Бас киім
Ашық сабақ
Сабақ тақырыбы: Буфы
Сабақ мақсаты: Буфы түрлерімен таныстырып, сызбасын сызу және үлгісін жасау жолдары туралы мағлұмат беру.
Дамытушылық: Үлгі жасау жолдарын үйрету арқылы қыздардың шығармашылық қабілетін дамыту
Тәрбиелік: жас ұрпақты өз халқының өнерін, әдеп – ғұрпын құрметтеуге, ұқыптылыққа, іскерлікке баулу
Сабақ әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауап, әңгімелесу
Сабақ түрі: саяхат сабақ
Құрал – жабдықтар: мата, қайшы, бисер, қарындаш, сызғыш
Көрнекілік: тігілген буфы, буклет, сызба түрі, интерактивті тақта
Сабақ барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, түгелдеу, құрал саймандарын тексеру
ІІ Үй жұмысын сұрау
1. Крем дегеніміз не?
2. Далапты қалай аламыз?
3. Бисквит қасыры деп -....
ІІІ Жаңа сабақ
Өнер ағып жатқан бұлақ,
білім жанып тұрған шырақ - деп сабағымызды бастаймыз
Ал, енді Буфы өнерінің шығу тарихына тоқтала кетейік. Буфы италиядан басталған. Италия қалалары Венеция, Генця, Флоренция – жібек өнеркәсібінің орталығы болған. Шығыс пен Батыстың дәнекері бола тұра италия 15 ғасырда Европадағы ең бай мемлекет болды. Италияндықтардың ішкі киімдері камиче, кальсон және фарсетто Буфымен өрнектелген екен. 16 ғасырда Венецияда карлос пен әйел көйлегі пайда болған. Буфымен өрнектелген көйлек арық әйелді толық қылып көрсеткен.
Испания Американы ашқаннан кейін экономикасы және саяси жағдайы күрт жоғарылайды, осы кезде Испания күн түспейтін королевстваға айналды. Бұл әсемді киімдерді аристонраттар киген. Буфы өнері 16 ғ. Англия мен Францияға кірген. 1700 жылы – орыс патшасы Петр І әмірі бойынша Европалық киімдерін орыстың интелегенттерімен дворяндар киіне бастады. Буфы өнері қол өнерінің ішінде ерекше орын алады.
Абай атамыз айтқандай Адам еңбекпен мал іздемек, арлы кісінің ісі Сондықтанда оны шын пейілмен, қызығып жасау керек.
Сарамандық жұмыс:
1. 3 топ өздерінің таңдаған жұмыстарын бастамас бұрын: техника қауіпсіздік ережелерін айтады.
2. Әр топ жасаған жұмыстарын қорғайды
1. жастық
2. көрпеше
3. қоржын
3. Ұл балалар сөзжұмбақ шешеді
Қосетек
1. Көйлектің үстіне киілетін иікті бұйым
2. Киімді әсемдеу үшін қажет
3. Бас киім
4. Аяқ киім
5. Бас киім
6. Жіп тәріздес белге оралады
7. Әйелдердің, апалардың бас киімі
Шебер
1. Ер адамның сырт киімі
2. Қалыңдықтың бас киімі
3. Гүл оюы нені белгілейді?
4. Қазақтың ұлттық ойыны
5. Ашыған айранды қайнатып, сүзіп, кептіріп әзірлейтін тағам
Іскер
1. Ертеде түйме орнына не қолданған
2. Сүттің қазанға жабысқан түбі
3. Жануар тектес ою-өрнек
4. Геометрия пәнінде түрлендірудің қай түрі ою-өрнекте қолданылады?
5. Шебердің нұсқасын............ көрсетер
Қорыту, бағалау
Буфы өнері қай мемлекеттен тараған?
Үйге тапсырма: керекті құрал – саймандарды әкелу.
Киім кию мәдениеті жайында
Қазақ костюм тарихы
Балаларға арналған көктемгі киім колекциясы
Бас-киім атауларының лингвокогнитивтік сипаты
Қазақтың ұлттық киімі бас киім
Қазақтың ұлттық киімі - қамзол
Төбетей - теріден тігілген матадан тігілген кішкентай бас киім
Киім және костюм қызметі. Киімнің сапасы және оған қойылатын талаптар. Киімдердің жаңа түрлерінің жасалуы
Әйелдердің бас киімдері
Қазақ халқының ұлттық бас киімдері
Басқару процесiнiң мазмұны
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Экранды басқаратын процедуралар мен функциялар
Азияның басты өзендерінің географиялық ерекшеліктері
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру