Экскурсияның маңызы

1. Отан, ел рәміздері, елді басқару органдары, қазақ халқы, дәстүрлері туралы таныстырып өтеді
А. “Қоғам” блогы
В. Жануарлар
С. “Табиғат” блогы
D. “Адам” блогы
Е. Құстар

2. Оқушылардың шартты белгілерді білуі, оларды қағазға бейнелей алуын тексеру
А. топографиялық диктант
В. практикалық жұмыс
С. Биологиялық диктант
D.тапсырмалар
Е. сарамандық жұмыс

3. Нешінші сыныпта табиғатқа экскурсия жасаудың үлкен маңызы бар?
А.3 сыныпта
B.7 сыныпта
C.10 сыныпта
D.5 сыныпта
E.11 сыныпта

4.Адамның жалпы салмағы неше проценті судың үлесіне тиеді?
A.65 %
B. 85 %
C.55 %
D. 70 %
E. 40 %

5. Флора дегеніміз не ?
A.Өсімдік
B. Жануар
C. Тас және минерал
D. Заттар
E. Сулар

6. Балықтар мен балдырлар неде сақталады?
A.Акквариумда
B.Терариумда
C. Торда
D.Вольерде
E. Арнайы жәшікте

7.Тірі табиғат бұрышына не жатады?
A.Бөлме өсімдіктері, жануарлар
B.Биология кабинеті
C. Бұта
D.Шала бұта
E.Көпжылдық шөптесін

8.Өсімдіктерді қай ғылым саласы зерттейді?
A.Ботаника
B.Биология
C. Фенология
D.География
E. Экология

9.Қанша материктер бар?
A.6
B. 5
C). 3
D. 10
E. 8

10.Табиғаттану сабағындағы әңгімелеу ерекшелігі?
A. Нақтылы материалды жүйелі баяндау
B. Тақырыпты баяндау
C. Лекция тақырыптарын баяндау
D. Экскурсия мен жайды баяндау
Е.Семинар сабақтарын баяндау

11.Оқыту әдісінің қай түрі көп қолданылады?
A. Көрнекілік әдіс
B. Сөздік әдіс
C. Практикалық әдіс
D. Лабораториялық әдіс
E. Баяндау

12.Мұғалімнің басшылығымен бақылау жасау; қысқа мерзімдік бақылау; ұзақ бақылау; зерттеу жұмысына байланысты бақылау
А. бақылау кезеңдері
В. бақылау объектісі
С. бақылау формасы
D. бақылау тәсілдері
Е. Бақылау

13. Табиғи көрнекі құралдарға нелер жатады?
A. Топырақ үлгілері, үлестірме материалдар, өсімдіктер гербарий, насекомдар коллекциясы, жануарлар тұлыбы
B. Кітап, плакаттар
C. Картиналар, таблицалар, табиғи объектілер
D. Кеспе қағаз, плакаттар
E. Плакаттар, гербарийлер

14. Топырақ үлгілері, пайдалы қазбалар жинағы, өсімдіктер кеппешөптері, жануарлар тұлыбы
А. табиғи көрнекі құралдар
В. әдістер
С. тәсілдер
D. Формалар
Е. түр

15. Оқушылар ІІІ сыныпта астық дақылды өсімдіктердің кеппешөптерін қарай отырып, масақ, шашақ собықтарымен танысады
А. егістікке топсаяхат соңынан
В. қысқы топсаяхат соңынан
С. күзгі топсаяхаттан кейін
D. көктемгі экскурсиядан
Е. егістікке топасаяхат

16. Мүйіске балалардың жәшікке еккен және отырғызған өсімдіктері (шашақты көк пияз, сұлы, салат, сәбіз бен қызылша өсімдіктері) апарылып қойылады. Салқын бөлмелерден мұнда жазда орманнан, жайылымнан алып отырғызылған жабайы өсімдіктер бар горшоктар әкелініп қойылады. Қыстың аяғына -таман табиғат бұры-шына бұтақтары кесілген ағаштар мен түптер салынған сауыттар қойылады. Бұл уақытта осы жерге құстарды да (боз торғайды, пайыз торғайды) ұстаған жақсы; көктемде оларды міндетті түрде босатып жіберу керек, табиғат мүйісіндегі қандай маусымдық өзгерістерге байланысты жүргізіледі...
А. Қыста
В. Күзде
С.Көктемде
D.Жазда
Е. Күзде, көктемде

17.Жаратылыстану-педагогикалық ізденістердің эмпирикалық әдістері ...
А. .Бақылау, педагогикалық эксперимент, сауалнамалар жүргізу, педагогикалық диагностика
В.Педагогикалық тәжірибелерді зерттеу және тұжырымдау, мектеп құжаттарын, балалар әрекеттері өнімділігіне талдау жасау
С Салыстырмалы тарихи талдау, (В.И.Загвязинский бойынша)-ретроспективалық әдіс, абстрактивтіктен нақтылыққа дейін өрлеу ,модельеу
D.Бекіту, тіркеу, шкала құру, реттеу
Е. Салыстырмалы тарихи талдау, бақылау, реттеу

18.Бастауыш мектептегі Дүниетану курсының негізгі мақсаттарының бірі біліктілік пен даңғылық деңгейдің көрсеткіші ...
А. Пәндік – тәжірибелік:, жалпы оқулық, интелектуальды:
В. Әлеуметтік, психологиялық:
С. Ақыл-ой тәрбиесі, экологиялық, рухани, эстетикалық, еңбекке баулу, санитарлы-гигиеналық
D. Пәндік-тәжірибелік, экологиялық
Е. Әлеуметтік, тәрбиелік

19. Дүниетау курсындағы географиялық және геологиялықтүсініктерді қолану облыстары...
А. Географиялық қабықтар, тау жыныстары, пайдалы қазбалар, жер бедері, су қоймалары, табиғи белдеулер,құрылықтар мен материктер т.б.
В. Дене, зат, құбылыс, молекула, атом, су, ауа, топырақ және т.б. қасиеттері
С. Кеңістік, уақыт және т.б. категориялары
D. Ауа райы, климат, бұлттылық тб.
Е. Жер Күн жүйесі планетасы, басқа да аспан денелері, Әлем кеңістігі

20. Фотосуоеттерден құрыстырылып, әйнек пен пленкаға көшірілген көрнекіліктер қалай аталалы... с
А. диапозитивтер
В. диафильмдер
C. кино
D.глобус
E.карта

21. Дененің дамуы, дененің салмағы, мидың жұмыс істеу қабылеті -адам болмысы өлшемінің қай түріне жатады...
А. Биологиялық
В Философиялық
С.Психологиялық
D.Әлеуметтік
Е Педагогикалық

22. Оқушының білім алуға жауапты қарым катынасын, тәртіптілікке, ұқыптылыққа, шыншылдыққа тәрбиелеуін анықтау, білімді тексерудің қандай қызметіне жатады...
А. Тәрбиелік
В. Бағдарлаушылық
С.Диагностикалық
D. Жобалаушылық
Е. Дамытушылық

23.Белгілі бір тақырып бойьшша оқушының жіберген қателіктері, яғни білімнің белгілі бір көлемін (такырып, не бөлім бойынша) бастауыш мектептің дүниетану пәні бағдарламасында анықталған, игерген, не игермегендігін көрсетеді ...
А.Баға
В. Қателік
С. Белгі
D. Тапсырма
Е.Жауап

24.Оқушылардың білім, дағды, іскерлігін, ойлау қабілетінің деңгейін, оқытудағы таным әрекетінің қабылдау дәрежесін, оқу уақытын тиімді пайдалану дағдысын анықтау білімді тексерудің қандай қызметіне жатады...А..
А.Бақылаушы
В. Білімділік
С.Диагностикалық
D. Жобалаушылық
Е. Дамытушылық

25.Жеке оқушы және толығымен осы класс оқушыларында оқыту мақсатының орындалу дәрежесін, оқу материалының игерілу тереңдігін анықтау, білімді тексерудің қандай қызметіне жатады...А
А.Бағдарлаушылық
В. Білімділік
С.Диагностикалық
D. Жобалаушылық
Е. Дамытушылық
26. Ғылыми-философиялық білімдерді, заманына сай ғылыми жетістіктерді, сонымен бірге, болмысты танудың жалпы әдістерінің жүйесін жүйелі игеруі нәтижесінде қалыптасады ...

А. Оқушылардың дүниетанымы
В.Күнделікті өмір тіршілігіне негізделген дүниені тану
С. Дүниетаным
D. Таным
Е. Ғылыми дүниетаным

27. Қазақ халқының, қоғам, адам табиғат туралы философиялық ойлары ертеден-ак, адам гершілік, ізгілікті көксеу, имандылықты дәріптеу, зорлық-зомбылыққа қарсы күресу, мемлекет пен адам тағдырының мәнін түсіну тұрғысында қалыптаса бастаған...
А. Дүниетанымдық көзқарастың философиялық тұрғыдан қарастырылуы
В. Дүниетанымның қалыптасуы ең алғашқы кезеңі
С. Дүниетанымдық көзқарастың биологиялық тұрғыдан қарастырылуы
D. Дүниетанымдық көзқарастың химиялық тұрғыдан қарастырылуы
Е. 1924 жыды жарық көрген Мемлекеттік ғылыми Кеңестің (ГУС) бекіткен бағдарламасы

28. Бастауыш сыныпта жаратылыстануды оқытудың әдіскері және политехникалық оқудың негізін қалаушылардың бірі ретінде орын алған...
А. М.Н.Скаткин.
В. .К.Н.Ягодовский
С. С.Сангайло
D. К.Н.Годовский
Е .Я.Герд

29.Оқушыларға табиғат, адам, қоғам жайында білім беру әдістемесінің біраз қолға алынып, дами бастаған және оқыту мәселесін әр түрлі қырынан талдауға арналған әдістемелік нұсқаулардың шыға бастаған кезі...
А. Ш.Уалиханов- дүниетану туралы көзқарасы
В. Байтұрсыновтың дүниетану туралы көзқарасы
С.Алтынсариннің дүниетану туралы көзқарасы
D. Абайдың- дүниетану туралы көзқарасы
Е.Ж.Аймауытов дүниетану туралы көзқарасы

30. Ұғымның пайда болуы және оның сөз ретінде сыртқа шығуы қоршаған дүниемен бала үнемі кездесіп, көріп, сезініп қабылдауынан барып пайда болатыны айқын.. Әсерлену, суреттеу,еске түсіру, қиял жүргізу, арқылы біз затты түгелімен білеміз,оның бөлімдерін мөлшерін білеміз,-десе, балада болатын сезімдер әсерін талдай келіп,сыртқы дүниені заттың қүбылыстьщ ішкі сырын білудің бірден-бір жолы-бала сезіміне жол табу керектігін айтып, барлық білімнің төрттен үш бөлігін көру сезімі арқылы аламыз ...
А. М.Жұмабаевдүниетану туралы көзқарасы
В. Байтұрсыновтың дүниетану туралы көзқарасы
С. М.Дулатовтың дүниетану туралы көзқарасы
D. Шәкәрім Құдайбердиевтіңдүниетану туралы көзқарасы
Е. Ж.Аймауытов дүниетану туралы көзқарасы

31. Оқушылардың даму деңгейінің әртүрлілігін ескеріп отырып, дифференциялап оқыту проблемаларын көтеруі...
А. С.А.Климов, А.И.Раев ттехнологиясы
В.М.И.Махмутовтың, М.Н.Скаткиннің технологиясы
С. А.И.Я.Лернер технологиясы
D Н.А.Менчинскаяның технологиясы
С.С.Выготскийдің технологиясы

32. Үй тапсырмасын тексеру, оқушыларды жаңа материалды өтуге дайындау, жаңа материалды түсіндіру, оны баянды ету, үйге тапсырма беру
А. Аралас сабақ
В.Түсіндіріп оқыту сабақтары типтері
С Түсіндіріп оқыту сабақтары элементтері
D Қорытынды сабақ
Е.Заттық сабақтар

33. Оқушылар мұғалімнің басқаруымен экскурсия жасағанда бүкіл табиғатты оның алуан түрлілігімен бірге білетін болады. Олар заттарды толығырақ қабылдайды. Экскурсияның маңызы...
А. Экскурсияның маңызы.
В. Экскурсия
С Экскурсия соңынан оқыту
D. Экскурсияларды ұйымдастыру
Е. Экскурсияларды кезеңдері

34.Пәнге қызығушылыгы бар оқушылар анықталып, олармен жоспарлы түрде жүмыс жүргізіледі. Оқушылар саны 15-тен аспағаны дұрыс, одан көп оқушы саны мұғалімнің жұмысын қиындатады. Тақырыбы таңдалып, күнтізбелік жоспары құрылады. Мысалы, табиғат толғаулары үйірмесі, оның жұмысын айына бір рет жоспарлауға болады., оқушылардың пәнге қызығушылығын арттырып, табиғатта бақылауға жүргізуге, оны өз бетімен зерделей алуға үйренеді. Оқушылардың табиғатқа деген сүйіспеншілгі артып, пәнге қызығушылығын тудырады ...
А. Сабақтан тыс жұмыстың топтық түрінде
В. Сабақтан тыс жұмыстың жеке түрі
С. Сабақтан тыс жұмыс түрлері
D. Танымжорықтар сыныптан тыс жұмыс
Е. Бастауыш мектептерде табиғаттану сабақтарының ұйымдастыру формалары

35.Сабақта өтілетін тақырыпқа сәйкес келетін суреттерді талдайды. Мысалы, Тундра деген тақырыпты өткен кезде, мұғалім Көктемгі тундра деген суретті іліп қойып, сол бойынша мынадай әңгіме өткізеді: Суретте не бейнеленген? Бұл жерде өзендер мен батпақтар неге көп? Бұл жерден қандай өсімдіктер көрініп тұр? Тундрада биік ағаштардың жоқ болуы неліктен? Суретте бейнеленген жануарларды атап шығыңдар. Мұнда су құстары неге көп? Бұл құстар немен қоректереді? ...
А. Сурет бойынша әңгіме өткізу
В. Мұғалімнің әңгімеге дайындығы
С Әңгіме
D. Оқылған текст бойынша әңгіме өткізу
Е. Модель

36. Жеке аттармен немесе атаулармен тұжырымдалады (Волга – өзені) ...
А. Жеке ұғымдардың қалыптасуы
В. Ұғымдарды қалыптастыру
С Табиғаттану сабағы
D. Жинақы ұғымдардың қалыптасуы
Е. Жалпы ұғымдардың қалыптасуы

37. Деңгейлеп оқыту технологиясы авторы...
А. Ж.Караев
В.С.И.Лысенкова
С. В.Ф.Шаталов
D.Жанпейісава .М.М
Е.М.Б. Волович

38.Оқушы білімі, дағдысы мен іскерлігіндегі жетістіктерді анықтау: білім, дағдыны тереңдетіп жетілдіру жөдарын нұскау; оқушының белсенді түрде шығармашылық жұмыстарға араласуына жағдай жасау ...
А. Білім тексерудің негізгі мақсаты
В. Білімді ауызша тексеру
С Жеке сұрау әдісі.
D. Білімді жазбаша тексеру.
Е. Барлығы дұрыс

39. Оқушылар қабылдайтын объектілерін салыстырады, теңестіреді, оларға тән белгілерін анықтайды. Балалардың байқампаздығын, зерделілігін, ойлау және сөйлеу қабілетін дамытуға мүмкіндік береді..
А. Бақылау
В. Ауа райын бақылау.
С Тірі табиғат бұрышы ...
D. Сабақтан тыс оқу формасы- үй тапсырмасын орындау.
Е. Көрнекі құралдар

40.Шағын комплексті мектептерде табиғаттану материалдарын оқыту ерекшеліктері ...
А.Бір сабақ үстінде мүғалім әртүрлі жастағы, соған сәйкес ой-өрісі,білім дәрежесі,өмір тәжірибесі әртүрлі деңгейдегі оқушылармен жұмыс жүргізеді.
В. Мұғалім осы пәнге қызығушылығы бар оқушымен жұмыс жүргізеді.
С. Пәнге қызығушылыгы бар оқушылар анықталып, олармен жоспарлы түрде жүмыс жүргізіледі. Оқушылар саны 15-тен аспағаны дұрыс, одан көп оқушы саны мұғалімнің жұмысын қиындатады.
D. Оқу процесін ұйымдастырудың формасының бірі, мектеп курсында оқу материалдарын итертуге бағытталған және дүниетану бағдарламасымен тығыз байланысты, мектептен тыс жерде өткізіледі.
Е.-Класс сабағы, экскурсия, үйдегі оқу жұмысы, мұғалімнің тапсырмасымен жүргізілетін және тікелей оқу материалымен байдланысты сабақтан тыс жұмыс, кластан тыс жұмыс

41. Мүйіске көшет отырғызылып, тамырланған қалемшелер мен террариумдері бар жәшіктер қойылады, бұл табиғат мүйісіндегі қандай маусымдық өзгерістерге байланысты жүргізледі...
А Көктемде.
В.Қыста
С.Күзде
D.Жазда
Е. Күзде, көктемде

42. Фенологтар күздің басын қандай құбылыстармен байланыстырады..
А. Топыраққа алғашқы тоң ілінуін
В. Тоғандардың қатуын күздің қай
С.Жапырақтыңсарғаюмен
D. Жапырақтың түсуімен
Е. Қысқы күн тоқырауы

43. Бастауыш мектептегі Дүниетану курсының негізгі мақсаттарының бірі дамытушылықтың көрсеткіші ...
А. Әлеуметтік, психологиялық:
В. Пәндік – тәжірибелік:, жалпы оқулық, интелектуальды
С. Ақыл-ой тәрбиесі, экологиялық, рухани, эстетикалық, еңбекке баулу, санитарлы-гигиеналық
D. Пәндік-тәжірибелік, экологиялық
Е. Әлеуметтік, тәрбиелік

44. Дүниетау курсындағы фенологиялықтүсініктерді қолану облыстары...
А. Ауа райы, климат, бұлттылық тб.
В. Дене, зат, құбылыс, молекула, атом, су, ауа, топырақ және т.б. қасиеттері
С. Географиялық қабықтар, тау жыныстары, пайдалы қазбалар, жер бедері, су қоймалары, табиғи белдеулер,құрылықтар мен материктер т.б.
D. Кеңістік, уақыт және т.б. категориялары,
Е. Жер Күн жүйесі планетасы, басқа да аспан денелері, әлем кеңістігі

45. Дүниетау курсындағы астрономиялық және уфологиялық түсініктерді қолану облыстары...
А. Жер Күн жүйесі планетасы, басқа да аспан денелері, Әлем кеңістігі В. Дене, зат, құбылыс, молекула, атом, су, ауа, топырақ және т.б. қасиеттері
С. Географиялық қабықтар, тау жыныстары, пайдалы қазбалар, жер бедері, су қоймалары, табиғи белдеулер,құрылықтар мен материктер т.б.
D. Ауа райы, климат, бұлттылық тб.
Е. Кеңістік, уақыт және т.б. категориялары,

46. Адамның жекебас ретіндегі ерекшелігі- адам болмысы өлшемінің қай түріне жатады...Д
А. .Әлеуметтік
В.Биологиялық
С.Психологиялық
D Философиялық
Е Педагогикалық

47.Оқушылардың білім, дағды, іскерлігін, ойлау қабілетінің деңгейін, оқытудағы таным әрекетінің қабылдау дәрежесін, оқу уақытын тиімді пайдалану дағдысын анықтау білімді тексерудің қандай қызметіне жатады ...
А.Бақылаушы
В. Білімділік
С.Диагностикалық
D. Жобалаушылық
Е. Дамытушылық

48.Дағды, іскерлікті ары қарай қалыптастыру үшін оқушыда бар деңгейді, онын тереңдігі мен көлемін анықтау білімді тексерудің қандай қызметіне жатады...
А. Білімділік
В. Бақылаушы
С.Диагностикалық
D. Жобалаушылық
Е. Дамытушылық

49.Оқушының таным белсенділігін, шығармашылық қабілетін анықтау, білімді тексерудің қандай қызметіне жатады...
А. Дамытушылық
В. Білімділік
С.Диагностикалық
D. Жобалаушылық
Е. Бақылаушы

50.Белгілі бір тақырып бойьшша оқушының жіберген қателіктері, яғни білімнің белгілі бір көлемін (такырып, не бөлім бойынша) бастауыш мектептің дүниетану пәні бағдарламасында анықталған, игерген, не игермегендігін көрсетеді ...
А.Баға
В. Қателік
С. Белгі
D. Тапсырма
Е.Жауап



Ұқсас жұмыстар

Экскурсиызық іс-әрекеттің теориялық астары мен жүргізу әдістеріне талдау
Экскурсия өткізу әдістері
Экскурсиялық құжатты жобалау (Алматының архетектуралық көрінісінің ерекшелігі)
Блок экскурсиятану
Экскурсияны дайындаудың әдістемесі
Экскурсияға кіріспе, оның құрылымы: ұйымдастырулық және ақпараттық
Алматы қаласына шолу экскурсиясы» бойынша туристік-экскурсиялық маршрутты өңдеу
Экскурсант пен экскурсоводтың белсенділігі
Түрлі топтарға экскурсия жүргізу ерекшеліктері
Абылай хан даңғылы» бойынша туристік-экскурсиялық маршрутты өңдеу
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қылмыс қүрамының түсінігі және маңызы
Несиенің ақшаларының қажеттілігі мен маңызы
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Шағын кәсіпорынның маңызы және міндеттері
Кәсіпкерлік істің мәні және маңызы
Нарықтық экономиканы реттеу жүйесіндегі мемлекеттік бюджеттің маңызы
Жергілікті қаржының мәні мен маңызы
Қылмыстың объективтік жағының түсінігі мен маңызы
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы