалімнің оқушы еңбегін асыра бағалауы.
-Аксиома ретінде қабылданатын педагогикалық заңдар мен заңдылықтар
- Білім беру мекемелерінің материалдық базасын күшейту.
- Ғылымдағы зерттеу әдістері жайлы ілім.
= Құндылықтардың табиғаты жайлы және дүниедегі құндылықтар жүйесі туралы философиялық ілім.
22. Педагогика ғылымында ойын, қарым-қатынас, оқу, еңбек қарастырылады:
{~ Іс-әрекет мақсаттары ретінде.
= Іс-әрекет түрлері ретінде.
- Іс-әрекет заңдары ретінде.
- Іс-әрекет принциптері ретінде.
- Іс-әрекет тұжырымдамасы ретінде.
23. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымын зерттегендер:
{~ Н.В. Кузьмина, А.И.Щербаков.
-Н.Д.Хмель, Н.Н.Хан,А.А.Бейсенбаев
= А.С.Макаренко, Н.К.Крупская
- М.Жұмабаев,А.Байтұрсынов,Т.Тажибаев.
- Р.Г.Лемберг, Г.А.Уманов.
24. Педагогикалық іскерліктер жиынтығына жатпайды:
{~ Танымдық.
- Конструктивтік.
- Коммуникативтік.
= Қадағалаушылық.
- Ұйымдастырушылық.
25. Мұғалімнің кәсіби қызметінің қиындығы білмегендігіне байланысты:
{~ Табиғаттың даму заңдылығын.
- Қоғамның даму заңдылығын.
= Білім беру туралы деректі құжаттарды.
- Оқушылардың жас және дербес ерекшеліктерін.
- Статистиканы.



Ұқсас жұмыстар

Қазақ тілін оқыту әдістемесінің ұстанымдары
Бастауыш мектепте еңбекке баулуды оқыту практикумы
Қазақ тілін талдау оқыту әдістемесі
Математикадан логикалық есептер жинағы
Қазақ тілін оқыту әдістемесін талдау
Бастауыш сыныпта дүниетануды оқыту әдістемесі
Қазақ тілін оқыту әдістемесі жайлы
Жоғарғы оқу орынныдағы психологияны оқыту әдістемесі
Қазақ тілін оқытудың зерттеуі
Педагогикалық пәндер жүйесіндегі тарихты оқыту әдістемесі
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
Дамыта оқытудың тиімділігі
Бастауыш мектепте сөз тіркестерін оқытудың әдістемесі
Музыкалық оқытудың орындарда музыкалық оқытуды ұйымдастырудың жүйесі
Интерактивті құралдармен сабақ өткізу әдістемесі
Шет тілін оқытудың әдістемесі 2011 жыл