Тарих сабағындағы әдістер түрлері

Тарихты оқыту әдістемесі пәні бойынша
Аралық бақылау жұмысы № 1
2015-2016 оқу жылы

1. Тарих сабағы: сабақ түрлері ұйымдастыру ережесін, сабақты талдау, сабақ мақсаты мен міндеттеріне тоқталу, жеке-жеке сабақ жоспарын жасау.
2. Тарих сабағындағы әдістер түрлері. Кесте жасау, слайдтар жасау, видеороликтар жасау.

3. тест сұрақтарына жауап беру.

$$$ 1 Әдістемесі сөзінің мағынасы
A) оқыту процесі
B) педагогикалық құбылыс
C) таным тәсілі,зерттеу жолы
D) оқытудың мазмұны
E) айтылғандар дұрыс
$$$ 2 Тарихты оқыту әдістемесінің ғылым ретіндегі негізгі пәні:
A) білім беру мазмұны
B) адамзат қоғамының тарихы
C) тарихты оқыту міндеттері
D) оқушылардың жас ерекшеліктерін анықтау
E) тарихты оқыту процестері
$$$ 3 Мұғалімнің негізгі қызметі дайын білімді беру, ал оқушының оны қабылдау, ой елегінен өткізу, есте сақтауы және дайын білімді қолдана білуге бағытталған оқу процесі,ол...
A) үйрету
B) оқыту және оқу
C) тәрбиелеу
D) дамыту
E) барлық жауабы дұрыс
$$$ 4 Мұғалімнің және оқушының іс-әрекетінің тығыз байланысына негізделген оқу процесі, ол...
A) үйрету
B) тәрбиелеу
C) оқыту
D) дамыту
E) барлық жауабы дұрыс
$$$ 5 Білімнің, тәрбиенің және дамытудың межелік нәтижесі:
A) білім беру мазмұны
B) білім берудің нәтижесі
C) білім берудің мақсаты
D) білім берудің факторлары
E) дұрыс жауабы жоқ
$$$ 6 Оқу процесін неғұрлым тиімді әдістермен жүзеге асыруды анықтай отырып, әдістеме қандай сұраққа жауап береді
A) нені оқытамын?
B) не үшін оқыту керек?
C) қалай оқыту керек?
D) нені оқыту керек?
E) барлық жауап дұрыс
$$$ 7 Тарихты оқытуда қандай мақсаттар қою керектігін анықтай отырып, әдістеме қандай сұраққа жауап береді?
A) неге оқыту керек?
B) не үшін оқыту керек?
C) қалай оқыту керек?
D) нені оқыту керек?
E) барлық жауап дұрыс
$$$ 8 Тарихты оқытудың тиімді мазмұны мен құрылымын анықтай отырып, әдістеме қай сұраққа жауап береді?
A) нені оқыту?
B) не үшін оқыту?
C) қалай оқыту?
D) неге оқыту?
E) айтылғандардың бәріне
$$$ 9 Оқыту процесінің негізгі факторларынан артылған алып таста:
A) білімнің мазмұны
B) білімнің мақсаты
C) білімнің категориялары
D) білімнің нәтижелері
E) оқытуды ұйымдастыру
$$$ 10 Оқыту мазмұны-бұл:
A) білім,тәрбие және дамыту дәрежесі
B) жұмыстың әдіс,амалдары
C) әдіс және әдістемелік амалдар
D) оқушылардың білімі,іскерлігіжәне дағдысының жүйесі
E) іс-әрекет жолдары туралы білім
$$$ 11Әдістемелік зерттеудіңнегізгі екі әдісін таңдап алыңыз:
A) бақылау және сауалнама арқылы зерттеу
B) әдебиеттерді зерттеу және эксперемент жасау
C) тәжірибені талдау және бақылау жүргізу
D) бақылау және эксперемент
Е) тәжірибені насихаттау
$$$ 12 Педагогикалық үрдісті қайта құруға негізделген ғылыми тәжірибе,ол...
A) бақылау
B) тәжірибелік жұмыс
C) эксперимент жасау
D) жауабы дұрыс жоқ
Е) әдебиеттермен жұмыс
$$$ 13 Педагогикалық үрдіс немесе зерттеліп отырған объектіні табиғи жағдайды арнайы ұйымдастырылған қабылдау-бұл:
A) бақылау
B) тәжірибелік жұмыс
C) эксперимент
D) тәжірибе алмасу
Е) дұрыс жауабы жоқ
$$$ 14 Тарихты оқыту әдістемесі-бұл:
A) тарихи ғылыми пән
B) әдістемелік ғылыми пән
C) педагогикалық пән
D) тарихи пән
Е) тарихи ілімдер жүйесі
$$$ 15 Тарихты оқыту әдістемесі мына сұрақтарға жауап береді, артығын алып тастаңыз
A) оқытуды неғұрлым тиімді ұйымдастыру жолдары
B) тарихты оқытуды қандай мақсаттар қою керек
C) адамзат қоғамы дамуының негізгі заңдылықтарын
D) мазмұнның оптималды құрылымын анықтау
Е) дұрыс жауап жоқ
$$$ 16 Тарихты оқыту әдістемесі ғылыми пән ретінде нені оқытады?
A) тарихи білімнің мазмұнын
B) оқушыларды тарих сабағында дамыту
C) адамзат қоғамының тарихын
D) тарихты оқыту үрдісін
Е) оқушылардың жас ерекшеліктерін
$$$ 17 30-жылдары Қазақстан тарихы оқулығының бірінші авторы:
A) К.Сәтпаев
B) С.Асфандияров
C) Е.Бекмаханов
D) А.Бөкейханов
Е) А.Байтұрсынов
$$$ 18 Қазақстан тарихын оқыту әдістемесінің маңызды мәселелерін шешуге қазір де маңызды үлес қосқан ғалым:
A) Т.Тұрлығұлов
B) Е.Бекмаханов
C) С.Асфандияров
D) С.Ибрагимов
Е) М.Тынышпаев
$$$ 19 Белгілі бір құбылысты баяндау немесе белгілі бір іс-әрекеттегі басқарушы идея-бұл:
A) концепция
B) базалық оқу жоспары
C) білім стандарты
D) оқу бағдарламасы
Е) барлық жауап дұрыс
$$$ 20 Теориялық әдістемелік нұсқау, алғашқы кімнің авторлығымен анықты?
A) Г.И.Годер 5 сыныпта оқыту
B) А.Вагин Мектепте тарихты оқыту
C) Ф.Коровкин Ежелгі дүние тарихы
D) Ежелгі дүние тарихы хрестоматиясы
Е) Д.Н.Никифоров Тарихты оқытудың қажеттілігі
$$$ 21 Базистік оқу жоспары-бұл:
A) белгілі бір құбылыстарды түсіндңру тәсілі
B) мектеп үшін нормативтік құжат
C) пәннің білім беру мазмұнын анықтайтын құжат
D) барлық жауап дұрыс
Е) типтік бағдарламасын
$$$ 22 Қазақстан Республикасының Білім беру министірлігі Қазақстан тарихының жеке курсының бағдарламасын қай жылы бекітті?
A) 1985 жылы
B) 1986 жылы
C) 1989 жылы
D) 1991 жылы
Е) 1992 жылы
$$$ 23 Мақсат бұл-
A) іс-әрекеттің нәтижесіне идеалдық ойлау арқылы қанағаттану
B) оқытудың межелік нәтижесі
C) мектепте әрбір пәнге қоғамның қоятын ғылыми мақсаттары
D) барлық анықтамалар дұрыс
Е) міндетті сабақ
$$$ 24 Сабақтың дамытушылық мақсаты дегеніміз
A) сабаққа меңгеруге қажетті нақты білімді
B) оқылып отырған фактіге баға беру
C) тарихи материалдармен жұмысқа қажетті іскерлік пен дағдыны анықтау
D) түсініктерді анықтау
Е) айтылғандар дұрыс
$$$ 25 Тарихты бір түзудің бойымен оқыту принціпіне көшу неге байланысты жүргізілді?
A) жалпыға бірдей бастауыш білім берудің еңгізілуі
B) жалпыға бірдей орта білім берудің енуі
C) лабораториялықәдістің енгізілуі
D) Ұлы Отан соғысының аяқтауынан кейінгі жағдайлар
Е) одақтас республикалар тарихын оқытуды енгізуге байланысты жайттар
$$$ 26 ХІХ ғасырдың 80-ші жылдарында тарихи білім беру ісін қайта құрудың негізгі себептері, артығын алып тастаңыз
A) тарих курстарын идеологияландыру
B) білім берудің мазмұнын жаңарту
C) білім беру ісін ізгілендіру және демократизациялау
D) баламалы бағдарламаларды құру
Е) тарихтағы адамның рөлін арттыру
$$$ 27 Базистік оқыту жоспары-бұл:
A) белгілі бір құбылыстарды түсіндіру
B) мектеп үшін нормативтік құжат
C) пәннің білім беру мазмұнын ангықтайтын құжат
D) барлық жауабы дұрыс
Е) типтік бағдарлама
$$$ 28 Мектеп оқулығының негізгі құрылымдық компоненттері:
A) біліммеңгеруге арналған аппарат
B) қосымша анықтама беруші тетік
C) мәтіндік және мәтіннен тыс компоненттер
D) негізгі мәтін және иллюстрация
Е) мәтіннен тыс компоненттер және мәтін
$$$ 29 Сабақтың тәрбиелік мақсаты дегеніміз-бұл:
A) сабақты меңгеруге қажетті нақты тарихи білімдер эмоционалды
B) оқылып отырған фактіге байланысты көзқарас, сезімдер
C) тарихи материалдар мен жұмысқа қажетті іскерлер мен дағдыларды анықтау
D) түсініктер беру
Е) бұндай жауап жоқ
$$$ 30 Таихтың шынайы жасаушы адам мәселесі тарихқа қай көзқарастың негізгі принціпі болып табылады:
A) тарихты оқытудағы формациялық көзқарас
B) тарихты оқытудағы аймақтық көзқарас
C) тарихты оқытудағы өркениеттілік көзқарас
D) тарихты оқытудағы діни көзқарас
Е) тарихты оқытудағы принціптер көзқарас
$$$ 31 Іс-әрекеті жүзеге асыру тәжірибесі - бұл:
A) окушылардың іс-әрекет нормаларын, ережелерін орындауға дайын болуы
B) адамзаттың дүние туралы жинакталған соның ішінде іс-эрекет туралы хабары
C) бұған дейін қабылданған білім жэне икемділіктерді жаңа жагдайға бейімдеу
D) оқушының эмоциялық көңіл-күйін нақты объектіге бағыттау
E) барлық жауабы дұрыс
$$$32 Тарихи фактірлер - бүл:
A) құбылыс, окига, процестердің маңызды белгілерін танып білетін адамзат ойының түрі
B) нақты кеңістікте және уақыттагы оқиға және процестер туралы накты білім
C) тарих саласындағы негізгі идеялар жүйесі
D) оқиға және кұбылыстардың өзара уақыт себеп-салдар, байланыстар тізбегі
E) айтылгандар дұрыс
$$S 33 Тарихты бір рет болған, белгілі бір адамдар қатыскан, уақыт жэне кеңістікт шектелген фактілер:
А) құбылыс
В) оқиға
С) процесс
D) уақыттық байланыстар
E) аймақтық байланыстар
$$$34 Белгілі бір дәуірдің, кезеңн^ң өзіне тән белгілерін көрсететін актілер...
A) құбылыс
B) оқиға
C) процес
D) уақыттық байланыстар
E) аймақтық байланыстар
$$$35Жеке тарихи фактілердің географиялық ортамен байланысын ашатын...
A) құбылыс
B) оқига
C) процес
D) уақыттық байланыстар
E) аймақтық байланыстар
$$$ 36 Фактілік құбылысқа жататын...
А). Бәрі де
B) орта ғасырда мануфактураның пайда болуы
C) Куликова шайқасы
D) Бородино шайқасы
E)1812 жылғы Отан соғысы
$$$37 Артыган альш тастыңыз: мазмүды бойынша түсінік топтастыруға кіретіндер:
A) экономикалық тусініктер
B) тарихи-мәдени түсінктер
C) жеке тарихи түсініктер
D) идеологаялық түсініктер
E) элеуметтік-саяси түсініктер
$$$38 Тарихи түсініктер - бүл:
A) белгілі бір коғамдық-экономи калық Ц- ^1
B) тарихи процестің жалпы байланыстарын көрсетеді
C) белгілі бір кезең және уақытка сай тарихи қү-быластарды көрсетеді
D) тарихи құбылыстың тұтас бейнесін көрсетеді
E) дұрыс жауап жоқ
$$$39 Жеке тарихи түсініктер белгілі бір қоғамдық-экономикалық формацияға тэн кұбылыстар
A) тарихи процестің жалпы байланыстары
B) белгілі бір кезең жэне жергілікті жерге байланысты тарихи құбылыстар
C) қогамдық өмір саласы
E) дұрыс жауап жоқ
$$$40 Әлеуметтік түсініктер... - бүл:
A) белгілі бір қогамдық-экономикалық формацияга тән құбылыстарды көрсет
B) тарихи процестің жалпы байланыстары
C) белгілі бір кезең және жергілікті жерге байланысты тарихи кұбылыстықоғамдық өмірдің барлық саласы
D) айтылғандар дүрыс
E) тарихи оқиға
$$$ 41 Әлеуметтік түсініктерді көрсет.
A) монархия, республика, мемлекет
B) боярлар, опричнина, фараон
C) қүл, натуралды шаруашылық, барщина
D) мемлекет, афины демократиясы, жұмысшылар
E) барщина, шадуф, орталықтанған мемлекет
$$$ 42 Қазақ халкы -бүл:
A) оқиға
B) қү.былыс
C) процесс
D) түсінік
E)жауаптар дұрыс
$$$ 43 Жеке тарихи түсініктерге жатады:
A) төл^ігіттер
B) халык
C) мемлекет
D) D)хандық
E) Е) тайпалар
$$$ 44 Жалпы тарихи түсініктерге жатады:
А) бек
В)эмир
С)тархан
D)салык
E)ұшыр
$$$ 45 Түсініктердің қалыгітасуының индуктивтік жолдары:
A) маңызды белгілері
B) тарихи қүбылыстың толық бейнесін жасау
C) белгілерін қорытындылау
D) түсініктің аныктамасын беру
E) түсініктерге сүйене білу
$$$ 46 Меңгерілген білім өмірлік тэжірибе негізінде сапалы түрде ез бетіме практикалық және теориялық іс-эрекетке дайындық, бул:
A) дагды
B) іскерлік
C) амал
D) білім
E)дүрыс жауап жоқ
$$$47 Окушылардың таным қабілетінің енімді дәрежесі...
A) проблемалық танымдық міндеттерді шешудегі іс-әрекеті
B) меңгірілген білім негізінде саналы түрде, өз бетімен практикалык және теориялық іс-әрекетке дайындығы
C) білімге айналатын хабарды сапалы түрде қабылдау және есте сақтау
D) жаңа жагдайда іс-әрекетті бірнеше рет жаңарту
E) барлық жауап дұрыс
$$$ 48 Шығармашылық іс-әрекеттің қайта құрушылық дэрежесі...
A) проблемалық танымдық міндеттерді шешудегі іс-әрекеті
B) меңгрілген білім негізінде саналы түрде, өз бетімен практикалык және теориялық іс-әрекетке дайындыгы
C) білімге айналатын хабарды сапалы түрде қабылдау және есте сақтау
D) жаңа жагдайда іс-эрекетті бірнеше рет жаңарту
E) барлық жауап дұрыс
$$$ 49 Оқушылардың таымдық қызметінің шыгармашылык ізденіс деңгейі де
A) проблемалық танымдық міндеттерді шешудегі іс-әрекеті
B) меңгірілген білім негізінде саналы түрде, өз бетімен практикалык жэне теориялық іс-әрекетке дайындыгы
C) білімге айналатын хабарды сапалы түрде қабылдау жэне есте сақтау
D) бйгімге айналатын хабарды сапалы түрде қабылдау жэне жаңалау
E) барлык жауап дүрыс
$$$ 50 Сабакты көрнекілік арқылы колдау кандай эдіс арқылы іскё асырыладі
А) оқыту түрі
B) оқыту кұралдары
C) оқыту амалдары
D) оқыту әдістері
E) барлық жауап дұрыс



Ұқсас жұмыстар

Cауат ашу әдістемесі пәнінен дәрістер
Тарихты оқыту әдістемесі пәні, оның мақсаты мен міндеттері
Музыка тыңдау сабағының әдістемесі
Картографиялық құжаттарды тарих пәнінде оқыту
Әдебиет сабағында көрнекіліктерді қолдануың тиімді жолдары
Музыка сабағындағы пәнаралық интеграция элементтері
Тарихты оқытудың әдістері және оларды топтастыру
Қазақстан тарихын оқыту әдістері
Тарихты оқытуда әңгімелеу және бейнелеу тәсілдері
Сын - пікір беруші педагогика, психология
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Несие түрлері
Дүниежүзілік мұхиттың геологиялық даму тарихы
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
Еңбек ақының мәні, түрлері және принциптері.