Банк қызметінің көрінісі.

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ
С. Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті.
Көпсалалы колледж.
Экономика және құқық бөлімі.




ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ ІС - ТӘЖІРИБЕ ЕСЕБІ





ӨСКЕМЕН ҚАЛАСЫ, 2005 жыл.
МАЗМҰНЫ

1) Банк қызметтері көрінісі...................................................................................5
2) Банк тарихындағы негізгі оқиғалар.................................................................8
3) АҚ «Казкоммерцбанк» бөлімшесі туралы жағдай.........................................12
4) Банк депозиттері................................................................................................14
5) Несиелік портфель.............................................................................................20
6) Жеке қарызгерлерді несиелендіргенде несиелік процесс...............................23
7) Несие қабілеттілік рейтингі...............................................................................26
8) Төлем қабілеттілігін талдау...............................................................................28
9) Банктің ақпараттық техникалары......................................................................31
10) АҚ «Казкоммерцбанк» саясаты.......................................................................33
Қорытынды...............................................................................................................35
Қолданылған әдебиеттер тізімі...............................................................................36
Қосымша.



1. Технологиялық іс – тәжірибенің күнделікті өту жоспары.
Мен, 06.12.2004 жылдан 06.02.2005 жылға дейінгі уақыт аралығында, АҚ «Казкоммерцбанк» Өскемен филиалында техникалық іс- тәжірибесін өттім.
Іс - тәжірибенің негізгі мақсаты болып: банк қызметімен, банк қызметін құқықтық реттеуімен, Казкоммерцбанктің жүргізетін банктік операциялармен танысу.
Техникалық іс – тәжірибе төменде атқарылған жұмыстардан тұрады:
№ Жұмыс түрі Мерзімі Ескертулер және тәжірибе жетекшінің қолы.
1 Банктің құрлымымен және қызметін ұйымдастыруымен танысу, еңбек құқығы, іскер қатынастар этикасы.
Іс – тәжірибе бағдарламасын құру. 06.12.2004 – 08.12.2004ж.
2 Банк қызметкерлерінің қызмет міндеттемелерін және филиалдың ұйымдық құрлымын зерттеп, танысу. 09.12.2004 – 16.12.2004ж.
3 Казкоммерцбанк филиалының және басқа бөлімшелердің құқықтық негіз функцияларымен және ақпарат тізімін анықтайтын құжаттармен (банктік құпия, коммерциялық құпия және т.б.) танысу. 17.12.2004 – 23.12.2005ж.
4 Филиалдың несиелік операцияларды есепке алу және әкімшілік секторында жұмыс істеу, қарызгерлердің несиелік досьелін толтыру, банктік құжаттарды рәсімдеу. 24.12.2005 – 14.01.2005ж.
5. Операциялық бөлімдегі жұмыстармен танысу, тәжірибелік дағды бойынша әр-түрлі жұмыстарды игеру. Тұтынушылық несиелендіруді ұйымдастырумен танысу. Құжаттарды архивке өткізу. 15.01.2005 – 20.01.2005ж.
6 Банктің ақпараттық-байланыс жүйесімен танысу, құжаттық деректерді компьютерге енгізу және талдау. 21.01.2005 – 29.01.2005ж.
7 Технологиялық іс – тәжірибе есебін рәсімдеу. 30.01.2005 – 06.02.2005ж.

Күнделік.

№ Жазу күні Мазмұны мен жұмыс түрлері. Ескертулер, тәжірибе жетекшесінің қолы.
1 06.12.2004ж-10.12.2004ж АҚ «Казкоммерцбанк» құрлымымен және қызметін ұйымдастырумен танысу.
2 13.12.2004ж- 24.12.2004ж. Банк құрлымын ұйымдастыру және оның қызметтеріне жүктелген міндеттердің мәліметтерін талдау.
3 27.12.2004ж- 07.01.2005ж. Банк бөлімдерінде жұмыс істеу және іс – тәжірибелік дағдыларды меңгеру.
4. 10.01.2005ж- 24.01.2005ж Мәлеметтерді компьютерге енгізу.
5. 25.01.2005ж- 01.02.2005ж Қарыз алушының несиелік құжаттарын толтыру.
6. 02.02.2005ж- 06.02.2005ж. Технологиялық іс – тәжірибе есебін рәсімдеу.










Банк қызметінің көрінісі.
«Казкоммерцбанк»
Банк 1990 жылы 12 шілдеде пайда болды, «Казкоммерцбанк» ең алғашында ААҚ «МедеуБанк» атында болды. Қазақстан Совет Социалистік Республика Заңына сәйкес банктің құрылу мақсаты болып, банк секторындағы қызметтердің әр-түрлігін туғызу болып келеді. Қазақстан Республикасы өз тәуелсіздігін алғаннан кейін, Медеу банкін басқа атпен қайта тіркелінді, бұл жаңа атауы – АҚ «Казкоммерцбанк» болды. Және ҚРҰБ № 48 21 қазан 1991 жылы банк операцияларын жүргізу лицензиясын алды. Банк Әділет Министрлігімен берілген № 4466 – 1910 – АҚ тіркелу куәлігіне ие. Банк және оның бас офисі төменде көрсетілген мекен – жайда тіркелінген: ҚР, Алматы қаласы, Гагарин даңғылы 135, индексі 480060, банктің байланыс телефондары: +73272-585-101 және 585-116, факс: +73272-585-100. Казкоммерцбанктің интернет жүйесіндегі мекен – жайы: http: // www. kkb. кz.
1994 жылы сәірде банк «Астана Холдинг» банкімен қосылды, «Астана Холдинг» коммерциялық банк, Қазақстанда тіркелген. 1994 жылдан бастап банк негізгі үлкен дәрежелі және көп адамды орталықтарда өз филиалының жүйесі арқылы қатысып жүр. Бұл филиал 20 бөлімнен, 5 есептесу кассасы орталықтары бар және 60 бөлшек қызмет көрсету пунктерінен тұрады. 31 желтоқсан 2000 жылдың қалпы бойынша, банктің шетел мүшеліктері бар: Лондонда, Ұлыбританияда, Данияда және Бишкек пен Қырғызстанда.
Банк қызметтерінің түрлері.
Банктің коммерциялы қызметі өзіне корпоративті банк ісін қосады, сонымен қатар саудалық және жобалық қаржыландыру, жеке тұлғаларға қызмет көрсету, дебеттік және кредиттік карточкалар бойынша қызметтер және сауданы, сонымен қатар несие құралдарын теңгеде және шетел валютасында беру. Банк сонымен қатар Қазақстандағы құнды қағаз нарығында және валюталық биржада негізгі ойыншы болып келеді.
Банк стратегиясы, банк қызметтерін көрсету сферасында бас позицияға жетуге және орта әрі үлкен Қазақстандық кәсіпорындарға басқа да қаржылық құралдарын беруге бағытталған. Казкоммерцбанк бұл салада жұмыс істеуге тырысады. Оның ойынша өсуге үлкен перспективаға ие болады, олар мұнай және газ, инфрақұрылым және тамақ өнеркәсібі, бір уақытта өз бас жайын ұстай тұра, ішкі және сыртқы сауданы қаржыландырады. Банк сонымен қатар өз қызметін жеке қызмет көрсету сферасында өсуде. Өз уақытын көп ақшалы клиенттерге бөліп, өз депозиттік базасын диверсификациялайды және банк өнімдерінің бөлшек саудада өз бөлігінің өсуіне және жеке тұлғаларға қызмет көрсету сферасында. Банк сонымен қатар кәсіпорын қорларының басқаруына негізгі қызметті жеткізуші және жалақы жобаларында қызмет етеді. Бұл қызметтер банктің жеке клиенттерінің базасының үлкеюінде негізгі құрал болуы күтілуде.
Банк несие карточкаларын VISA және Mastercard, төлем жүйелерін жасайды, ал оның дебеттік және кредиттік карточкалары Сirrus/Maestro жүйесіне кіруді қамтамасыз етеді. Банк сонымен қатар American Express және Diners Club карточкаларын таратуда агент болып келеді.
Банк ағымдағы есептесу бойынша кең қызмет спекторын ұсынады. Тура дебеттік төлемдер, коммуналды қызметтер бойынша төлеуде және тұтынушылық қаржыландыру сияқты. 2000 жылдың 31 желтоқсанына, Қазақстандағы негізгі қаларында, банк жүйесі 140 банкомат және 525 қызмет көрсету пунктерін (POS – терминалов) есептеді.
Банк секторындағы бәсекелестік.
71 банкпен 1998 жылы және 184 банкпен, 1994 жылғымен салыстырғанда, Қазақстанда 2000 жылдың 31 желтоқсанына, ҚРҰБ – ін есептемегенде, 48 банк жұмыс істеген. Бұл төмендеудің негізі болып банктің қатал саясаты, екінші деңгейдегі банктердің деңгейінің капиталына көрсеткіштерне қарағанда, резервтерді қамтамасыз ету, максималды несие тәуелділігі, бухгалтерлік есеп және информацияны ашу байланысында.
Коммерциялық банк тобы үш категорияға бөлінуі мүмкін: үлкен жергілікті банктер, Казкоммерцбанкті қосажәне Халық сақтандыру банкі және ТуранАлемБанкі сияқты банктер, шетел банктері оған АБМ АМРО Банк Қазақстан және Ситибанкі кіреді, және ірі жергілікті банктер. Банк ойы бойынша жеткілікті үлкен капитализация, актив үлкендігі, салыстырмалы арзан депозиттік және диверсификацияланған мемлекеттік база, банк секторындағы жақсы бәсекелестікке төтеп беру позициясын береді. Сонымен қатар үлкен бәсекелестікте өмір сүретін Қазақстандық банк секторындағы, негізінен шетел банктер жағынан және перспективалы қатысушылары жағынан ұшырайды.



Ұқсас жұмыстар

Қаржылық талдаудың пәні, мазмұны және міндеттері
Ақша қызметі мен айналысы
Банктік несиелеу
Ұйымның есеп саясаты
Ұйымның есеп саясаты және қаржыландыру мәні
Қазақстан Республикасында несиелеу жүйесін дамыту
Қарыз алушының несиелік қабілеті туралы түсінік және оның маңызы
Банктің кіріс операциясының есебі
Несиенің формалары мен қазіргі кезеңдегі дамуы
Металл ақша айналысы
ҚР «Халық Банкі» АҚ құрылымы
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДІҢ НЕСИЕЛІК САЯСАТЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
БАНКТІК ҚЫЗМЕТТІ ҚАДАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОНЫ РЕТТЕУ
Коммерциялық банктердің қаржы айналымында бағалы қағаздармен жүргізілетін операциялары
Тауар саясаты фирманың маркетинг қызметінің негізгі құрамдас бөлігі
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Банктік есепшот келісімі
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі – «Банктердің Банкі»