Диплом алдындағы іс-тәжірибе

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ

М. ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТУСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕМЕЛКЕТТІК
УНИВЕРСИТЕТІ


ҚАШЫҚТЫҚТАН БІЛІМ БЕРУ ИНСТИТУТЫ

«ИНФОРМАТИКА» КАФЕДРАСЫ


Студенттің іс-тәжірибе бойынша

ЕСЕБІ

Диплом алдындағы іс-тәжірибе
(Іс-тәжірибе атаулары)

Мамандығы бойынша: 050602-Информатика

Жеке тапсырманың тақырыбы: «Бастауыш сынып оқушыларына қазақ тілін
үйретуші бағдарлама құру»



Есептің қорғау Орындаған: Тобы ЗИП-03-2к
Бағасы Баубекова Л.А
___________ (Т.А.Ә. тобы)
(бағасы,күні)

«____»______________ 2009ж.



Комиссия Жетекші: доцент Жұмашова Т.О.
_____________________________ (қолы, Т.А.Ә.)
(қолы, Т.А.Ә.)

_____________________________
(қолы, Т.А.Ә.)





Шымкент 2009 жыл


Ф.7.08.-01
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан Мемлекеттік университеті


ҚАШЫҚТЫҚТАН БІЛІМ БЕРУ ИНСТИТУТЫ

«ИНФОРМАТИКА» КАФЕДРАСЫ

Бекітемін
Кафедра меңгерушісі
Изтаев Ж.Д.
_______________________
«___»_____________2009ж.


№_____хаттама

____________________ студенттің іс-тәжірибе бойынша есебін қорғау

студент_____________________________тобы______________________________________

Жеке тапсырманың тақырыбы___________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Қорғау кезінде келесі сұрақтарға жауап берілді:

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Іс-тәжірибенің бағдарламасы орындалған кезде (60 балл мумкіндіктен)

_____ балл жиналды.

Қорғау кезінде жинаған балы______(40 балл мүмкін).

Жалпы балы______________

Бағасы___________________

Іс-тәжірибе жеткшісі______________________________________________

Комиссияның мүшесі_____________________________________________

Комиссияның мүшесі______________________________________________

Қорғаған күні___________________2009ж.




ЖОСПАР

1 КІРІСПЕ.............................................................................................................4
1.1 Мекеменің тарихы мен атқаратын қызметі..............................................5
1.2 Мекемнің техника қауіпсіздігінің негізгі ережелері...............................8
2 ӨНДІРІСТІК ІС-ТӘЖІРИБЕНІҢ МАЗМҰНЫ............................................10
3 СТУДЕНТТІҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСЫ: Тақырыбы: Бастауыш сынып оқушыларына қазақ тілін үйретуші бағдарлама құру.....................................14
4 ҚОРЫТЫНДЫ................................................................................................22
5 ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР.................................................................23
6 ҚОСЫМШАЛАР

















1 КІРІСПЕ

Мен Баубекова Лаура өндірістік іс-тәжірибемді Сарыағаш ауданы , Абай ауылы №114 Т.Бегманова орта мектебінде өткіздім. Мен онда 2009-шы жылдың 2-ші ақпан мен 01-ші наурыз аралығында іс-тәжірибеден өттім. Мен іс-тәжірибеге күн сайын қалдырмай бардым. Жалпы мен іс-тәжірибемді өткізген мекеме , яғни №114 Т.Бегманова орта мектебі
Мекеменің қызметінің негізгі мақсаты: жарғысы бойынша қызметінен табыс алу болады.
Бұл серіктестік жұмысқа тұрушыларға күзетші қызметіне жұмысқа орналастырады. Мен онда жүріп көптеген қызықты мәлімметрге қанық болдым, өзіме қажетті бағдарламаларды және осы мекеменің арнайы бағдарламаларымен таныстым. Іс-тәжірибемді күнделікті сағат 9:00-дан бастап сағат 17:00-ге дейін өткізіп жүрдім.
Бұл мекемеде мен көбінесе Microsoft Word-пен, Microsoft Excel жұмыс жасадым. Мекеменің бухгалтерлік бөлімінде жұмыс жасап, Төлемдік ақы не екендігін, онымен қалай жұмыс жасау қажет екендігінен, мекемесінің қандай банктермен жұмыс жасайтындығынан толыққанды мәлімет алдым. Жалпы Төлем ақыға келер болсақ, бұл - көрсетілген соманы бенефициар пайдасына ақшалар жіберушінің оған қызмет көрсететін қабылдаушы-банкке ақшаны аудару туралы тапсырысы болып табылады. мекемесі “Төлем тапсырмасын” берерде бірнеше банктермен жұмыс жасайды екен, яғни олар: “Тұран Әлем Банкі”, “КазкоммерцБанк” , тағы сол секілді бірнеше банктер тізімі. Көбінесе мекеме қолданылатын бензин мөлшеріне, күзетші қызметерлеріне қажетті заттарға төлем ретінде банкке ақша аударады екен. Мысалы, ЖШС “Гелиос” мекемесіне бензинге ақысын төлеу үшін банк арқылы ақша аударғаны туралы бар. Сол секілді бірнеше мысалдар қарастыруға болады.


1.1 Мекеменің тарихы мен атқаратын қызметі


Т.Бегманова метебінің іргетасы 1950 жылдың маусым айында бұрынғы Келес ,қазіргі Сарыағаш ауданы , Ақтөбе ауыл округіне құрылған .
• жыл ішінде мектебіміз 20 мыңнан астам жұмысшы маман дайындап , түлектеріміз еліміздің түкпір-түкпірінде лауазымды қызметтерде еңбек етуде
Қауіпсіздік қызметінің құқықтық негіздері
- Қазақстан Республикасының конституциясы;
- Қазақстан Республикасының «Қауіпсіздік қызметі туралы» заңы;
- Қазақсан Республикасының «Қауіпсіздік қызметі туралы» заңының орындалуын басқаруды ұйымдастыру заңы;
- Қазақсан Республикасының «Әр түрлі қаруларды мемлекттік бақылау туралы» заңы;
- Қазақсан Республикасының қылмыстық кодексі;
- Қазақсан Республикасының азаматтық кодексі;
- Қазақсан Республикасының административтік кодексі;
- Мекеме қаулысы(бөлімше);










1.2 Мекеменің техника қауіпсіздігінің негізгі ережелері


Бірінші барған күні жетекшім мені мекемедегі техника қауіпсіздіктерімен таныстырды. Онда компьютерді қалай қосып-өшіру керектігін көрсетті. Және де электр сымдарына абай болу керек екенін айтып отырды. Компьютерді жұмыс істеп болғаннан кейін міндетті түрде сөндіріп қою қажеттігін, компьютердің алдына міндетті түрде кактус гүлін қойып қою көзге қауіпсіз екенін ескертті. Бөлмеден шығарда бөлменің терезелерін жауып, бөлмедегі электр жарығын сөндіріп кету керектігін айтты. Егер бұл міндеттерді орындамаған жағдайда кенеттен төтенше жағдай болуы мүмкін екендігін ескертті. Мен өзіме тиесілі жұмыстарды техника қауіпсіздігін сақтай отырып жұмыс істедім.
Техника қауіпсіздік шараларымен танысу. Сонымен жалпы алғанда мына техника қауіпсіздік ережелерін сақтау қажет:
1. Есептеуіш техника бөлмесінде әрбір студент қауіпсіздік техникасының ережесін қатаң тәртіпте орындау керек.
2. Электр тогымен зақымдалған студентке әрбір студент алғашқы көмек көрсете білу керек.
• Электр тогымен зақымдалған кезде тезірек тоқты өшіріп, зақымдалған адамды сымнан босату керек.
• Егер демалысы тоқтап қалған болса, онда дәрігер шақырып жасанды тыныс алу жәрдемін көрсету керек. Ол минутына 16-18 рет бірқалыпты өту керек және қашан тыныс пайда болғанша жасау керек.
3. Өрт сөндіретін құралдармен әрбір студен



Ұқсас жұмыстар

Зар заман әдебиеті мен Алаш ұранды әдебиеттің сабақтастығы
Студенттердің іс-тәжірибе базасы мен жұмыс орны
Нақты жұмыс орнында қызмет атқару барысында студенттің теориялық білімдерін белсенді пайдалану
Дипломалды практика бағдарламасы
Өндірістік практика бағдарламасы
Тәжірибе жетекшілерінің міндеттері
КҮНДЕЛІК ПЕН ЕСЕПТІ РӘСІМДЕУ ТӘРТІБІ
Биология пәнін оқытуда жүгері өсімдігінің биологиялық және өнімділік ерекшеліктері
Тауар бойынша есеп
Оқу,өндірістік және диплом алдындағы тәжірибе есебі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Батыс Еуропа елдері экономикалық интеграциясының ерекшеліктері
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
АЙША БИБІ
ШЫҢҒЫСҰЛЫ ЖОШЫ ХАН
ЖАМАҚҰЛЫ БЕЙБАРЫС