Маркетинг
Маркетингтің әлеуметтік негізі. Маркетингпен басқару концепциялары. Маркетингпен басқару процесі. Нарықтық мүмкіндіктерді талдау. Нарықтың мақсаттық сегменттерін іріктеу. Маркетинг кешенінің өңделуі. Маркетингтік шараларды жүзеге асыру. Маркетинг қызметінің ұйымдастыру жүйесі.
2.2 тақырып. Маркетинг ортасы және маркетингтік зерттеудің жүйесі.
Ұйымдастырудың маркетингтік ортасы. Фирманың жұмыс істеуіндегі микроортаның негізгі факторлары. Фирманың жұмыс істеуіндегі макроортаның ортаның негізгі факторлары.
Фирма үшін ақпараттың мағынасы. Маркетинг ақпараттар жүйелерінің негізгі құрылымдары. Маркетингтік зерттеулердің кезеңдері. Ақпараттарды жинаудың әр түрлі әдістерін салыстыру.
2.3. тақырып. Тұтынушыларды оқу және нарықты сеғгменттеу.
Тұтыну нарығы. Сатып алу мінез- құлығының моделі. Сатып алу жөнінде шешімдерді қабылдау ерекшеліктері.
Ұйымдастыру нарығы, оның тұтыну нарығынан айырмашылығы.
Өнеркәсіптік қызметтегі тауарлар нарығы, оның ерекшеліктері. Аралық сатушылар нарығының және меемлекеттік ұйымдар нарығының ерекшеліктері.
Нарықты сегменттеу. Тұтыну нарығын және өнеркәсіптік қызметтегі тауарлар нарығын сегменттеудің негізгі принциптері. Нарықта тауарлардың негізгі жолдары.
2.4.тақырып. Маркетинг кешенін өңдеу.
Тауар, тауардың жіктелуінің негізгі түрлері. Тауарлар маркасы. Тауарлар буып-түю, таңбалау және сатып-алушылар үшін сервистік қызметтер. Тауарлық ассортимент және тауарлық номенклатура. Жаңа тауарларды дайындау процессінің кезеңдері. Тауардың өмірлік циклінің кезеңдері. Тауардың өмірлік циклінің кезеңдері. Тауардың өмірлік циклі кезеңінен маркетинг стратегиясының тәуелділігі .
Тауарларға деген бағаның қалыптасуы. Нарықтың әр түрлі типтеріндегі бағаның қалыптасуы. Нарықтың әр түрлі типтеріндегі баға белгілеу. Тауарға деген бастапқы бағаның қалыптасу кезеңдері. Баға белгілеудің әдістемесін таңдау. Тауарға деген соңғы бағаның қалыптасуына әсер ететін факторлар.
Тауарлардың тарату әдістері. Тауарлар мен қызметтерді тарату каналдары. Тарату каналдарымен басқару және құрылымы. Тауар қозғалысы оның мақсаты. Тауар қозғалысының жүйесі, оның құраушы элементтері. Көтерме және бөлшек сауда.
Тауарлардың қозғалысы. Жарнама, оның міндеттері, жарнамаларды қабылдау бюджеті.Жарнамалық айналым. Өткізуду ынталандыру, өткізуді ынталандырудың міндеттері және әдістері. Насихат. Насихаттың міндеттерін жою және жүзеге асыру.
Тәжірибелік сабақ : семинар.
ІІ. Бойынша оқушы білуі қажет:
- маркетинг анықтамасын және оның экономикадағы рөлін;
- маркетинг концепцияларын;
- маркетинг басқару процесін;
- фирмалардың микро және макроортасының негізгі факторларын;
- маркетингтік ақпараттар жүйесінің негізгі құрылымдарын;
- маркетингтік зерттеулерді жүргізудің кезеңдерін;
- сатып-алушылық мінез-құлығының модельдерін;
- сатып-алу жөніндегі шешімдерді қабылдау процесін;
- нарықты сегменттеуді;
- тауарды өңдеуге және тауардың өмірлік циклінің мәселелеріне
жақындауды;
- тауарға бағаның белгілеу кезеңдерін;
- тарату каналдарның деңгейлері мен атқаратын қызметтерін;
- ынталандыру кешенінің құрылымын;
Оқушы істей білуі қажет:
- маркетингпен басқарудың бес тәсілін салыстыруды;
- басқару процесінің кезеңдерінің айырмашылығын;
- маркетингтік ортаның факторларын талдауды;
- сырқы ағымдағы ақпараттарды жинау жоспарын құруды;
- маркетингтік зерттеу жоспарын құруды;
- сатып-алушылардың мінез-құлқын талдауды.
- нарықтық бөлек сегменттерінің қызықтырған дәрежесін
талдауды;
- маркетинг стратегиясына тауардың өмірлік циклінің әсеріне
анықтауды;
- тауарға деген бағаның белгілеу әдістерін анықтауды.
Маркетинг
Маркетинг теориясы
Маркетинг түрлері және олардың Қазақстанда даму тенденциялары
Маркетинг пайда болуының және дамуының экономикалық алғы шарттары
Маркетингті басқару тұжырымы
Маркетингтің дамуының алғы шарттары. Сада кәсіпорында маркетингті жоспарлау
Маркетингтің теориясы және тұжырымдамалары
Кәсіпорын қызметінде маркетингті ұйымдастырудың теориялық негіздері
Маркетингтің ресейлік моделінің қазақстандық модельден айырмашылығы
Маркетингтің мәні
Тауар саясаты фирманың маркетинг қызметінің негізгі құрамдас бөлігі
Маркетинг және қоғаммен байланыс ұқсастықтары мен айырмашылықтары
Фирманың маркетинг қызметіндегі баға және баға саясаты ЖШС «Adramit Akros» мысалында
Маркетинг басқару
Маркетингті – сараптамалық зерттеулер орталығы
Стратегиялық маркетингтің Концепциясы
Халықаралық маркетинг
МАРКЕТИНГ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ТАУАР ЖӘНЕ ТАУАР САЯСАТЫ МАРКЕТИНГ ЖҮЙЕСІНДЕГІ БАҒА САЯСАТЫ
Экономикалық мамандықтар бойынша 2 курс студенттеріне жүргізілетін Маркетинг пәні бойынша студенттердің білімін бағалау тезаурустік тәсіл бойынша жүргізіледі
Маркетинг тұжырымдамалары