Сабақтарды бақылау

№ 1 Межелік бақылау
Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғ а т п е н т а н ы с т ы р удың маңызждылығымен танысу
1.Табиғат, оның адамдар өміріндегі маңызы.
2.Балаларды табиғатпен таныстырудың маңызы
3.Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғ а т п е н т а н ы с т ы р у.
4.Балаларды табиғатпен таныстырудың тәрбиелік-білімдік міндеттері.
5.Тәрбиешіге қойылатын талаптар.

Жергілікті өлкенің (қаланың, ауданның) табиғаты.Табиғатты қорғау.
1.Табиғатты қорғау
2.Демалу және емдеу орындарын қорғау.
3.Табиғаттың әдетгегі көріністерін, сирек кездесетін және көрікті объектілерін қорғау.
Жергілікті өлкенің (облыстың, ауданның) табиғатын зерттеу
1. Зерттеуді ұйымдастыру.
2.Ландшафт туралы ұғым.Ауа райы
3.Өсімдіктерге анықтама беру
Балалар бақшасында балаларды табиғатпен таныстыру бағдарламасы
1.Бағдарламаның мазмұны
2.Бағдарламаның құрылысы
3.Материалдың орналасуы
4.Жұмысты жоспарлау
Балаларды табиғатпен таныстырудың негіздері. Әдістердің жалпы сипаттамасы
1.Танымдағы сезімділік пен тиімділіктің бірлігі
2.Балаларды табиғатпен таныстырудағы көрнекілік және сөз.
3.Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру әдістерінің жалпы сипаттамасы.
Табиғатпен таныстыру кезінде балаларды ұйымдастырудың формалары
1.Сабақтар
2. Экскурсия
3. Серуендер
4. Жер учаскесіндегі жұмыс
5.Табиғат мүйісіндегі жұмыс
Бақылау және эксперимент
1.Бақылаудың маңызы және ұйымдастырылу
2.Сабақтарды бақылау
3.Экскурсиялардағы бақылау
4.Серуендер кезіндегі бақылау
5.Эксперимент.
Еңбектің балаларды қоршаған ортамен таныстырудағы маңызы
1.Еңбектің маңызы
2.Еңбекті пайдалану
3.Жер учаскесіндегі еңбек. Табиғат мүйісіндегі еңбек
4.Гигиеналық ережелерді сақтау



Ұқсас жұмыстар

Факультативті сабақтарды ұйымдастыру әдістемесі
Биология сабақтарында Lesson planning hour технологиясын қолдануды зерттеу
Факультативтік сабақтарды ұйымдастыру
Биология пәнінен зертханалық және практикалық жұмыстардың айырмашылығы
Физиологиялық мазмұндағы сабақтарды өткізу әдістемесі
Математикадан факультативтік сабақтар өткізу әдістері
Пәннің оқу - әдістемелік кешені негізінде ақпараттық технологияларды пайдаланудың әдіснамалық негізі
Биология сабақтарындағы оқыту технологиясы
СӨЖ тапсырмаларын бағалау критерийлері
Аскорбин қышқылының ертіндісі
Бақылау жұмысына дайындық
Өзіндік бақылауға бейімдеу шарттары
Алдыңғы қатарлы мемлекеттердегі қаржылық бақылаудың ұйымдастырылуы.
Экологиялық бақылау.
Бақылаудың негізгі статистикалық әдісі
Сабақ барысындағы бақылауым
Жұқпалы емес иммунологиядағы жетістіктер Ф. Бернетке иммунологиялық бақылау концепциясын ашуға мүмкіндік берді
Межелік бақылау
І аралық бақылаудың тест сұрақтары
І аралық бақылау академиялық суреттен