Вагон айналымы
1. Резервтегі жөндеулі вагондар, жөндеуді қажет ететін және жөндеуде тұрған вагондар, арнайы техникалық қажеттілікке арналған вагондар:
Инвентарлы парк;
Қолда бар парк;
Жұмыс паркы;
Жұмыс емес парк;
Тиелген және бос вагондар паркы.
2. Вагонның тәуліктегі жүріп өткен жолын сипаттайтын көрсеткіш:
Вагонның тиелген күйдегі рейсі;
Техникалық стансалар арасында орташа жүрген жолы;
Ортатәуліктік жүрген жол;
Вагон өрісі;
Толық рейс.
3. Тәулігіне орындалған вагон-километрлердің жұмыс паркіне қатынасымен анықталатын көрсеткіш:
Вагонның тиелген күйдегі рейсі;
Техникалық стансалар арасында орташа жүрген жолы;
Ортатәуліктік жүрген жол;
Вагон өрісі;
Толық рейс.
4. Вагонның айналым уақытында жүріп өткен қашықтығы:
Жылдағы орташа жүрген жолы;
Техникалық стансалар арасында орташа жүрген жолы;
Ортатәуліктік жүрген жол;
Вагон өрісі;
Рейс.
5. Орындалған вагон-километрлерді жұмысқа қатынасымен анықталатын көрстекіш:
Жылдағы орташа жүрген жолы;
Техникалық стансалар арасында орташа жүрген жолы;
Ортатәуліктік жүрген жол;
Вагон өрісі;
Рейс.
6. Пайдалану жұмысын басқару мен жедел жоспарлаудың мақсаты:
Тасымалдау жоспары мен техникалық мөлшерлердің орындалуының дәрежесін белгілеу, тасымалдау процесін ұйымдастырудағы ақауларды анықтап, оларды жою үшін қажетті ұйымдастыру-техниалық шараларды өңдеу;
Техниалық мөлшерлер мен тасымалдау жоспарын орындау шараларын өңдеу, жолдың (бөлімнің) нақты жұмыс жағдайларында вагон паркын рационалды орналастыру;
Жүк тиеу мен түсірудің айлық мөлшерлерінің орындалуын, жолдағы (бөлімдегі) үзіліссіз өзгеріп отыратын жедел жағдай мен пойыздық жағдайда техникалық мөлшерлердің, реттеу тапсырмаларының және пойыздар мен вагондардың берілуін қамтамасыз ету;
Жүк тиеу мен түсірудің, пойыздар мен вагондардың тапсырылуын, реттеу тапсырамалары мен техникалық мөлшерлердің тәуліктік орындалуын қамтамасыз ету;
Барлық айтылған жауаптар.
7. Жол, бөлім, станса жұмысының техникалық мөлшерлері:
Пайдалану жұмысын желілік техникалық мөлшерлеудің бөлігі болып табылады;
Пайдалану жұмысын жоларлық техникалық мөлшерлеудің бөлігі болып табылады;
Пайдалану жұмысын бөлім арасында техникалық мөлшерлеудің бөлігі болып табылады;
Пайдалану жұмысын станса ішінде техникалық мөлшерлеудің бөлігі болып табылады;
Пайдалану жұмысын көрші телімдер арасында техникалық мөлшерлеудің бөлігі болып табылады;
8. Дара жолды желіде тепловозды тартым кезінде локомотивтер айналымының соңғы бекеттерінің арасындағы қашықтық:
А. 600-750 км;
Б. 750-850 км;
В. 750-900 км;
Г. 900-1000 км;
Д. 1000-1100 км.
9. Қос жолды желіде, электрлі тартым кезінде локомотивтер айналымының соңғы бекеттерінің арасындағы қашықтық:
А. 600-750 км;
Б. 750-850 км;
В. 750-900 км;
Г. 900-1000 км;
Д. 1000-1100 км.
10. Диспетчерлік шеңбер шектері:
А. Сұрыптау стансалары;
Б. Телімдік стансалары;
В. Сұрыптау және телімдік стансалар;
Г. Аралықтық стансалары;
Д. Телімдік және аралық стансалар.
11. Жүріс қызметінің жедел басқару бөлімінің басшысы қандай құжат жүргізеді:
А. Пойыздардың орындалған жүріс графигі;
Б. Пойыздар жүрісінің қысқартылған графигі;
В. 3 және 6 сағаттық аралыққа жасалған пойыздық жағдайдың бланкы;
Г. 6 және 12 сағаттық аралыққа жасалған пойыздық жағдайдың бланкы;
Д. Барлық айтылған жауаптар.
12. Локомотивтердің айналым телімдерінің қашықтығы:
А. Желінің техникалық жабдықталуына тәуелді;
Б. Бағыттағы пойыз ағымының транзиттік дәрежесіне тәуелді;
В. Тартым түріне, парсыз жүрісіне;
Г. Бригадалар жұмысынң телімдерінің қашықтығына тәуелді;
Д. Барлық айтылған жауаптар.
13. Вагон паркын реттеу түрлері
А. Мерзімдік;
Б. Сандық;
В. Жедел;
Г. Кейінгі;
Д. Жоспарлы.
14. Жедел жоспарлау жүйесінің құрамына:
А. Пойыздық жұмыстың онкүндік жоспары кіреді;
Б. Бескүндік бұйрық кіреді;
В. Пойыздық және жүк жұмысы бойынша ауысымдық тапсырма кіреді;
Г. Пойыздық және жүк жұмысы бойынша тәуліктік жоспар кіреді;
Д. Барлық айтылған жауаптар.
15. Тасымалдарыд реттеу түрлері:
А. Алдын ала, кешенді;
Б. Сандық, құрылымдық, тасымал түрлері бойынша;
В. Қазіргі, мерзімді;
Г. Жедел, алдына ала;
Д. Жоспарлы, жедел, кейінгі.
16. Диспетчерлік шеңберде пойыздар жүрісін кім басқарады?
А. Пойыз диспетчері;
Б. Бөлім кезекшісі;
В. Маневр диспетчері;
Г. Жүріс қызметінің жедел басқару бөлімінің басшысы;
Д. Локомотив диспетчері.
17. Тәулігіне вагонның орындаған тонно-километрлер санын сипаттайтын көрсеткіш:
Вагонның ортатәуліктік жүрген жолы;
Вагон өнімділігі;
Вагон айналымы;
Вагонның динамикалық жүктемесі;
Вагонның статикалық жүктемесі.
18. Брутто тонно-километрлердің бір локомотивке сәйкестендірілген санын сипаттайтын көрсеткіш:
Локомотив өнімділігі;
Локомотивтің ортатәуліктік жүрген жолы;
Пойыздың орташа құрамы;
Пойыздың салмағы;
Локомотив айналымы.
19. Теміржолдың құрылымдық бөлігінің жұмысын тәуліктік және ауысымдық жоспарлау алдында берілетін мерзімдік ақпарат:
Тәулігіне 1 рет беріледі;
Тәулігіне 2 рет беріледі;
Тәулігіне 3 рет беріледі;
Тәулігіне 4 рет беріледі;
Тәулігіне 5 рет беріледі.
20. Пойыздың келгені туралы көрші телімдердің пойыз диспетчерлерімен берлетін ағындағы ақпарат:
1-2 сағаттан кейін беріледі;
2-3 сағаттан кейін беріледі;
3-4 сағаттан кейін беріледі;
4-5 сағаттан кейін беріледі;
5-6 сағаттан кейін беріледі.
21. Пайдалану жұмысын анализдеу мақсаты:
Тасымалдау жоспары мен техникалық мөлшерлердің орындалуының дәрежесін белгілеу, тасымалдау процесін ұйымдастырудағы ақауларды анықтап, оларды жою үшін қажетті ұйымдастыру-техниалық шараларды өңдеу;
Техниалық мөлшерлер мен тасымалдау жоспарын орындау шараларын өңдеу, жолдың (бөлімнің) нақты жұмыс жағдайларында вагон паркын рационалды орналастыру;
Жүк тиеу мен түсірудің айлық мөлшерлерінің орындалуын, жолдағы (бөлімдегі) үзіліссіз өзгеріп отыратын жедел жағдай мен пойыздық жағдайда техникалық мөлшерлердің, реттеу тапсырмаларының және пойыздар мен вагондардың берілуін қамтамасыз ету;
Жүк тиеу мен түсірудің, пойыздар мен вагондардың тапсырылуын, реттеу тапсырамалары мен техникалық мөлшерлердің тәуліктік орындалуын қамтамасыз ету;
Барлық айтылған жауаптар.
22. Тиеу:
Жергілікті қатынастағы және әкелінетін вагондардан құралады;
Жергілікті қатынастағы және әкетілетін вагондардан құралады;
Жергілікті қатынастағы және транзитті вагондардан құралады;
Әкелінетін және транзитті вагондардан құралады;
Әкетілетін және транзитті вагондардан құралады.
Тасымалдаудың келтірілген жоспары
Вагонның бірлік жинақтарының белгіленуі, құрылысының негізгі бөлшектері және техникалық белгілері
Станцияның эксплуатациялық жұмысының мінездемесі
«ҚТЖ» ҰК» АҚ-НЫҢ қызметіне техникалық экономикалық талдау
Теміржол бөлімінің жұмысын ұйымдастыру
Дәрістер жинағы туралы
Тәуліктік жүк ағыны
Жүк тасымалдаудың қаржы экономикалық көрсеткіштері
Көлік жүйелерін жетілдіру
Көліктегі сервистік қызметті жетілдіру
Ақша айналымын реттейтiн заңдылықтар
Коммерциялық банктердің қаржы айналымында бағалы қағаздармен жүргізілетін операциялары
Азия өзендерінің су мөлшері және су айналымы
Корпаративтің ақша айналымын және есеп айырысу жүйесі
Ақша айналымы
Қан айналымының жалпы желісі.
Планетадағы заттардың айналымы. Өзектілік қағидасы
Туылғандағы ісік - терінің қанайналымының бұзылуынан ісіктің пайда болуы
Фосфор айналымы
Бос вагондар