Кітапхана - өнер, білім ордасы.
Кітапхана - өнер, білім ордасы.
Қазақстан - тәуелсіз мемлекет. Тәуелсіз елді өркениетті әлемге танытатын, дамыған елдер қатарында терезесін тең ететін күш – білім және білімді ұрпақ. Білімді ұрпақ – егеменді елдің берік тірегі.
Қазіргі таңдағы жан-жақты білім мен тәрбие берер мәдени орындардың бірі – мектеп кітапханасы. Кітапхана сол мемлекеттегі білімге ұмтылған жас ұрпақтың, ұстаздардың табылар жері.
Біздің мектептің кітапханасы үлкен, жарық, жиырмадан астам гүлдердің түрлері бар. Кітапхананың қорында 1028 мың көркем-әдеби (қазақша, орысша, ағылшынша) кітаптар бар. Оқушылар, ұстаздар осы заманға сай ақпарат құралдарын, технологиялық заманында қанағаттандыратын көмекші құралдарды кеңінен қолдана алады. Өйткені жыл сайын кітапхана қорына көптеген әр салада әдебиеттер түсіп жатады.
Бүгінгі оқушы, бүгінгі ұстаздар ертеңгі еліне жеріне деген сүйіспеншілігін, отаншылдығын, адамгершілігін, халқымыздың қилы тарихын, әде-ғұрпын, салт-дәстүрін, мәдени мұраларын оқушыларға дәріс беруде – біз кітапханашылар – кітап арқылы насихат жүргізіп, кітап көрмесін, тәрбие жұмысын өткізуде көптеген жұмыстар атқарамыз.
Кітапханаға 1-сыныптан бастап 11-сыныпқа дейін оқырмандар өте көп келеді. Оқушылар кітап әлемімен танысып, кітапты құрметтеуді, онымен жұмыс жасауды үйренеді.
Оқушыларға рухани – адамгершілік тәрбие беру – қазіргі мектеп кітапханасының ең маңызды міндеттерінің бірі, сондықтан нақты жағдай мен қызмет түрлерін қөолданамыз.
Өміріндегі бар алтын мен асылдан,
Кітап артық шуақ болып шашылған,
Кітапханам - өнер-білім ордасы.
Сен – анамсың, құшағың кең ашылған.
Білім, өнер және ынтымақ ордасы.
120-«М.Бегалин» атындағы лингвистикалық гимназия аудандық, тіпті қала бойынша алдыңғы қатарда деуге болады. Онда еңбек ететін ұстаздардың 60% (пайызы) 14 категориялы, яғни мамандығының шеберлері. Шәкірттер үш тілді: ағылшын, қазақ, орыс жетік біледі, шығыс тілдерінен араб, қытай тілдерін игереді. Оқушылар жан-жақты білім, тәрбие алады. Түрлі үйірмелер жұмыс ісейді. М: домбыра, би, хор, драмма, әр пәннен факультативтер. Ұстаздар үшін мемлекет тілін үйрету курсы бар, жыл аяғында әр ұстаз сынақ тапсырады. Шәкірттеріміз аудандық, қалалық, республикалық шараларға қатысып жүлдемен оралып жүр, (мысал) Сабақты, кездесулерді, әр түрлі шараларды әнұранмен бастаймыз. Өтілетін шаралардың барлығына өнерпаздарымыз қатысып, өнерлерімен қуантуда. Әр пәннен жабдықталған кабинеттер бар. Оқу жылының басында бірнеше адамнан құралған комиссия кабинеттердің жағдайымен, ұстаздардың дайындығымен танысады, кемшіліктері болса ескертеді. Мектебімізде М.Бегалин мұражайы бар. қысқа метражды фильмдер, картиналар әр тақырыпқа арналған диофильмдер бар. шәкірттеріміз кино өнерінде, өнердің басқа саласында еңбек еткен даңқты адамдар, соғыс батырлары, ардагерлер журналы мәлімет алады. Мұнда кездесулер, сынып сағаттары өткізіледі. Евразия фестиваліне келген дүние жүзіне белгілі кино қайраткерлерімен кездесу өтті. Олар мүмкіндігі болған жағдайда келіп, оқушылармен кездесулер өткізеді. Олар туралы көптеген материалдар, фотосуреттер сақталған. Көптеген жылдар еңбек етіп зейнетте жүрген ұстаздар мектебінің жетістіктеріне қуанады, ал мектеп ұжымының оларға деген ықыласы ерекше жоғары, олар өтілетін шаралардың ортасында жүреді.
Тәжірибелі ұстаздың жас ұстаздарға қамқорлығы дәстүрге айналған. Сабақтарына қатысып әдістерімен бөліседі. Бірде – бір ардагер женіс күнінде не қарттар күнінде қалыс, ескерілмей қалмайды. Мерекеде ғана емес басқа күндерде де керек болса көмеек етуге бөлінген сыныптар бар. Ардагерлер сынып сағаттарына келіп сурақтарға жауап беріп, әртүрлі тақырыпқа әнгіме өткізеді.
Әрине мұндай ұжымды басқару, үлгі басшы болу әркімнің қолынан келмейтіні хақ. Мектебімізді Атажанова Валентина Дадановнаның басқаруы бақытымыз. Ол өте шебер басқарушы, ұйымдастырушы, аянбай еңбек етуші. Зор тынымсыз еңбектің арқасында ғылыми атаққа ие болды. Қарамағындағы талантты қызметкерлерден (ұстаздардан) де соны талап етеді. Қанатыңыз талмай осы қарқынмен ұжымыңызды алға сүйрей беріңіз құрметті
Валентина Дадановна!
Соғыс және еңбек ардагері, «Достық ордені» иегері, методистмұғалім Кудебаева Қияш Ахметжановна.
Кітап оқудың бес тәсілі
ҚР кітапханашылары жаңа жағдайда мәселелері, даму жолдары
Қазіргі кезеңдегі кітапханада еңбек ұжымын басқару
Кітап және кітап құндылығын насихаттау
Кітапхана – ғылым, мәдениет және руханият орталығы
Ұлттық кітапхананың сирек кітаптар мен қолжазбалар қорының құрамы
Балалар кітапханаларында оқырмандарға қызмет көрсетудегі қарым-қатынас аспектілері және оны шешу жолдары
Мектеп кітапханасы және оның мақсаттары мен міндеттері
Кітапхананы жаңа технологиялармен қамтамасыз ету
БӨКЕЙ ОРДАСЫ ТАРИХИ - МУЗЕЙЛІК КЕШЕНІ
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
GRAPH кітапханасын қолдану
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар
Қазақстанның аграрлық өнеркәсіп кешені және машина жасау өнеркәсібі
Тіл, сөз өнер туралы мақал-мәтелдер
Мәдениет, салт-дәстүрлер денсаулық сақтау және білім саласындағы әлеуметтік саясаттың негізгі құраушы факторы