“Ұлттық компания акционерлік қоғам бөлігі”
“Ұлттық компания акционерлік қоғам бөлігі”.
“Қазақстан Темір жолы”, “Шығанақ дистанция жолдары” акционерлік қоғамның өз алдына құрылысты бөлімшесі болып келеді.
01.04.2004 директорлардың кеңес шешімі негізінде бөлім Қазақстан Республикасының заң шығаруына сәйкес тіркелген.
Бөлімнің өз теңдігі, мүлігі және құралдары болады, қоғамның жалпы теңдігі қарастырылады.Бөлім ұйымға арналған өз қызмет басқаруының ағымдағы заң шығарумен анықталған ретте банкілерде есеп шот ашады.Баспа, өз атауымен мөрі болады.Бөлім теміржолдық жолдардың(жер маталар жоғарғы құрылымның, жасанды және басқа салулардың). барлық элементтерді ұстау мақсатында жасалған.
Бөлімнің негізгі мақсаттары: жолдарды қадағалаудағы күй жағдайы және салулар, ұйымның жүйелілігі.Уақтылы жоспарлы-сақтық жұмыстардың ұстау ағымындағы және дер кезінде орындалуы, себептерді жою, өндіріс-техникалық ғимараттарды жөндеу.Жоспарлы тапсырмалармен денсаулығын жақсарту, шаруашылықты күшейту.Транспорттың құралдардың өткелінде пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету.Қор тазалау жұмыстарын өткізу.Машина ,механизм және жабдықтармен мерзімділік бекітілген нормаларымен олардың орындалуымен қамтамасыз ету.Негізігі қорлардың орынды қолдану шотының артынан еңбекті, заттың және қаражаттың қорлардың,, алдыңғы өндіріс тәжірибелердің және қорды сақтаған технологиялар, ұйым прогресшіл түрлерінің және еңбек ақы төлеуі шаруашылық қызмет нәтижесін жоғарылатуы.Еңбек қауіпсіз шарттарының енгізуімен, нормаларды сақтау және еңбек күзеттері ережелерін, қауіпсіздік техника және өндіріс сониториясының, еңбекті заң шығарудың, еңбек күзеті
туралы өлшемдерді өткізу.Әлеуметтік-тұрмыс сұрақтарын шешу.Заттың және жоғармайлық энергетикалық қорларды үнемдеумен өлшемдерді жүзеге асыру.
Бөлім жалпы басқару қоғамымен жүзеге асырады.Бөлім жағдайын бекіту, жоспарларды бекіту және есептеу нәтижелері оларды орындау туралы бөлім басқармасына кіреді.Бөлім директорын жұмыстан шығару және тағайындау.
Құрылымды анықтау және штаттық кестені бекіту.Бөлім директорының орынбасары және негізгі бухгалтерінің лауазымға кандидатура келісімі.Бөлім лауазымдарының номенклатурасын бекіту.Бөлім қаражатын бекіту.Бөлім олармен заттық құралдарының түр мөлшерін, сонымен қатар үлес беру шамасында құру.Қызмет нәтижелерімен, есептеу нәтижелері және тексеруші нәтижелері, анықтаманың табыс таратуы шамасында және бөлім зияндарының жабуы шамасында жылдық есептеу нәтижелерін бекіту.
Тағайындау және қоғам президентін лауазымынан босату басшылығын директор жүзеге асырады.Бөлім қаражаттық-шаруашылық қызметі.Бөлім мүліктерге ие, сонымен ақшалай, заттық құралдардың және құнды қағаздармен жалпы теңдігімен қоғамға кірушілерді қамтамасыз етеді.Бөлім шектерде қаражаттың-шаруашылық және шарттарда қоғаммен айқындалған қызметті жүзеге асырады.Қоғаммен белгіленген немесе біреуге назары аударылғандармен қызмет шаруашылық-қаражаттық бөлімге арналған бақылау тексерушілерімен, аудиторлық қызметтермен жүзеге асады.
Тұтқындардың оларды келісім шарттары қызметпен қаражаттық-шаруашылық бөлімге арналған бақылау тексерушілермен немесе аудиторлық ұйымдармен жүзеге аса алады.Қоғам тексерушілері және тексерушілерді қоғам басқаруына тексерулердің нәтижелері бағыттайды.
Өнеркәсіптің жалпы сипаттамасы
1954 жылы Түркістан-Сібір темір жолы басшылығының бұйрығымен, 1248 км-ден 1439 км аралығында Шығанақ дистанция жолы ашылды.
49-шы Шығанақ дистанция жолының бірінші дәрежелі мақсаты пойыз қозғалысының қауіпсіздігін қауіпсіздігін қамтамасыз ету.
Шығанақ дистанция жолының 1-ші жетекшісі болған И.П.Мацелевич.50 жылдық ішінде дистанцияда жетекшілік еткендер:
П.С. Фень 1958-1959 ж.ж.
А.С. Айдаралиев 1960-1978 ж.ж.
А.С. Қойшыбаев 1978-1985 ж.ж.
А.А. Табулдиев 1985-1988 ж.ж.
А.С. Cағатбеков 1988-1992 ж.ж.
У.A.Оңлабаев 1992-1995 ж.ж.
1995 ж. 5.06. дистанция директоры болып А.Н.Ахметов тағайындалды.Қазіргі уақытта басшылық етеді.
Шығанақ дистанция жолының темір жолы Балқаш көлінің жағасында орналасқан.Жылдамдық қозғалысы екі жылдық жер.Жол категориясы 2.Орташа жүк тасымалдау-12,09 млн тонна брутта км-ге.Жүк пойыздарының орташа қозғалыс жылдамдығы 1 сағатта-80 км, жолаушылар пойызы-100-110 км-сағ,жедел пойыз “Тальго” жылдамдығы 130-140 км/сағ.Дистанцияның эксплуатациялық ұзындығы-226,8 км, развернутаяның ұзындығы-381 км, станция жолдарының ұзындығы-50,6 км, қисық жолдарың мөлшері-180 дана.Бағдар аудармасының жалпы саны-222 комплект, НПК-16 комплект.
Теміржол өткелінің саны-4, соның ішінде бір өткел 1278 км-де қолғалады.Көпір саны-35 дана,тоуба саны-131 дана.
Дистанция жолынан шетте 7 бөлек пункт орналасқан, олар: Жастар, Мың-Арал, Қайраткөл, Шығанақ, Бурыл-Байтал, Қарасай, Қияқты.
Дистанция жолы 16 оклаткаға бөлінген,4 цех бар.
Дистанция жолында барлығы 308 адам жұмыс істейді, соның ішінде 28 әйел адам, жол жөндеуші-192 адам, арба дефектоскопның операторы-17 адам, дрезин жүргізуші-16 адам.
2006 жылы жоспар бойынша 7,5 жолды жөндеу, бағдар аудармасының ауысымы-3, жаңа ағаш-2, ескі жылдық-1, рельс-7,5.
2006 жылы жолдың барлығы ұпаймен 31 км құрайды.Жұмыста ерекше жағдайлар болған жоқ.
Қазіргі кездегі акционерлік қоғамдардың экономикалық тұрғыдан бағалануы
Акционерлік қоғамның жалпы түсінігі және оның экономикалық мәні
Корпоративтік басқарудың жапондық моделі
Акционерлік кәсіпорындардың дамуы және экономикалық тиімділігі
Қазақстан Республикасындағы ақ- ның экономикалық тиімділігі (ақ системотехника мысалында талдау)
Акционерлік құқықтары мен міндеттері
Акция және акционерлік қоғам
Акционерлік қоғамның акциялары
Акционерлік қоғамды басқару жүйесін жетілдіру
Компанияның меншікті капиталы: құрамы, құру технологиясы мен көздері
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Қазақстанның ұлттық экологиялық проблемалары
Тауар саясаты фирманың маркетинг қызметінің негізгі құрамдас бөлігі
Маркетинг және қоғаммен байланыс ұқсастықтары мен айырмашылықтары
Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі – «Банктердің Банкі»
Ұлттық табиғи паркте
Қазмұнайгаз компаниясының тұрақты дамуы, компанияның болашақтағы табыстарының негізі
Қоғамға қауіпті салдардың зардаптың түсінігі
Ұлттық экономикадағы инфляцияға қарсы саясат және инфляциялық таргеттеу
А.Жұбанов және ұлттық музыка мәдениеті