Кәсіпорынның өткізу қызметі - компанияны тұтынушылар мен тығыз байланыстыратын буын
Кіріспе
Нарықтық экономика кез – келген кәсіпорын дербес түрде іс әрекетін жүргізеді.Тұтынушылардың қажетті тауарлар және қызметтермен қамтамасыз ету үшін әр түрлі ұйымдар мен кәсіпорындар құрылады.Олардың іс - әрекетіне жедел көмек ету, реттеу жұмысын мемлекеттік кәсіпорын атқарады. Бұл мақсаттарды жүзеге асы үшін алуан түрлі құжаттар қолданылады. Барлық құжаттардың ішінде ерекше орын алатын басқару құжаттар, себебі нарықтық қатынаста кез – келген кәсіпорынның мақсаты тұтынушылардың сұранысын талаптарын сапалы түрде жүзеге асыру болып табылады.
Өндірілген тауарды тұтынушыға міндетті түрде жеткізу керек. Өндірушілер осы қызметтегі екі әдіспен жүзеге асырады: өзіндік өткізу бөлімшелері арқылы немесе дербес делдалдар арқылы. Тауарды тікелей өткізу әр қашанда тиімді емес, сондықтан да өндірушілер делдалдардың қызметеін қажет етеді.
Өткізу – өнімді кеңістік пен уақыт ішінде жылжытып ауыстыру жөніндегі іс әрекет түрлерінің жиынтығы, сондай-ақ тауарға меншік құқығын өндірушіден тұтынушыға беру.
Тәжірибеде өткізу арналарының 2 негізгі типі қолданылады: тікелей және жанама.
Тікелей өткізу арнасы – тауарлар мен қызмет көрсетулердің өндірушілерден тұтынушыларға тәуелсіз, делдалдарсыз тікелей ауысып, жылжуы.
Жанама өткізу арналары – тауарлар мен қызметтердің өндірушіден тәуелсіз делдалға, одан кейін – тұтынушыға жылжуына байланысты арналар.
Кәсіпорынның өткізу қызметі – компанияны тұтынушылар мен тығыз байланыстыратын буын. Өткізу қызметінің құрылымы территориялық, тауарлық белгісіне қарай жасалынуы мүмкін. Компанияда ішкі және сыртқы немесе далалық өткізу қызметтері болады. Сыртқы өткізу қызметі – ол тапсырыс берушілерге өздері барып жұмыс істейтін агенттер. Ішкі өткізу қызметі – ол жұмыскерлердің кеңседен шықпайақ өткізу жұмыстарын орындау.
Өткізудің маркетингтік жүйелерінің түрлері өткізу арналарының құрылымына байланысты болады.
Маркетингтік коммуникация құралдары
Нарықтық экономика жағдайындағы кәсіпорынның өндірістік - өткізу қызметінің мәні және маңызы
Өнімді өткізу және тарату
Тауар өткізудің ақырғы жоспары
Нарықтағы өндірістік және басқару жүйелері
Дайын өнімді өткізудің негізгі жүйелері
Тауар өткізу арналарының мәні, қызмет аясы, түрі және деңгейлері
Функционалдық басқару құрылымының иерархиясы
Өнім өндіру мен өткізуді талдау
Қызмет көрсету саласындағы маркетинг
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорынның пайдалылығын арттыру жолдары