Биологиядан білімді қалыптастыру және жетілдіру сабағы
Аралық бақылау сұрақтары
І-аралық бақылау (1-7 апта)
Биологияны оқыту әдістемесі - психологиялық-педагогикалық ғылым. БОӘ-ң басқа ғылымдармен байланысы.
Оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру принциптері.
Жалпы білім беру пәндер жүйесіндегі биологияның орны.
Биологиялық білім берудің мақсаттары мен мәселелер жүйесі.
Педагогикалық еңбек аксиомалары.
Оқу мәселелерінің функциялары, оладың қалыптасу алгоритмдері.
Биологияның қазіргі мектеп курсы мазмұнының құрылым принципі.
Биологиялық білім беру мазмұнының деңгейлері (оқу жоспарлары, оқу бағдарламалары, оқулықтар)
Биологиялық білімдердің жалпы құрылымы.
Биологиялық білімдердің жалпы құрылымы, олардың қалыптасу алгоритмдері.
Біртұтас биологиялық дүниетанымын қалыптасытрудағы психикалық процестердің ролі.
Фундаментальдік биологиялық түсініктер мен теориялардың жүйесі.
Биологияны оқытудың әдістері мен тәсілдердің жүйесі.
Биолгияны оқйтуды ұйымдастыру формалары. Сабақ – танымдық үдірістің негізгі құрылымдық бірлігі.
Биологиядан білімді қалыптастыру сабағы. Дидактикалық мақсаты, жалпы құрылымы.
Биологиядан білімдерді бекіту және жетілдіру сабағы. Дидактикалық мақсаты, жалпы құрылымы.
Биологиядан білімді қалыптастыру және жетілдіру сабағы. Дидактикалық мақсаты, жалпы құрылымы.
Биологиядан дағды мен біліктілікті қалыптастыру сабағы. Дидақтикалық мақсаты, жалпы құрылымы.
Биологиядан білімді, дағды мен біліктілікті жетілдіру сабағы. Дидактикалық мақсаты, жалпы құрылымы.
Тәжірибеде білімдерін пайдалану сабағы. Дидактикалық мақсаты, жалпы құрылымы.
Биологиядан білімді қайталау және жүйелендіру сабағы. Дидактикалық мақсаты, жалпы құрылымы.
Қосарланған (комбинированный) сабақ. Дидактикалық мақсаты, жалпы құрылымы.
Оқу материалын игеру деңгейін бақылауды ұйымдастыру формалары (бақылау сабағы, сынақ, әңгімелесу, оқу-тәжірибелік бақылау сабағы, емтихан).
Биологиялық топсеруендерді ұйымдастыру және өткізудің негізгі әдістемесі.
Биологиядан сыныптан тыс сабақтар. Олардың білім алушылар танымын белсендірудегі ролі.
ҰСЫНЫЛАТЫН ӘДЕБИЕТ ТІЗІМІ
Негізгі:
Верзилин Н.М. Общая методика преподавания биологии М., 1983 г.
Всесвятский Б.В. Проблемы дидактики биологии М.,1969г.
Всесвятский Б.В. Системный подход к биологическому образованию в средней школе М.,1985г.
Измайлов И.В. и др. Биологические экскурсии. М., Просвещение, 1983
Чередов Н.М. Формы учебной работы в школе М., 1988
Қосымша :
Биологический эксперимент М.,1990г.
Бруновт Е.А. Уроки анатомии, физиологии и гигиены человека М., 1984г.
Кузнецова В.Н. Уроки биологии 6-7 кл. М.,1991г.
Методика обучения зоологии. Под ред.Шелаева и др М., 1979
Муртазин Г.М. Активные формы и методы обучения биологии М., 1989г.
Малиновский А.А. Биология человека. Новое в жизни, науке, технике. Сер. Биол. №8, 1973 г.
Мягкова А.Н. Методика обучения общей биологии М.,1985г.
Биологиядан білімді қорытындылау
«Дарвинизм»
Оқулық пен оқу әдістемелік кешендеріне қазіргі кезде қойылатын талаптарды анықтау
Мектептегі факультатив курстарды өткізу әдістемесі
Биологиядан зертханалық жұмыстарды өткізу әдістемесі
Биология сабақтарындағы оқыту технологиясы
Биология пәні бойынша сабақтан тыс оқытуды ұйымдастыру
Биология оқыту әдістемесі
Биология пәнінен дәстүрлі емес сабақтың түрлері
Биология пәнінен зертханалық жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету