Ассалаумағалейкум халқым менің, Ардақта дәстүріңді салтыңды елім
А.Жанпейісов атындағы №105 орта мектебі
(Би байқауы)
Сыныбы: 5-7
Өнер орталығының жетекшісі: М.Бекниязова
2012-2013 оқу жылы
Бекниязова Мақпал , А.Жанпейісов атындағы № 105 орта мектептің технология пәнінің мұғалімі, Қармақшы ауданы, Қызылорда облысы
Күні:
Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Г.Бакирова
Мақсаты: Өз халқының және өзге халықтардың мәдинетін танып білуге бағыттау.
Оқушыларды музыка жанрын түсініп білуге баулу, ұлттық өнердің қыр-сырын үйрету.
1-жүргізуші
Сәлем-анам-алтын күн
Сәлем қартым- халқымның
Уақытыма риза боп
Бақытыма шалқыдым
Ашық бюолсын күніміз
Ашылады нұрымыз
Бай тұлғалы өңірде
Айтылады жырымыз
2-жүргізуші
Ассалаумағалейкум халқым менің,
Ардақта дәстүріңді салтыңды елім
Мереке басы болсын берекеңіз
Игі еңбектің жемісін бәрі көрсін дей келе бүгінгі Сыр сұлу бишілер байқауына өз өнерін көрсетуге бишілердің өнерін тамашалайық.
Сонымен алдарыңызда ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... .қарсы алайық
1- жүргізуші : Би — музыкалық ырғаққа сай дене қимылымен көрсетілетін өнер. Адамдардың күнделікті еңбек процесіндегі іс-әрекеттері, қоршаған дүниеден алған сезім-әсерлері би қимыл-қозғалыстары мен ишараларына негіз болған. Табиғат құбылыстарын, аңшылық және соғыс көріністерін белгілі жүйеге түскен ырғақты қимыл — бимен бейнелеу көне дәуірде өмір талабынан туды
2-жүргізуші: . Келе-келе би қимылдарының мәнерлеу мүмкіндігі мен тәжірибенің молаюына орай жеке би өнері қалыптасты. Көне мәдениеттер ордасы болған Шығыс елдерінде (Грекия, Рим, Мысыр, Қытай, Үндістан) билеу мәдениеті шеберліктің биігіне жетті.
.2-жүргізуші: Сонымен келесі кезекте өнер көрсетен
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ..
1-жүргізуші: Билеу деген ол жай кез келген қмыл жасау емес.Әр халықтың биіне қарап сол елдің тұрмысын ,салт дәстүрін, тірмшілігін жалпы өмірін ,мінез құлқын көруге болады дейді өнер адамдары.
2-жүргізуші: Ен деше бүгінгі сайыскерлеріміздің қайсысы біздің еліміздің табғатын,тұрмыс тіршілігін қимыл қозғалыс арқылы,ырғақты көрсете алар екен көре лік.
1-жүргізуші: Келесі кезекте өнер көрсететін ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... қарсы алыңыздар.
2-жүршгізуші: Мен – қазақ, қазақпын деп мақтанамын,
Ұранға Алаш деген атты аламын.
Сүйгенім қазақ өмірі, өзім қазақ,
Мен неге қазақтықтан сақтанамын?
1-жүргізуші:Өнер қуған жасынан
Өнері судай тасыған
Келесі біздің бишіміз
Көрінген көштің басынан.
2-жүршгізуші: Алдарынызда ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ..бишілер тобы.
1-жүргізуші: Жалпы би өнері бұл да спорттың бір түрі екен.
2-жүршгізуші: Әрине,би билеген адамның дене мүшесі бәрі қозғалады.Ал,қозғалыс деген денсаулықтың бірден –бір кепілі ғой
1-жүргізуші: Олай болса жігіттер мен қыздар үнемі би билеп шынығып жүрейік.
.2-жүгізуші: Сайысымыздын келесі додасы жастар биіне кезек берейік.
1-жүргізуші: Сонымен ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... қарсы алайық.
.2-жүгізуші:
Тағдырыңды тамырсыздың індетінен қалқала
Әр адамда өз анасынан басқа да
Болу керек құдіретті төрт ана
Туған жері түп қазығы, айбыны
Туған тілі-сатылмайтын байлығы
Туған дәстүр,салт-санасы-тірегі,
Қадамыңа шуақ шашар үнемі
1-жүргізуші
Әр ұлттың өзіндік ерекшеліктері,салт-дәстүрі,тілі, өнері болатыны белгілі.Біздің тәрбиеміз ананың ақ сүтінен ана әлдиінен,ананың қасиетті сөздероінен қастерлеп, бүгініміз бен кешегіміздің нәрлі қайнарына айналдыру әрқайсысымыздың азаматтық борышымыз.
2-жүгізуші: Бүгінгі сайысымызды қортындылауға әділқазы алқасына сөз кезеген берейік.
Оқушыларды имандылыққа қазақ салт-дәстүрлері арқылы тәрбиелеудің теориялық негіздері
Бастауыш сынып оқушыларын жанұямен бірлесе тәрбиелеуде этнопедагогиканың маңыздылығы
Қазақ салт-дәстүрлері арқылы оқушыларды имандылыққа тәрбиелеу
Сабақтың көрнекілігі
Жасөспірімнің өзін-өзі кәсіпке бейімдеуі
Қазақ салт-дәстүрлері арқылы оқушыларды имандылыққа тәрбиелеу. Оқушыларға имандылық тәрбиесін беру педагогикалық проблема
Оқушыларды адамгершілік қасиеттерге ұлттық салт-дәстүрлері арқылы тәрбиелеудің теориялық негіздері
Қазақ мәдениетінің мәдени және өркениеттік бірегейлігі мәселесі
Музыкалық білім берудің әдістемесі оқу құралы
Мұқағали Мақатаев жайында
Елімізде патриоттық тәрбиені қалыптастыру міндеттері.
Менің Отаным – Қазақстан
Міндеттеменің субъектілері, олардың құқықтары мен міндеттері. Мұра. туралы
Міндеттеменің субъектілері, олардың құқықтары мен міндеттері. Мұра.
Менің елім – Қазақстан
Елім менің - еңселі
"Ұстазым, менің ұстазым!"
Менің қымбат жаным!
Менің ауылымның табиғаты өте көркем, сұлу
Менің бойым таудай