Компаниялар репутациясының рейтингі

Компания репутациясы ұзақ уақыт мерзіміне және бірнеше факторларға тәуелді. Ол материалды емес актив боп келеді, алайда материалды таралымдарға ие болады.Сондықтан сәттілікке жету үшін репутацияны қажетті деңгейде ұстап тұру компания жетекшілерінің басты шарттарының бірі болып саналады. Егерде тартымды имидж жаңа тұтынушылар мен серіктестердің назарын аударатын болса, ал бірнеше жылда қалыптасқан репутация оларды бұрынғы таңдауларына адал болуға жүктейді және қиын сәттерде мықты қару бола алады. Репутация компанияның қызметі туралы ең сенімді ақпарат көздері, яғни достардың пікірі және жеке тәжірибеден алынған ақпарат арқылы қалыптасады.
Зерттеу жүргізу әдісі: зерттеу екі кезеңнен тұрады. Бірінші кезеңде бір ай көлемінде эксперттерден сұрау жүргізілді.Бұл арқылы компания репутациясына әсер ететін 8 басты факторлар анықталды және олар туралы тұтынушылардың пікірі қарастырылды.
Екінші кезеңде респонденттерден, сонымен қатар әр облыс көлеміндегі мамандардан анонимдісұрау жүргізілді.Эксперттер компанияның кез-келген саладағы санын тіркеп, және оларды жоғарда аталған критериялар бойынша бес балдық бағамен өлшеді.
Бұлардан да объективті нәтиже алу үшін сұраулар фирманың арнайы қағаз қаптауларына жапсырылған конверттер арқылы алынды. Бұл респонденттердің өз компанияларына немесе сыбайластарына барген объективті дауысты автоматты түрде алып тастауға мүмкіндік береді.
Қорытынды жүргізу: тізім қатарында сұрау кезіндегі ең жоғары ескертулері бар бірнеше компаниялар болды. Сондай-ақ әрбір критериге орташа баға анықталып және әрбір кандидатқа жекелей жалпы балл қойылды.
Респонденттер статусы: кәсіпорын жетекшілері, жетекшілердің орынбасарлары, басқарма мүшелері және директорлар кеңесінің мүшелері, топ-менеджерлер және орта буын менеджерлері, алдыңғы қатардағы мамандар.




Критериилер Орташа балл
Жетекшілер квалификациясы 4,16
Қазақстандық нарықтағы сәттіліктер 4,43
Тауарлар мен қызметтердің сапасы 4,20
Анықталған имидждің ерекшелігі 4,13
Инвесторларды тарту дәрежесі 4,05
Көрінбеу деңгейі 3,47
Персоналға шарт құра білу деңгейі 3,80
Кризистік ситуация кезінде жұмыс істей білуі 3,71
Компаниялардың әрекет ету ортасы: қаржылық институттар, аудиторлар, сақтандыру компаниялары, мұнай секторындағы компаниялар, бөлшек саудадағы және азық-түлік саласындағы ірі фирмалар, жарнамалық және PR-агенствалары. Біздің зерттеуімізде барлығы 214 жарнамалық респонденттер, олар атап өткен,Қазақстан нарығында жұмыс атқарып жатқан 370 қазақ және шетел компаниялары. Ұлттық компаниялармен ара-қатынас үлесі 6:1 екендігін атап өткен жөн, бұл қазақстандық тұтынушылардың отандық компанияларға өте сенімділілігін, және имидж бен репутацияны өзгертуге ынталы екендігін көрсетеді.

№ Компания атаулары Жиналған дауыс,% Жалпы баға Әрекет ету ортасы
1 Казкоммерцбанк 55.00% 4.28 Қаржы
2 БанкТуранАлем 40.00% 4.24 Қаржы
3 Фудмастер 38.33% 4.18 Тағам өндірісі
4 АльянсБанк 30.00% 3.71 Қаржы
5 GSM (K-CELL, Activ) 21.67% 4.17 Телекоммуникация
6 Кар(Beeline-KMobile) 21.67% 4.28 Телекоммуникация
7 Қазақтелеком 21.44% 4.07 Телекоммуникация
8 Астана Моторс 20.00% 4.48 Автосалон
9 Ұлттық Банк 18.33% 4.10 Қаржы
10 АТФ Банк 15.00% 4.29 Қаржы
11 Базис А 13.33% 4.13 Құрылыс
12 КУАТ 11.67% 3.84 Құрылыс
13 ҚазМұнайГаз 11.00% 3.90 Мұнай және газ
14 КФ “Рахат” 10.00% 3.71 Тағам өндірісі
15 ҚазАтомПром 10.00% 3.42 Өндіріс
16 Procter&Gamble 9.33% 4.58 Бөлшек сауда
17 СК “Евразия” 9.33% 4.45 Сақтандыру
18 ТемирБанк 8.33% 4.20 Қаржы
19 LG Electronics 8.33% 4.10 Техника,технология
20 Беккер иК 8.33% 4.05 Тағам өндірісі
21 БанкЦентрКредит 7.33% 3.65 Қаржы
22 ABN AMRO Банк 6.67% 4.22 Қаржы
23 Сеймар(К Қағазы) 6.67% 4.19 Инвестициялық к-я
24 Gross 6.53% 4.13 Бөлшек сауда
25 СК “НСК” 6.27% 3.50 Сақтандыру
26 Real Invest 5.33% 4.67 Инвестициялық к-я
27 ТРК 31 канал 5.27% 4.67 СМИ
28 Resmi Group 5.00% 4.33 Қаржы,бөлшексауда
29 Sulpak 5.00% 4.08 Техника,технология
30 Air Astana 5.00% 3.88 Авиатасымалдау
31 Дастархан 5.00% 3.54 Бөлшек сауда
32 КР Темір Жолы 4.33% 3.38 Транспорт,инфрастр-ра
33 Меркур Холдинг 4.00% 2.54 Бөлшек сауда
34 ҚазМұнайГаз 4.00% 3.42 Мұнай және газ
35 Coca-ColaAlmatyBTRS 4.00% 3.29 Тағам өндірісі
36 Техака Банк 3.67% 4.75 Қаржы
37 ПФ “Сенім” 3.67% 4.69 Зейнетақы қоры
38 Райымбек Group 3.33% 4.63 Тағам өндірісі
39 TS Engineering 3.33% 4.63 Құрылыс
40 ҚазЦинк 3.33% 4.44 Өндіріс
41 СК “ККБ Полис” 2.67% 4.44 Сақтандыру
42 KIMEP 2.33% 4.44 Білім
43 ПФ “ҰларҮміт” 2.33% 4.38 Зейнетақы қоры
44 ТехноДом 2.33% 4.31 Техника,технология
45 СК“Лондон-Алматы” 2.33% 4.25 Сақтандыру
46 ТайотаЦ “Жетісу” 1.67% 4.19 Автосалон
47 Жаңа Нұр 1.67% 4.06 Туризм
48 Назик 1.67% 3.88 Тағам өндірісі
49 Астана Финанс 1.33% 3.75 Қаржы
50 СК “АТФ Полис” 1.33% 3.75 Сақтандыру
Әдеттегідей, рейтингтің жоғары деңгейін қаржылық институттар алады-18% алдыңғы 50 ішінде-екінші орында, азық-түлік компаниялары-17%.Үшінші орында-13%-бөлшек саудамен айналысатын компаниялар. Мұнай-газ секторын қамтитын компаниялар алады. Зерттеу нәтижесі көрсеткендей, Респонденттердің репутация жайлы пікірлері бір-бірімен сәйкес келеді. Олардың 91 пайызы жеке тұтынушылардан сұрау арқылы дәлелдесе, 65 пайызы ақпаратты СМИ орталығынан алғанын айтады.
Сонымен, алдыңғы қатарда тұрған 50 компания атаулары аталып өтілді. Біз бұларды жетістіктерімен құттықтай отырып,алдағы уақытта бұдан да жоғарғы көрсеткіштерге жетулеріне тілектеспіз.












Баяндама
Тақырыбы:Компаниялар репутациясының рейтингі
Орындаған:Кокыбасова А.Ы
Тексерген:Калиаскарова Э.А

РЕФЕРАТ
Тақырыбы:Қазақстанда кәсіпкерліктің дамуы
Орындаған:Кокыбасова А.Ы
Тексерген:Калиаскарова Э.А



Ұқсас жұмыстар

Қарыз алушының іскерлік беделі
Банк Центркредит АҚ-ы мысалының негізінде проблемалық несиелерді талдау және оларды ҚР-да шешу жолдары
Коммерциялық банктің несиелік процесі
Коммерциялық банктердің несиелік саясаты және оның банктің қаржылық тұрақтылығын қамтамасыз етудегі ролі
Несиелік келісім шартының объективтік мәні мен маңызы
Қазақстан Республикасындағы инвестициялық процестері
ҚР лизингтің мәселелері мен дамуы
Іскерлік репутация
Лизингтің мағынасын зерттеу
ESG - инвестициялау және оның қор нарығына әсері
Туристік компанияларда бухгалтерлік есепті ұйымдастыру
Менеджердін берген компаниялары бойынша іздестіре бастаым