Білім берудегі ұлттық модель.

Білім берудегі ұлттық модель.


Соңғы жылдарда елімізде білім бару саласын реформалаудың тиімді жолдарының бірі әлемдік стандарттық деңгейге көшу бағытында 12 жылдық оқыту жүйесі таңдалып алынуына байланысты баспа беттерінде туындаған көптеген пікірлер мен ұсыныстар жариялануда. Солардың ішінде ерекшелерінің бірі - <<Қазақ білім академиясы>> қоғамдық бірлестігінің президенті А. Құсайынұлы мен осы академияның академик-хатшысы Р. Башарұлының <<Білім берудің ұлттық модельін дұрыс таңдай алдық па?>> тақырыбында жарияланған мақаласында әлемдегі елдердің білім беру жүйесіндегі түрлі үлгілерін, оның ішінде өткен ғасырдың 50-жылдарындағы әлем мойындаған Кеңестер Одағы мектебінің 10 жылдық (4+3+3) үлгісін, осы бағытта 12 жылдық білім беру жүйесіне көшудің жапондардың (6+3+3) үлгісінің жоғарыда айтылған Кеңестер Одағы үлгісінің баламасы екендігін, оның тиімді жақтарын тілге тиек етуі. Сонымен қатар, жапон мектептерінің бастауыш сыныптарында оқытылатын пәндерінің негізі ана тілін оқытуға (1377 сағат) бағытталса, басқа пәндер (барлығы 8 пән) арифметика, өнер, еңбек, рухани -әлеуметтік, қоғамдық пәндерді оқытуға жоспарланғандығы айтылған. Елімізде қалыптасқан 4 жылдық бастауыш сыныптарда білім беру бағдарламаларының өзгертіліп шамадан тыс күрделенуі, оқушылардың ойлау қабілеті мен танымалдығын, қызығушылығын төмендетіп қана қоймай, олардың көпшілігінің оқуға деген ынтасын жоғалтуға мәжбүр етуде.
Сонымен қатар Елбасымыздың білім беру саласының алдында қойып отырған мақсаттарының бірі- <<тілдердің үш тұғырлығы>> идеясын , бүкіл еліміздің ұлттық мүддесі деңгейіне көтеруіміз қажет.



Ұқсас жұмыстар

Қазақстандағы жоғары мектептің жағдайы және дамуы
Конструкциялау технологиясы - әдебиетті оқытудың өнімді жолы
Үздіксіз білім беру процесіндегі экологиялық тәрбие сабақтастығының мазмұндық сипаты
Жалпы білім беретін мектепті басқарудың ғылыми-педагогикалық негіздері
Өлкетану материалдарын пайдалану арқылы негізгі мектептің оқушыларын елжандылыққа тәрбиелеу
Синергетикалық тәсіл негізінде студенттерді химиялық - педагогикалық даярлау моделін жасау
Конструктивті оқыту заңдары
Қоғамның даму тенденциясына сай бүгінгі білім беру жүйесінің дамуы
Сыни тұрғыдан ойлану
Полилингвалық тұлға
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Қазақстанның ұлттық экологиялық проблемалары
Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі – «Банктердің Банкі»
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Ұлттық табиғи паркте
Ұлттық экономикадағы инфляцияға қарсы саясат және инфляциялық таргеттеу
А.Жұбанов және ұлттық музыка мәдениеті
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар